Všetky články (3996 článkov)

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

PR článok 06.12.2016 2 182   Jesen Zima Pp Oblecenie Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.

Peter Sagan po prvý raz s prestížnym ocenením Vélo d´Or

SITA 05.12.2016 1 909   Peter Sagan Cestna Cyklistika Ocenenie Vitaz

Peter Sagan po prvý raz s prestížnym ocenením Vélo d´Or Cyklistický dvojnásobný majster sveta Peter Sagan má už dávno po úspešnej sezóne, ale ocenenia zbiera naďalej. Najnovšie sa stal laureátom prestížnej novinárskej ceny Vélo d´Or (Zlatý bicykel), keď triumfoval pred víťazom Tour de France Chrisom Froomom a šampiónom Vuelty Nairom Quintanom.

1 komentár

SITA 05.12.2016 1 963   Majstrovstva Slovenska Cyklokros Janka Stevkova Martin Haring

Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose: Piaty titul pre Haringa, obhájila aj Keseg Števková Majstrami Slovenska v cyklokrose sa v nedeľu v Krupine stali Martin Haring (Dukla Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz). Obaja obhájili domáce prvenstvá spred roka z Košíc. V juniorskej kategórii dominoval Jakub Varhaňovský (ŽP Šport, a.s. Podbrezová).

Tip na výlet: Sám na dvoch kolesách - Ljubljana

Laco77 04.12.2016 10 fotografií 3 508   Cykloturistika Tip Na Vylet Slovinsko Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Tip na výlet: Sám na dvoch kolesách - Ljubljana Ahojte, tento text píšem preto, aby som zaznamenal svoju zatiaľ najväčšiu a najdlhšiu cestu na biku. Skrsol v hlave nápad, že by som mohol vymeniť cesťák za pomalý diaľkový bike a skúsiť cykloturistiku. Toto označenie znie nevinne a evokuje rakúskeho dôchodcu rútiaceho sa 10-kilometrovou rýchlosťou po hrádzi a tlačiaceho wurst v každom bufete. To by však v tom nebola moja povaha, keby som si veci nenaplánoval tak, že namiesto pohodovej cykloturistiky išlo o diaľkový maratón typu bicykluj alebo zomri.

2 komentáre

SITA 04.12.2016 3 378   Drahova Cyklistika Majstrovstva Sveta Nicole Frybortova

Slovensko získalo na majstrovstvách sveta v sálovej cyklistike dve bronzové medaily Po piatkovom treťom mieste v súťaži štvoríc zásluhou kvarteta ACT 4 Slovakia v zložení Alica Vinczeová, Dóra Szabóová, Viktória Glofáková a Henriett Dominová pridala na najvýznamnejšom podujatí sezóny v sobotu bronz medzi jednotlivkyňami aj Nicole Frýbortová. Úspešnejšie boli iba dve domáce Nemky: najcennejší kov si vybojovala Lisa Hattemerová pred krajankou Violou Brandovou.

Nový upgrade pre vidlice Lefty

Imroman 02.12.2016 5 fotografií 2 432   Horska Cyklistika Servis Cannondale Lefty

Nový upgrade pre vidlice Lefty Cannondale pre svojich zákazníkov ponúka upgrade Solo-air systému vo vidliciach Lefty, ktorý okrem odstránenia súčasných problémov ponúka aj výrazné zlepšenie chodu jazdných vlastností. Pre podrobné informácie čítajte ďalej...
Čítajte viac »

ebajk centrum otvorilo svoju košickú pobočku

PR článok 01.12.2016 5 fotografií 2 477   Novinky Predajna Slovensko Kosice Ebajk Ebike

ebajk centrum otvorilo svoju košickú pobočku Obyvatelia Košíc a okolia sa tešia z nového centra pre elektrobicykle. ebajk – Svet elektrobicyklov otvoril v business centre Cassovar so známym komínom košického pivovaru svoju pobočku ebajk Košice.

Cestné bicykle do 2 000 € – vstupná brána do sveta cestnej cyklistiky

PR článok 30.11.2016 5 102   Cestny Bike Cestna Cyklistika Pp Sezona 2017 Novinky

Cestné bicykle do 2 000 € – vstupná brána do sveta cestnej cyklistiky Bicykle v cene do 2 000 € sú takou vstupnou bránou do sveta kvalitných cestných strojov. Taktiež je to ideálna hranica na každodenného tréningového spoločníka a hltača kilometrov. V dnešnom článku si trochu predstavíme, čo nám výrobcovia dokážu v tejto kategórii ponúknuť.

Giro d'Italia 2016 na vlastné oči

1 komentár

slavo 29.11.2016 90 fotografií 2 578   Taliansko Giro D Italia Cestna Cyklistika Etapa

Giro d'Italia 2016 na vlastné oči Každý rok začiatkom leta sa koná Giro d'Italia - jedna z troch najznámejších a najpopulárnejších cestných akcií. Giro je trojtýždenný etapák ako ináč v Taliansku a tento rok vďaka dovozcovi značky Pinarello na Slovensko, firme Davorin, som mal možnosť pozrieť si koniec jeden etapy. Ale poďme pekne po poriadku.
Článok bol doplnený 29.11.2016 o 18:40.
Čítajte viac »

Blížia sa Vianoce - čím potešiť vášho cyklistu?

PR článok 28.11.2016 6 fotografií 4 995   Made4bike Vianoce Polaris Amplifi Okuliare Batoh

Blížia sa Vianoce - čím potešiť vášho cyklistu? Vianoce sa nezadržateľne blížia, avšak pokojnej vianočnej atmosfére každoročne predchádza typický zhon a rozmýšľanie, čím obdarovať svojich blízkych. Vybrať vianočný darček, určený špeciálne pre cyklistu, nemusí byť jednoduchou záležitosťou. Najmä, ak neviete, čím by ste ho mohli prekvapiť a zároveň potešiť. Pokiaľ si ani vy neviete dať rady s výberom, máme pre vás zopár tipov, spomedzi ktorých možno vyberiete práve ten svoj ideálny darček.