Všetky články (1 - 10 z 3375 článkov)

Pozvánka: Prestigio Cross Triathlon 2015

slavo 31.08.2015 425   Pozvanka Triatlon Horska Cyklistika

Pozvánka: Prestigio Cross Triathlon 2015 Už o týždeň 12. september 2015 sa v Kuchyni na Záhorí uskutoční Prestigio Cross Triathlon a v price money bude v hre až €9900. Akcia má štatút Medzinárodných majstrovstiev Slovenska mužov a žien a Slovenský pohár vetránov, vetrániek, dorastencov, dorasteniek, juniorov a junioeriek.

Tip na výlet: Veľká Javorina - Parádny výjazd za západom slnka

3 komentáre

slavo 30.08.2015 20 fotografií 1 535   Sloger Eu Cestny Bike Rock Machine Cestna Cyklistika Biele Karpaty Tip Na Vylet

Tip na výlet: Veľká Javorina - Parádny výjazd za západom slnka Začínam v Starej Turej, kde sa dá dobre zaparkovať auto a na vrchol Veľkej Javoriny je to iba približne 13 km. Cestou je dobrý asfalt a množstvo výhľadov, takže ak sa chcete kochať prírodou, príležitostí budete mať viacero. Výjazd som absolvoval v rámci testovania žiletky
ROAD RACING 1300 od Rock Machine s elektronickým radením Shimano Ultegra 6870 Di2 2x11.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky

Imroman 28.08.2015 (naposledy upravený 30.08.2015) 272 fotografií 2 182   Reportaz Maraton Kralovsky Horska Cyklistika

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky Kráľovský maratón nepatrí medzi najstaršie podujatie, ale medzi bikermi už má svoje meno. Zásluhu na tom má najmä snaha miestnych „trailbuilderov“ vytvoriť skutočné MTB, kde sa z kopca zapotíte rovnako ako smerom nahor. A niekedy treba len pustiť brzdy a dúfať, že to vydá...
Článok bol doplnený 30.08.2015.

Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015

adamoliva89 30.08.2015 92 fotografií 876   Skalica H-triathlon Horska Cyklistika Fotogaleria Maraton

Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015 V sobotu 29. augusta sa v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka Dolina uskutočnil už štvrtý pretek na horských bicykloch v disciplíne XC Cross Country. Zároveň tento pretek bol aj finálovým podujatím seriálu Hertsport Extreme Tour 2015. Trať mala dĺžku 3.7 km a pozostávala z týchto častí: AC/DC Trail, Snake Trail, Avalanche Trail a Challenge Trail.

SITA 30.08.2015 5 454   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vuelta Pad Tinkoff-saxo

Peter Sagan dostal pokutu za reakciu po páde zapríčineným doprovodnou motorkou a dnes odstúpil kôli zraneniam v Vuelty Sagan odstúpil zo záverečného tretieho podujatia Grand Tours v sezóne pred nedeľňajšou 9. etapu. Vráti sa domov, kde si dolieči zranenia, ktoré utrpel v sobotňajšej 8. etape pri incidente s motocyklom. Čo na to povedal Sagan a jeho tím?

Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016

PR článok 29.08.2015 100 fotografií 1 854   Horska Cyklistika Novinky Ghost

Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016 Novinky nemeckého výrobcu GHOST budú v sezóne 2016 elegantné aj farebné. Pozrite sa bližšie na celo odpružené, pevné ale aj cestné bicykle. Od vyznávačov krátkych výjazdov až po AM či enduro, v kolekcii 2016 je pre každý typ jazdy na výber viacero vynikajúcich kúskov.

Pokračovanie: Z Moravy na Kysuce - Pekelné teplo aj veľa defektov

Felip 26.08.2015 22 fotografií 1 719   Tip Na Vylet Kysuce Horska Cyklistika

Pokračovanie: Z Moravy na Kysuce - Pekelné teplo aj veľa defektov Po prvom pokuse prejsť po hranici z Českom som si povedal, že najrozumnejšie bude sa už vyhnúť vysokým teplotám z júna. Nakoniec sa však ponúkol kamarát z Přerova, že by išiel so mnou, sa nám podarilo vybrať si tie najhorúcejšie dni celého leta, to sme ale chvalabohu ešte nevedeli. Vedieť do čoho sa púšťame, tak by sme to vzdali rovno vo Vrbovciach na stanici, kde som naposledy skončil. Jediné vďaka čomu sme to zvládli bolo to, že sme na to peklo boli dvaja.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Canyon Spectral AL 7.9 - Môj prechod z kolies 26" na 29"

AdMich 25.08.2015 5 fotografií 4 267   Canyon Horska Cyklistika Biky Foristov

Biky fóristov: Canyon Spectral AL 7.9 - Môj prechod z kolies 26 Keď tak prezerám fórum a vaše bicykle, všimol som si, že celkom sa nám tu začal “množiť“ Canyon. Mali sme tu článok o Canyon Torque, Nerve, Grand Canyon... keďže tiež patrím do “community of passionate cyclist“ (komunita vášnivých cyklistov) ako sa píše na krabici od bicykla, rozhodol som sa, že pridám aj ja krátku recenziu. Tento raz to bude Spectral AL na 29" kolesách.

Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku

adamoliva89 25.08.2015 41 fotografií 1 550   Fotogaleria Pumptrack Ceska Republika

Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku V sobotu 22.8.2015 sa uskutočnilo oficiálne otvorenie Pumptracku Lučina. Pumptrack sa skladá z veľkého okruhu, na ktorý sa napája menší okruh, ktorý je uprostred. Veľký okruh som zvládal dať maximálne tri jazdy, je vidieť, že musím ešte ponaháňať kondičku a trošku tej techniky.
Čítajte viac »

Nibaliho vylúčili z Vuelty, držal sa mechanického vozidla - Pozrite si jeho senzačné zrýchlenie