Všetky články (3538 článkov)

Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave

2 komentáre

weja146 09.02.2016 1 135   Downhill Downmall Slovensko Ceska Republika Nemecko Madarsko Tomas Slavik Pozvanka

Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave Tento rok DownMall Tour 2016 tvorí až 6 pretekov, ktoré sa odohrajú – 3x v Nemecku, po jednom v Maďarsku a na Slovensku a finálová jazda sa uskutoční v Prahe. Preteky pozostávajú nie len zo zjazdovej časti v obchodnom dome, ale je pripravený aj BMX a MTB freestyle contest. Určite si príďte vychutnať adrenalínovú atmosféru, ktorá zavíta už o pár dní do Bratislavy.

Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

sagatjuraj 06.02.2016 3 410   Oblecenie Test Zima Horska Cyklistika Cestna Cyklistika Shop

Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky

PR článok 04.02.2016 1 655   Jesen Zima Trening Elite Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky Real Turbo Muin B+ poskytuje najefektívnejší prenos jazdcom vygenerovanej sily vďaka priamemu spojeniu medzi trenažérom a reťazou bicykla. Jednoducho zložíte z bicykla zadné koleso, pripojíte bicykel priamo na trenažér a tréning takmer identický s tréningom vonku môže začať. Obe jednotky odporu - fluid aj magnetická, sú riadené elektronicky. Je poháňaný technológiou Real Software, Real Turbo Muin B+ a perfektne simuluje tréning vonku.

SITA 03.02.2016 6 516   Doping Cyklokros Belgicko

Zaujímavé pokračovanie v prípade Belgičanky s motorom v ráme bicykla na majstrovstvách sveta K bicyklu, v ktorého ráme v sobotu počas majstrovstiev sveta v cyklokrose našli motorček, sa prihlásil skutočný majiteľ. Podľa denníka Het Nieuwsblad je ním Nico van Muylder, priateľ Femke van den Driesscheovej. Ale to nie nie je jediná zaujímavá informácia, ktorá vyplávala na povrch.

Biky fóristov: Felt DD 30 - Prvé skúsenosti s fatbikom

Roman74 02.02.2016 4 fotografií 2 754   Foristov Fatbike Horska Cyklistika Felt Foristov Bike

Biky fóristov: Felt DD 30 - Prvé skúsenosti s fatbikom Rád by som sa podelil o moje prvé skúsenosti s fatbikom. Myslím, že to bolo v júli 2015 na Bielom Kríži, kde som sa stretol s bývalým spolužiakom zo základky, ktorý došiel na fatbiku. Už som ho síce videl na nejakých maratónoch, ale nikdy som na tom nesedel a nejazdil. Spýtal som sa ho teda, čo tu v lete pri teplote cca 33°C robí, veď to je bike na zimu a na sneh, no on na to, aby som sadol a skúsil. Ja som ani na sekundu nezaváhal.

MTBIKER centrum - nová predajňa a bike centrum na Považí

cervo 01.02.2016 5 754   Mtbiker.sk Shop Novinky

MTBIKER centrum - nová predajňa a bike centrum na Považí Verili by ste, že MTBIKER existuje už takmer 18 rokov? Kedže už bude čoskoro oficiálne dospelý, je čas ho priniesť z online sveta aj do sveta fyzického. Preto 2.4.2016 otvárame MTBIKER centrum - cyklistickú predajňu s testovacími dráhami, servisom a napojením na cyklistické trasy v Považskom Inovci. Prečítajte si viac o tom, čo u nás nájdete.

SITA 01.02.2016 6 873   Belgicko Cyklokros Doping

Prvý technický doping, Belgičanke našli motor v ráme bicykla na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta Belgickej reprezentantke Femke van der Driesscheovej našli tento víkend na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta v Heusden-Zolderi po sobotňajšej súťaži žien do 23 rokov motor v ráme bicykla.
Čítajte viac »

SITA 31.01.2016 1 148   Cyklokros Janka Stevkova Martin Haring Reprezentacia Vysledky Belgicko

Van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose, Haring na 29. mieste a Keseg Števková na 28. mieste Wout van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose. Dvadsaťjedenročný belgický reprezentant triumfoval v nedeľňajších pretekoch mužov-elite na domácom šampionáte v Heusden-Zolderi pred úradujúcim majstrom Európy Larsom van der Haarom z Holandska s náskokom piatich sekúnd. Jediný slovenský zástupca Martin Haring obsadil 29. miesto, za víťazom zaostal o štyri a pol minúty.
Čítajte viac »

Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov

slavo 31.01.2016 2 885   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Predstavenie Produktov Novinky Okuliare Batoh Bundy Fatbike

Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov Aj počas zimy sa dajú užiť výjazdy v lese, alebo aj na cestách. Treba sa však správne vyzbrojiť proti chladnému počasiu, ako aj ďalším nepriaznivejším podmienkam. Poďme sa spolu pozrieť na niektoré užitočné časti výbavy, ktoré by pri zimných výjazdoch nemali chýbať.