Test: Prilba Alpina CAPARAX

Radovan Bíroš 13.09.2014 16 fotografií 1 052   Bezpecnost Test Prilba Alpina

Test: Prilba Alpina CAPARAX Nedávno sa mi do rúk dostala nemecká kvalita v podobe prilby a okuliarov od značky Alpina. Začnem najskôr predstavením a potom prejdem k samotnému testu prilby CAPARAX.

Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Bratislava a okolie

1 komentár

quidoo 12.09.2014 15 fotografií 986   Info Kniha Cyklotrasy Bratislava

Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Bratislava a okolie Po knihe Najkrajšie cyklovrcholy skompletizovanou bajkerom a fóristom Karolom Mizlom tu máme v poradí už tretiu knihu z vydavateľstva Dajama zasvätenú cyklotrasám. Tentokrát to nebude o vrchárskych prémiách odmenených neopakovateľnými výhľadmi, ale o rovinatejšom okolí Bratislavy.

Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014

2 komentáre

slavo 12.09.2014 5 fotografií 633   Cyklokros Pozvanka Info

Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014 Minulý rok sme prvýkrát v histórií Slovenska zorganizovali cyklokros na úrovni C1, čo je po svetovom pohári druhá cyklokrosová liga, výsledok – UCI nadštandard, pretek, kde si každý fanúšik cyklistiky mohol prísť na svoje. Závod, kde sa ide naplno od štartu až do cieľa.

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend

P.R. 11.09.2014 918   Finale Maraton Horska Cyklistika Hrabušice Skoda Bike Open Tour

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend Už tento víkend spoznáme celkových víťazov série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014. Záverečné podujatie ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise ponúkne v oblasti Slovenského raja výnimočné zážitky profesionálom, ale aj začínajúcim cyklistom a mládeži v sprievode rodičov. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA.

1 komentár

janten 11.09.2014 65 fotografií 1 706   Michal Lami Horska Cyklistika Reprezentacia Slovenska Majstrovstva Sveta Janka Stevkova

Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike cross-country sa zúčastnila na Majstrovstvách sveta v nórskom meste Hafjell V najprestížnejších kategóriách muži a ženy Elite Michal Lami a Janka Keseg Števková dosiahli svoje najlepšie umiestnenia na majstrovstvách sveta a pripísali si cenné body do osobného rebríčka UCI ako aj do olympijského rankingu krajín.

Pozvánka: 8.kolo/finále - Detská tour Petra Sagana

PeterZanicky 11.09.2014 381   Detska Tour Pozvanka Deti

Pozvánka: 8.kolo/finále - Detská tour Petra Sagana Už túto sobotu 13. septembra sa uskutoční v Slovenskom raji, v Hrabušiciach ôsme a teda záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana. Súťažiť môžu prísť malí „saganovci“ od 2 do 16 rokov.
Čítajte viac »

Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

slavo 10.09.2014 733   Maraton Sezona 2014 Povazsko Strazovsky Pohar Finale

Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).

Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov

2 komentáre

P.R. 10.09.2014 21 fotografií 1 292   Silver Wing Novinky Oblecenie Skprofibike

Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov Nová značka cyklooblečenia Silver Wing je zameraná najmä na technické MTB jazdenie trail a enduro. Prvé produkty špecifického dizajnu aj strihu sa začali predávať v roku 2011 a ponuka neustále rastie. Krátke nohavice doplnili tri modely rukavíc, dva dresy a vnútorné nohavice s vložkou.

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

slavo 10.09.2014 40 fotografií 2 626   Pivot Yeti Cycles Eurobike Canyon Liv Rockmachine

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

Pozvánka: 3. kolo 1.Mládežníckej MTB TOUR

slavo 09.09.2014 443   Pozvanka 1.mladeznicka Mtb Tour Zilina

Pozvánka: 3. kolo 1.Mládežníckej MTB TOUR V nedeľu 21.9. 2014 privíta tretie kolo Žilina, kde naši priatelia z Cyklistického spolku usporiadajú tretie kolo nášho seriálu. Radi by sme vás informovali, čo vás čaká v celkovom vyhodnotení, ktoré bude na záver finálového preteku v Turčianskych Tepliciach 28. septembra.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 365)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (4 879)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 226)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (4 044)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 626)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 617)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 509)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 493)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 347)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 291)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.