Všetky články (1 - 10 z 3278 článkov)

Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to...

2 komentáre

Imroman 03.07.2015 1 029   Reportaz Kitzalpbike Fotogaleria Horska Cyklistika Rakusko Maraton

Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to... Fanúšikom alpského lyžovania asi netreba oblasť Kitzbühelu bližšie predstavovať. Ako inak v lete sa mení na raj pre bikerov - či už pre tých ktorí milujú jazdu z kopca, do kopca alebo najlepšie oboje. V rámci 8 dňového KitzAlpBike festivalu sa koná skutočne všetko možné, od endura, cez XC až po maratón. A práve ten samozrejme upútal moju pozornosť...

Tip na výlet: Okruh Zlaté Moravce - Veľký Inovec - Hrad Hrušov - Topoľčianky

2 komentáre

slavo 02.07.2015 61 fotografií 839   Rock Machine Inovec Horska Cyklistika Tip Na Vylet Slovensko

Tip na výlet: Okruh Zlaté Moravce - Veľký Inovec - Hrad Hrušov - Topoľčianky Len pár kilometrov od Zlatých Moraviec sa nachádza najvyšší vrch Pohronského Inovca a to Veľký Inovec (901 m.n.m.) s parádnym výhľadom. Cesta je jednoduchá a dá sa naplánovať viacero zaujímavých okruhov, tak aby ste sa vrátili naspäť do Zlatých Moraviec. Predstavený okruh má takmer 50 km a 1100 výškových metrov.

2 komentáre

SITA 02.07.2015 1 807   Tour De France Tinkoff-saxo Peter Sagan Alberto Contador Cestna Cyklistika

Tinkoff-Saxo na Tour de France: Priorita je žlté tričko pre Contadora, nie zelené, tvrdí Oleg Tiňkov Lídrom tmu Tinkoff-Saxo pre celkovú klasifikáciu na blížiacich sa cyklistických pretekoch Tour de France bude Alberto Contador. Táto informácia je dostatočne známa už odvtedy, čo 32-ročný Španiel triumfoval na tohtoročnom Giro d´Italia a potvrdil ambíciu získať víťazné double spolu s Tour de France.

Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles

stefanvanicky 01.07.2015 2 335   Pozvanka 1000 Miles Horska Cyklistika Expedicia

Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles Už túto nedeľu štartuje kultová akcia dlhá 1000 míľ respektíve 1609 km. Aké je to nechať sa očariť touto akciou, stihnúť okamžite vypredanú registráciu, natrénovať a nakoniec sa zbaliť na štart? O týchto ale aj ďalších záležitostiach nám napísal Štefan, ktorý v nedeľu vyráža na dobrodružstvo menom Isoma 1000 Miles Adventure.
Čítajte viac »

slavo 01.07.2015 1 166   Vysledky Bratislavky Maraton Horska Cyklistika Cross Country Reportaz

Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...

Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove

mondzo 30.06.2015 26 fotografií 2 032   Liptov Ruzomberok Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Bike Motion

Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove Dostal som pozvánku otestovať čerstvý projekt Bike&Motion. Neváhal som, oznámil som mojej polovičke Janke, že nech nerobí program na víkend, pretože balíme bicykle a odchádzame do Ružomberka, kde budeme jazdiť s cyklosprievodcom. Celkom som sa na tento výlet tešil, pretože som vedel, že si konečne po dlhej dobe nemusím lámať hlavu nad cyklistickými mapami, plánovať trasu a proste všetko okolo toho. Však to poznáte. Podľa informácií na stránke projektu by o toto všetko a čosi naviac malo byť postarané. A tak aj bolo.
Čítajte viac »

slavo 30.06.2015 5 fotografií 622   Cestna Cyklistika Pozvanka Piestany Triatlon

Pozvánka: Slovakman 226 - Triatlonová elita si už čoskoro dá opäť zraz v Piešťanoch Čas sa nezadržateľne kráti, do štartu trinásteho ročníka Slovakman 226 ostáva už niečo vyše mesiaca. S akými novinkami prichádzajú organizátori do ďalšieho roku obľúbeného triatlonového podujatia?

4 komentáre

SITA 30.06.2015 30 fotografií 1 272   Jozef Metelka Majstrovstva Slovenska Zilina Cestna Cyklistika

Jozef Metelka počas majstrovstiev Slovenska a Česka v Žiline ukázal skvelú fazónu a útočil na medaily V časovke skončil na štvrtom mieste a v cestných pretekoch s hromadným štartom bol medzi Slovákmi v cieli desiaty. V časovke prišiel do cieľa o minútu a tri sekundy za bronzovým Patrikom Tyborom, v pretekoch s hromadným štartom zaostal za opäť bronzovým Tyborom iba o 15 sekúnd. Metelka je dvojnásobný svetový šampión v dráhovej paracyklistike.
Článok bol doplnený 30.06.2015 o 10:45.

Fotogaléria: 3. kolo SpDH Jasná 2015

1 komentár

slavo 29.06.2015 (naposledy upravený 30.06.2015) 53 fotografií 1 455   Jasna Fotogaleria Downhill Slovensky Pohar

Fotogaléria: 3. kolo SpDH Jasná 2015 V nedeľu 28.6. 2015 sa išlo 3. kolo Slovenského pohára v downhille a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate.
Článok bol doplnený 30.06.2015.
Čítajte viac »

Fotoreport: Ako som bol pozrieť - Spoločné Majstrovstvá Slovenskej a Českej republiky v cestnej cyklistike 2015