I. ročník podujatia Šport áno, drogy nie

4 komentáre

JoKo 22.10.2010   Cyklokros Sp Reportaz

Nadviazať na tradíciu slovenského cyklokrosu a zároveň podporiť mladých nádejných športovcov, sa v tomto roku rozhodol petržalský GM pro Cycling team. V Bratislave preto, pod záštitou Slovenského zväzu cyklistiky a občianskeho združenia Budúcnosť nádejí, usporiada v sobotu 23. októbra 2010 5. kolo pretekov Slovenského pohára mládeže v cyklokrose.

Organizačný výbor:
Riaditeľ pretekov: Dr. Ján Meleg – prezident GMproCYCLING team
Garant podujatia: Mgr.Elena Poláková – vedúca odb. školstva, kultúry a športu MÚ
Tajomník pretekov: Ing. Jozef Kováč – 0915 509-656
Hospodár pretekov: Bc. Iveta Rexová

Všeobecné ustanovenia:
Usporiadateľ: Cyklistický klub GMproCYCLING team a občianske združenie Budúcnosť nádejí
Miesto: pri budove Technopolu, Kutlíkova ul. Bratislava-Petržalka
Termín: Sobota 23.10.2010 o 12,15 hod.
Rozhodcovia: Pavol Miazdra hlavný,
Zdravotná služba: nemocnica Sv. Cyrila a Metoda, Antolska Bratislava

Technické ustanovenia:
Prihlášky: jednotliví školy e-mailom joko@chello.sk do 20.10.2010, alebo v mieste štartu v kancelárii pretekov
Kancelária: Základná škola v Petržalke naTupolevovej ulici č. 20 od 10,00 do 12,00 hod.
Štartujú: Dievčenské a chlapčenské družstvá petržalských základných škôl zložené z pretekárov narodených v rokoch 1998,1999 a 2000 z každého ročníka po jednom štartujúcom. Pretekári štartujú s vlastným bicyklom a cyklistickou prilbou.
Spôsob štartu: Spoločný štart kategórií. Ako prvá bude odštartovaná kategória dievčat. Po jej ukončení odštartuje kategória chlapcov.
Trať pretekov: Štrkové cesty a trávnatá plocha v okolí budovy Technopolu
Autor trate: Zdenek Holba
Štart: 23.10.2010 o 12,15 hod, kategórie dievčat
Dĺžka pretekov: Jeden vyznačený okruh, dĺžka okruhu cca 2000 m
Občerstvenie: Teplý čaj a párky po pretekoch pre každého účastníka
Ceny: Diplom pre školu za účasť družstva a tombola pre jednotlivcov
Predpis: Preteká sa podľa pravidiel SZC a tohto rozpisu. Účastníci štartujú na vlastné nebezpečie a náklady. Usporiadateľ neručí za účastníkom vzniknuté a nimi spôsobené škody a vyhradzuje si právo zmeny rozpisu alebo zrušenia pretekov v prípade neočakávanej udalosti.

Tvoje hodnotenie:

Zďieľaj ho:
Staň sa naším fanúšikom:
angel1 22.10.2010 (07:03) Odpovedať

Skvelá myšlienka! Podobných podujatí pre deti a mládež je v republike žalostne málo, preto vďaka organizátorom. Držím palce, nech sa všetko vydarí!

JoKo 22.10.2010 (17:48) Odpovedať

V propozíciách je drobná chybička - akcia nie je len pre petržalské deti, kto príde, ten môže štartovať.

Trance 23.10.2010 (22:29) Odpovedať

Skoda, ze sa to viac a skor nepropagovalo, mohlo byt viacej divakov, mozno aj zavodnikov.

mario6565 24.10.2010 (11:06) Odpovedať

no ja som to zistil 3 hodiny potom že to bolo :(

Súvisiace články

Českého vicemajstra sveta Dlaska dištancovali za doping (917)

Českého vicemajstra sveta Dlaska dištancovali za doping Český cyklokrosár Petr Dlask dostal za pozitívny dopingový test na klenbuterol z mája tohto roka dištanc na dva roky. Informoval o tom server iDnes.cz s odvolaním sa na weby v Belgicku, kde 37-ročný cyklista pôsobil v zoskupení Telenet-Fidea.
Čítajte viac »

Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku (1 275)

Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku Niekedy v septembri: Otváram v poradí už asi 86. mail so žiadosťou o uhradenie nákladov na cestu
plus keby sme prihodili niečo naviac tak šuhaj z družinou z Belgicka by veľmi rád prišiel na náš kros, obratom slušne odpovedám, že bohužiaľ to nie je v našich silách, STV ešte stále nevie čo je to prenos z cyklokrosu, nieto ešte aby zaň platila, tak chlapče sorry. Zároveň ešte raz preposielam žiadosť na všetkých v tíme, že už by bolo načase aby si každý povinne našiel nejakú tú bankárovu dcéru, inak to tu môžeme rovno zabaliť.
Čítajte viac »

Cyklokros: cez víkend triumfy Barényiho a Paprstku (773)

Cyklokros: cez víkend triumfy Barényiho a Paprstku V dňoch 29. a 30. 10.2011 Finančné centrum o.z. zorganizovalo dvojkolo SP v cyklokrose. Zázemie pretekov bolo umiestnené na cyklistom už dobre známom mieste na lúkach medzi obcami Udiča a Prosné.
Článok bol doplnený 01.11.2011 o 01:25.