Všetky články (11 - 20 z 3853 článkov)

Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu

papatulo 21.08.2016 5 fotografií 7 232   Test Shimano Plo Horska Cyklistika Radenie

Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu Medzi najočakávanejšie novinky pre nasledujúcu sezónu určite mimo iného patrí aj úplne nová sada Shimano SLX. Po dlhom očakávaní som sa konečne dočkal a dostal som možnosť túto sadu otestovať a vyskúšať asi najočakávanejšiu variantu 1x11. Mnohých bikerov táto novinka od Shimana určite poteší, pretože sa tento systém stáva ešte dostupnejším pre priemerných bikerov a dovolím si tvrdiť, že nájde uplatnenie takmer vo všetkých štýloch.
Čítajte viac »

Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy

PR článok 20.08.2016 4 373   Cesta Vybava Cestna Cyklistika Plaste Pp

Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy V množstve rôznych modelov je výber vhodného plášťa taká malá veda. V dnešnom predstavení produktov sa stručne pozrieme na niektoré zaujímavé cestné plášte určené hlavne na každodenný tréning a hltanie kilometrov.

Príprava na dobrodružstvo menom Cape Epic - druhá časť

makovi 20.08.2016 10 fotografií 3 825   Maraton Afrika Absa Cape Epic Horska Cyklistika

Príprava na dobrodružstvo menom Cape Epic - druhá časť Je nedeľa 31. júla a môj prvý članok o ceste na Cape Epic bol zverejnený len deň a pol a už bol som veľmi milo prekvapený pozitívnou odozvou, a tak sa vám chcem samozrejme aj touto cestou poďakovať. Sedím v záhrade, je celkom príjemne polooblačno a rozhodol som sa, že skúsim zosumarizovať posledný mesiac.
Čítajte viac »

Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

PR článok 19.08.2016 10 fotografií 2 287   Downhill Dh Allmountain Vybavenie Vybava Horska Cyklistika Enduro Dainese

Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.
Čítajte viac »

Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

bimjeam 18.08.2016 30 fotografií 3 863   Horska Cyklistika Okuliare Prilba Test Plo Hqbc

Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare  Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili Už dlhšiu dobu som poškuľoval po novej prilbe, keď sa mi nečakane dostala do rúk za účelom napísania recenzie prilba HQBC Graffit a na moje potešenie bola v podobnom odtieni ako je farba rámu môjho biku.

Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami

3 komentáre

Imroman 18.08.2016 10 fotografií 4 489   Horal Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Vysoke Tatry Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami Na Horal Tour som sa naozaj veľmi tešil. Po dlhom čase opäť etapový pretek a už tradične v naozaj pestrom zložení. Veď kde inde si dáte šprint na Štrbské Pleso a späť, 130 km "mordu" a na záver technické XC. A to všetko s nádhernou panorámou Vysokých Tatier.

Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu

SITA 18.08.2016 1 759   Vuelta Martin Velits Quickstep Spanielsko Cestna Cyklistika

Martin Velits pôjde na Vueltu v zostave Etixxu Slovenský cyklista Martin Velits figuruje v 9-člennej zostave tímu Etixx-Quick Step na nadchádzajúce preteky Okolo Španielska. Martin Velits by mal byť jediným Slovákom v pelotóne. Populárna Vuelta sa začne v sobotu 20. augusta a potrvá do nedele 11. septembra. Prvou etapou bude tímová časovka na 27,8 km z Ourense Termal / Balneario de Laias -do Parque Náutico Castrelo de Miňo.

Ako tráviť leto na Slovensku? Pomôže vám aplikácia pre bicyklistov

PR článok 16.08.2016 5 fotografií 5 782   Aplikacia Slovensko Horska Cyklistika

Ako tráviť leto na Slovensku? Pomôže vám aplikácia pre bicyklistov Rodiny s deťmi, jednotlivci aj športoví nadšenci môžu bicyklovať celé leto aj vďaka mobilnej aplikácii Všetci na bajk. Tú je možné si stiahnuť zdarma od 06. júla a obsahuje viac ako 200 cieľových destinácii s popisom. Aplikácia prináša letné inšpirácie priamo k ľuďom a výrazne zjednodušuje plánovanie rodinných výletov.
Čítajte viac »

Cavendish sa dočkal prvej olympijskej medaily

SITA 16.08.2016 3 803   Velka Britania Drahova Cyklistika Olympijske Hry Mark Cavendish

Cavendish sa dočkal prvej olympijskej medaily Mark Cavendish sa stal vďaka 30 etapovým triumfom na Tour de France, zisku dúhového dresu majstra sveta či desiatkam víťazstiev na iných veľkých pretekoch jedným z najúspešnejších britských cyklistov, ale až do pondelka mu chýbala olympijská medaila. Dočkal sa jej nie na ceste, ale na dráhe.
Čítajte viac »

Imroman 15.08.2016 35 fotografií 6 752   Reportaz Skoda Bike Open Tour Horal Horska Cyklistika Maraton Preteky

Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku Horal Krejzi už je u nás naozaj pojem. Trať, ktorá v posledných rokoch narástla až na 132 km s prevýšením 4 400 m je momentálne doslova výzvou a takým alpským pretekom v srdci Slovenska. Navyše, o rok sa práve na nej budú konať majstrovstvá Európy v maratóne, takže bol ideálny čas prísť si „trochu“ potrénovať. Zároveň bola aj 5. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.