Všetky články (11 - 20 z 3538 článkov)

Tip na výlet: To najlepšie zo Súľova

jurrasic 29.01.2016 20 fotografií 2 214   Slovensko Horska Cyklistika Tip Na Vylet Sulovske Vrchy

Tip na výlet: To najlepšie zo Súľova Súľov je tak povediac naše „domáce ihrisko“. Ak sa nám nechce chodiť ďaleko, ale chceme si užiť peknú scenériu, smerujeme prevažne tam. V lete, v zime, niekedy pešo, inokedy na bajkoch. O to, čo sa nám na Súľove najviac páči, sa teraz s vami podelím...

Canyon - akciové modely 2015

PR článok 25.01.2016 (naposledy upravený 29.01.2016) 4 157   Canyon Vypredaj Bicykle Zlava

Canyon - akciové modely 2015 Modely Canyonu zaujmú najmä pekným dizajnom, skvelými komponentami a hlavne priaznivou cenou. Ako každý rok, Canyon ponúka niektoré modely 2015 so zvýhodnenou cenou. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú.
Článok bol doplnený 29.01.2016.
Čítajte viac »

Hľadanie zaujímavých trailov vo svete

2 komentáre

PR článok 28.01.2016 1 726   Specialized Horska Cyklistika Singletrail Usa Nemecko Novy Zeland

Hľadanie zaujímavých trailov vo svete Jazdci pod patronátom Specialized cestujú po celom svete a natáčajú videá na predstavenie zaujímavých bike lokalít. Na jednom mieste je možné uvidieť výjazdy od Nového Zélandu až po Maui v USA.
Čítajte viac »

weja146 28.01.2016 3 fotografií 1 289   Cyklokros Majstrovstva Sveta Slovensko Reprezentacia

Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.

Zabudni na Zoncolan

Jano23 27.01.2016 6 396   Cestna Cyklistika Zdravie Zabava Beh Pribeh Horska Cyklistika

Zabudni na Zoncolan Nikdy som s cyklistikou ani behom nezačínal. Behal som a bikoval odjakživa. Boli sezóny, keď som mal dobrú formu, boli sezóny, keď som trénoval menej, ale od detstva som trénoval. Nikdy som nechápal tie bambuľky, buchtičky a majstrov pivné brušká, čo sa šmochtali po ceste hore Železnou studničkou. Ako ich to môže baviť? Prečo to robia? Prečo chodia behať, keď sú takí pomalí? Keď som trénoval bežecké tempá 4:10 na kilometer, alebo jazdil na cesťáku tréningy na kopci na Kolibu, iba som ich povýšenecky obehol, zavrčal, ostriekal kvapkami potu a zmizol v diaľke.

slavo 23.01.2016 85 fotografií 3 941   Horska Cyklistika 1000 Miles Rozhovor

Rozhovor: 1000 Miles - príhody a skúsenosti úspešného nováčika, ktorý prišiel až do cieľa v ročníku 2015 Trasa vedúca cez celé Slovensko a Česko, ktorá je dlhá 1 624 km v sebe skrýva množstvo úskalí a príbehov. Rozhodli sme sa preto vyspovedať nováčika, ktorý úspešne prišiel až do cieľa a v tomto roku sa na štart postaví opäť. Prečítajte si, ako sa pripravoval na pretek a aké to bolo priamo na trati.
Čítajte viac »

Sagan sa nebojí o svoju budúcnosť a Contadorovu nerieši

SITA 22.01.2016 2 093   Alberto Contador Tinkoff Cestna Cyklistika Peter Sagan

Sagan sa nebojí o svoju budúcnosť a Contadorovu nerieši Ruský miliardár oznámil tímu na decembrovom sústredení v Chorvátsku ukončenie pôsobenia vo svete dvoch kolies, no 25-ročný Žilinčan má vraj dostatok času na nájdenie najlepšieho riešenia pre budúci rok. Sagan má kontrakt s tímom Tinkoff aj pre ročník 2017 a ak si ruské zoskupenie nezoženie nového majiteľa a sponzora, bude musieť prestúpiť do iného tímu.

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

PR článok 21.01.2016 3 181   Kros Lefty Cyklokros Novinky Cestna Cyklistika Cannondale

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.
Čítajte viac »

Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 - zimná akcia ako sa patrí aj s ľadom a snehom