Všetky články (11 - 20 z 4067 článkov)

Bikovanie v zime: 7. časť - Zimné tretry alebo klasické návleky

Imroman 13.02.2017 5 fotografií 3 259   Horska Cyklistika Zima Oblecenie Tretry Cestna Cyklistika

Bikovanie v zime: 7. časť - Zimné tretry alebo klasické návleky Na tému zimy sme už publikovali niekoľko článkov, ja osobne som trochu bližšie predstavil ako bojujem s chladom nôh aj trochu obsiahlejšie. V podstate sú 2 základné možnosti ako ochrániť nohy – buď siahnete po špecializovaných zimných tretrách alebo na svoje klasické letné použijete návleky. V tomto článku by som rád predstavil výhody a nevýhody pre niekoho, kto sa nevie rozhodnúť, ktorým smerom sa vydať, keďže vybavenie nie je samozrejme lacná záležitosť – u koníčka s názvom cyklistika to platí dvojnásobne :).
Čítajte viac »

PR článok 12.02.2017 4 361   Cestna Cyklistika Pp Novinky Sezona 2017 Bicykle Cesta Cestny Bike

Cestné bicykle s cenou okolo 4 500 € - kvalita TOP modelov v dostupnejšom kabáte V dnešnom predstavení si trochu priblížime niektoré cestné modely, ktoré už v podstate spadajú do kategórie „dream“. Od tých úplne najvyšších ich oddeľuje použitie rozdielnych komponentov, ale technológie spracovania rámov zostávajú väčšinou úplne rovnaké.

Ako nafúknuť vytýčených 5 000 km za rok o 60 % alebo rodinných 10 000 km

reactor 11.02.2017 25 fotografií 5 882   Jesen Leto Jar Zima Trening Horska Cyklistika

Ako nafúknuť vytýčených 5 000 km za rok o 60 % alebo rodinných 10 000 km Priznám sa, že mi vôbec nenapadlo písať cyklo memoáre za rok 2016, no borec z fóra menom Semanuel ma inšpiroval učiniť tak. Dokonca mu ukradnem formu, rozpísať to mesiac po mesiaci. Na začiatok však pár slov o tom, ako sa mi podarilo z neurčitého cieľa 5 000 km za rok, čím som chcel prekonať 4 400 km z roku predošlého, urobiť 8 000 km. Stačí na to obmedzenie športu, do ktorého som sa predtým nútil, Stravu, horák, potomka, ktorý vás kopíruje a tolerantnú manželku :-).

Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

slavo 09.02.2017 20 fotografií 2 755   Plaste Vybava Cyklokros Pro Horska Cyklistika Test Plo

Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Čítajte viac »

Záťažový test na vlastnej koži alebo na chvíľu pokusným králikom

Imroman 07.02.2017 5 fotografií 8 307   Zilina Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Trening Test

Záťažový test na vlastnej koži alebo na chvíľu pokusným králikom Na podobnom teste som nikdy živote nebol a vždy si dôležité údaje pre tréning odhadoval na základe pozorovania. Napadlo mi teda, že prečo to konečne neskúsiť a rovno napísať, čo všetko som sa dozvedel. A kedže nejazdím žiadny „pro“ level, tak uverejniť svoje presné údaje mi samozrejme nerobí problém :).
Článok bol doplnený 07.02.2017 o 17:55.

Pozvánka: KRÁĽ ZÁHORIA – úvod zaujímavej série na rýchlych a hravých singloch

Imroman 07.02.2017 5 fotografií 3 796   Pozvanka Skalica Kral Zahoria Htriatlon Horska Cyklistika Triatlon

Pozvánka: KRÁĽ ZÁHORIA – úvod zaujímavej série na rýchlych a hravých singloch Začiatkom sezóny prídu celkom vhod preteky, ktoré vás tak úplne nezničia a pritom ponúknu možnosť výborne sa zabaviť na rýchlych chodníčkoch. Takým podujatím je Cannondale KRÁĽ ZÁHORIA, ktorý sa koná 22.4.2017 a navyše otvára rozmanitú sériu pre tých, ktorým nie je cudzí ani horský triatlon či klasické XC.

Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

1 komentár

aesel 06.02.2017 15 fotografií 2 460   Reportaz Biela Stopa Zima Bezky Lyzovanie Horska Cyklistika

Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Čítajte viac »

Krátky sprievodca priemermi kolies – druhy, štandardy, výhody a určenie

bimjeam 05.02.2017 15 fotografií 8 859   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Koleso Kolesa

Krátky sprievodca priemermi kolies – druhy, štandardy, výhody a určenie Prakticky celé dve desaťročia sme v otázke voľby priemeru kolies mali všetci jasno.
„Jeden rozmer vládnul všem“ a veľkosť kolies sa delila na detské, horské a cestné. Týmto časom je už však dávno koniec a vrece s novými rozmermi sa trhá častejšie, ako si stíhame na nové pomenovania zvykať. Ak sa už aj vy pomaly prestávate orientovať v pluskovej spleti označenia plášťov a ráfikov, tento článok vám možno vnesie trochu svetla do temnoty bikových rozmerov :-).

Canyon Ultimate CF EVO alebo, keď 6 kg je vlastne stále veľa

Imroman 04.02.2017 10 fotografií 5 275   Karbon Cestna Cyklistika Canyon Novinky Sezona 2017

Canyon Ultimate CF EVO alebo, keď 6 kg je vlastne stále veľa Nízka váha vždy fascinovala ľudí, ktorí sa „motajú“ okolo cyklistiky. Veď sa priznajte, koľko z vás hľadí pri kúpe vecí primárne na váhu, nehovoriac o tom, čo spravíte ako prvé, keď dostanete do ruky nový stroj – no predsa ho poťažkáte. Takže, aby vám nevystrelila ruka dohora, ak budete niekedy skúšať nový Ultimate CF s prívlastkom EVO.