Všetky články (11 - 20 z 3906 článkov)

Pozvánka: RIDE UPHILL 2016 - preteky e-bikov a bikov do vrchu

redakcia 20.09.2016 2 678   Ebike Pozvanka Ride Uphill Preteky Horska Cyklistika

Pozvánka: RIDE UPHILL 2016 - preteky e-bikov a bikov do vrchu V sobotu - 24.9.2016 o 11:00 vás pozývame do Podkoníc v Nízkych Tatrách na preteky e-bikov a bikov do vrchu - RIDE UPHILL 2016. S RIDE sa v Podkoniciach roky jazdilo dole kopcom, no tentokrát sa pôjde hore. Nadviažeme na 3 ročníky pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”, ale na novej trati.

Tip na výlet: Saalbach Hinterglemm - týždeň trailového jazdenia

warzone 19.09.2016 150 fotografií 4 112   Singletrail Horska Cyklistika Rakusko Tip Na Vylet

Tip na výlet: Saalbach Hinterglemm - týždeň trailového jazdenia Toto leto sme si vo štvorici s partou Black Trail Riders povedali, že zájdeme pozrieť do rakúskych Álp. Je to bližšie ako do Švajcu či Francúzka a chalani v Saalbachu ešte neboli, tak boli na ten bikový raj zvedaví. Ja som som tam so Speckou už pred piatimi rokmi bol, vtedy sme viac zjazdovali.

Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať

PeterZanicky 19.09.2016 1 857   Detska Tour Deti Preteky Horska Cyklistika

Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať V lyžiarskom areáli SKI Makov sa už po 8-krát tento rok stretli účastníci Detskej tour Petra Sagana. Počasie bolo opäť na jednotku a na štart sa postavilo vo svojich kategóriách viac ako 450 cyklistov. Makov organizátori do Detskej tour vybrali úmyselne, veď právu tu Peter Sagan absolvoval ako 9-ročný svoje prvé cyklistické preteky.

2 komentáre

SITA 19.09.2016 1 631   Cestna Cyklistika Jozef Metelka Rio 2016

Slováci majú za sebou úspešné Rio s 11 medailami, pričom Metelka vybojoval 3 a Kuril 1 Z pohľadu Slovenska sa v nedeľu končia mimoriadne úspešné XV. paralympijské hry v Riu de Janeiro, kde dvadsaťdeväť reprezentantov SR bojovalo o čo najlepšie umiestnenia a cenné kovy. Z mesta karnevalov spod sochy Krista si slovenská výprava odvezie dovedna až jedenásť medailí, z toho päť zlatých a po tri strieborné aj bronzové.
Čítajte viac »

SITA 18.09.2016 4 862   Peter Sagan Cestna Cyklistika Vitaz Vysledky Majstrovstva Europy

Sagan do svojej rozrastajúcej sa zbierky cenných triumfov pridal víťazstvo na majstrovstvách Európy Sagan ovládol šprintérsku koncovku v nedeľňajších pretekoch s hromadným štartom vo francúzskom Plumelci. Na trati dlhej 236,3 km dosiahol slovenský rýchlik výsledný čas 5:34:23 h. Druhý skončil v rovnakom čase Francúz Julian Alaphilippe a na treťom mieste prišiel do cieľa Španiel Daniel Moreno.
Čítajte viac »

Mazivá vhodné do blata, ale aj suchého a prašného prostredia

PR článok 17.09.2016 5 101   Pp Servis Mazanie Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Mazivá vhodné do blata, ale aj suchého a prašného prostredia Správane zvolené a aplikované mazivo je základný faktor úspešného výjazdu. Suchá a škrípajúca reťaz nikdy na nálade nepridá, čo s pribúdajúcimi kilometrami platí dvojnásobne. Na druhej strane, kompletne čierny pohon od oleja a nalepené nečistoty len zbytočne znižujú životnosť komponentov. V dnešnom článku si priblížime zopár olejov určených do mokrého, ale aj prašného prostredia. Stačí si len dobre vybrať...

Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť

makovi 15.09.2016 40 fotografií 4 388   Absa Cape Epic Maraton Afrika Horska Cyklistika

Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť Práve som sa so synom Maxom usadil v lietadle na letisku Poprad. Vraciame sa naspäť do Anglicka a ja začínam písať další článok. Takže, čo sa stalo v priebehu posledného mesiaca? Strávili sme 2,5 týždňa u rodičov v Bardejove a aj keď počasie nebolo úplne také, aké som si predstavoval, bolo dobré na jazdenie aj oddych.

3 komentáre

SITA 14.09.2016 3 996   Casovka Cestna Cyklistika Vysledky Vitaz Rio 2016 Jozef Metelka

Skvelý Jozef Metelka pokračuje v medailových výsledkoch a v časovke vybojoval zlato Až dve medaily získalo Slovensko v stredajšej cyklistickej časovke na XV. paralympijských hrách v brazílskom Riu de Janeiro. V kategórii C4 sa o ne postarali Jozef Metelka a Patrik Kuril. Tridsaťročný Jozef Metelka si na 30 km vybojoval zlato a 36-ročný rodák z Partizánskeho Kuril získal bronz. Slováci majú v Riu už 5 zlatých, 2 strieborné a 1 bronzovú medailu.

Test: Darčekové balenie Brunox - sada mazania na údržbu v praktickom kufríku

3 komentáre

papatulo 14.09.2016 10 fotografií 2 779   Cestna Cyklistika Test Brunox Mazanie Horska Cyklistika Odpruzenie

Test: Darčekové balenie Brunox - sada mazania na údržbu v praktickom kufríku Brunox sa zaoberá výrobou mazacích prostriedkov a olejov, ponúka mnoho kvalitných a overených prostriedkov. V tomto teste sa bližšie pozrieme na darčekový set Brunox, ktorý obsahuje tri najpoužívanejšie produkty, ktoré sme si doteraz mohli kúpiť iba samostatne. Všetky produkty v kufríku majú svoje miesto a spolu s elegantným obalom vytvárajú celok vhodný pre každého bikera. Poďme sa detailnejšie pozrieť na obsah kufríka.