Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy

P.R. 17.07.2014 3 455   Cyklotrasy Cyklovrhol Kniha

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón

slavo 16.07.2014 1 235   Pozvanka Horal MTB Maraton

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 9.8.2014 a je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.

Pavol.Grujbar 15.07.2014 911   Maraton MTB Pozvanka Stupava Trophy

ŠKODA Vás pozýva na 12. ročník športovo-kultúrneho podujatia ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Článok bol doplnený 15.07.2014 o 14:45.
Čítajte viac »

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

slavo 14.07.2014 6 249   Novinky Info Bike Horska Cyklistika

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?

Recenzia: Batoh CAMELBAK Fourteener 24

tomkud 13.07.2014 1 626   Batoh Recenzia Voda

Recenzia: Batoh CAMELBAK Fourteener 24 Dlho sme zvažovali výber batohu vhodného hlavne na bikovanie, prípadne na turistiku či bežné každodenné používanie pre muža či ženu. Keďže náš „cyklistický šatník“ obsahuje už nejaké batohové kúsky menšieho objemu (10 l), ale aj tie viac objemové (+30 l), stále nám chýbala ta zlatá stredná cesta a našim konkurzom prešiel batoh CAMELBAK FOURTEENER 24.

3 komentáre

milos21 11.07.2014 20 fotografií 2 069   Okolo Domase Reportaz

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku A je to tu zas čo som bol na akcii Okolo Domaše. Dlho to vyzeralo tak, že sa v sobotu 5.7.2014 nezúčastním, ale nakoniec mi to vyšlo perfektne a bez komplikácii, v čo som už ani nedúfal. Som preto veľmi rád, že sa mi podarilo zúčastniť tejto rekordnej akcie a mohol som byť jej súčasťou. Vedel som o viacerých novinkách, a tak som sa veľmi tešil na tento už 7. ročník.

50 najlepších fotografií zo závodu 1000 Miles

slavo 11.07.2014 50 fotografií 1 553   Info Fotoreport 1000 Miles

50 najlepších fotografií zo závodu 1000 Miles Zaujímavé momentky zachytávajúce prírodné scenérie, nasadenie súťažiacich, zázemie, ale aj náročnosť tejto extrémnej akcie. Nechajte sa omámiť a začnite trénovať na ročník 2015.

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award

P.R. 10.07.2014 2 986   Ghost Bike Dizajn Ocenenie

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Pozvánka: Majstrovstvá Slovenska v MTB XCO a Eliminátor

2 komentáre

slavo 10.07.2014 1 214   Pozvanka Majstrovstva Slovenska MTB Kosice

Pozvánka: Majstrovstvá Slovenska v MTB XCO a Eliminátor Pozývame všetkých pretekárov a divákov na Majstrovstvá Slovenska v horskej cyklistike, v olympijskej disciplíne Cross Country a vo vyraďovacích pretekoch Eliminátor. V lyžiarskom stredisku Jahodná pri Košiciach sa v dňoch 19.-20.júl 2014 opäť stretne kompletná Slovenská špička doplnená o zahraničných pretekárov a hobby jazdcov , ktorí si to rozdajú na úplne novej prestavanej trati.

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014

Radovan Bíroš 09.07.2014 856 fotografií 2 309   Reportaz Horska Cyklistika Cyklomaraton Oravsky

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (6 249)

Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 820)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (3 455)

Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (2 986)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 309)

Čítajte viac »

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu (2 188)

Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku (2 069)

Čítajte viac »

Fotovýber vašich fotografií za jún 2014 (1 827)

Fotovýber vašich fotografií za jún 2014 Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do sekcie Foto viac ako 1500 fotografií. Pre zaujímavosť sme vybrali 20 záberov, na ktorých je vidieť rôzne bike momenty. Spoznáte si svoje fotky a ako sa vám zábery pozdávajú?

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (1 754)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku (1 737)

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku Cyklistika je úzko spojená so značkou ŠKODA od nepamäti. Výrobou bicyklov sa v roku 1895 začala písať úspešná história mladoboleslavskej automobilky. Najviditeľnejším spojením je určite partnerstvo s najpopulárnejšími cyklistickými podujatiami na svete Tour de France a Vuelta, kde flotily automobilov s okrídleným šípom na kapote hrdo reprezentujú značku ŠKODA pred miliardami fanúšikov.