Všetky články (11 - 20 z 4034 článkov)

Bikovanie v zime: 5. časť - Rukavice - hlavne si dobre vybrať

Imroman 11.01.2017 20 fotografií 4 540   Zima Horska Cyklistika Rukavice

Bikovanie v zime: 5. časť - Rukavice - hlavne si dobre vybrať Ruky sú po nohách ďalšia periféria a tie ako dobre vieme, začínajú v zime trpieť ako prvé. Našťastie ich ochrana je o čosi jednoduchšia, no tiež si treba dať pozor na správny výber rukavíc podľa podmienok a plánovaného použitia. Každý dobrý výrobca chce ponúknuť čo najlepší model pre rôzne podmienky, no vo väčšine prípadov sa nakoniec jedná o podobné konštrukcie, ktoré nesú mnohé spoločné znaky.

Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 1. časť

dhark 08.01.2017 70 fotografií 4 045   Cestna Cyklistika Holandsko Slovensko Vylet

Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 1. časť Možno aj vy máte aktivitu, pri ktorej sa dokážete tak zamyslieť, že svet okolo akoby prestal existovať. Ja mám také dve: bicyklovanie a skialpinizmus. Keďže som trávil veľa času v holandskom Rotterdame, to druhé veľmi do úvahy neprichádzalo. A ja som potreboval veľa rozmýšľať. Vytiahol som teda svoj bicykel, trochu ho upravil, nakúpil potrebné a 1.9.2016 o 11:00 som sa rozlúčil s kolegami pred kanceláriou. Vyhradil som si dva mesiace, za ktoré som sa chcel dostať do Švédska, cez Pobaltie až domov, do Banskej Bystrice. To som ešte netušil, že na ceste okrem mostov a lodí, stretnem mnoho iných prekvapení.
Čítajte viac »

slavo 06.01.2017 35 fotografií 6 197   Horska Cyklistika Unboxing Hardtail Karbon

Unboxing: Rock Machine Explosion 70 - belasá raketa s 1x11 a hmotnosťou 10.50 kg V cenovej hladine okolo 2 000 € sú už na výber veľmi dobre vybavené hardtaily. Dôkazom toho je aj český Rock Machine, ktorý má v kolekcii 2017 biky radu Explosion v prevedení 27.5" aj 29". Navyše, ak si veríte, že budete jazdiť pravidelne, 1x11 s rozsahom 10-42 bude tá správna výzva.
Čítajte viac »

Keď je vek skutočne len číslo

Imroman 05.01.2017 5 749   Rekord Francuzsko Drahova Cyklistika Cestna Cyklistika

Keď je vek skutočne len číslo Človek si občas v duchu hovorí, ako dlho ešte vydrží robiť svoj milovaný koníček. Keď vás prepadnú takéto myšlienky, spomeňte si na borca menom Robert Marchand, ktorý vo veku 105 rokov túžil prekonať svoj vlastný rekord v kategórii nad 100 rokov.
Článok bol doplnený 05.01.2017 o 14:35.

Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

beal 04.01.2017 7 320   Nizke Tatry Preteky Maraton Slovensko Zima Horska Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Čítajte viac »

Základné tipy na zimné jazdenie – technika jazdy

Imroman 02.01.2017 5 fotografií 5 223   Trening Horska Cyklistika Prejazd Vyjazd Technika Zima

Základné tipy na zimné jazdenie – technika jazdy V minulom článku som spomínal základné úpravy na kolesách, ktoré umožnia veľmi jednoducho prispôsobiť bike pre jazdu v zime a po snehu. Teraz prišiel rad na zopár tipov ohľadom techniky jazdy, ktoré mi pomáhajú v prvom rade zvýšiť bezpečnosť a užiť si tak výjazd na maximum.

3 komentáre

Felip 03.01.2017 35 fotografií 4 985   Reportaz Morava Preteky Maraton Ceska Republika Cestna Cyklistika

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.

TOP 10 testov v sezóne 2016

slavo 02.01.2017 4 646   Horska Cyklistika Test

TOP 10 testov v sezóne 2016 Minulý rok sme publikovali desiatky testov a v novej sezóne ich máme v pláne spraviť ešte viac. Víťazom sa stala prilba Specialized s čítanosťou 10 584x, ale tesne za ňou sa umiestnil bike Canyon Spectral a veľmi populárny hardtail Ghost Lector. Ako dopadli ďalšie miesta spolu s podrobnosťami sa dozviete nižšie...

TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo

slavo 30.12.2016 3 510   Maraton Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Sezona 2016 Reportaz

TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo Rebríček zamiešali oproti minulému roku extrémne blatové aj teplé podmienky, ktoré panovali počas niektorých akcií. Navyše čítanosť riadne podskočila smerom hore a napríklad najčítanejšia reportáž v roku 2015 by sa do tohoročného výberu ani nedostala. Pripomenme si spolu tie najčítanejšie a nechajte sa inšpirovať pre nadchádzajúcu sezónu.

Celoodpružené bicykle okolo 4 500 € - takmer dokonalý stroj pre náročný terén

PR článok 29.12.2016 5 949   Full Allmountain Horska Cyklistika Pp Novinky Sezona 2017

Celoodpružené bicykle okolo 4 500 € - takmer dokonalý stroj pre náročný terén Nie všetci majú záujem na bicykli naháňať sekundy a výškové metre. Väčším lákadlom je v prvom rade cesta nadol a čo najväčší pôžitok z agresívnej jazdy na trailoch a náročných singletrackoch. Lenže k nim je stále potrebné sa dostať vlastnými silami.