Všetky články (11 - 20 z 3204 článkov)

Peter Sagan sa dočkal a vyhral etapu na Okolo Kalifornie

2 komentáre

SITA 14.05.2015 2 028   Okolo Kalifornie Peter Sagan Vitaz Cestna Cyklistika

Peter Sagan sa dočkal a vyhral etapu na Okolo Kalifornie Po troch druhých miestach sa Peter Sagan dočkal triumfu na pretekoch Okolo Kalifornie, keď vyhral stredajšiu štvrtú etapu z Pismo Beach na Avila Beach (172,2 km). V šprinte do mierneho kopca nedal súperom žiadnu šancu a tešil sa z druhého víťazstva v sezóne 2015.

3 komentáre

donny 13.05.2015 124 fotografií 1 443   Cestna Cyklistika Maraton Reportaz Fotogaleria

Reportáž: Jarná Cena mesta Rimavská Sobota - Keď pretek baví, na jedničku po všetkých stránkach V kalendári cestných cyklistických maratónov pribudla v minulom roku nová akvizícia, preteky s názvom Teatro Okolo Malohontu. Pretek sa napriek upršanému počasiu tešil skvelej odozve všetkých zúčastnených a tak sa rozhodli organizátori vyplniť kalendár aj novým podujatím: Jarná cena mesta Rimavská Sobota. Propozície boli jasné, pravá jarná klasika so všetkým, čo k tomu patrí. Krátke prudké stúpania a príjemná kilometráž prilákali aj mňa.

MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

cervo 12.05.2015 2 085   Mtbiker.sk Shop Cannondale Gt Skoda Bike Open Tour

MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.

Pozvánka: DEMA PEDÁLovník Rajecká dolina - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón

slavo 12.05.2015 1 523   Pozvanka Pedalovnik Horska Cyklistika

Pozvánka: DEMA PEDÁLovník Rajecká dolina - Poloorientačný nesúťažný MTB maratón Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30 km do 130 km s ôsmymi kontrolnými bodmi. Víťazom je každý, kto prejde aspoň dvoma kontrolnými stanovišťami.

Okolo Kalifornie: Sagan opäť druhý za Cavendishom aj v 2. etape

SITA 12.05.2015 1 054   Okolo Kalifornie Mark Cavendish Peter Sagan Cestna Cyklistika

Okolo Kalifornie: Sagan opäť druhý za Cavendishom aj v 2. etape Cavendish zdolal Sagana tentoraz tesnejšie ako deň predtým a cieľová fotografia ukázala rozdiel ani nie polovice predného kolesa. Ďalší Slováci v pelotóne Michael Kolář (Tinkoff-Saxo) a Martin Velits (Etixx - Quick-Step) prišli do cieľa na 96., resp. 134. mieste.

Pumptrack Lučina - Ako napreduje budovanie

adamoliva89 11.05.2015 21 fotografií 1 894   Pumptrack Ceska Republika

Pumptrack Lučina - Ako napreduje budovanie Myšlienka pre vznik pumptracku na Lučine sa zrodila chalanom zo združenia Trail of Life koncom minulého roka a projekt je realizovaný hlavne za podpory obce Tvarožná Lhota. Chalanov sme boli pozrieť, ako im ide práca od ruky. Pozemok je už vymeraný, pumptrack nalajnovaný, takže prišiel rad na ťažkú techniku.

Okolo Kalifornie: Sagana zdolal v šprinte len Cavendish

SITA 11.05.2015 1 260   Peter Sagan Michael Kolar Martin Velits Okolo Kalifornie Cestna Cyklistika

Okolo Kalifornie: Sagana zdolal v šprinte len Cavendish Po 204,3 km v okolí Sacramenta zdolal 25-ročného jazdca tímu Tinkoff-Saxo len skvelý britský šprintér Mark Cavendish, ktorý využil skvelú prácu tímu Etixx - Quick-Step. Špurt na dlhom a širokom bulvári viac vyhovoval Cavendishovi, ktorý potvrdil svoje kvality. Brit sa stal aj držiteľom trička pre najlepšieho muža celkového poradia.

Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2015 - etapák v štýle Cape Epic

Imroman 10.05.2015 1 402   Pozvanka Beskidy Mtb Trophy Horska Cyklistika Etapove Preteky

Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2015 - etapák v štýle Cape Epic Mnohí z vás by si určite na vlastnej koži radi skúsili nejaký ten MTB etapák v štýle Cape Epic. A pritom si možno ani neuvedomujú, že hneď za rohom na Slovensko – Poľsko - Českých hraniciach sa koná medzinárodné podujatie, ktoré umožňuje si to vyskúšať na vlastnej koži bez toho, aby človek musel letieť na druhý koniec sveta :).
Čítajte viac »

Reportáž: Author Šela Marathon 2015 - Kolega nechápe, prečo zrazu zastavujem, ale z môjho výrazu tváre hneď pochopí