Všetky články (25 - 48 z 4292 článkov)

Pozvánka: v Košiciach sa stále testujú ebajky

12.07.2017 2 029

S prázdninami je spojené aj Letné testovanie ebajkov zdarma a s výhodami, ktoré prebiehajú v ebajk centre na Žriedlovej ulici v budove BC Cassovar.
Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 1. diel

12.07.2017 4 047 1

Na 208 stranách si môžete prezrieť a naštudovať 50 najkrajších cyklookruhov naprieč celým Slovenskom.
Isoma 1000 Miles Adventure – rekord 8 dní padol!

12.07.2017 6 635 11

Najrýchlejší už sú v cieli, ďalší postupne prichádzajú. Víťaz zvládol celú trať v skutočne neuveriteľnom čase, a pritom sa to nezaobišlo bez viacerých komplikácií...
Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY – 4. kolo ŠBOT bude hostiť „rýchla“ Stupava

11.07.2017 2 935

V sobotu 29. júla sa mestečko neďaleko Bratislavy opäť poriadne „naplní“ a privíta každého, kto chce vyskúšať niektorú z celkovo piatich tratí.
4.kolo Svetového pohára v XCO - konečne „sveťák“ aký sme si priali vidieť

11.07.2017 4 021 7

Napínavé súboje až do konca a množstvo prekvapení priniesla trať vo švajčiarskom Lenzerheide.
Test: Enduro a allmoutain prilba  Endura MT500 - dá si niekto slamku?

Test: Enduro a allmoutain prilba Endura MT500 - dá si niekto slamku?

10.07.2017 3 883 9

Keď pred piatimi rokmi uzrel svetlo sveta Koroyd, ešte som ani poriadne nejazdil na bicykli, vlastne, keď tak nad tým rozmýšľam, ja som ani žiadny nemal.
Nový Specialized Epic FSR 2018 – XC full, ktorý opäť posúva latku smerom hore

10.07.2017 6 846 15

Rok 2018 sa ponesie v znamení mnohých ultimátnych noviniek. O pozornosť všetkých moutainbikerov sa hlási nová generácia legendárneho pretekárskeho biku ovenčeného nespočetnými vavrínmi (nielen) v pretekoch svetového pohára. Zoznámte sa prosím, nový Epic FSR prichádza!
Juraj Sagan nestihol prísť v limite a je vonku z Tdf, podobný osud malo viacero jazdcov

10.07.2017 5 259 7

Rovnaká galiba postihla aj skvelého francúzskeho šprintéra, favorita na víťazstvo v bodovacej súťaži a víťaza 4. etapy Arnauda Démara, Marka Renshawa, Mattea Trentina či časovkára Josa van Emdena. Celkovo sa jednalo o náročnú etapu s viacerými pádmi, po ktorých končili aj favoriti na celkové poradie.
Test: Wilier GTR Team - pohodlný bicykel na výjazdy, ale nezľakne sa ani pretekov

09.07.2017 3 466 2

Model GTR Team je komfortný taliansky cestný bicykel, ktorý aj napriek pohodlnejšej a vzpriamenejšej geometrii v sebe nezaprie gény tradičného pretekárskeho bicykla z rodiny Wilier Triestina.
Biky fóristov: Ako sa stavia sen, Dudov sen

08.07.2017 7 838 24

Jedného krásneho letného rána som na Bielom Kríži stretol Igora z VeloCity, ktorý sa ma mimochodom spýtal, kedy sa chystám ten svoj historický kus biku vymeniť za nový.
Test: Novinky HQBC - prilba EPIQE a okuliare QX4 – “povinná” výbava za dobrú cenu

07.07.2017 3 290

Široké možnosti nastavenia a prispôsobenia, pohodlie, funkčnosť a vychytávky – tak tieto slová vystihujú testovanú výbavu. Najviac ma prekvapila možnosť „odľahčenia“ okuliarov, kvalitné spracovanie a zaujímavý vzhľad.
Liv uvádza niečo pre ambiciózne cyklistky – model Langma

07.07.2017 2 558

Ženy, ktoré hľadali pre seba špecifický, maximálne športovo ladený bicykel pre to najnáročnejšie použitie, nemali zase tak úplne široký výber – ale situáciu opäť o niečo mení Liv s novým modelom Langma.
Trochu tolerancie, alebo ako sa správať na trati

08.07.2017 3 940 21

Na pretekoch, akým je napr. maratón, sa stretáva obrovské množstvo ľudí a tým pádom aj obrovské množstvo výkonnostne odlišných skupín. Štart je hromadný a občas, resp. dosť často, dochádza na kríženie medzi kratšími a dlhšími trasami. Je teda jasné, že vždy nastane nejaký konflikt záujmov...
Isoma 1000 Miles Adventure – brody, Krížna a taktika alebo, čo sa deje na trati?

07.07.2017 5 083

V sobotu 2.7. sa začalo tradičné dobrodružstvo menom 1000 Miles Adventure a momentálne je dianie na trati v plnom prúde. Celý priebeh a hlavne zaujímavé momenty máte možnosť sledovať aj vy.
Získajte jedinečné bavlnené tričká s cyklistickou tematikou

06.07.2017 3 654

Ideálna kombinácia je vtedy, keď slovenské tričká podporujú slovenskú cyklistiku. Môžete mať jedno z nich.
Tím Bora-Hansgrohe sa v prípade vylúčenia Sagana obrátil na Športový arbitrážny súd

06.07.2017 11 194 21

V tíme Bora-Hansgrohe sa stále nezmierili s vylúčením Petra Sagana z cyklistickej Tour de France.
27.5” plus - nový rozmer v gripe

06.07.2017 3 909

Prišli na trh 29” a 27,5” kolesá. Aby toho nebolo málo, tak máme už aj 27,5”+ a ponuka bicyklov stále rastie - pozrime sa na ne trošku bližšie.
Cez Južnú Kóreu na bicykli

05.07.2017 2 840

Kia a Samsung sú bezpochybne dve značky, ktoré  na Slovensku veľmi dobre poznáme. Neviem, či sa to týka iba nás, no nejakým spôsobom sa tá naša predstava o Južnej Kórei naviazala na lesklý displej smartphonu Samsung. To je však iba začiatok nášho príbehu...
Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

05.07.2017 9 358 14

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.
Petra Sagana vylúčili z Tour de France 2017

04.07.2017 25 802 59

Slovenského cyklistu Petra Sagana diskvalifikovali zo 104. ročníka Tour de France po tom, ako v dojazde utorkovej 4. etapy z Mondorf-les-Bains do Vittelu spôsobil pád britského jazdca Marka Cavendisha.
3. kolo Svetového pohára v XCO – Schurter a Belomoina si vytvorili vlastnú kategóriu

04.07.2017 2 728

Andorra ukázala v rámci XCO dvojicu dominantných predstavení a bojovalo sa v podstate „len“ o druhé miesta.
Martin Haring novým majstrom Slovenska v maratóne na extrémne blatistej trati

04.07.2017 4 485 3

Tohtoročné majstrovstvá Slovenska sa nakoniec pre mnohých zmenili skôr na „menší“ boj o prežitie. Viac ako polovica štartového poľa to po boji s bahnom nakoniec zabalila.
Canyon a Kraftwerk – limitovaná edícia 21 bicyklov na počesť známej hudobnej skupiny

03.07.2017 2 548

Tour de France odštartovala v sobotu z mesta Düsseldorf, odkiaľ je aj známa skupina Krafwerk. A práve tieto 2 skutočnosti inšpirovali Canyon na vytvorenie limitovanej edície modelov Ultimate CF SLX.
Test: Lapierre Overvolt AM 500+ - tento bicykel trochu zmenil môj pohľad

02.07.2017 7 316 56

Keď mi Slavo volal, či chcem na test trailový bike od Lapierre, tak som jednoznačne súhlasil, majúc ešte v živej pamäti, ako skvelo som si zajazdil na Triggerovi, ktorý taktiež patrí do kategórie Trail.