Všetky články (31 - 40 z 4034 článkov)

Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

Zubko1 14.12.2016 30 fotografií 3 594   Zima Svetlo Test Plo Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.

ebajk connect powered by Haibike

PR článok 13.12.2016 2 077   Horska Cyklistika Ebajk Bratislava Ebike

ebajk connect powered by Haibike Haibike, najväčší výrobca elektrobicyklov sa pridal k popore budovania siete nabíjacích staníc ebajk connect, ktorá vznikla v júni tohto roku a ktorú vytvorilo občianske združenie e-DNA, elektromobilita v krvi.
Čítajte viac »

Nový štandard Boost – o čom to vlastne celé je?

bimjeam 12.12.2016 5 fotografií 6 315   Horska Cyklistika Sezona 2017 Novinky Technika

Nový štandard Boost – o čom to vlastne celé je? 142x12mm milimetrové osky zadného kolesa sa nám na cykloscéne poriadne ani neohriali a už tu máme nový širší štandard prezentovaný pod označením „boost“, ktorý v sezóne 2017 zakomponovala do svojej ponuky väčšina veľkých hráčov na poli s horskými bicyklami. Na čo sú nové boost osi dobré a v čom spočíva prínos pridania magických pár milimetrov si rozoberieme v nasledujúcich riadkoch.
Čítajte viac »

Zopár tipov na menšie darčeky

PR článok 11.12.2016 5 554   Pp Vianoce Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Zopár tipov na menšie darčeky Vianoce sa pomaly blížia a kopec z vás určite premýšľa nad nejakým darčekom. Ak máte v rodine cyklistu/cyklistku, máte situáciu celkom jednoduchú, pretože v tomto segmente sú možnosti takmer nekonečné. Prinášame teda zopár tipov a medzi nimi nechýbajú ani menej nákladné produkty, ktoré určite potešia a prídu vhod.
Čítajte viac »

Vrchárska koruna žilinská, alebo ako sa jazdí s bábätkom

iceman 10.12.2016 20 fotografií 5 634   Tip Na Vylet Zilina Deti Horska Cyklistika Cyklovrhol

Vrchárska koruna žilinská, alebo ako sa jazdí s bábätkom Idea bajkových vrchárskych korún má počiatky u našich západných susedov na Valašsku, kde v roku 2013 ako prvá vznikla Vrchárska koruna Valašská. Odvtedy pribudlo viacero partnerských projektov a v roku 2016 už bolo vrchárskych korún celkovo 8 (8 x ČR, 2 x SR). Jednou z dvoch slovenských bola v roku 2016 Vrchárska koruna žilinská, ktorú som si dal tento rok na môj bajkový „to do list“.

GT Grade – skutočný chameleón

PR článok 09.12.2016 11 fotografií 3 449   Gravel Gt Sezona 2017 Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Cyklokros

GT Grade – skutočný chameleón Bicykle spadajúce do čoraz viac populárnej kategórie Gravel, zastupuje u GT modelový rad Grade. Aj keď presné označenie nesie názov Enduroad. Predstavený bol v roku 2014 a za ten čas si získal na trhu svoje stabilné miesto. Dokáže totiž otvoriť krásy cestnej cyklistiky aj pre dobrodruhov a pre športovejšie ladených užívateľov zase ponúknuť nové možnosti tréningových okruhov.
Čítajte viac »

Bikovanie v zime - malé zhrnutie

Imroman 08.12.2016 7 889   Oblecenie Vybava Cestna Cyklistika Zima Horska Cyklistika

Bikovanie v zime - malé zhrnutie Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.

Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017

papatulo 07.12.2016 10 fotografií 3 988   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Trening Elite Unboxing Mtbiker Centrum

Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017 Ako to už na jeseň a cez zimu býva, dni sú krátke, studené a na bicyklovanie vonku často nezostáva mnoho príležitosti. To samozrejme neplatí pre všetkých, ale určite je medzi nami veľká skupina, ktorá po práci či škole nemá príležitosť užiť si denné svetlo a aspoň trochu príjemnejšie teploty na svojom biku.
Čítajte viac »

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

PR článok 06.12.2016 5 041   Jesen Zima Pp Oblecenie Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.