Všetky články (31 - 40 z 3138 článkov)

Filip Polc v Brazílii opäť víťazne

1 komentár

slavo 23.02.2015 1 850   Brazilia Tomas Slavik Filip Polc City Downhill World Tour

Filip Polc v Brazílii opäť víťazne V nedeľu (22.2. 2015) sa konalo prvé kolo mestských zjazdov City Downhill World Tour 2015 v Brazílii v meste Santos. Samozrejme na takomto podujatí nesmel chýbať ani Filip Polc, ktorý v minulej sezóne vybojoval v tejto disciplíne titul majstra sveta.

Okolo Ománu: Saganove momenty

slavo 23.02.2015 4 fotografií 1 968   Okolo Omanu Peter Sagan Cestna Cyklistika

Okolo Ománu: Saganove momenty Aj keď Sagan nevyhral ani jednu z etáp, zaznamenal viacero výborných umiestnení a pokračuje v príprave na klasiky. Pozrite sa na fotomomentky z jeho vystúpenia v Ománe a vyjadrenie športového riaditeľa Tinkoff-Saxo na Petrove výsledky.

Cesta z Londýna do Amsterdamu na fixed gear cez 4 krajiny s dĺžkou 535 km

peterj 21.02.2015 (naposledy upravený 22.02.2015) 34 fotografií 2 514   Cestna Cyklistika Fixed Gear Londyn Holandsko

Cesta z Londýna do Amsterdamu na fixed gear cez 4 krajiny s dĺžkou 535 km Ahojte volám sa Peter, mám 28 a som z Martina. Od malička som sa venoval hokeju, ale v 18-ke po sezóne som sa rozhodol ísť na pár mesiacov do Londýna, ale miesto pár mesiacov, som tam ostal skoro 10 rokov.
Článok bol doplnený 22.02.2015.

Kráľovskú etapu Okolo Ománu vyhral Ferri a Sagan je už 237 dní bez víťazstva

SITA 20.02.2015 1 318   Cestna Cyklistika Peter Sagan Okolo Omanu Vysledky

Kráľovskú etapu Okolo Ománu vyhral Ferri a Sagan je už 237 dní bez víťazstva Španiel Rafael Valls Ferri z tímu Lampre vyhral kráľovskú štvrtú etapu cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla od mešity Qaboos Grande do Zelených vrchov na Jabal al Akhdhar a merala 189 km. Dvadsaťsedemročný rodák z Alcoy sa vďaka triumfu posunul aj na prvé miesto celkového poradia. Druhý prišiel do cieľa tímový kolega Petra Velitsa z BMC Tejay van Garderen, tretí bol Alejandro Valverde z Movistaru.

Reportáž: Čergovská stopa 2015 - Ideálna zimná akcia

buno 19.02.2015 2 308   Cergovska Stopa Reportaz Zima Horska Cyklistika

Reportáž: Čergovská stopa 2015 - Ideálna zimná akcia 14.02.2015 8:45 slniečko svieti a teplota vonku pomaličky stúpa na plusové hodnoty. Keďže čas je už značne pokročilí a štart kvôli mne neposunú, rezkejšie zliezam z postele. Rýchla ranná príprava, nahadzujem bike do auta a už aj s celou rodinkou fičíme do Raslavíc. Samozrejme, že som zabudol na raňajky. Manželka ma však už pozná a zachraňuje situáciu pripravenými rožkami :).

Fotogaléria: Čergovská stopa 2015

slavo 18.02.2015 394 fotografií 2 395   Fotoreport Cergovska Stopa Zima Horska Cyklistika

Fotogaléria: Čergovská stopa 2015 Ideálne zimné podmienky za krásneho slnečného dňa pripravili pre túto tradičnú zimnú akciu výbornú atmosféru. Pozrite si obsiahlu fotogalériu, ktorú tvorí až 394 fotografií.

Lávky spoja dve krajiny

3 komentáre

slavo 18.02.2015 1 489   Zahorie Bratislava Rakusko Slovensko Cyklomost Cyklotrasy

Lávky spoja dve krajiny Lávkami pre peších a cyklistov chystá Bratislavský samosprávny kraj spojiť slovenské obce na Záhorí s Rakúskom. Zámer spájania vítajú starostovia všetkých obcí na našej strane Moravy a podporujú všetci starostovia západných mestských častí Bratislavy.

Bikovanie v zime: 3. časť - Nie je to len o veciach

Imroman 17.02.2015 19 fotografií 3 935   Zima Horska Cyklistika Trening Vyjazd

Bikovanie v zime: 3. časť - Nie je to len o veciach Dalo by sa povedať, že prvé dva diely boli skôr materiálneho charakteru (zimný setup a oblečenie). Problém je v tom, že môžete mať ten najlepší zimný bike, najlepšie oblečenie, ale práve u jazdenia v zime treba viac než kde inde používať aj hlavu, aby to neboli nakoniec všetko len zbytočne vyhodené peniaze...

SITA 17.02.2015 1 229   Peter Sagan Okolo Omanu Cestna Cyklistika

Sagan siedmy v 1. etape Okolo Ománu a na prvé víťazstvo v drese Tinkoff-Saxo stále čaká Víťazom 1. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Ománu sa stal v utorok Talian Andrea Guardini z tímu Astana. Sagan obsadil v záverečnom špurte 7. priečku. Guardini zvládol 161 km z Bayt Al Naman Castle do Al Wutayyahu za 3:45:37 h.

Pozvánka: ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

slavo 16.02.2015 5 068   Horska Cyklistika Maraton Sezona 2015 Skoda Bike Open Tour

Pozvánka: ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 Tour je zložená zo šiestich pretekov na Slovensku v rôznych vekových a výkonnostných kategóriách. Zúčastniť sa môžu všetci fanúšikovia horskej cyklistiky, tak registrovaní cyklisti, ako aj cyklistickí nadšenci alebo deti. Pozrite sa aké akcie sú súčasťou ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015.