Všetky články (31 - 40 z 3076 článkov)

SITA 29.12.2014 1 516   Peter Velits Tatiana Janickova Vysledky Zlaty Pedal Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Anketa

Kompletné výsledky ankety Zlatý pedál 2014: Peter Sagan získal Zlatý pedál a Peter Velits Cenu fair-play Peter Sagan sa stal najlepším slovenským cyklistom roka a získal Zlatý pedál 2014. Dvadsaťštyriročný Žilinčan Sagan obhájil vo výročnom hodnotení Slovenského zväzu cyklistiky vlaňajšie prvenstvo a celkovo piatykrát ovládol Zlatý pedál. Predtým dostal ocenenie aj v roku 2008, keď sa stal takisto ako rok predtým aj talentom sezóny, a tiež v rokoch 2011 a 2012. Aj na ďalších priečkach ankety bolo poradie rovnaké ako vlani. Strieborný skončil majster sveta v tímovej časovke Peter Velits, tretiu priečku obsadila ženská svetová jednotka v cyklotriale Tatiana Janíčková. Za Talent roka 2014 vyhlásili Mateja Ulíka.
Článok bol doplnený 29.12.2014 o 14:00.

1 komentár

SITA 29.12.2014 1 579   Rusko Tinkoff-saxo Cestna Cyklistika Peter Sagan

Sankcie voči Rusku môžu zapríčiniť veľké problémy tímu Tinkoff-Saxo a aj nášmu Saganovi Oleg Tiňkov upozornil, že ekonomické sankcie namierené proti Ruskej federácii môžu zapríčiniť jeho koniec ako majiteľa tímu aj sponzora cyklistiky. Ruský biznismen je majiteľom stajne Tinkoff-Saxo a jeho Tinkoff Credit Systems Bank jedným zo sponzorov spomenutého zoskupenia, ktorého novým členom je aj Peter Sagan.

Cyklokros: V Zolderi triumf Van der Haara, Martin Haring na 29. mieste

SITA 27.12.2014 917   Martin Haring Cyklokros

Cyklokros: V Zolderi triumf Van der Haara, Martin Haring na 29. mieste Holanďan Lars van der Haar sa stal víťazom hlavnej kategórii elite mužov v pretekoch 5. kola Svetového pohára v cyklokrose v belgickom Heusden-Zolder. Pretekár tímu Giant Shimano triumfoval suverénne s náskokom 45 sekúnd pred Belgičanom Kevinom Pauwelsom, ktorý si poistil líderskú pozíciu vo Svetovom pohári. Tretí prišiel do cieľa Holanďan Corne van Kessel s odstupom 1:10 min za víťazom. Slovák Martin Haring finišoval na 29. mieste s mankom 5:10 min. Van der Haar triumfoval v Zolderi aj pred rokom, vtedy sa však presadil až v šprintérskom závere väčšej skupiny.
Čítajte viac »

Šťastné a veselé Vianoce aj na bicykli

1 komentár

slavo 24.12.2014 1 670   Slovensko Fotografovanie Vianoce

Šťastné a veselé Vianoce aj na bicykli Redakcia MTBIKER praje šťastné a veselé Vianoce ako aj veľa pekných najazdených kilometrov v tento sviatočný čas. Počasie výjazdom celkom praje na väčšine Slovenska a tak prinášame aspoň malý výber záberov z posledných dní.

Michael Kolář pôjde na svoju druhú Tour Down Under, lídrom tímu Rogers

SITA 23.12.2014 1 084   Cestna Cyklistika Tour Down Under Michael Kolar Tinkoff-saxo

Michael Kolář pôjde na svoju druhú Tour Down Under, lídrom tímu Rogers Bez Petra a Juraja Saganovcov, ale s ďalším Slovákom Michaelom Kolářom sa predstaví cyklistický tím Tinkoff-Saxo na januárových pretekoch Tour Down Under. Lídrom sedemčlennej zostavy pre austrálsku ouvertúru seriálu WorldTour bude domáci Michael Rogers. "Teším sa na návrat do Adelaide na svoju jedenástu Tour Down Under. Privediem nabudený tím odhodlaný dobre začať sezónu," uviedol víťaz dvoch individuálnych etáp na Gire d'Italia a jednej na Tour de France z uplynulého ročníka pre oficiálny web tímu.

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách

Boo_boo 21.12.2014 35 fotografií 4 591   Test Bike Enduro Rock Machine Sloger 27.5ky

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.

Saganov dres na sezónu 2015 sa bude výrazne líšiť od kolegov v Tinkoff-Saxo

SITA 19.12.2014 3 615   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tinkoff-saxo

Saganov dres na sezónu 2015 sa bude výrazne líšiť od kolegov v Tinkoff-Saxo Peter Sagan bude minimálne do záveru júna 2015 výrazne odlíšený od nových tímových kolegov z družstva Tinkoff-Saxo. Kým Alberto Contador či Rafal Majka budú jazdiť vo svietivých žltých dresoch doplnených o modrú farbu s modro-žltými cyklistickými nohavicami, Peter Sagan bude mať vrchnú časť odevu vo farbách slovenskej trikolóry bielo-modro-červený.

Pod vianočný stromček: Decembrové číslo Cyklistickej dopravy 2014

ozMulica 19.12.2014 1 033   Slovensko December Cyklisticka Doprava

Pod vianočný stromček: Decembrové číslo Cyklistickej dopravy 2014 Prijmite od maličký darček od tvorcov časopisu Cyklistická doprava, aby ste si chvíľku medzi upratovaním a vyprážaním našli čas na prečítanie decembrového čísla Cyklistickej dopravy. Prinášame vám v ňom novinky zo Slovenska, kde sa čo stavia a kde buduje, aké sú plány do budúcnosti. K tomu štipka technológií, ktoré môžu potešiť každého cyklistu. Aký má dopad počasie na cyklistiku, tak to vám povieme v článku, ktorý sa zaoberá analyzovaním dát o cyklistov a súvislosti s počasím. Ak vás zaujíma stavba cyklotrás, určite vás záujmu výhody cementobetónového krytu cyklotrás.