Všetky články (73 - 96 z 4292 článkov)

Nová sada Shimano Ultegra R8000 – profi technológie opäť dostupnejšie

22.06.2017 3 497

Nová Ultegra R8000 využíva technológie, ktoré používajú profesionálne tímy a už tradične ich sprístupňuje pre bežných jazdcov.
Vysoké Tatry na elektrobicykloch? Áno! Požičovňa s vodcom či bez...

21.06.2017 4 232

Vo Vysokých Tatrách otvoril ebajk® so svojím rental partnerom ABL Snow (Areál bežeckého lyžovania) požičovňu elektrobicyklov. Princíp elektrobicykla využijete najviac práve v horách, tak prečo nie aj v našich Tatrách?
Test: Giant Anthem 2 – univerzálny bike na pohodovú jazdu

21.06.2017 4 451 12

Ďalší kúsok, ktorý som mal možnosť tento mesiac otestovať, bol celoodpružený Giant Anthem 2.
Detská Tour Petra Sagana 6 .kolo - Preteky na hrade

21.06.2017 1 290

Po troch rokoch čakania sa dočkali Tour Petra Sagana a aj kežmarskí nadšenci cyklistiky. A úlohy sa zhostili naozaj výborne!
Na Tour de France v zostave Bora-Hansgrohe obaja Saganovci, Majka aj Bodnar

21.06.2017 3 847 3

Peter Sagan a Rafal Majka budú lídrami tímu Bora-Hansgrohe na Tour de France 2017. Sagan by sa mal starať o úspechy v rovinatých a mierne zvlnených etapách, Majka by mal diktovať tempo v kopcoch a útočiť na pódium v celkovom poradí.
Pozvánka: Bike camp Filipa Polca a preteky Family DH Bachledka v Bachledovej doline

19.06.2017 2 478 7

Bike camp v Bachledovej sa v komunite bikerov stal už malou tradíciou, toto leto sa pod vedením Filipa Polca v termíne 11. - 15. júla 2017 uskutoční už jeho siedmy ročník.
Canyon 2017 – cestná kolekcia, v ktorej si vyberie úplne každý

18.06.2017 4 498

Aj v sezóne 2017 stavia Canyon vo svojej cestnej kolekcii na osvedčených základoch. Ponúknuť kvalitu a technológie nielen pri svojich top modeloch, ale rovnako pri tých dostupnejších, ktoré sú určené širokej verejnosti.
Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov

17.06.2017 3 431

Značka Craft, to je synonymum pre funkčné, ergonomické oblečenie vyvíjané v spolupráci s najlepšími športovcami.
Tretí ročník medzinárodného cyklomaratónu Tour de Prešov premení metropolu Šariša na stredisko cyklistiky na Slovensku

17.06.2017 2 868

Prešovská Tour symbolicky odštartuje svoj program na historicky jedinom velodróme na Slovensku, a to 8. júla 2017 o 16:00 hodine.
Unboxing: Ghost SLAMR 7 LC - s radosťou do terénu so Shimano Deore XT 2x11

16.06.2017 5 726 13

Do centra sa nám dostal ďalší zaujímavý kúsok od nemeckého výrobcu Ghost a jeho rozbaľovanie sme si nemohli nechať iba pre seba... Navyše v sobotu 17.6 môžete vyskúšať aj priamo na výjazde tento model v prevedení SLAMR 5 29“ a SLAMR 4 27,5“ v rámci testovacieho dňa Ghost a Lapierre.
Pozvánka: 1000 Miles Adventure - púť za poznaním svojho vlastného ja

16.06.2017 4 958 1

1 700 km dlhé preteky bez zabezpečenia, s množstvom času na premýšľanie – to je asi najlepšia charakteristika 1000 Miles Adventure.
ESI – gripy a omotávky pre ten najlepší pocit z jazdy

15.06.2017 4 169

Je trochu nadnesené tvrdiť, že trocha silikónu môže výrazne ovplyvniť pocit z jazdy, no produkty ESI sú toho dôkazom.
Pozvánka: X. ročník Oravského cyklomaratónu

15.06.2017 3 026 8

Oravský cyklomaratón je už o chvíľu tu a so sebou prináša aj naše malé 10-ročné jubileum, ktoré je tento rok okorenené viacerými novými faktami.
Celoodpružené bicykle na hranici 3 000 € - maratón, trail alebo enduro nie je problém

14.06.2017 5 597

V cenovej hladine okolo 3 000 € už máte v prípade celoodpružených modelov naozaj z čoho vyberať, a to bez ohľadu na to, aký štýl jazdy preferujete.
Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

13.06.2017 5 119 19

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
Reportáž: FESTINA 24 hodín MTB Belá – Nižné Kamence, MSR jednotlivcov 2017

12.06.2017 3 805 6

Asi dva, tri týždne pred termínom 24–hodinovky som sa rozhodol, že natrénované čosi je, psychicky som dostatočne na výške (bol som si vtedy priam istý), aj kolegovia a kolegyne z klubu (sú psychicky naladení mimo extrémnych hodnôt stupnice sebazničenia) idú dvojice, či štvorice, tak som sa aj ja prihlásil rovno do kategórie pretekárov s rovnakým hendikepom.
Pozvánka: Vysokohorský duatlon o cenu Žiarskej chaty

12.06.2017 2 506 1

Južné svahy Západných Tatier budú tretiu augustovú sobotu hostiť už 22. ročník vysokohorského duatlonu o cenu Žiarskej chaty.
Doplnky počas športového výkonu – na dlhé trate, aj krátke „bomby“

11.06.2017 4 382

Dnes si predstavíme niektoré zaujímavé doplnky výživy určené počas športového výkonu a k nim pridáme aj zopár osobných postrehov.
Na Okolo Slovenska triumf Slovinca Tratnika, najlepší Slovák Patrik Tybor skončil siedmy

11.06.2017 1 933

Víťazom 60.+1. ročníka pretekov Okolo Slovenska sa stal Slovinec Jan Tratnik z tímu CCC Sprandi Polkowice. Záverečná 4. etapa so štartom aj cieľom v Trnave (152,5 km) sa stala korisťou Rusa Ivana Savického z tímu Gazprom-RusVelo.
Nová sada SRAM GX Eagle – nekompromisný rozsah s dostupnou cenou

10.06.2017 8 881 23

To, čo sa pred rokom mohlo javiť len ako zbožné prianie väčšiny bikerov sa stalo skutočnosťou. Koncern SRAM oficiálne predstavil najnovší prírastok do rodiny Eagle, ktorým je 12-rýchlostná sada GX. Výborne nastavená cenovka napovedá, že 50-zubové kazety nebudú exotickou záležitosťou ani v našich vodách.

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie

10.06.2017 3 290 1

V škótskom Fort William predstavilo Shimano v spolupráci s Athertonovcami nové tretry a pedále pre technické disciplíny. Pozrime sa bližšie na to, čo je nové...
To najlepšie z Giro d'Italia 2017 – pozrite si najkrajšie momenty a víťazi súťaže o podpísané dresy

09.06.2017 1 633

Aj keď Giro už je dávno za nami, určite nezaškodí malá rekapitulácia a top momenty, pretože podľa mnohých to bola jedna z najnapínavejších Grand Tour poslednej doby.
Šprint v Banskej Bystrice pre Estónca Räima, Tybor na 17. mieste

08.06.2017 1 916

Víťazom 1. etapy na 60.+1. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Levoče do Banskej Bystrice (211,8 km) sa vo štvrtok stal Estónec Mihkel Räim z izraelského tímu Cycling Academy.
Realsport – kvalitné portfólio talianskych značiek

08.06.2017 1 885

Ponuku príslušenstva pre cyklistiku rozširuje spoločnosť Realsport prinášajúca značky ako Willier, Briko, Crono, Ursus a ďalšie. Spoločným znakom je v prvom rade talianska trikolóra...