Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí

Gabino 31.08.2014 23 fotografií 2 493   27.5ky Horska Cyklistika Bike Test Ghost

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Výhercovia štartovného na Continental Novodubnický maratón

slavo 29.08.2014 1 111   Sutaz Startovne Dubnicky Maraton

Výhercovia štartovného na Continental Novodubnický maratón Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate

slavo 28.08.2014 1 052   Pozvanka Maraton MTB Kosice

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate Príďte si dňa 6.9.2014 vychutnať tie najkrajšie košické bicyklové traily na ŠKODA MTB MARATÓN KOŠICE. Nový MTB maratón je súčasťou nového projektu CYKLOPRETEKYKOSICE.sk, ktorý spája nevšedné cyklistické podujatia v Košiciach (Majstrovstvá SR v horskej cyklistike, Jesenná mtb séria, Slov.pohár v cyklokrose...). Organizačný tím tvoria skúsení pretekári a nadšenci cyklistiky.

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT

1 komentár

Boo_boo 27.08.2014 2 438   Skprofibike Felt Sezona 2015 Novinky

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.

Big Bike Test Day 6.9.2014

slavo 27.08.2014 1 212   Testovaci Den Jasna

Big Bike Test Day 6.9.2014 Navštívte v sobotu 6.9.2014 BIKE VILLAGE na Záhradkách a otestujte super modely DH a FR bikov značiek: ROCKY MOUNTAIN, SCOTT, SPECIALIZED, KELLYS a ďalších. Nebude chýbať ani široká ponuka bike doplnkov značiek DAINESSE, DAKINE, X – BIONIC.

Slovenská reprezentácia MTB cez víkend závodila vo francúzskom Méribe

SITA 25.08.2014 1 509   Vysledky Horska Cyklistika Reprezentacia Michal Lami Slovenska Janka Stevkova

Slovenská reprezentácia MTB cez víkend závodila vo francúzskom Méribe Švajčiari Nino Schurter a Jolanda Neffová sa stali víťazmi nedeľňajších súťaží v elitnej kategórii mužov a žien v cross country na pretekoch Svetového pohára horských cyklistov vo francúzskom stredisku Méribel. Kým Neffová sa po záverečných pretekoch SP v sezóne stala víťazkou celkového hodnotenia, Schurter skončil druhý za v nedeľu druhým Francúzom Julienom Absalonom.

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015

slavo 25.08.2014 15 fotografií 6 054   Cube Sezona 2015 Novinky Bike

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu

Radovan Bíroš 24.08.2014 17 fotografií 4 542   Allmountain 27.5ky Ghost Test Bike Horska Cyklistika

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov

abysportnebolel 23.08.2014 2 749   Aby Sport Nebolel Zdravie Trening

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1

milos21 21.08.2014 12 fotografií 2 361   Plast Test Panaracer Horska Cyklistika

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (6 054)

Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 542)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 847)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 684)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (2 646)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Čítajte viac »

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 615)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 493)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 445)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský (2 441)

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT (2 438)