Všetky články (31 - 40 z 3912 článkov)

Quintanov triumf na Vuelte, záver pre Dána Corta Nielsena

SITA 12.09.2016 1 358   Cestna Cyklistika Vuelta Quintana Kolumbia Spanielsko

Quintanov triumf na Vuelte, záver pre Dána Corta Nielsena Kolumbijčan Nairo Quintana sa premiérovo stal víťazom cyklistickej Vuelty. Pretekár tímu Movistar prišiel v červenom drese do cieľa nedeľňajšej záverečnej 21. etapy, ktorá viedla z Las Rozas do Madridu a merala 104,8 km. Šampión Gira d'Italia 2014 Quintana ešte v sobotňajšej 20. etape odrazil nápor svojho najväčšieho prenasledovateľa Christophera Frooma (Sky), napokon ho zdolal o 1:23 min.

HorSa do Ríma: Bratislava - Rím na bicykloch: Druhá časť

HorSa 11.09.2016 75 fotografií 3 372   Taliansko Vylet Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

HorSa do Ríma: Bratislava - Rím na bicykloch: Druhá časť Po predošlom dni sme vstali okolo obeda. Večer nám hostitelia povedali, že ráno majú stretnutie, ale že sa o nás postará ich syn Jakub. Zjedli sme teda výdatné raňajky, po ktorých sme s ním ešte hodnú chvíľu debatovali. Potom sme si išli zbaliť veci, poďakovali sa za pohostinnosť a vyrazili smer Udine.
Čítajte viac »

SITA 11.09.2016 6 387   Vysledky Cestna Cyklistika Drahova Cyklistika Rio 2016 Jozef Metelka

Jozef Metelka predviedol absolútne famózny výkon na velodróme v Riu de Janeiro a vybojoval zlato Slovenský reprezentant v cyklistike Jozef Metelka sa stal suverénnym víťazom sobotňajších stíhacích pretekov mužov kategórie C4 na 4 kilometre na Hrách XV. paralympiády v brazílskom Riu de Janeiro. Tridsaťročný rodák z Piešťan bezkonkurenčne vyhral kvalifikáciu v paralympijskom rekorde a vo večernom finále na miestnom Olympijskom velodróme zdolal Austrálčana Kyla Bridgwooda.

Novinka: SRAM eTap HRD - elektronické radenie už aj s hydraulickými brzdami

slavo 10.09.2016 25 fotografií 5 087   Brzdy Novinky Cestna Cyklistika Sram

Novinka: SRAM eTap HRD - elektronické radenie už aj s hydraulickými brzdami SRAM relatívne dlho otáľal s uvedením svojej elektronickej sady, na ktorú mnohí netrpezlivo čakali. Dôvod bol ten, že SRAM chcel opäť o niečo posunúť hranice, čoho výsledkom bola prvá bezdrôtová sada eTap. Tá až doteraz stále brzdila pomocou klasického lanka, čo ale definitívne mení nová verzia eTap HRD.

V časovke suverénny Froome a Vuelta má zápletku

SITA 10.09.2016 2 094   Vuelta Christopher Froome Quintana Vysledky

V časovke suverénny Froome a Vuelta má zápletku Devätnásta etapa cyklistickej Vuelty, časovka jednotlivcov na 37 km zo Xábie do Calpu, bola suverénnym predstavením Brita Christophera Frooma. Pretekár tímu Sky od prvých metrov šiel jednoznačne za víťazstvom a keďže na svojho hlavného rivala a lídra priebežnej celkovej klasifikácie Naira Quintanu (Movistar) získal 2:16 min, celkovo znížil svoje časové manko na Kolumbijčana na 1:21 min.

Peter Sagan skvelým záverom víťazom klasiky v Québecu

SITA 09.09.2016 10 429   Vysledky Kanada Cestna Cyklistika Peter Sagan

Peter Sagan skvelým záverom víťazom klasiky v Québecu Sagan sa stal víťazom Grand Prix Cycliste de Québec, jednorazových pretekov v Kanade z kategórie WorldTour. Sagan zaútočil v posledných desiatkach metrov 201,6 km dlhej klasiky a doslova preletel okolo dovtedy vedúceho Kolumbijčana Rigoberta Urána. Jeho víťazný čas bol 5:07:13 h.
Článok bol doplnený 09.09.2016 o 23:50.
Čítajte viac »

Energetické gély – prídu vhod, najmä ak sa zdvihne tempo

PR článok 09.09.2016 4 098   Vyziva Pp Horska Cyklistika Cestna Cyklistika Regeneracia

Energetické gély – prídu vhod, najmä ak sa zdvihne tempo Energetické gély sú v cyklistike, ale aj v iných športoch veľmi populárne. Prídu vhod, keď sa poriadne zdvihne tempo, prípadne ako rýchla záchrana, keď už nie je čas na trávenie a potrebujeme dávku energie. Niektoré dodajú okrem energie aj základné elektrolyty, prípadne kofeín a sú vhodné tiež na podporu dlhšie trvajúceho výkonu.

1 komentár

bimjeam 09.09.2016 15 fotografií 3 226   Preteky Horska Cyklistika Maraton Pruzinsky Reportaz

Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.

Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

redakcia 09.09.2016 1 988   Maraton Preteky MTB Kysuce Pozvanka

Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón 17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).

Pozvánka: KIELCE BIKE-EXPO 2016 – veľká výstava u našich severných susedov

redakcia 09.09.2016 5 fotografií 2 167   Polsko Pozvanka Vystava

Pozvánka: KIELCE BIKE-EXPO 2016 – veľká výstava u našich severných susedov Niekoho možno prekvapí jeden zaujímavý fakt o našich severných susedoch. Každý 10. bicykel na svete pochádza práve z tejto krajiny a Poľsko sa zároveň radí aj medzi TOP 5 producentov v Európe.