Všetky články (31 - 40 z 3538 článkov)

FutCyk, alebo keď cyklisti kopú do lopty

iceman 05.01.2016 25 fotografií 1 192   Sutaz Slovensky Cykloklub Zilina Relax

FutCyk, alebo keď cyklisti kopú do lopty Viete si predstaviť, ako by asi dopadol futbalový zápas medzi tímami Tinkoff a Sky? Ja veru nie, ale zato viem úplne presne, ako dopadlo futsalové súperenie cyklistických tímov zo Žiliny a okolia.

Test: Specialized Defroster Trail – zimné MTB tretry do našich hôr

Imroman 04.01.2016 10 fotografií 2 756   Tretry Vybava Horska Cyklistika Zima Specialized Test

Test: Specialized Defroster Trail – zimné MTB tretry do našich hôr Zimné tretry ešte stále patria tak trochu do exotickej kategórie. Pre niekoho, kto chce jazdiť celoročne v našich podmienkach, by som ich ale zaradil na popredné miesto zimnej výbavy. Dnes sa pozrieme bližšie čo ponúka model Defroster Trail od amerického Specialized.

SITA 03.01.2016 985   Richard Varga Triatlon Rio 2016

Richard Varga rozpráva o plánoch na rok 2016 a želá športu viac podpory, záujmu aj úspechov Štvornásobný majster sveta v akvatlone Richard Varga želá celému slovenskému športu v roku 2016 čo najviac medailí, úspechov a podpory zo strany štátu aj jednotlivých zväzov. Praje si, aby kompetentní ľudia riešili veci okolo športu a športovcov systematicky, nie jednorázovo, resp. nie iba krízovo a nárazovo.

Hlavou proti stereotypu - 2. časť o pedálovaní

Mar1in28 02.01.2016 3 595   Horska Cyklistika Zdravie Cyklistika Cestna Cyklistika

Hlavou proti stereotypu - 2. časť o pedálovaní V prvej časti som sa vás snažil uviesť do problematiky pohybových stereotypov, ktoré charakterizujú to, kým sme a zároveň, akým spôsobom ovplyvňujú výsledný pohyb. Rovnako ako pri behu, chôdzi, skoku a iných pohybových, hlavne športových aktivitách, tak aj v cyklistike znamená kvalita prevedenia pohybu - rýchlosť, silu a efektivitu.

Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2015

quidoo 31.12.2015 (naposledy upravený 01.01.2016) 4 780   Bicyklom Po Slovensku Tip Na Vylet Singletrail Slovensko

Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2015 Tento sprievodca tým najlepším, čo doma máme, je výsledkom mojej celoročnej námahy a neuváženého použitia QTSI indexu na MTBIKER fóre. QTSI je Quidoov Trail Sentiment Index, ktorý sa používa v Quidoovom svete za účelom ohodnotenia zábavy na traile. Je absolútne subjektívny a stále optimalizovaný pre Meridu 99 na 100 mm zdvihoch.
Článok bol doplnený 01.01.2016.

10 najčítanejších redakčných testov bikov v roku 2015

3 komentáre

slavo 30.12.2015 3 147   Specialized Kellys Rock Machine Canyon Test Bike Horska Cyklistika

10 najčítanejších redakčných testov bikov v roku 2015 Aj v roku 2015 sme testovali horské, cestné bicykle, ale aj rôzne oblečenie a výbavu. Našim cieľom nie je "vedecké testovanie" a porovnávanie každého gramu, ale hlavne snaha zamerať sa na pohľad bikera a vypichnúť dôležité veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s bohatou fotogalériou.
Čítajte viac »

slavo 29.12.2015 102 fotografií 2 655   Skprofibike Felt Reportaz Horska Cyklistika Taliansko Garda Novinky

Reportáž: Predstavenie nových trail bikov Felt Decree v talianskom Lago di Garda Na pozvanie slovenského dovozcu bikov Felt (ako aj Castelli, Verdstein, DMT, BBB a ďalších) spoločnosti SK Profi Bike, som mal možnosť navštíviť túto svetoznámu bike lokalitu. Prišli tam aj ďalší borci z médií ako PinkBike, MTBnews, Bikeradar ale aj produktoví manažéri a inžinieri Felt, ktorí stáli za vývojom nového radu trail bikov Decree.
Čítajte viac »

Sagan hovorí, že netúžil po sláve, ale niečom, čo ho bude napĺňať

SITA 29.12.2015 2 710   Cestna Cyklistika Peter Sagan Zlaty Pedal Slovensko

Sagan hovorí, že netúžil po sláve, ale niečom, čo ho bude napĺňať Cyklista roka 2015 v priestoroch divadla Tower Stage v Bratislave mal zaujímavú dramaturgiu, správne tempo a pôsobivé vyvrcholenie. A najmä, Zlatému pedálu nechýbal absolútny víťaz. Keď sa Peter Sagan postavil na najvyšší stupienok slovenského cyklistického pódia, tlieskalo mu v stoji celé divadlo.

Zlatý pedál 2015 pre Petra Sagana

SITA 28.12.2015 1 153   Peter Sagan Zlaty Pedal Vitaz Slovensko Bratislava Jozef Metelka Nicole Frybortova

Zlatý pedál 2015 pre Petra Sagana Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2015 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom z Richmondu triumfoval pred majstrom Európy do 23 rokov z Tallinnu Erikom Baškom a víťazkou Svetového pohára v cyklotriale Tatianou Janíčkovou.
Čítajte viac »

Výber decembrových fotografií s inverziami a veru bolo z čoho vyberať

slavo 28.12.2015 2 800   Zima Horska Cyklistika Fotovyber Mesiaca

Výber decembrových fotografií s inverziami a veru bolo z čoho vyberať Koniec decembra bol takmer celý v znamení inverzie a aj keď je ešte v lesoch často blato, oplatilo sa vyšliapať nad oblačnosť, ktorá sa držala veľmi nízko. Do fóra ste pridali desiatky záberov, preto som neodolal a vytvoril z nich výber tých najzaujímavejších momentiek.