Všetky články (31 - 40 z 3727 článkov)

Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

iceman 09.06.2016 65 fotografií 4 190   MTB Horska Cyklistika Reportaz 24 Hodinovka 24hours

Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.

Pozvánka: BIKE CAMP Bachledka s Filipom Polcom

4 komentáre

PR článok 08.06.2016 10 fotografií 2 160   Filip Polc Bachledova Dolina Camp Bike Pozvanka

Pozvánka: BIKE CAMP Bachledka s Filipom Polcom Chceš zdokonaliť svoje jazdecké schopnosti pod vedením Filipa Polca? Chceš si pojazdiť s kamošmi v bike parku Bachledova? Chceš prežiť 4 dni plné zábavy a dozvedieť sa hodnotné informácie o príprave a stravovaní vrcholových športovcov?

Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch

Boo_boo 08.06.2016 40 fotografií 5 939   Bicyklom Po Slovensku Banska Stiavnica Gt Horska Cyklistika Tip Na Vylet Banskostiavnicky

Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch Sezóna v plnom prúde, MTBIKER centrum otvorené, roboty však stále akosi rovnako – veľa, a preto som sa s mojou nastávajúcou rozhodol, že nejaký ten oddych by padol vhod. Po testovacom Canyon víkende v nedeľu popoludní sme sa konečne dočkali vytúženej, aj keď krátkej dovolenky, naložili testovacie Heliony do auta a zamierili smer Hodruša – Hámre, hotel Salamandra.

Reportáž: Mestský MTB pretek - Cyklo-Santé Kremnica

1 komentár

GaliPe54 07.06.2016 25 fotografií 3 474   Kremnica Maraton Preteky Reportaz Horska Cyklistika

Reportáž: Mestský MTB pretek - Cyklo-Santé Kremnica Po cyklo akciami nabitom minulom víkende, nemám problém pri rozhodovaní, kam vyraziť na bike v prvú júnovú sobotu. Po náročnom mtb maratóne v Kálnici ma 24-hodinovka moc nelákala a preto volím niečo kratšie a zároveň aj pre mňa netradičné a neznáme – mestské MTB preteky v Kremnici. Zo strohých informácií o preteku som na webe veľa nezistil a ráno vyrážam s presvedčením, že ostrieľaného bikera nemá čo zaskočiť.
Čítajte viac »

PR článok 07.06.2016 2 078   Velo City Bike Servis Predajna Slovensko Bratislava

VeloCity – Predaj, servis a požičovňa bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave Sme mladá predajňa v Bratislave, sídlime pri Železnej Studničke, konkrétne na Lamačskej ceste 8. Ponúkame širokú ponuku služieb - od predaja, cez servis až po požičovňu bicyklov. Chcete si kúpiť nový bike? Ako jediný máme v ponuke všetky typy bicyklov od renomovaných výrobcov: horské, cestné, krosové, fatbiky, elektrobiky a dokonca aj tandemové bicykle. Mysleli sme aj na najmenších a dostupné sú samozrejme odrážadlá, kolobežky a detské bicykle vo veľkostiach od 20" do 24".

SITA 07.06.2016 13 787   Rio 2016 Olympijske Hry Peter Sagan

Peter Sagan bude reprezentovať Slovensko na olympijských hrách v Riu de Janeiro v horskej cyklistike v disciplíne cross country Jeho náhradníkmi budú Michal Lami (BMX klub košický šarkaň) a Martin Haring (Dukla Banská Bystrica). V cestnej cyklistike bude slovenským olympionikom Martin Haring, keďže P. Sagan ním vybojovanú miestenku ponúkol na výmenu za tú z horskej odnože cyklistiky.

Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov

SITA 06.06.2016 2 376   Cestna Cyklistika Okolo Slovenska

Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov Nadchádzajúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 12. júna) bude jubilejný, rekordný a podľa profilu jednotlivých etáp aj výrazne atraktívny. Jubilejný preto, lebo najstaršie a najvýznamnejšie cyklistické podujatie na Slovensku napíše už 60. kapitolu. Rekordný preto, že sa na ňom zúčastní historicky najvyšší počet 24 tímov zo 16 krajín a celkovo 144 cyklistov, medzi nimi 21 Slovákov.