Všetky články (31 - 40 z 3214 článkov)

Reportáž: 2. kolo - Detská tour Petra Sagana 2015

PeterZanicky 06.05.2015 7 fotografií 875   Horska Cyklistika Deti Detska Tour

Reportáž: 2. kolo - Detská tour Petra Sagana 2015 Druhé kolo Detskej tour Petra Sagana malo 2. mája premiérovo zastávku vo Zvolenskej Slatine na miestnom futbalovom štadióne. Podujatie sa konalo v spolupráci s Penziónom Zlatý Dukát a sprievodnou akciou bola aj doobedňajšia cyklojazda O Slatinský dukát. Predpoveď počasia na sobotu neveštila nič dobré a prekonanie rekordnej účasti zo Svätého Jura (registrovaných 468 detí, z ktorých si prišlo zasúťažiť 379) bola v nedohľadne. Ale aj napriek tomu sa „nazbieralo“ na podujatí 240 cyklistov a aj samotné počasie sa počas podujatia celkom umúdrilo.

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

PR článok 05.05.2015 2 519   Relax Cestna Cyklistika Canyon Sezona 2015 Novinky

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015 Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.

donny 03.05.2015 43 fotografií 2 990   Cestna Cyklistika Vysoke Tatry Slovensko

350 a 280 kilometrov: Tatranské, nedočkavé, aprílové, zasnežené cyklistické výjazdy Fotoreport z mojich najnovších ultramaratónskych zážitkov naprieč našou rodnou zemou. Vitajte! Ak máte radi Slovensko, jeho krásy, a aspoň trochu cyklistiku, klikli ste správne :). Už tretí rok sa snažím zachytiť krajinu z trochu inej, netradičnej perspektívy. Ak ste čítali môj blog na sme.sk alebo články na MTBIKER aj po minulé roky, viete, že holdujem poriadne dlhým trasám v snahe vtesnať ich do čo najmenšieho časového úseku a táto vášeň pretrváva aj naďalej. Neznamená to však, že si krásy okolia patrične neužívam, práve naopak :)

CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award

PR článok 02.05.2015 6 fotografií 2 510   Eurobike Ocenenie Cube Slovkolex Elektrobike Horska Cyklistika

CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award E-Bike ELITE HYBRID sa stal víťazom Eurobike Gold Award aj the Design and Innovation Award a nedávno bol ešte ocenený navyše prestížnou cenou za dizajn produktu Red Dot Design. 38 renomovaných dizajnérov z 25 rôznych krajín vyberalo najlepšie „kúsky umenia“ z viac ako 4928 rôznych produktov a ELITE HYBRID zabodoval na celej čiare.

Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2015

slavo 01.05.2015 1 122   Pozvanka Stupava Trophy Sutaz Propozicie

Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2015 Pozývame vás na jednu z najlepších bike akcií na Slovensku, ktorá sa uskutoční v sobotu 25.7.2015. Maratón je tiež zaradený aj do prestížnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR. MTBIKER je aj tento rok mediálny partner a spolu s pozvánkou prinášame aj súťaž o 2x2 štartovné.

Reportáž: Jarný šprint - Počasie vyšlo na jednotku

3 komentáre

milos21 01.05.2015 57 fotografií 1 404   Horska Cyklistika Reportaz Jarny Sprint

Reportáž: Jarný šprint - Počasie vyšlo na jednotku Sú akcie, kde budem vždy, čo len by sa trochu dalo. Medzi také akcie patrí predovšetkým Jarný šprint v Bystričke. Preto som sa aj tento rok 26.4.2015 už po 6. krát zúčastnil tohto obľúbeného šprintu. Mám to blízko a tú polhodinu na trati hádam vydržím, aj keby bola búrka. Navyše je nablízku aj moja „alma mater“, kde som prežil nádherné roky a rád sa tu vraciam na staré známe miesta. A na biku ešte radšej...

Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka

SITA 30.04.2015 760   Tinkoff-saxo Okolo Turecka Michael Kolar Cestna Cyklistika

Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka Slovák Michael Kolář dosiahol jeden zo svojich najlepších výsledkov v profesionálnom pelotóne, vo štvrtkovej 5. etape pretekov Okolo Turecka finišoval na 4. mieste. Pred jazdca tímu Tinkoff-Saxo sa dostali len Talian Sacha Modolo, Španiel Carlos Barbero a Austrálčan Jay McCarthy.

Tip na cykloturistiku - Útulňa Limba pod Rakytovom

quidoo 30.04.2015 8 fotografií 1 601   Tip Na Vylet Velka Fatra Horska Cyklistika

Tip na cykloturistiku - Útulňa Limba pod Rakytovom Ešte minulú jeseň som bol ukecaný na turistiku. Som bajker a nevidím dôvod, prečo by som mal chodiť do hôr pešo, ale mám kamarátov, ktorí v tom vidia zmysel a cca raz ročne im podľahnem. Tipujem, že iba málokto z vás pozná turistickú útulňu Limba pod Rakytovom vo Veľkej Fatre.

Pozvánka: 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU

slavo 28.04.2015 2 276   Pozvanka Cestna Cyklistika Slovakia Ring

Pozvánka: 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU Ak ste už vytiahli bicykel z garáže a pripravili ste ho na letnú cyklistickú sezónu, neváhajte a prihláste sa na júlové 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU. Stihlo to už takmer 100 cyklistov, ktorí budú bojovať o každý prejdený kilometer. Pridajte sa k nim.
Čítajte viac »

slavo 27.04.2015 74 fotografií 3 914   Maraton Horska Cyklistika 29tky Test Canyon

Test: Bike GRAND CANYON CF SL 8.9 - Pretekár, ktorý posunie vaše schopnosti vpred Začiatkom apríla sa mi naskytla možnosť zajazdiť si na veľmi slušne vybavenom karbónovom biku GRAND CANYON CF SL 8.9 s váhou pod 10 kg. Nakoľko aprílové počasie sa ešte bláznilo, zažili sme spolu počas dvoch týždňov sneh, blato, vodu a nakoniec aj suché prašné singláče. Bike to všetko zvládol na jednotku, ale poďme pekne postupne.