Cyklotrasu JURAVA otvorili slávnostnou cyklojazdou

slavo 20.10.2014 7 fotografií 2 156   Bratislava Svaty Jur Cyklotrasy Info

Cyklotrasu JURAVA otvorili slávnostnou cyklojazdou Viac ako 400 cyklistov v nedeľu 19.10. 2014 prešlo po novootvorenej cyklotrase JURAVA, ktorá spája Svätý Jur, Raču a Vajnory. Cyklotrasa je súčasťou systému cyklomagistrály, ktorá prepája obce a mestá v malokarpatskej oblasti. Financovaná bola v rámci Operačného programu Bratislavský kraj a výška nenávratného finančného príspevku predstavuje cca 614-tisíc €.

Michal Lami vyhral etapové závody v Malajzií

3 komentáre

janten 18.10.2014 2 297   Horska Cyklistika Michal Lami Uci Reprezentacia Slovenska

Michal Lami vyhral etapové závody v Malajzií Michal Lami výborne zvládol 6 náročných etáp v ťažkých podmienkach a silnej medzinárodnej konkurencii. Spolu s ďalšími Slovenskými reprezentantmi sa výborne umiestnili a získali dôležité UCI body do olympijskej klasifikácie.
Čítajte viac »

Laktátová krivka - otázky a odpovede

abysportnebolel 18.10.2014 3 606   Aby Sport Nebolel Trening Zdravie

Laktátová krivka - otázky a odpovede Pre zlepšenie svojho výkonu sa oplatí poznať procesy, ktoré sa odohrávajú v našom tele pri telesnej záťaži. Do tejto oblasti určite patrí aj pojem laktátová krivka. Zistite, čo presne znamená tieto pojem a prečo môže byť jej poznanie pre vás užitočné.

Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii

janten 16.10.2014 1 267   Michal Lami Janka Stevkova Horska Cyklistika Reprezentacia Slovenska

Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike (olympijskej disciplíne cross-country) vycestovala v zložení - traja pretekári kategórie muži Elite, menovite: Michal Lami, František Lami a Martin Haring, 08. októbra 2014 na UCI maratón a 6denné etapové preteky v horskej cyklistike S2 kategórie: „Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014“ do Malajzie (ostrov Langkawi). Hlavným cieľom reprezentačného výjazdu je zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie (LOH 2016).

Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny

2 komentáre

iceman 15.10.2014 249 fotografií 2 724   Casovka Do Vrchu Horska Cyklistika Zilina Beh

Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny Taliani majú svoje Stelvio, Francúzi Alpe d'Huez a Žilinčania Polom. Na tento kultový žilinský kopec si prišli už po jubilejný 10. raz zmerať sily bajkeri na horskú MTB časovku – Šprintpolom.

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Imroman 14.10.2014 2 116   Maraton Horska Cyklistika Sezona 2014 Skoda Bike Open Tour

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR Určite ste si mnohí z vás všimli, že popri tradičnej Slovak XCM sérii a medzinárodnej IMS sérii vznikla aj jedna nová s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bola to teda premiéra a keďže je pomaly ale isto záver sezóny, dovolím si také malé zhrnutie.
Čítajte viac »

Bezdušové systémy plášťov a kolies

iceman 13.10.2014 4 469   Servis Bezdusove Plast Rady

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Števková vyhrala preteky svetového kalendára UCI

SITA 12.10.2014 2 231   Michal Lami Janka Stevkova Horska Cyklistika Vysledky

Števková vyhrala preteky svetového kalendára UCI Slovenská reprezentantka v horskej cyklistike Janka Keseg Števková vyhrala preteky kategórie 3 svetového kalendára UCI v maratóne v malajskom regióne Langkawi. Keseg Števková bola jedinou európskou účastníčkou podujatia na 75 km, konkurenciu jej vytvorili najlepšie Ázijčanky.

Ako som vyšiel na Pico del Veleta 3 396m v pohorí Sierra Nevada, Španielsko

2 komentáre

Pedro99 10.10.2014 11 fotografií 2 298   Spanielsko Tip Na Vylet Horska Cyklistika

Ako som vyšiel na Pico del Veleta 3 396m v pohorí Sierra Nevada, Španielsko Posledný Augustový deň 31.08.2014 prišiel deň , na ktorý som sa dlhšie tešil a na ktorý som sa zodpovednejšie pripravoval. Výstup bicyklom na tretí najvyšší vrch v kontinentálnom  Španielsku, vrch Pico del Veleta, ktorý sa týči do výšky 3 396 m nad morom. Toto majestátne pohorie leží v pohorí Sierra Nevada v Španielskej Andalúzii.
Čítajte viac »

Najlepšou architektonickou stavbou je Cyklomost slobody

slavo 10.10.2014 5 fotografií 2 074   Cyklotrasa Cyklomost Bratislava

Najlepšou architektonickou stavbou je Cyklomost slobody Cyklomost slobody, ktorý spája bratislavskú Devínsku Novú Ves s rakúskym Schlosshofom, získal cenu verejnosti v architektonickej súťaži CE?ZA?AR 2014. Cena sa udeľuje dielu s najvyšším počtom hlasov zo všetkých kategórií.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (17 737)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 870)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 503)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 970)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 919)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 826)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 538)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách (2 252)

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.
Čítajte viac »

FELT technológia pruženia FAST (2 184)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 111)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.