Všetky články (31 - 40 z 3370 článkov)

slavo 08.08.2015 52 fotografií 3 720   Kellys Horska Cyklistika Bike Test 29tky Hardtail

Test: KELLYS STAGE 90 - Pohodlný hardtail s overenou výbavou postavenou na Shimano XT Najlepší hardtail od KELLYS-u s cenou €1999 a ambíciami bojovať na maratónoch o popredné miesta v cieli. Dvanásť párov špíc v každom kolese dávajú biku zaujímavý šmrnc, ale aj slušnú tuhosť spolu s karbónovým rámom. Čierno-oranžová farebná kombinácia s striebornými komponentami, v ktorom sa nájdu vyznávači jednoduchšieho aj pestrejšieho dizajnu. STAGE 90 je príjemný bike na pohľad aj jazdenie.

Pozvánka: Detská tour Petra Sagana vo Svite 16. augusta a v Granči 22. augusta

Peter Zanicky 07.08.2015 4 fotografií 611   Detska Tour Deti Horska Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Detská tour Petra Sagana vo Svite 16. augusta a v Granči 22. augusta Po viac ako mesačnej prestávke pokračuje Detská tour Petra Sagana „dvojkolom“ a to vo Svite (16. augusta) a v Granči (22. augusta). Detská tour zavítala do týchto kútov Slovenska už minulý rok a pre úspech podujatia tu máme opäť „repete“.
Čítajte viac »

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (2. časť)

johnnySVK 06.08.2015 2 717   1000 Miles Reportaz Expedicia

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (2. časť) Pred týždňom sme zverejnili reportáž z extrémnych pretekov 1000miles od Jána Litavského. Tu je 2. diel reportáže: deň 8 až deň 14 a po 1600 km a 2 týždňoch jazdenia aj cieľ pretekov.

CamelBak - Poriadny batoh s vodným rezervoárom

PR článok 05.08.2015 2 175   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Vybava Voda Batoh Camelbak Progresscycle

CamelBak - Poriadny batoh s vodným rezervoárom Značka CamelBak, ktorá batohu s vodným rezervoárom dala meno, predstavuje dokonalé riešenie hydratácie pri športovom výkone. Jej história siaha do roku 1989, kedy sa americký záchranár Michael Eidson rozhodol, že skúsi posunúť svoje hranice a zúčastní sa tradičného cyklistického závodu Hotter'N Hell 100 na 160 kilometrov.
Čítajte viac »

slavo 03.08.2015 (naposledy upravený 04.08.2015) 55 fotografií 4 199   Bike Test 27.5ky Full Horska Cyklistika Ghost

Test: Bike GHOST Kato FS 7 - Celoodpružený bike s výbornou výbavou aj hmotnosťou a cenou pod 2000 eur Aj keď tento tátoš nie je karbónový, vôbec mu to neuberá na kráse. Za cenu do €2000 získate bike od nemeckého výrobcu GHOST, ktorý v sebe spája dôraz na priaznivejšiu cenu a pritom dobrý komfort jazdy aj v náročnejšom teréne. Kolesá 27,5“, výbava Shimano XT, odpurženie FOX 130, tlmič 120 mm spolu s celkovou hmotnosťou tesne nad 13 kg dávajú tušiť, že testovacie jazdenie bola jedna veľká radosť. Ako to však presne bolo, sa dočítate na nasledujúcich riadkoch.
Článok bol doplnený 04.08.2015.

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB maratón 2015

slavo 04.08.2015 1 580   Horska Cyklistika Skoda Bike Open Tour Horal Pozvanka

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB maratón 2015 Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 15.8.2015 a je zaradený aj do prestížnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.

Pozvánka: Donovalský Drapák 2015

3 komentáre

slavo 03.08.2015 1 686   Pozvanka Donovalsky Drapak Xcm Xco Horska Cyklistika

Pozvánka: Donovalský Drapák 2015 Už tento víkend 8-9. augusta sa na Donovaloch uskutočnia dve zaujímavé bike akcie. A to 2. ročník MTB Hobby maratonu "Donovalský drapák" a Slovenský pohár XCO 7. kolo.

Tip na výlet: Cyklo-Budapešť - Určite navštívim znova

smidik 02.08.2015 19 fotografií 1 619   Tip Na Vylet Madarsko Cestna Cyklistika

Tip na výlet: Cyklo-Budapešť - Určite navštívim znova Som biker, ktorý telom i dušou patrí do lesa! Tam, kde sa dá naozaj vyblázniť i oddýchnuť od práce a  všetkých starostí. Ale nie vždy to ide. Stačí zobrať na bajkovačku deti a už je kopec otázok: „Kde sa budeme hrať? Dáme si zmrzlinu? Prečo ideme stále do kopca? A podobne...“ Ale toto k letu jednoducho patrí. Na prvý júlový dovolenkou predĺžený víkend sme si naplánovali pobyt v Budapešti. Samozrejme, že sme zobrali aj bajky. A neľutovali sme.
Článok bol doplnený 02.08.2015 o 20:30.

Fotogaléria z Pálavského Krpála

3 komentáre

tomkud 02.08.2015 478 fotografií 984   Maraton Palavsky Krpal Fotogaleria

Fotogaléria z Pálavského Krpála V Mikulove pri Brne, kúsok od hraníc so Slovenskom, sa v sobotu konal MTB maratón Pálavský Krpál, ktorý si zapísal už svoj 8. ročník. Na nenáročnej trati cez krásny región Pálava sa naháňalo aj nemálo Slovákov, ktorí sa na takmer 500 fotkách istotne nájdu.