Všetky články (31 - 40 z 3337 článkov)

1 komentár

SITA 18.07.2015 2 088   Vysledky Cestna Cyklistika Tour De France Christopher Froome Peter Sagan

Sagan zajazdil vynikajúco 14. etapu a má už náskok 61 bodov v súboji o zelený dres, Frooma oblial divák močom, hnevá sa aj na novinárov Brit Stephen Cummings oslávil štátny sviatok JAR, kde je registrovaný jeho tím MTN - Qhubeka, víťazstvom v 14. etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Rodez do Mende a merala 178,5 km. Peter Sagan v sobotu predviedol skvelý výkon, bol aktívny a napokon skončil na 5. mieste.

Fotogaléria: Ženy na Isoma 1000 Miles Adventure 2015

slavo 18.07.2015 27 fotografií 1 571   Fotogaleria Horska Cyklistika Zeny 1000 Miles

Fotogaléria: Ženy na Isoma 1000 Miles Adventure 2015 Víťazkou medzi ženami sa stala Jana Doležalová, ktorá prešla určenú trasu za 10 dní 16 hodín a 28 minút. Na trati nebola jediná žena, pretože na štart sa ich postavilo viacero - presnejšie päť :).
Čítajte viac »

Sagan opäť podal vynikajúci výkon a zvýšil náskok v boji o zelený dres

SITA 17.07.2015 1 008   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan

Sagan opäť podal vynikajúci výkon a zvýšil náskok v boji o zelený dres Belgičan Greg van Avermaet vyhral 13. etapu cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Muret do Rodez a merala 198,5 km. V závere zdolal Petra Sagana, ktorý finišoval druhý už štvrtýkrát na tohtoročnej Tour.

Biky fóristov: KELLYS Swag 30 - Za málo peňazí veľa muziky

Peter060 17.07.2015 27 fotografií 4 307   Horska Cyklistika 27.5ky Bike Foristov Enduro Kellys

Biky fóristov: KELLYS Swag 30 - Za málo peňazí veľa muziky Po dlhých rokoch strávených na downhille a po vážnejšom zranení som sa rozhodol, že skúsim disciplínu, ktorá sa často označuje ako skutočný význam bikingu - enduro. Po bikoch ako napr. Specialized Demo, Big Hit som sa pustil do hľadania enduro stroja, ktorý by mi čo najviac vyhovoval. Najprv som osedlal Santa Cruz Nomad, bol som síce spokojný, ale predsa len mal ešte 26”, ktoré sa k enduru úplne nehodia a tak som sa rozhodol, že to chce zmenu.
Čítajte viac »

Contador a spol nič nevymysleli na Frooma, Sagan zostáva v zelenom

SITA 16.07.2015 793   Vysledky Tour De France Cestna Cyklistika

Contador a spol nič nevymysleli na Frooma, Sagan zostáva v zelenom Španiel Joaquim Rodríguez vyhral záverečnú etapu náročného pyrenejského triptychu na cyklistickej Tour de France. Aj po štvrtkovej 12. etape so štartom v Lannemezane a cieľom po 195 km na vrchole Plateau de Beille vo výške 1780 m zostáva vedúcim mužom celkového poradia Chris Froome. Peter Sagan si udržal zelený dres prvého cyklistu bodovacej súťaže.
Čítajte viac »

Froome opäť zajazdil excelentne a Sagan sa vracia do zeleného

SITA 15.07.2015 1 015   Cestna Cyklistika Vysledky Christopher Froome Peter Sagan Tour De France

Froome opäť zajazdil excelentne a Sagan sa vracia do zeleného V bodovacej súťaži sa vrátil na prvé miesto Slovák Peter Sagan, ktorý vďaka druhému miestu na rýchlostnej prémii vyzliekol zo zeleného trička Nemca Andrého Greipela. Sagan v náročnej pyrenejskej previerke rovnako ako deň predtým oddychoval a do cieľa prišiel v pokojnom tempe na stom mieste s odstupom 24:40 min za víťazným Majkom. V celkovom poradí 25-ročný rýchlik zo Žiliny klesol z 34. na 42. priečku
Čítajte viac »

Príhody a skúsenosti: Ako som sa vybral na prvé enduro preteky do neznáma

slavo 15.07.2015 18 fotografií 2 677   Bachledova Dolina Horska Cyklistika Reportaz Enduro

Príhody a skúsenosti: Ako som sa vybral na prvé enduro preteky do neznáma Už dlhšiu dobu, vlastne odkedy vlastním full, sa túžim zúčastniť enduro pretekov. Vždy bol problém buď s odhodlaním, obavami, alebo bolo ťažké nájsť parťáka na takýto dobrodružný výlet. Posledné dva roky som pretekal len v Kálnici, ale to nebolo to pravé orechové, keďže išlo o preteky na domácej pôde, kde to už notoricky poznám, viem presne odhadnúť svoje sily a terén je technicky z tých menej náročných.

Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu

PR článok 14.07.2015 8 fotografií 674   Ghost Pozvanka 4x Ceska Republika

Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu V roce 2013 se v JBC bikeparku v areálu Dobrá Voda uskutečnil historicky první závod světové série ve fourcrossu s názvem JBC 4X Revelations. Unikátní závod, jenž se jel nejen na území libereckého kraje, ale i celé ČR poprvé, absolutně předčil očekávání organizátorů.

3 komentáre

SITA 14.07.2015 1 494   Alberto Contador Peter Sagan Tour De France Christopher Froome Vysledky

Horský dojazd pre Frooma, Sagan prišiel o zelený dres a Contador stráca na žltý dres už viac ako 4 minúty Prvý pyrenejský kopec na cyklistickej Tour de France najrýchlejšie zvládol Brit Christopher Froome z tímu Sky a ešte zvýšil svoj náskok na čele celkovej priebežnej klasifikácie.

Z Moravy na Kysuce

1 komentár

Felip 14.07.2015 21 fotografií 1 141   Horska Cyklistika Ceska Republika Brno Morava

Z Moravy na Kysuce Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.