Zdroj: Mathosh

Sagan cíti zvýšený záujem fanúšikov

SITA 26.06.2012   Peter Sagan Cestna Cyklistika

Slovenský cyklista Peter Sagan v rozhovore pre český denník Šport vyhlásil, že záujem fanúšikov oňho výrazne vzrástol po víťazstvách v Kalifornii a vo Švajčiarsku. Na majstrovstvách Slovenska mal Sagan pre veľký ošiaľ dokonca ťažkosti odštartovať a dostať sa v cieli k autu.

"Som veľmi rád, že mám toľko fanúšikov, ktorí volajú moje meno. Na druhej strane je trocha nepríjemné, keď sa po pretekoch ani nemôžem prezliecť a ľudia z tímu ma musia zakrývať uterákom, aby som mohol ísť donaha, pretože sú všade ľudia. S úspechmi v kariére však prichádza aj táto skúsenosť, takže nech je ich pokojne viac. Hlavné je, že sa darí," vyhlásil pre české vydanie Sportu Sagan. Dvadsaťdvaročný cyklista tímu Liquigas-Cannondale bude ako jediný z pretekárov reprezentovať Slovensko na OH 2012 v Londýne. Talentovaný Žilinčan sa nechal počuť, že účasť na Tour de France má preňho väčšiu prioritu než olympiáda. "Tour idem po prvýkrát a mám šancu ukázať sa tam dvadsaťjeden dní za sebou. Na olympiáde ide naopak len o jedny preteky s veľmi neistým výsledkom, takže zahodiť Tour pre jeden štart nemienim. Ciele pre olympiádu sa určite budú stavať až podľa výsledkov na Tour," dodal Peter Sagan, ktorého bude na OH sprevádzať mama.

Líder Liquigasu povedal, že jeho hlavnou ambíciou je získať na Tour zelené tričko pre najlepšieho špurtéra. So šéfom svojho tímu sa stavil, že sa mu to podarí. "O čo sme sa stavili, prezradím až v prípade, že sa mi to podarí," dodal Peter Sagan.

[Foto na úvode: Mathosh]

Tvoje hodnotenie:

Zďieľaj ho:
Staň sa naším fanúšikom:
SITA

© 2014, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžete však zanechať Váš komentár...

Súvisiace články

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho (757)

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho Španiel Alejandro Valverde je koncoročnou svetovou jednotkou podľa rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) a tým pádom sa stal aj celkovým víťazom série World Tour. Na pretekoch elitného kalendára, na ktorých jazdci získavajú body do svetového renkingu World Tour, nazbieral pretekár tímu Movistar 686 bodov, o 66 viac ako jeho krajan Alberto Contador. O triumfe Valverdeho bolo rozhodnuté už pred posledným podujatím roka Okolo Pekingu, na ktorom neštartoval. Tridsaťštyriročný El Imbatido (Nezdolateľný) vyhral hodnotenie už v rokoch 2006 a 2008, vtedy ešte pod názvom Pro Tour. Súčasnú sériu a svetový rebríček zaviedli v roku 2009.
Čítajte viac »

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro (1 596)

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro Petra Sagana čaká v rámci úvodného zoznamovacieho sústredenia tímu Tinkoff-Saxo pred novou sezónou aj výstup na Kilimandžáro. Vedenie družstva už potvrdilo, že kemp sa uskutoční v úvode novembra a malo by sa na ňom zúčastniť 80 členov tímu vrátane jazdcov, masérov či mechanikov. Vrcholom šesťdňového bootcampu by mal byť 5. novembra výstup na Kilimandžáro. Najvyšší vrchol Afriky meria 5895 m.

Peter Velits do tretice majstrom sveta v časovke tímov (1 320)

Peter Velits do tretice majstrom sveta v časovke tímov Peter Velits je štvrtýkrát v kariére majstrom sveta. Po individuálnom titule do 23 rokov z roku 2007 a dvoch v časovkách družstiev s Omegou Pharma-Quick Step získal v nedeľu štvrtý, keď sa opäť presadil v jazde na čas tímov, tentoraz však so zoskupením BMC. Dvadsaťdeväťročný Púchovčan skompletizoval v španielskej Ponferrade hetrik v tejto disciplíne a je v nej dokonca najúspešnejší v histórii.