Zdroj: Mathosh

Sagan cíti zvýšený záujem fanúšikov

SITA 26.06.2012   Peter Sagan Cestna Cyklistika

Slovenský cyklista Peter Sagan v rozhovore pre český denník Šport vyhlásil, že záujem fanúšikov oňho výrazne vzrástol po víťazstvách v Kalifornii a vo Švajčiarsku. Na majstrovstvách Slovenska mal Sagan pre veľký ošiaľ dokonca ťažkosti odštartovať a dostať sa v cieli k autu.

"Som veľmi rád, že mám toľko fanúšikov, ktorí volajú moje meno. Na druhej strane je trocha nepríjemné, keď sa po pretekoch ani nemôžem prezliecť a ľudia z tímu ma musia zakrývať uterákom, aby som mohol ísť donaha, pretože sú všade ľudia. S úspechmi v kariére však prichádza aj táto skúsenosť, takže nech je ich pokojne viac. Hlavné je, že sa darí," vyhlásil pre české vydanie Sportu Sagan. Dvadsaťdvaročný cyklista tímu Liquigas-Cannondale bude ako jediný z pretekárov reprezentovať Slovensko na OH 2012 v Londýne. Talentovaný Žilinčan sa nechal počuť, že účasť na Tour de France má preňho väčšiu prioritu než olympiáda. "Tour idem po prvýkrát a mám šancu ukázať sa tam dvadsaťjeden dní za sebou. Na olympiáde ide naopak len o jedny preteky s veľmi neistým výsledkom, takže zahodiť Tour pre jeden štart nemienim. Ciele pre olympiádu sa určite budú stavať až podľa výsledkov na Tour," dodal Peter Sagan, ktorého bude na OH sprevádzať mama.

Líder Liquigasu povedal, že jeho hlavnou ambíciou je získať na Tour zelené tričko pre najlepšieho špurtéra. So šéfom svojho tímu sa stavil, že sa mu to podarí. "O čo sme sa stavili, prezradím až v prípade, že sa mi to podarí," dodal Peter Sagan.

[Foto na úvode: Mathosh]

Tvoje hodnotenie:

Zďieľaj ho:
Staň sa naším fanúšikom:
SITA

© 2014, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžete však zanechať Váš komentár...

Súvisiace články

Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty (1 318)

Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty Víťazom 112. ročníka cyklistických pretekov Paríž - Roubaix sa stal Niki Terpstra. Čoskoro 30-ročný Holanďan v službách tímu Omega Pharma - QuickStep dosiahol na 257 km trati víťazný čas 6:09:91 h.
Čítajte viac »

Sagan zaostal a Cancellara obhájil triumf na Okolo Flámska (1 009)

Sagan zaostal a Cancellara obhájil triumf na Okolo Flámska Švajčiar Fabian Cancellara sa stal víťazom ďalšieho z pätice cyklistických monumentov Okolo Flámska. Na 260 km trati zo západu na východ Flámska medzi Bruggami a Oudenaarde obhájil vlaňajšie prvenstvo, tentoraz však v závere nebojoval o víťazstvo so Slovákom Petrom Saganom.

Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov (918)

Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov Víťazom 2. etapy trojdňových cyklistických pretekov VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde, ktorá merala 206 km a vrcholila v Koksijde, sa stal v špurte hlavného pelotónu Talian Sacha Modolo z tímu Lampre Merida. Slovenský cyklista Peter Sagan nastúpil do etapy v bielom drese lídra pretekov, keďže zvíťazil v utorkovej 1. etape.