Zdroj: Instagram: ridecannondale

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

14 komentárov

PR článok 21.01.2016   Kros Lefty Cyklokros Novinky Cestna Cyklistika Cannondale

Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.

 

Pre koho je Slate ideálny?


Cestári hľadajúci nové výzvy. Bikeri a iní športoví nadšenci, ktorí hľadajú voľnejšiu a viac prístupnejšiu definíciu cestného bicykla. Skúsení jazdci, ktorí hľadajú nové limity, len aby ich mohli začať boriť a posúvať. Alebo naopak, začínajúci jazdci, ktorí hľadajú stroj, ktorý im pomôže vybudovať základ ich jazdeckých schopností.

Veľké plášte - 650Bx42C

Základný námet, ktorý stál za vznikom modelu Slate, vychádzal z myšlienky, že pokiaľ sa obujú masívne plášte o šírke 42c na kolesá s priemerom 650b, dosiahne sa rovnaká kvalita odvaľovania rovnakého vonkajšieho priemeru ako pri kombinácii 700x22c (koleso/plášť). To znamená, že touto cestou môžeme dosiahnuť obrovskú priľnavosť v zatáčkach a pohodlnú jazdu vďaka objemným plášťom. To všetko pri ľahkosti jazdy a rýchlosti porovnateľnej s klasickými cestnými strojmi. A aj so skvelou ovládateľnosťou.

Geometria Slate "Full Fun"

Nakoľko sme pri stavbe modelu Slate nemuseli robiť kompromisy s ohľadom na geometriu kvôli tučným plášťom na veľkých kolesách, mohli sme sa plne zamerať na maximum jazdnej zábavy za všetkých okolností. Krátka zadná stavba je základom hravosti a obratnosti, zatiaľ čo dlhšia predná časť a viac položená vidlica sú zárukou stability potrebnej na rozbitých cestách a rovnako aj pri výletoch po nespevnených cestách. Pozícia jazdca je niekde na poli cesty medzi kategóriami Elite Race a vytrvalostnou Endurance.



Vidlica Lefty Oliver

Navrhnutá tak, aby zvládla všetky vaše dobrodružstvá. Lefty Oliver je vidlica určená výhradne pre model Cannondale Slate. Zdvih 30 mm, výrazný účinok nízkorýchlostnej kompresie a unikátna negatívna pružina COG (Coil over Gas) pre maximum stability pri šliapaní. Súčasťou je samozrejme aj ovládanie lockoutu a odskoku PBR, bonusom je karbónový vonkajší plášť a vnútorná noha kovaná z hliníka typu OPI. Jedná sa o najvyspelejšiu odpruženú vidlicu, aká sa doposiaľ objavila vo svete cestných bicyklov.

SAVE PLUS Micro-suspension

Výrazné tvarovanie sedlových a reťazových vzpier na Cannondale Slate zaisťuje perfektný pomer medzi schopnosťou tlmiť nárazy a vibrácie a vysokou bočnou tuhosťou. Čo viac si priať, keď letíte dole po kamenistom traili, alebo križujete dláždené ulice?

Príprava na teleskopickú sedlovku

Nič iného nepomôže istote ovládania natoľko, ako teleskopická sedlovka. Vďaka priemeru 27,2 mm a príprave pre vnútorné vedenie ovládania je veľmi jednoduché svoj bicykel o tento prvok vylepšiť.

Pevná os Syntace 142x12

Pevná os zásadným spôsobom prispieva k tuhosti rámu. Závit pevnej osi je integrovaný do výmenného háku prehadzovačky.

Slate Force CX1



Cena: 4 199 €

Slate Ultegra a 105



Ultegrová verzia stojí 3 599 € (na obrázku vľavo) a prevedenie s výbavou Shimano 105 vychádza na 2 999 €. Podrobné špecifikácie výbavy všetkých troch modelov si môžete pozrieť na http://www.cannondalebikes.sk/bicykle/2016-cestne/new-road/slate

Slate na ceste aj v teréne



[Foto na úvode: Instagram: ridecannondale]

Páči sa ti tento článok?

Zďieľaj ho:
Buď naším fanúšikom:

Podobné články

Komentáre

Axel 21.01.2016 (21:57)

What? Odpruzeny cestak na balonoch za 3 litre?

 
Nina_Sinmara 22.01.2016 (10:38)

Rada si prečítam propagačné materiály. Ak sú pekne spracované a DOBRE NAPÍSANÉ! Toto je absolútne peklo. Copywritera, stratéga, hocikoho dozorujúceho nakopať do zadku. Celé zle.

 
johnnySVK 22.01.2016 (09:12)

no este odpruzit aj zadnu stavbu prosim....dat to na sliky 700/23 a spätné zrcátkaa

 
cipo11 21.01.2016 (22:09)

Tak toto je bicykel pre schizofrenika

 
matteuss 21.01.2016 (23:15)

Dlho som rozmýšľal nad tým článkom a presne toto ho vystihuje.

 
Rovano 22.01.2016 (10:50)

Vám sa páč ten bajk lebo mne nie, Ale koľko ľudí toľko chutí.

 
winter78 22.01.2016 (11:16)

Hybrid je to pekný a určite aj funkčný, o tom niet pochýb. Ale myslím si že väčšina fandov cyklistiky aj tak nakoniec skončí pri dvoch bicykloch - čistokrvný cesťák a čistokrvný MTB, ktoré bude striedať podľa toho na čo má chuť...či cesta alebo terén.

 
vdx winter78 22.01.2016 (15:16)

prípadne čistokrvný XC a k tomu FR/AM na zábavu

 
martin 123 01.02.2016 (10:01)

Pobavil članok dalsia totalna zbytocnost na trhu , odovzdajte odo mna gratulaciu pre cannondale

 
Descartes 21.01.2016 (23:05)

tedaa, tak to už je riadny ,,všeumelec" . Kto by to pred pár rokmi tipoval, že dnes budú cestné bicykle s kotúčovými brzdami, odpruženou vidlicou a teleskopickou sedlovkou!??

 
Podoba Descartes 22.01.2016 (09:19)

fandovia cyklokrosu?

 
Descartes Podoba 23.01.2016 (00:07)

Ja som mal vždy za to, že za ušetrené gramy by si nechali rezať z ruky ale tak doba sa zmenila a asi sa kladie väčší dôraz aj na funkčnosť a zábavu, čo je dobré

 
Pridaj komentár