Zlatá jazda a hlavne riadna oslava víťazstva Jozefa Metelku v Riu

4 komentáre

slavo 11.09.2016   Rio 2016 Cestna Cyklistika Drahova Cyklistika Jozef Metelka Video

"Keď som ho už videl pred sebou, tak som do toho šliapol, aby som ho chytil. Podarilo sa, som veľmi rád,“ povedal 30-ročný rodák z Piešťan a doplnil "Stáť na stupni pre víťazov so zlatom na krku a počúvať slovenskú hymnu je krásny pocit. Jozef Metelka sa stal suverénnym víťazom sobotňajších stíhacích pretekov mužov kategórie C4 na 4 kilometre na Hrách XV. paralympiády v brazílskom Riu de Janeiro.

Páči sa ti toto video?

Zďieľaj ho:
Buď naším fanúšikom:

Podobné videá

MTBIKER shop (Výber z produktov v kategórii Servis ~ Mazivo a oleje):

Prejsť do shopu (Servis ~ Mazivo a oleje)

JozefM81 11.09.2016 (19:21)

Nádhera , Vďaka!

janoV. 11.09.2016 (20:32)

GRATULACIA..a veľká!
Veď je to v podstate ZAZRAK že u nás v krajine kde máme svetových cyklistov na ceste, na dráhe, v teréne, zjazdárov a krasojazdkyne, nemáme ani jeden adekvátny VELODRÓM....Chce sa mi vyhlasiť celocyklistickú zbierku "NA VELODROM". poobchádzať dediny a mesta kde prenajmú pozemok a začať. Možno by to bolo skôr ako ten zväzový

Hack3r 11.09.2016 (20:48)

Jozko ma okrem silneho "motora" v sebe aj neskutocnu charizmu. Mal som moznost ho vidiet na zivo a je to super clovek a super sportovec. A obrovsky patriot vzhladom k tomu ze zije v UK. Je to borec!

Night-biker 15.09.2016 (22:02)

S Jozom sme par krat pobicyklovali, je to neuveritelny stroj, na Deme s dvojkorunovou nas vsetkych na 100 mm XC fulloch trhol ako nic v piestanskych lesoch