AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013

PR 04.06.2013 11 595   2013 Propozicie Skaly Sulovsky Bikemaraton Author

AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013 Podrobné informácie o 15. ročníku AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly. Podujatie je zaradené do Valašskopovažskej MTB série 2013, ktorá v tomto roku znova zahŕňa 8 bikemaratónov. 4 sú na Morave a 4 na Slovensku. U AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly sa do poradia započítava trasa 48 km. Záštitu nad 15. ročníkom podujatia opäť prevzal predseda Žilinského samosprávneho kraja - Ing. Juraj Blanár.

Author Šela Maratón 2013

Imroman 08.05.2013 2 862   2013 Reportaz Maraton Sela Author

Author Šela Maratón 2013 Zvyky by sa mali dodržiavať. A medzi tie jarné patrí určite účasť na tradičnej Šele, ktorá so svojou traťou, zabezpečením a atmosférou patrí medzi to najlepšie u našich západných susedov. Spolu s tým sa však už začal rysovať zvyk ďalší a tým sú vrtochy počasia spojené s týmto dátumom. Tých 91km a 2100m opäť nebude zadarmo...

Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013

mathosh 05.05.2013 3 922   Author Sela Maraton Fotogaleria 2013

Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013 Fotogaléria zo štrnásteho ročníka Author Šela maratónu. Aj tento rok počasie a dážď zamiešalo kartami a vytvorilo tak vrásky na tvári nejedného pretekára. Aj napriek blatu sa na štart postavili stovky pretekárov – najrýchlejšie sa s dlhou traťou už po tretíkrát v histórii vysporiadal Pavel Boudný s časom 3:51:59

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013

P.R. 25.03.2013 2 402   Author Sela Maraton 2013 Bart Brentjens

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013 Žijúca legenda horskej cyklistiky a historicky prvý víťaz olympijského závodu cross country z Atlanty 1996 sa postaví na štart dlhej trasy AUTHOR ŠELA MARATHONU 2013. Po Garym Fisherovi a Jaroslavovi Kulhavom je Bart Brentjens ďalšou legendou, ktorá príde vyskúšať krásne trasy v okolí Helfštýna.
Článok bol doplnený 25.03.2013 o 12:20.

Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

2 komentáre

katko 25.06.2012 100 fotografií 6 156   Sulovsky Maraton Author Cyklomaratonska Seria Fotoreport Reportaz

Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012 Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek

Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži

Slavomír Strečanský 18.06.2012 9 027   Author Sulovsky Maraton Propozicie

Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži 14. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 23.06.2012! Zlacnené štartovné len do 19.6.

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

iceman 20.06.2011 567 fotografií 2 334   Author Maraton Bike Skaly Sulovsky Reportaz

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011 Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

Slavomír Strečanský 01.06.2011 2 646   Author Maraton Bike Skaly Sulovsky Pozvanka

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011 13. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR
termín: 18.6.2011! Lacné štartovné do dnes!

Author Šela marathon 2011

katko 11.05.2011 1 497   Author Sela Maraton Reportaz

Author Šela marathon 2011 Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.

Author Šela Marathon

cervo 04.05.2011 1 735   Author Sela Maraton Pozvanka

Author Šela Marathon Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.

Najčítanejšie články za 30 dní

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? (5 782)

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? Snáď na každých závodoch sú štarty naozaj ostré, špurtuje sa a prvé kopce sa dupú, čo môže byť hlavne problém pre cyklistov, ktorí sa sústredia primárne na vytrvalosť. Ak vás hneď na začiatku utrhnú a potom sa musíte prebíjať cez pomalších pretekárov, tak to vás vie obrať o pár sekúnd, či minút.
Článok bol doplnený 30.09.2014 o 20:35.
Čítajte viac »

7 dôvodov prečo presedlať z 26tky na 29tku (5 727)

7 dôvodov prečo presedlať z 26tky na 29tku Po viac ako roku jazdenia Radovan Bíroš redaktor MTBiker.sk opisuje 7 hlavných dôvodov, prečo presedlať z kolies 26" na rozmer 29". Sú to jeho osobné skúsenosti a postrehy, ktoré vám môžu pomôcť pri rozhodovaní.

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 219)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.
Čítajte viac »

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou (3 736)

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 700)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 520)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 458)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Čítajte viac »

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave (3 122)

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (2 942)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Čítajte viac »

Pokračovanie: Tri dni v divočine alebo kde sa vlastne na východe Slovenska bajkuje? (2 897)

Pokračovanie: Tri dni v divočine alebo kde sa vlastne na východe Slovenska bajkuje? Zaujímavé putovanie na horskom biku po kopcoch Muránskej planiny na východnom Slovensku. Prečítajte si zážitky a príhody z druhého a tretieho (posledného) dňa. MTBiker Quidoo má svojský štýl písania a jeho cestopis určite stoji za to.