AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013

PR 04.06.2013 11 709   2013 Propozicie Skaly Sulovsky Bikemaraton Author

AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013 Podrobné informácie o 15. ročníku AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly. Podujatie je zaradené do Valašskopovažskej MTB série 2013, ktorá v tomto roku znova zahŕňa 8 bikemaratónov. 4 sú na Morave a 4 na Slovensku. U AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly sa do poradia započítava trasa 48 km. Záštitu nad 15. ročníkom podujatia opäť prevzal predseda Žilinského samosprávneho kraja - Ing. Juraj Blanár.

Author Šela Maratón 2013

Imroman 08.05.2013 2 961   2013 Reportaz Maraton Sela Author

Author Šela Maratón 2013 Zvyky by sa mali dodržiavať. A medzi tie jarné patrí určite účasť na tradičnej Šele, ktorá so svojou traťou, zabezpečením a atmosférou patrí medzi to najlepšie u našich západných susedov. Spolu s tým sa však už začal rysovať zvyk ďalší a tým sú vrtochy počasia spojené s týmto dátumom. Tých 91km a 2100m opäť nebude zadarmo...

Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013

mathosh 05.05.2013 3 954   Author Sela Maraton Fotogaleria 2013

Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013 Fotogaléria zo štrnásteho ročníka Author Šela maratónu. Aj tento rok počasie a dážď zamiešalo kartami a vytvorilo tak vrásky na tvári nejedného pretekára. Aj napriek blatu sa na štart postavili stovky pretekárov – najrýchlejšie sa s dlhou traťou už po tretíkrát v histórii vysporiadal Pavel Boudný s časom 3:51:59

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013

P.R. 25.03.2013 2 478   Author Sela Maraton 2013 Bart Brentjens

Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013 Žijúca legenda horskej cyklistiky a historicky prvý víťaz olympijského závodu cross country z Atlanty 1996 sa postaví na štart dlhej trasy AUTHOR ŠELA MARATHONU 2013. Po Garym Fisherovi a Jaroslavovi Kulhavom je Bart Brentjens ďalšou legendou, ktorá príde vyskúšať krásne trasy v okolí Helfštýna.
Článok bol doplnený 25.03.2013 o 12:20.

Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

2 komentáre

katko 25.06.2012 100 fotografií 6 231   Sulovsky Maraton Author Cyklomaratonska Seria Fotoreport Reportaz

Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012 Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek

Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži

Slavomír Strečanský 18.06.2012 9 118   Author Sulovsky Maraton Propozicie

Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži 14. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 23.06.2012! Zlacnené štartovné len do 19.6.

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

iceman 20.06.2011 567 fotografií 2 390   Author Maraton Bike Skaly Sulovsky Reportaz

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011 Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

Slavomír Strečanský 01.06.2011 2 702   Author Maraton Bike Skaly Sulovsky Pozvanka

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011 13. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR
termín: 18.6.2011! Lacné štartovné do dnes!

Author Šela marathon 2011

katko 11.05.2011 1 542   Author Sela Maraton Reportaz

Author Šela marathon 2011 Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.

Author Šela Marathon

cervo 04.05.2011 1 796   Author Sela Maraton Pozvanka

Author Šela Marathon Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (17 005)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 672)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 486)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 942)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 887)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 732)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 506)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 081)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
Čítajte viac »

FELT technológia pruženia FAST (2 034)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské (1 939)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.