Články v kategórii 'Author' (41 článkov)

Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

27.04.2017 1 522

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Pozvánka: AUTHOR ŠKODA maratón Súľovské skaly 2016 a štyri úplne nové trasy

27.05.2016 3 641

Budúci týždeň dňa 3.6. 2016 je termín na najlacnejšie štartovné a navyše aj s darčekmi. V Súľove sa pôjde už 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, takže nezabudnite si poznačiť termín maratónu 25.6. 2016 a vidíme sa spolu v Súľove.
Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok

10.05.2016 5 871 15

Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...
Pozvánka: Author Šela maratón – majstrovská trať, ktorú určite treba aspoň raz vyskúšať

15.04.2016 2 945 9

Túto sezónu sú naplánované „majstráky“ v maratóne skutočne skoro. U nás už 30. apríla a u našich západných susedov hneď o týždeň neskôr, teda 7.5.2016. Každopádne som veľmi rád, že práve ten český sa bude odohrávať na mojej obľúbenej trati s cieľom na hrade Helfštýn – veď u Moravskej Šely to inak ani nejde...
AUTHOR GARMIN bikemaratón Súľovské skaly 2013

04.06.2013 13 212

Podrobné informácie o 15. ročníku AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly. Podujatie je zaradené do Valašskopovažskej MTB série 2013, ktorá v tomto roku znova zahŕňa 8 bikemaratónov. 4 sú na Morave a 4 na Slovensku. U AUTHOR GARMIN bikemaratónu Súľovské skaly sa do poradia započítava trasa 48 km. Záštitu nad 15. ročníkom podujatia opäť prevzal predseda Žilinského samosprávneho kraja - Ing. Juraj Blanár.
Author Šela Maratón 2013

08.05.2013 4 103 1

Zvyky by sa mali dodržiavať. A medzi tie jarné patrí určite účasť na tradičnej Šele, ktorá so svojou traťou, zabezpečením a atmosférou patrí medzi to najlepšie u našich západných susedov. Spolu s tým sa však už začal rysovať zvyk ďalší a tým sú vrtochy počasia spojené s týmto dátumom. Tých 91km a 2100m opäť nebude zadarmo...
Fotogaléria z Author Šela Maratónu 2013

05.05.2013 4 353 1

Fotogaléria zo štrnásteho ročníka Author Šela maratónu. Aj tento rok počasie a dážď zamiešalo kartami a vytvorilo tak vrásky na tvári nejedného pretekára. Aj napriek blatu sa na štart postavili stovky pretekárov – najrýchlejšie sa s dlhou traťou už po tretíkrát v histórii vysporiadal Pavel Boudný s časom 3:51:59
Bart Brentjens na Author Šela Marathone 2013

25.03.2013 3 046 1

Žijúca legenda horskej cyklistiky a historicky prvý víťaz olympijského závodu cross country z Atlanty 1996 sa postaví na štart dlhej trasy AUTHOR ŠELA MARATHONU 2013. Po Garym Fisherovi a Jaroslavovi Kulhavom je Bart Brentjens ďalšou legendou, ktorá príde vyskúšať krásne trasy v okolí Helfštýna.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

25.06.2012 7 054 2

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži

18.06.2012 10 425 2

14. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 23.06.2012! Zlacnené štartovné len do 19.6.
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

20.06.2011 3 123

Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.

01.06.2011 3 442

13. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR
termín: 18.6.2011! Lacné štartovné do dnes!
Author Šela marathon 2011

11.05.2011 1 839 1

Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.
Author Šela Marathon

04.05.2011 2 309 2

Jeden z najpopulárnejších českých MTB pretekov klope na dvere. Author Šela Marathon sa uskutoční už v sobotu 7.5. v Lipníku nad Bečvou. A keďže je to čo by jeden kameňom dohodil zo Slovenska (80 km), určite na pretekoch nájdete aj známe tváre zo slovenských pretekov. Tu sú propozície akcie.
Fotogaléria zo Súľova 2010

23.06.2010 1 804

Ivana Palečková nafotila vyše 250 fotiek na tohtoročnom daždivom Súľovskom maratóne. Kedže sa nezmestili k Latankovmu reportu, ponúkame ich tu a teraz.
Súľovské Blato 2010

21.06.2010 2 529 4

Tento maratón s dátumom 19. 6. som si odfajkol už v zime. Aby som ho vynechal, musela by byť na štarte taká prietrž mračien, akú sme dnes ráno zažili v aute pri Strečne cestou do Súľova...
Author Bikemaratón Súľovské Skaly už onedlho

27.05.2010 946

12. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi opäť pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 19.6.2010!
Zopár rád ako byť in

21.05.2010 1 532 4

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Author Bikemaratón Súľovské skaly

02.04.2008 664 1

Vážení priatelia! Pred nami je jubilejný 10. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Pripravené sú nové trasy, ktoré Vás zavedú na miesta, ktoré nie sú pre bikerov bežne prístupné - až na hranicu rezervácie priamo ku jedinečným skalným výtvorom v Súľovských vrchoch. Nezabudnite si poznačiť termín : 21.6.2008 !
Súľov ešte raz a oficiálne

23.06.2006 1 315

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
Author Bratislavská MTB liga - 2. kolo

19.06.2006 719 1

24 fotografií z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

05.06.2006 877 5

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

26.05.2006 469

Reportáž, fotky a snáď aj výsledky tu nájdete už o niekoľko hodín...
Author Bratislavská MTB liga - 1. kolo

22.05.2006 728

Niečo vyše 15 fotiek a 5 videí z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.