Články v kategórii 'Ceska Republika' (46 článkov)

Video: Svetový pohár XCO už tento víkend v Novom Meste na Morave

19.05.2017 2 449 1

U našich západných susedov začína malý „sviatok“, keďže tu odštartuje úvodného kolo Svetového pohára.
Reportáž: Author Šela maratón 2017 - tak já ti teda jako nastoupím

08.05.2017 4 101 4

Ak sa dá povedať, že nejaké podujatie má svoju jedinečnú atmosféru tak určite Šela – a s poriadnou porciou blata o to väčšiu...
Detská tour Petra Sagana 2. kolo - už medzinárodná súťaž

02.05.2017 2 469

Už dlhšiu dobu sa tešíme z toho, ako Detská Tour Petra Sagana láka okrem slovenských nádejných „saganov“ aj deti z okolitých krajín, najmä z Českej republiky.
Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

27.04.2017 2 966

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

03.01.2017 5 809 3

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica

16.11.2016 4 204

Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.
Rychlebské stezky - Velryba

02.11.2016 5 223 2

Jedna z najlepších a určite najznámejších bike lokalít v Čechách, ktorá ponúka takmer 100 km upravených trás. Na svoje si prídu hobby jazdci, ale hlavne tí, ktorí obľubujú kamene, si určite vychutnajú Velrybu.
Tip na výlet: Deň 2.2 – Praděd a pravdepodobnosť zrážok len 2%

26.08.2016 4 315 1

Po dni strávenom vo výpeku na Rychlebách som si chcel dopriať nejaký okruh. Vybral som si trasu okolo Praděda so štartom aj cieľom na Hvězde/Karlovej Studánke.
MTB film: Signatures - top lokality a top jazdci

20.06.2016 4 734 1

Z historického centra Prahy až do Britskej Kolumbie, Livigna, Barcelony, Indonézie... 13 top jazdcov ukazuje svoje najlepšie schopnosti a spolu so zaujímavou kamerou vytvárajú poriadnu pastvu pre oči.
Fotogaléria: Pražské schody 2016

10.06.2016 3 021

128 schodov a poriadne náročný aj keď iba približne pol hodinový pretek. Upravená trať prilákala stovky či tisíce divákov a pretekári hnali neustále tepové frekvencie do maxím. Podobná akcia sa koná začiatkom septembra aj u nás - Ružomberské schody.
Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok

10.05.2016 6 031 15

Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...
Tip na výlet: Bike aréna Vsetín - na koštovke u Valachov

16.04.2016 3 293 7

Vedel som, že sa v Bike aréne Vsetín robia mtb kempy a vedel som, že sa radí medzi TOP české lokality, ale bolo pre mňa tajomstvom, prečo. Rozhodnutí zmeniť to, vyrážame na koštovku ku Valachom...
Súťažný návrat Petra Sagana na horský bicykel - absolvuje preteky v Rakúsku a Česku

15.04.2016 7 367 22

Úradujúci majster sveta v rámci prípravy na májové podujatie Okolo Kalifornie absolvuje vo farbách tímu Tinkoff preteky v Rakúsku a Česku. "Isto ma čaká kopec zábavy pri návrate k mojim koreňom. Som veľmi zvedavý, ako mi to na horskom bicykli pôjde," povedal pre oficiálny web zoskupenia Tinkoff juniorský majster sveta v cross country horských cyklistov z roku 2008 a úradujúci svetový šampión v cestnej cyklistike.
Fotogaléria: FOR BIKES 2016

07.04.2016 4 680 11

1. až 3.4.2016 sa v Prahe na Letňanoch už po siedmykrát otvorili brány najväčšieho cyklistického veľtrhu v strednej Európe. Na výstavisku prezentovalo svoje výrobky viac než 300 firiem. Na svoje si iste prišli víkendoví cyklisti. Kto sa tešil na svetové novinky, prípadne špičkové výrobky, nebol týmto ročníkom plne uspokojený. Pár exemplárov od novo vystavovaných značiek ako napr. Time, Bulls, Eddy Merckx, Turner, Chromag alebo Taroka, nestačilo zachrániť očakávania „cyklo-fajnšmekrov“.
Pozvánka: FOR BIKES - stovky bikov na jednom mieste

29.03.2016 2 121

V dňoch 1.-3.4.2016 sa uskutoční v Prahe už 7. ročník výstavy FOR BIKES. Minulý rok na ňom bolo vystavených takmer 1 000 bikov od desiatok rôznych značiek, a preto sa určite bude na čo pozerať aj tento rok.
Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave

09.02.2016 3 548 3

Tento rok DownMall Tour 2016 tvorí až 6 pretekov, ktoré sa odohrajú – 3x v Nemecku, po jednom v Maďarsku a na Slovensku a finálová jazda sa uskutoční v Prahe. Preteky pozostávajú nie len zo zjazdovej časti v obchodnom dome, ale je pripravený aj BMX a MTB freestyle contest. Určite si príďte vychutnať adrenalínovú atmosféru, ktorá zavíta už o pár dní do Bratislavy.
Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax

07.10.2015 1 743 3

Brezniansky jesenný MTB Hugo bike nám bikerom tento rok dopriaty nebol, a preto sa náš cykloklub bol rozlúčiť s pretekárskou sezónou na Morave. V nedeľu, 4.10. 2015, sa v Zlíne konalo záverečné podujatie českého seriálu CYKLOMARATÓN 2015.
Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky)

04.10.2015 3 478 5

A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.
Vyvrcholenie letnej sezóny v bikeparku Kopřivná pod Pradědem

23.09.2015 1 060

Pozývame všetkých bikerov na vyvrcholenie letnej sezóny do bikeparku Kopřivná pod Pradědem v dňoch 26. a 27. septembra. Za vstupné 100,-Kč si budete môcť vyskúšať celodenné jazdenie v bikeparku, šmýkanie sa tubingovou dráhou, či preháňanie sa na horských kolobežkách. Samozrejme sme si pre vás pripravili aj preteky Mongol Race, na ktoré je potrebné si priniesť čelovky a svetlá, pretože sa budú konať až po zotmení.
Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku

25.08.2015 3 072

V sobotu 22.8.2015 sa uskutočnilo oficiálne otvorenie Pumptracku Lučina. Pumptrack sa skladá z veľkého okruhu, na ktorý sa napája menší okruh, ktorý je uprostred. Veľký okruh som zvládal dať maximálne tri jazdy, je vidieť, že musím ešte ponaháňať kondičku a trošku tej techniky.
Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu

14.07.2015 1 057

V roce 2013 se v JBC bikeparku v areálu Dobrá Voda uskutečnil historicky první závod světové série ve fourcrossu s názvem JBC 4X Revelations. Unikátní závod, jenž se jel nejen na území libereckého kraje, ale i celé ČR poprvé, absolutně předčil očekávání organizátorů.
Z Moravy na Kysuce

14.07.2015 1 884 1

Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.
Reportáž: Obr Drásal alebo 175 pekelne horúcich kilometrov

11.07.2015 2 023 3

Uplynulý víkend sa mestečko Holešov pod Hostýnskymi vrchmi stalo centrom bajkového diania u našich západných susedov. Konal sa tu už 22. ročník legendárneho Drásala. Pretek je už 15. sezónu zaradený do seriálu Kolo pro život a je tak len jedným z dvoch podujatí, ktoré sú v tomto seriáli úplne od jeho začiatku. Drásal so svojou 22 ročnou tradíciou je kultovým pretekom a na jeho prestíži pridal aj fakt, že od minulého roka pribudla ku klasickej 115 km dlhej trati aj ultramaratónska 175 km dlhá štreka zvaná Obr Drásal.
Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler

08.07.2015 1 532

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.