Články v kategórii 'Ceska Republika' (42 článkov)

3 komentáre

Felip 03.01.2017 35 fotografií 5 041   Reportaz Morava Preteky Maraton Ceska Republika Cestna Cyklistika

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
Čítajte viac »

astro 16.11.2016 40 fotografií 3 966   Horska Cyklistika Morava Ceska Republika Tip Na Vylet

Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.

Rychlebské stezky - Velryba

2 komentáre

redakcia 02.11.2016 4 822   Video Rychlebske Stezky Horska Cyklistika Singletrail Ceska Republika

Rychlebské stezky - Velryba Jedna z najlepších a určite najznámejších bike lokalít v Čechách, ktorá ponúka takmer 100 km upravených trás. Na svoje si prídu hobby jazdci, ale hlavne tí, ktorí obľubujú kamene, si určite vychutnajú Velrybu.

Tip na výlet: Deň 2.2 – Praděd a pravdepodobnosť zrážok len 2%

1 komentár

astro 26.08.2016 25 fotografií 4 198   Tip Na Vylet Ceska Republika Horska Cyklistika

Tip na výlet: Deň 2.2 – Praděd a pravdepodobnosť zrážok len 2% Po dni strávenom vo výpeku na Rychlebách som si chcel dopriať nejaký okruh. Vybral som si trasu okolo Praděda so štartom aj cieľom na Hvězde/Karlovej Studánke.

MTB film: Signatures - top lokality a top jazdci

1 komentár

slavo 20.06.2016 4 545   Ceska Republika MTB Singletrail Video

MTB film: Signatures - top lokality a top jazdci Z historického centra Prahy až do Britskej Kolumbie, Livigna, Barcelony, Indonézie... 13 top jazdcov ukazuje svoje najlepšie schopnosti a spolu so zaujímavou kamerou vytvárajú poriadnu pastvu pre oči.

Fotogaléria: Pražské schody 2016

salavtufa 10.06.2016 70 fotografií 2 919   Praha Ceska Republika Fotogaleria Schody Jaroslav Kulhavy

Fotogaléria: Pražské schody 2016 128 schodov a poriadne náročný aj keď iba približne pol hodinový pretek. Upravená trať prilákala stovky či tisíce divákov a pretekári hnali neustále tepové frekvencie do maxím. Podobná akcia sa koná začiatkom septembra aj u nás - Ružomberské schody.
Čítajte viac »

Imroman 10.05.2016 200 fotografií 5 717   Sela Author Maraton Reportaz Ceska Republika Horska Cyklistika

Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...

Tip na výlet: Bike aréna Vsetín - na koštovke u Valachov

jurrasic 16.04.2016 25 fotografií 3 171   Tip Na Vylet Ceska Republika Horska Cyklistika Bike Biketour

Tip na výlet: Bike aréna Vsetín - na koštovke u Valachov Vedel som, že sa v Bike aréne Vsetín robia mtb kempy a vedel som, že sa radí medzi TOP české lokality, ale bolo pre mňa tajomstvom, prečo. Rozhodnutí zmeniť to, vyrážame na koštovku ku Valachom...

SITA 15.04.2016 7 173   Ceska Republika Slovensko Horska Cyklistika Peter Sagan

Súťažný návrat Petra Sagana na horský bicykel - absolvuje preteky v Rakúsku a Česku Úradujúci majster sveta v rámci prípravy na májové podujatie Okolo Kalifornie absolvuje vo farbách tímu Tinkoff preteky v Rakúsku a Česku. "Isto ma čaká kopec zábavy pri návrate k mojim koreňom. Som veľmi zvedavý, ako mi to na horskom bicykli pôjde," povedal pre oficiálny web zoskupenia Tinkoff juniorský majster sveta v cross country horských cyklistov z roku 2008 a úradujúci svetový šampión v cestnej cyklistike.