Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1275 článkov)

80 dňové putovanie po Maroku v 3 minútovom klipe

slavo 07.02.2016 1 404   Afrika Cykloturistika Video Cestna Cyklistika

80 dňové putovanie po Maroku v 3 minútovom klipe Po horských oblastiach v pohorí Atlas, ale aj cez púštne oblasti v Sahare a rôzne mestá a dedinky. Exotický kraj plný scenérií, ktorý má čo ponúknuť aj bikerom.

Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

sagatjuraj 06.02.2016 3 795   Oblecenie Test Zima Horska Cyklistika Cestna Cyklistika Shop

Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky

PR článok 04.02.2016 1 777   Jesen Zima Trening Elite Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky Real Turbo Muin B+ poskytuje najefektívnejší prenos jazdcom vygenerovanej sily vďaka priamemu spojeniu medzi trenažérom a reťazou bicykla. Jednoducho zložíte z bicykla zadné koleso, pripojíte bicykel priamo na trenažér a tréning takmer identický s tréningom vonku môže začať. Obe jednotky odporu - fluid aj magnetická, sú riadené elektronicky. Je poháňaný technológiou Real Software, Real Turbo Muin B+ a perfektne simuluje tréning vonku.
Čítajte viac »

Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov

slavo 31.01.2016 2 971   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Predstavenie Produktov Novinky Okuliare Batoh Bundy Fatbike

Zimné výjazdy vyžadujú poriadnu výstroj, pozrite si zopár zaujímavých kúskov Aj počas zimy sa dajú užiť výjazdy v lese, alebo aj na cestách. Treba sa však správne vyzbrojiť proti chladnému počasiu, ako aj ďalším nepriaznivejším podmienkam. Poďme sa spolu pozrieť na niektoré užitočné časti výbavy, ktoré by pri zimných výjazdoch nemali chýbať.

Hlavou proti stereotypu - 3. časť o kompenzačných aktivačných cvičeniach

Mar1in28 30.01.2016 7 fotografií 2 399   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Info Zdravie

Hlavou proti stereotypu - 3. časť o kompenzačných aktivačných cvičeniach Ak pokračujete v čítaní 3. časti seriálu „Hlavou proti stereotypu“, určite vás zaujíma, akým spôsobom dokážeme všetkým tým problémom s asymetriou, poruchám pohybových stereotypov, alebo neefektívnym pohybom zabrániť. Ja som použil v prvej časti slovné spojenie „funkcia tvaruje formu“. Toto slovné spojenie poukazuje na to, aký veľký význam má efektivita, komplexnosť na štruktúru, jej zaťaženie a využitie. Využívanie funkčných a komplexných pohybov pri cvičení napomáha k tomu, že si neustále obnovujeme fyziologické pohybové správanie (jeho protikladom je celodenné sedenie pred počítačom, šoférovanie, atď.) a  zároveň predchádzame štrukturálnym zmenám. Použil som slovo fyziológia. Tá nám už môže evokovať niečo, čo funguje, alebo jednoducho niečo, čo nebolí a neobmedzuje.

Zabudni na Zoncolan

Jano23 27.01.2016 6 512   Cestna Cyklistika Zdravie Zabava Beh Pribeh Horska Cyklistika

Zabudni na Zoncolan Nikdy som s cyklistikou ani behom nezačínal. Behal som a bikoval odjakživa. Boli sezóny, keď som mal dobrú formu, boli sezóny, keď som trénoval menej, ale od detstva som trénoval. Nikdy som nechápal tie bambuľky, buchtičky a majstrov pivné brušká, čo sa šmochtali po ceste hore Železnou studničkou. Ako ich to môže baviť? Prečo to robia? Prečo chodia behať, keď sú takí pomalí? Keď som trénoval bežecké tempá 4:10 na kilometer, alebo jazdil na cesťáku tréningy na kopci na Kolibu, iba som ich povýšenecky obehol, zavrčal, ostriekal kvapkami potu a zmizol v diaľke.
Čítajte viac »

Sagan sa nebojí o svoju budúcnosť a Contadorovu nerieši

SITA 22.01.2016 2 123   Alberto Contador Tinkoff Cestna Cyklistika Peter Sagan

Sagan sa nebojí o svoju budúcnosť a Contadorovu nerieši Ruský miliardár oznámil tímu na decembrovom sústredení v Chorvátsku ukončenie pôsobenia vo svete dvoch kolies, no 25-ročný Žilinčan má vraj dostatok času na nájdenie najlepšieho riešenia pre budúci rok. Sagan má kontrakt s tímom Tinkoff aj pre ročník 2017 a ak si ruské zoskupenie nezoženie nového majiteľa a sponzora, bude musieť prestúpiť do iného tímu.

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

PR článok 21.01.2016 3 230   Kros Lefty Cyklokros Novinky Cestna Cyklistika Cannondale

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.

Peter Sagan v 2. etape na Tour de San Luis na druhom mieste

SITA 19.01.2016 983   Tinkoff Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Tour De San Luis

Peter Sagan v 2. etape na Tour de San Luis na druhom mieste Peter Sagan skončil v utorkovej 2. etape zo San Luis do Villa Mercedes (181,9 km) na pretekoch Tour de San Luis v Argentíne na druhom mieste. Úradujúci majster sveta z tímu Tinkoff nestačil v cieľovom špurte pelotónu len na Kolumbijčana v službách Etixxu - Quick-Step Fernanda Gaviriu, ktorý zvíťazil s pomerne veľkým náskokom viac ako dĺžky bicykla.

CUBE: Cestné bicykle 2016

PR článok 13.01.2016 8 fotografií 2 093   Cestna Cyklistika Cube Novinky Slovkolex

CUBE: Cestné bicykle 2016 Modelový rad 2016 v podstate u CUBE rozdelili do 3 hlavných kategórií (comfort, aero endurance, racing). Každá z nich je zameraná na iný štýl jazdenia a podľa toho je vytvorená aj geometria každého radu. Taktiež je zrejmý trend nástupu kotúčových bŕzd, ktoré nájdete vo veľkom množstve u ponúkaných modeloch.