Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1 - 10 z 1185 článkov)

Tip na výlet: Cyklo-Budapešť - Určite navštívim znova

smidik 02.08.2015 19 fotografií 918   Tip Na Vylet Madarsko Cestna Cyklistika

Tip na výlet: Cyklo-Budapešť - Určite navštívim znova Som biker, ktorý telom i dušou patrí do lesa! Tam, kde sa dá naozaj vyblázniť i oddýchnuť od práce a  všetkých starostí. Ale nie vždy to ide. Stačí zobrať na bajkovačku deti a už je kopec otázok: „Kde sa budeme hrať? Dáme si zmrzlinu? Prečo ideme stále do kopca? A podobne...“ Ale toto k letu jednoducho patrí. Na prvý júlový dovolenkou predĺžený víkend sme si naplánovali pobyt v Budapešti. Samozrejme, že sme zobrali aj bajky. A neľutovali sme.
Článok bol doplnený 02.08.2015 o 20:30.

Vittorio Brumotti - ešte väčší blázon ako Peter Sagan v Tinkoff Saxo

cervo 30.07.2015 4 935   Video Tinkoff-saxo Peter Sagan Cestna Cyklistika

Vittorio Brumotti - ešte väčší blázon ako Peter Sagan v Tinkoff Saxo Na sústredení tímu Tinkoff Saxo v talianskom Livigno sa ku klasickej zostave pridal aj trialista Vittorio Brumotti. Tréning na cesťáku ho prestal baviť a tak si ho, mierne povedané, spestril.

Froome odrazil atak Quintanu, Sagan definitívne zelený

1 komentár

SITA 25.07.2015 1 530   Tour De France Cestna Cyklistika Vysledky Christopher Froome Peter Sagan

Froome odrazil atak Quintanu, Sagan definitívne zelený Brit Christopher Froome síce neodrazil atak Naira Quintanu, ale napriek veľkému vyčerpaniu si s pomocou tímových kolegov zo Sky napokon udržal žltý dres na cyklistických pretekoch Tour de France aj po sobotňajšej 20. etape z Modane Valfréjus do Alpe d´Huez, ktorá merala 110,5 km.

Warren Barguil - Vychádzajúca hviezda tímu Giant-Alpecin na Tour de France

slavo 24.07.2015 911   Cestna Cyklistika Tour De France Giant Video

Warren Barguil - Vychádzajúca hviezda tímu Giant-Alpecin na Tour de France Pozrite si ako prebiehala v skratke príprava jedného z adeptov na biely dres. Momentálne po 18. etape je Francúz Barguil na 3. mieste v súťaži o biely a 11. v celkovej klasifikácii o žltý dres.

SITA 24.07.2015 2 413   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Vysledky

Francúzske double v 18. etape a na bicykloch Sagana a Frooma hľadali komisári motorčeky Francúzom sa splnilo želanie o víťazovi alpskej etapy na cyklistickej Tour de France. Romain Bardet vzal na seba zodpovednosť a po sóloúniku dominoval vo štvrtkovej 18. etape slávnych pretekov z Gapu do Saint Jean de Maurienne (186,5 km).
Čítajte viac »

SITA 22.07.2015 1 641   Christopher Froome Alberto Contador Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

17. etapa: Froome v pohode, Contador po páde nabral ďalšiu stratu a zelený Peter Sagan má náskok už 104 bodov Víťazom stredajšej 17. etapy Tour de France z Digne Les Bains do Pra Loup (161 km) s prívlastkom prvá alpská sa po dni voľna stal Nemec Simon Geschke. Dvadsaťdeväťročný cyklista tímu Giant Alpecin dominoval po sóloúniku v záverečných 30 km, keď sa nikým neatakovaný vyštveral najprv na najvyšší bod TdF 2015 Col d´Allos (2250 m) a potom aj na cieľový kopec Pra Loup (1620 m).

2 komentáre

SITA 20.07.2015 1 577   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky

Sagan opäť vo famóznom úniku a zasa finišoval druhý, zvyšuje náskok v boji o zelený dres a Sagana aj dnes vyhlásili za najbojovnejšieho jazdca Španiel Rubén Plaza Molina z tímu Lampre Merida vyhral po nástupe 18 km pred cieľom pondelkovú 16. etapu cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Bourg de Péage do Gapu a merala 201 km. Peter Sagan predviedol ďalšie skvelé predstavenie a obsadil už piatykrát na 102. ročníku 2. miesto.

GT: Novinky pre rok 2016 aj s novým modelom Verb

2 komentáre

Boo_boo 20.07.2015 71 fotografií 1 933   Gt Novinky Horska Cyklistika Cestna Cyklistika

GT: Novinky pre rok 2016 aj s novým modelom Verb Predstavovanie modelov pre sezónu 2016 sa nám pomaly ale isto rozbieha. V tomto roku sme absolvovali prvé predstavenie kolekcie pre nasledujúcu sezónu u distribútora GT a Cannondale pre náš trh. A bolo sa veru na čo pozerať.
Čítajte viac »

SITA 19.07.2015 3 453   Cestna Cyklistika Christopher Froome Tour De France Vysledky Peter Sagan

Nedeľná 15. etapa: Sagan nemá slov na to, čo sa stalo a aj tak ho po etape vyhlásili za najbojovnejšieho jazdca V poradí 15. etapa mala byť najmä pre šprintérske tímy, ktoré však museli tvrdo pracovať, aby doviezli pelotón pohromade do cieľa. Pelotón preverila najmä horská prémia II. kategórie na Col de l´Escrinet, po nej sa išlo 50 km bez veľkých prevýšení až do cieľa vo Valence, ktorý vyhovoval čistokrvným šprintérom. Bola to pre nich predposledná šanca na 102. ročníku, ďalšiu príležitosť budú mať až po alpskej časti vo finále v Paríži na Elyzejských poliach.
Článok bol doplnený 19.07.2015 o 23:10.

slavo 19.07.2015 7 385   Tour De France Peter Sagan Video Cestna Cyklistika

Sagana takmer zrazil kameraman na motorke v 15. etape - Doslova si Sagan musel kopnúť do jeho motorky Veľmi nepríjemnú situáciu zažil Sagan pri výmene bicykla 36 km pred cieľom, ktorá sa mohla skončiť dosť zle. Nakoniec po motorkárovi hodil fľašu jeden z mechanikov Tinkoff-Saxo a Sagan začal dobiehať pelotón.