Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1 - 10 z 1102 článkov)

Bike katalóg z roku 1896

2 komentáre

slavo 26.02.2015 9 fotografií 1 503   Bike Komponenty Historia Cestna Cyklistika

Bike katalóg z roku 1896 Pozrite si možnosti, ktoré mali cyklisti pred viac ako 100 rokmi. Niektoré komponenty sa zdajú zvláštne menej a niektoré viac... Napríklad predné svetlo resp. lampa na petrolej.

slavo 26.02.2015 2 791   Cestna Cyklistika Reklama Okolo Flamska Peter Sagan

Originálna reklama na belgickú bike akciu s odkazom na Saganove uštipnutie hostesky Jeden z pamätných kúskov Petra Sagana sa dočkal zaujímavého pokračovania. Jeho uštipnutie alebo chytenie "sedacieho svalu" hostesky Maja Leye sa dostalo do podarenej reklamy na marcovú akciu E3 Harelbeke.
Článok bol doplnený 26.02.2015 o 19:35.

Festival Cyklocestovanie 2015 a jeho úspešný štart

slavo 24.02.2015 22 fotografií 1 475   Cestna Cyklistika Cestovat Horska Cyklistika Festival

Festival Cyklocestovanie 2015 a jeho úspešný štart V sobotu dňa 14. februára 2015 sa začala písať história festivalu Cyklocestovanie na Slovensku. Festival má už vo svojich začiatkoch pozitívne ohlasy a už dnes sa rysuje jeho ďalšia budúcnosť a kontinuita, ktorá umožní všetkým, či už domácim alebo aj zahraničným cyklocestovateľom rozširovať svoje poznatky a zážitky z cestovania po svete na bicykli.

Okolo Ománu: Saganove momenty

slavo 23.02.2015 4 fotografií 1 629   Okolo Omanu Peter Sagan Cestna Cyklistika

Okolo Ománu: Saganove momenty Aj keď Sagan nevyhral ani jednu z etáp, zaznamenal viacero výborných umiestnení a pokračuje v príprave na klasiky. Pozrite sa na fotomomentky z jeho vystúpenia v Ománe a vyjadrenie športového riaditeľa Tinkoff-Saxo na Petrove výsledky.

Cesta z Londýna do Amsterdamu na fixed gear cez 4 krajiny s dĺžkou 535 km

peterj 21.02.2015 (naposledy upravený 22.02.2015) 34 fotografií 2 167   Cestna Cyklistika Fixed Gear Londyn Holandsko

Cesta z Londýna do Amsterdamu na fixed gear cez 4 krajiny s dĺžkou 535 km Ahojte volám sa Peter, mám 28 a som z Martina. Od malička som sa venoval hokeju, ale v 18-ke po sezóne som sa rozhodol ísť na pár mesiacov do Londýna, ale miesto pár mesiacov, som tam ostal skoro 10 rokov.
Článok bol doplnený 22.02.2015.

Kráľovskú etapu Okolo Ománu vyhral Ferri a Sagan je už 237 dní bez víťazstva

SITA 20.02.2015 1 164   Cestna Cyklistika Peter Sagan Okolo Omanu Vysledky

Kráľovskú etapu Okolo Ománu vyhral Ferri a Sagan je už 237 dní bez víťazstva Španiel Rafael Valls Ferri z tímu Lampre vyhral kráľovskú štvrtú etapu cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla od mešity Qaboos Grande do Zelených vrchov na Jabal al Akhdhar a merala 189 km. Dvadsaťsedemročný rodák z Alcoy sa vďaka triumfu posunul aj na prvé miesto celkového poradia. Druhý prišiel do cieľa tímový kolega Petra Velitsa z BMC Tejay van Garderen, tretí bol Alejandro Valverde z Movistaru.

SITA 17.02.2015 1 081   Peter Sagan Okolo Omanu Cestna Cyklistika

Sagan siedmy v 1. etape Okolo Ománu a na prvé víťazstvo v drese Tinkoff-Saxo stále čaká Víťazom 1. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Ománu sa stal v utorok Talian Andrea Guardini z tímu Astana. Sagan obsadil v záverečnom špurte 7. priečku. Guardini zvládol 161 km z Bayt Al Naman Castle do Al Wutayyahu za 3:45:37 h.

Na cesťákoch v Taliansku: Výstup na Passo Fedaia a Passo Pordoi

hojko 14.02.2015 19 fotografií 2 390   Cestna Cyklistika Taliansko Tip Na Vylet

Na cesťákoch v Taliansku: Výstup na Passo Fedaia a Passo Pordoi Nedávno som písal o výstupe na Monte Zoncolan, dnes napíšem niečo k Passo Fedaia a Passo Pordoi. Nepochybne ide o dva krásne horské priechody v talianskych Dolomitoch, z ktorých spomienky stoja za to.

Peter Sagan zakončil Okolo Kataru 4. miestom a celkovo obsadil 6. priečku

SITA 13.02.2015 1 010   Vysledky Peter Sagan Cestna Cyklistika Okolo Kataru

Peter Sagan zakončil Okolo Kataru 4. miestom a celkovo obsadil 6. priečku Peter Sagan už tretíkrát na pretekoch Okolo Kataru finišoval v etape na 4. mieste. Tesne za pódiom skončil aj v piatkovej záverečnej 6. etape podujatia, ktoré vyvrcholilo v Dauhe. Peter ale vyhral hodnotenie mladých jazdcov o biely dres.
Čítajte viac »

Peter Sagan finišoval v Katare opäť druhý a na víťazstvo mu chýbalo iba pár centimetrov