ŠKODA gratuluje Petrovi Velitsovi k zlatému hetriku

P.R. 23.09.2014 414   Skoda Peter Velits Majstrovstva Sveta Casovka Cestna Cyklistika

ŠKODA gratuluje Petrovi Velitsovi k zlatému hetriku Po víťazstvách v rokoch 2012 a 2013 tak skompletizoval zlatý hetrik v tímovej časovke na majstrovstvách sveta v cestnej cyklistike. Stal sa prvým cyklistom v histórii, ktorému sa takýto významný úspech podarilo dosiahnuť. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko je hrdým partnerom Petra Velitsa už päť rokov.

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup

slavo 23.09.2014 590   Cestna Cyklistika Bratislava Pozvanka

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup V sobotu 27. septembra sa uskutoční Ružinovská hodová cykločasovka, ktorá je zároveň aj finálovým závodom novej série Bratislava Region Cup. Prídite si zajazdiť a užiť posledné teplejšie dni, ak to ešte vrtkavé septembrové počasie dovolí.
Čítajte viac »

Kreuziger neporušil antidopingové pravidlá a môže súťažiť

2 komentáre

SITA 22.09.2014 816   Cestna Cyklistika Doping Roman Kreuziger

Kreuziger neporušil antidopingové pravidlá a môže súťažiť Cyklista Roman Kreuziger podľa rozhodcovskej komisie Českého olympijského výboru (ČOV) neporušil antidopingové pravidlá. V prípade biologického pasu, ktorý proti nemu viedla Medzinárodná cyklistická únia, ho vyhlásili za nevinného.
Čítajte viac »

Peter Velits do tretice majstrom sveta v časovke tímov

3 komentáre

SITA 21.09.2014 994   Cestna Cyklistika Casovka Peter Velits Peter Sagan Majstrovstva Sveta

Peter Velits do tretice majstrom sveta v časovke tímov Peter Velits je štvrtýkrát v kariére majstrom sveta. Po individuálnom titule do 23 rokov z roku 2007 a dvoch v časovkách družstiev s Omegou Pharma-Quick Step získal v nedeľu štvrtý, keď sa opäť presadil v jazde na čas tímov, tentoraz však so zoskupením BMC. Dvadsaťdeväťročný Púchovčan skompletizoval v španielskej Ponferrade hetrik v tejto disciplíne a je v nej dokonca najúspešnejší v histórii.
Čítajte viac »

Jens Voigt prekonal svetový rekord v hodinovke

2 komentáre

SITA 19.09.2014 1 689   Cestna Cyklistika Drahova Cyklistika Rekord Casovka Jens Voigt

Jens Voigt prekonal svetový rekord v hodinovke Nemec Jens Voigt utvoril na velodróme vo švajčiarskom Grenchene nový svetový rekord v cyklistickej hodinovke. Jeden z najpopulárnejších jazdcov v pelotóne, ktorý nedávno ukončil aktívnu profesionálnu kariéru, zvládol vo vymedzenom čase prejsť 51,115 km.

Martin Velits predĺžil o dva roky zmluvu s tímom Omega Pharma-Quick Step

SITA 18.09.2014 772   Cestna Cyklistika Martin Velits Omega Pharma Quickstep

Martin Velits predĺžil o dva roky zmluvu s tímom Omega Pharma-Quick Step Dvadsaťdeväťročný Púchovčan je v tíme Omega Pharma-Quick Step od roku 2012. "Teším sa na svoju budúcnosť s tímom, v ktorom som už dlhšie obdobie. Prijal som úlohu pracovať pre svojich tímových kolegov. Jazdil som už za niekoľko silných tímov a som presvedčený, že sa v budúcnosti ešte zlepšíme. Chcem ďalej rozvíjať svoje cyklistické umenie pod záštitou OPQS a s veľkou podporou realizačného tímu a jazdcov, ktorí sú viac moji priatelia ako kolegovia," uviedol v tlačovej správe Martin Velits, ktorému koncom roka vyprší súčasná zmluva.

Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi

SITA 16.09.2014 1 124   Reportaz Coppa Bernocchi Cannondale Vitaz Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi Peter Sagan skončil v utorňajších pretekoch Coppa Bernocchi na 190,3 km v okolí Legnana na 7. mieste. Dvadsaťštyriročný Žilinčan v závere pomáhal tímovému kolegovi z Cannondalu Eliovi Vivianimu a rozbehol mu záverečný víťazný špurt.

Dresy Kolumbijčaniek vo farbách tela pobúrili aj šéfa UCI

SITA 16.09.2014 3 244   Kolumbia Dres Zeny Cestna Cyklistika

Dresy Kolumbijčaniek vo farbách tela pobúrili aj šéfa UCI Prezident Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) Brian Cookson označil dresy ženského cyklistického tímu z Kolumbie v telových farbách za neakceptovateľné. Cyklistky z Kolumbie nastúpili ako členky tímu IDRD Bogota Humana San Mateo Solgar na nedávne preteky Okolo Toskánska, na ktorých sa pripravovali na nadchádzajúce majstrovstvá sveta v Ponferrade, v dresoch, ktoré mali telové farby od pásu po stehná. "Podľa všetkých štandardov slušnosti je to neakceptovateľné oblečenie," reagoval prezident UCI Cookson na sociálnej sieti Twitter.
Čítajte viac »

Contador nemal na Vuelte štartovať a napokon vyhral

1 komentár

SITA 15.09.2014 928   Vitaz Alberto Contador Vuelta Spanielsko Cestna Cyklistika

Contador nemal na Vuelte štartovať a napokon vyhral Koncom júla vyslal cyklista Alberto Contador do sveta poplašnú správu, že sa nestačil zotaviť zo zranenia holennej kosti z Tour de France a na prestížnych pretekoch Okolo Španielska bude chýbať. "Noha sa hojí iba pomaly. Zbohom Vuelta,“ napísal vtedy na sociálnych sieťach populárny El Pistolero. Dvadsiateho tretieho ausgusta v Jereze napriek nesúhlasnému stanovisku niektorých lekárov predsa len vysadol do sedla bicykla v ústrety tretím pretekom Grand Tour v sezóne.

1 komentár

Boo_boo 13.09.2014 4 fotografií 2 550   Cestna Cyklistika Novinky Bike Specialized

Specialized v spolupráci s tímom F1 vytvoril unikátny bike: S-WORKS McLAREN TARMAC Spolupráca firiem Specialized a McLaren prináša každoročne do sveta bicyklov zaujímavé novinky a vylepšenia. Ladenie bicyklov v aerodynamickom tuneli, skúsenosti z F1 a používanie špeciálnych materiálov približuje bicykle Specialized k dokonalosti.

Najčítanejšie články za 30 dní

Dresy Kolumbijčaniek vo farbách tela pobúrili aj šéfa UCI (3 244)

Čítajte viac »

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku (3 140)

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...

Specialized v spolupráci s tímom F1 vytvoril unikátny bike: S-WORKS McLAREN TARMAC (2 550)

Čítajte viac »

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador (2 499)

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador Contador profitoval aj z pádu doterajšieho nositeľa červeného trička Kolumbijčana Naira Quintanu (Movistar). Ten v roztrhnutom tričku a naštrbeným sebavedomým skončil v časovke na 82. mieste s mankom 4:07 za T. Martinom a celkovo klesol z prvého na jedenáste miesto s odstupom 3:25 min. Pre víťaza tohtoročného Giro d´Italia to znamená, že jeho šance na celkový triumf na Vuelte výrazne klesli.
Článok bol doplnený 03.09.2014.
Čítajte viac »

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca (2 412)

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca Bol som sa voziť s kamarátom na starých hrdzavých Libertách. A ako sa tak vozíme, tak z obyčajnej jazdy na bicykli bývalého režimu sa vykľulo takéto maličké bláznovstvo. Hovorím tomu kamarátovi, že či by sme na týchto tzv. vraždách neabsolvovali nejakú tú dlhšiu trasu. Tak začalo vymýšľanie, kam by sme tak mohli ísť. No na koniec nás nič zaujímavé nenapadlo. Na druhý deň som sa o tento nápad podelil s mojim dobrým spolužiakom, ktorý mi na to odvetil: „Hmm, Liberta. Podobá sa to na Liberec; choďte na Libertách do Liberca! Samozrejme som sa toho chytil a povedal som o tom kamarátom, ktorí súhlasili. A z tejto myšlienky vznikol nasledovný príbeh...

Po vzájomnom pästnom súboji počas etapy vylúčili z Vuelty Brambillu a Rovného (2 373)

Po vzájomnom pästnom súboji počas etapy vylúčili z Vuelty Brambillu a Rovného Cyklisti v pondelkovej kráľovskej etape pretekov Vuelta a Espaňa nebojovali len nohami, ale aj päsťami. V jednom z únikov sa dostali najskôr do slovnej a potom aj ručnej výmeny názorov Giancluca Brambilla z tímu Omega Pharma-Quick Step a Ivan Rovnyj z Tinkoff-Saxo.

Oravaman 2014 (2 266)

Oravaman 2014 Krátke video o Volkswagen Slovakia Oravaman 2014, ktoré zachytáva prostredie Liptova, Oravy ako aj nasadenie pretekárov. Scenériu trate dobre ukazuje aj zakomponovanie viacerých leteckých záberov. Oravaman je zaujímavá a hlavne náročná akcia, ktorú dokonale vystihuje motto: Bude ako nebolo!

Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu (1 919)

Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne...
Čítajte viac »

Rozhovor: Marek Harčarik rozpráva aj o zdolaní ultramaratónu okolo Slovinska dlhého 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m (1 774)

Rozhovor: Marek Harčarik rozpráva aj o zdolaní ultramaratónu okolo Slovinska dlhého 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Pred nedávnom sme uverejnili dokument o Marekovom zdolaní extrémneho ultramaratónu okolo Slovinska. Video vyvolalo veľký ohlas a preto prinášame nasledujúci rozhovor s Marekom o závode, tréningu a ďaľších zaujímavostiach.

Jens Voigt prekonal svetový rekord v hodinovke (1 689)