Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

4 komentáre

tomkud 28.08.2014 29 fotografií 689   Tip Na Vylet Cestna Cyklistika Taliansko

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

TomasTom 26.08.2014 2 141   Cestna Cyklistika Slovenska Okolo Video

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

slavo 26.08.2014 1 044   Malohont Cestna Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014 Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.

P.R. 24.08.2014 491   Cestna Cyklistika Skoda Vuelta Spanielsko Auto

ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.

Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke

SITA 24.08.2014 695   Cestna Cyklistika Casovka Vuelta Peter Sagan

Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke Peter Sagan s kolegami z družstva Cannondale obsadil 2. miesto v tímovej časovke na 12,6 km v Jereze de la Frontera na pretekoch Vuelta a Espaňa. Dvadsaťštyriročný Žilinčan už vie, aké je to vyhrať na Vuelte, pri svojom doteraz jedinom štarte v roku 2011 sa tešil z troch triumfov. Jazdci Cannondale so Saganom zvládli trať za 14:19 min a o šesť sekúnd prehrali so zoskupením Movistar.

slavo 23.08.2014 3 221   Video Peter Sagan Cestna Cyklistika Zabava

Peter Sagan prijal Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...

Do Španielska na bicykli

Mr.Corner 22.08.2014 22 fotografií 1 951   Cestna Cyklistika Vylet Spanielsko

Do Španielska na bicykli S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

donny 16.08.2014 24 fotografií 2 357   Vysoke Tatry Nizke Tatry Cestna Cyklistika Tip Na Vylet

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.

slavo 15.08.2014 5 444   Cestna Cyklistika Slovinsko Video Race Around Slovenia

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.

Road Bike Freestyle

2 komentáre

slavo 13.08.2014 3 452   Vittorio Brumotti Freestyle Cestna Cyklistika Video

Road Bike Freestyle Taliansky trialový jazdec Vittorio Brumotti má na svojom konte už 10 rekordov zapísaných v Guinnessovej knihe rekordov a bol aj svetovým trialovým majstrom. Toto vydarené video na cestnom biku plné rôznych parádičiek je Vittoriova pocta pre Martyna Ashtona.

Najčítanejšie články za 30 dní

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m (5 444)

Čítajte viac »

Road Bike Freestyle (3 452)

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom... (3 221)

Čítajte viac »

Okolo Tatier za jeden deň (2 934)

Okolo Tatier za jeden deň Dlhšie som sa pohrával s myšlienkou prejsť na bicykli trasu, ktorou by som prekročil pre mňa magickú hranicu 200 km. Som rekreačný cyklista a moja najdlhšia doterajšia trasa bola 180 km (dva týždne pred tým), ktorú som považoval za svoj heroický výkon.

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku (2 357)

Čítajte viac »

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku (2 141)

Do Španielska na bicykli (1 951)

Čítajte viac »

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne (1 784)

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 (1 727)

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 Ani na Tour de France nieto dlhšej etapy. Pravda, tam sa šliape bez prestávky, tu s pauzami na obed a kladenie vencov a nie je dôležité poradie. Aj tak je cyklojazda Trnava – Rysy unikátom. Presne 8.augusta tomu bolo štyridsať rokov, čo sa zrodila táto výnimočná akcia.
Čítajte viac »

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo (1 715)

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo Špekulácie sa končia, cyklistický tím Tinkoff-Saxo definitívne potvrdil angažovanie Petra Sagana. S úradujúcim majstrom Slovenska sa v Rusku zaregistrované družstvo dohodlo na zmluve na tri roky. Tím Tinkoff-Saxo o tom informovalo prostredníctvom tlačovej správy a sociálnych sietí.
Článok bol doplnený 08.08.2014 o 16:25.