Peter Velits sa stal tretíkrát majstrom SR v časovke

3 komentáre

SITA 27.06.2014 982   Cestna Cyklistika Peter Velits Casovka Majstrovstva Slovenska Brno

Peter Velits sa stal tretíkrát majstrom SR v časovke Jazdec tímu BMC Racing Peter Velits sa stal tretíkrát v rade majstrom Slovenska v cyklistickej časovke. Titul z Púchova 2012 i Novej Dubnice 2013 v kategórii elite obhájil vo štvrtkových pretekoch na 40 km na náročnej zvlnenej trati v moravskom Slavkove pri Brne.
Čítajte viac »

Sagan vyhral štvrtýkrát bodovaciu súťaž vo Švajčiarsku

SITA 23.06.2014 881   Okolo Svajciarska Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan vyhral štvrtýkrát bodovaciu súťaž vo Švajčiarsku Peter Sagan sa stal štvrtýkrát po sebe víťazom bodovacej súťaže na pretekoch Okolo Švajčiarska. Definitívne biely dres s červenými bodmi získal jazdec tímu Cannondale na tradičnom prípravnom podujatí pred Tour de France vďaka zisku 88 bodov a zopakoval svoje úspechy z rokov 2011, 2012 a 2013.

SITA 19.06.2014 6 067   Cestna Cyklistika Peter Sagan Okolo Svajciarska

Sagana prekvapil obrubník a takmer spadol v 80km/h v 6. etape na Okolo Švajčiarska Našťastie celú situáciu ustál a uvedený moment si môžete pozrieť na videu. Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale skončil piaty vo štvrtkovej 6. etape pretekov Okolo Švajčiarska so štatútom World Tour, ktorá viedla z Büren an der Aare do Delémontu a merala 192,8 km.

Peter Sagan druhý v 5. etape na Okolo Švajčiarska

2 komentáre

SITA 18.06.2014 892   Cestna Cyklistika Okolo Svajciarska Vysledky Peter Sagan

Peter Sagan druhý v 5. etape na Okolo Švajčiarska Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale obsadil druhé miesto v stredajšej 5. etape pretekov kategórie World Tour Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Ossingenu do mesta Büren an der Aare a merala 184 km. O víťazovi sa rozhodovalo v záverečnom špurte pelotónu, v ktorom uspel Talian Sacha Modolo (Lampre-Merida). Na treťom mieste klasifikovali Nemca Johna Degenkolba (Giant-Shimano).

Sagan na výbornom 3. mieste vo 4. etape na Okolo Švajčiarska

SITA 17.06.2014 679   Cestna Cyklistika Peter Sagan Okolo Svajciarska Vysledky

Sagan na výbornom 3. mieste vo 4. etape na Okolo Švajčiarska Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale obsadil 3. miesto v utorkovej 4. etape pretekov kategórie World Tour Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Heidenu do Ossingenu a merala 160 km.

Sagan víťazom 3. etapy na Okolo Švajčiarska

SITA 16.06.2014 1 116   Vitaz Peter Sagan Okolo Svajciarska Cestna Cyklistika

Sagan víťazom 3. etapy na Okolo Švajčiarska Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale sa stal víťazom pondelňajšej 3. etapy pretekov kategórie World Tour Okolo Švajčiarska, ktorá viedla zo Sarnenu do Heidenu a merala 203 km. Dvadsaťštyriročný Žilinčan sa presadil v šprintérskej koncovke pred Švajčiarom Michaelom Albasinim a Kolumbijčanom Sergiom Henaom. Víťaz získal do rebríčka UCI 6 bodov.
Článok bol doplnený 16.06.2014 o 19:25.

Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže

SITA 15.06.2014 776   Vysledky Martin Velits Peter Sagan Okolo Svajciarska Cestna Cyklistika

Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil 4. miesto v 2. etape pretekov Okolo Švajčiarska, ktorá mala horský profil, štartovala v Bellinzone a po 182 km vrcholila v Sarnene. Šprintérsky líder tímu Cannondale Sagan vyhral v nedeľu špurt hlavného poľa, ktoré prišlo do cieľa v Sarnene 14 sekúnd za víťazným Austrálčanom Cameronom Meyerom z tímu Orica GreenEdge.
Čítajte viac »

Sagan opäť na štarte, vo Švajčiarsku sa mu darí

4 komentáre

SITA 13.06.2014 1 429   Cestna Cyklistika Okolo Svajciarska Peter Sagan

Sagan opäť na štarte, vo Švajčiarsku sa mu darí Slovenský cyklista Peter Sagan sa po takmer mesačnej prestávke vracia do súťažného kolotoča, po príprave v zámorí a pretekoch Okolo Kalifornie sa v sobotu postaví na štart Okolo Švajčiarska. Pre mnohých jazdcov je podujatie pod Alpami generálkou na Tour de France. Na štarte sa zídu aj Cadel Evans, Tony Martin, Mark Cavendish či Bradley Wiggins. Na pelotón čaká deväť náročných etáp, v itinerári sú aj dve individuálne časovky, prvá hneď na úvod v sobotu v Bellinzone.

Rap Battle: Mountain Biker vs. Road Biker

slavo 12.06.2014 3 507   Video Hudba Cestna Cyklistika Horska Cyklistika

Rap Battle: Mountain Biker vs. Road Biker Rivalita medzi horskými a cestnými bikermi sa stala dobrým námetom pre tvorbu rapovej skladby, v ktorej si obe strany nakladajú, čo to dá... Ak sa chcete zasmiať, stačí si len pustiť toto video :)

Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Boo_boo 10.06.2014 1 764   Kosice Presov Cestna Cyklistika Reportaz

Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.

Najčítanejšie články za 30 dní

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 (7 715)

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 Je to šoumen, ktorého cyklistika naozaj baví. Aj keď mu stále víťazstvo v etapách uteká doslova o centimetre, Peter nevešia hlavu dolu a baví na bicykli fanúšikov. Radosť sa pozerať na takéto momenty. Ďakujeme Peťo!
Čítajte viac »

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 (5 304)

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 Legendárna a výnimočná Tour de France, to nie sú len samotné preteky. Okrem strhujúcich súbojov je práve Tour miestom, kde sa vždy objavia technické novinky. Je to podujatie, ktoré značkám ponúka príležitosť ukázať a predať sa. Mnoho výrobcov bicyklov a komponentov tak pripravilo krátko pred týmto ročníkom zbrusu nové rámy. Niektorí jazdci stavili na staré známe modely, od ostatných sa odlišujú netradičným farebným prevedením.

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh (3 339)

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Článok bol doplnený 12.07.2014 o 19:05.
Čítajte viac »

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch (2 887)

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.

Giro prestavuje novú prilbu Synthe (2 815)

Giro prestavuje novú prilbu Synthe Spoločnosť Giro predstavila úplne nový model prilby s názvom Synthe. Túto zaujímavú novinku bude možné vidieť už o pár dní na Tour de France, kde ich budú mať na hlavách závodníci tímov BMC, Kaťuša a IAM. Novinku tak mať aj náš Peter Velits z BMC.
Čítajte viac »

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? (2 785)

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? Jednou vetou: Náročné :) Vlastne za obvyklých podmienok mi to ani rozum neberie, nespracuje, za jeden deň by to vzdialenosťou vyšlo z môjho malého mestečka menom Zvolen napríklad do karnevalom a gondolami preslávených Benátok, do severopoľského baltského prístavu Gdánsk či na peknú dovolenku trebárs do chorvátskeho Zadaru. Sčítané, podtrhnuté - zvládol som to, prekonal som sám seba, počet kilometrov sa zastavil na čísle 781, až mám pocit, že sa mi pokazil tachometer :)

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km (2 310)

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.
Čítajte viac »

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km (2 145)

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe (1 854)

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe Peter Sagan jazdil v úvode nedeľňajšej 9. etapy Tour de France do Mulhouse veľmi aktívne, snažil sa dostať do niektorého z únikov, aby zvýraznil svoj momentálne 111-bodový náskok v hodnotení súťaže o zelený dres pred Francúzom Bryanom Coquardom. Pozrite si aj to, ako Sagana podporuje jeho priateľka Katka.
Čítajte viac »

Sella Ronda a naša bajkovačka (1 796)

Sella Ronda a naša bajkovačka Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.