Sagan potvrdil zelený dres, Froome spadol a odstúpil

SITA 09.07.2014 1 113   Cestna Cyklistika Peter Sagan Zeleny Dres

Sagan potvrdil zelený dres, Froome spadol a odstúpil V náročných podmienkach na mokrých cestách finišoval Slovák Peter Sagan na 4. mieste a udržal si zelené tričko lídra bodovacej súťaže. Žltý dres vedúceho muža celkového poradia si udržal Talian Vincenzo Nibali z tímu Astana, ktorý v stredu zvýšil náskok na všetkých rivalov v boji o absolútny triumf. Nibali prišiel do cieľa v Arenbergu na 3. mieste, keď v závere pustil pred seba tímového kolegu z Astany Jakoba Fuglsanga.

Sella Ronda a naša bajkovačka

capulo 09.07.2014 40 fotografií 1 891   Info Taliansko Cestna Cyklistika

Sella Ronda a naša bajkovačka Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.

SITA 08.07.2014 1 824   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Tour De France

Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý Sagan finišoval na 4. mieste a potvrdil vedúce pozície v bodovacej súťaži o zelený dres a súťaži jazdcov do 25 rokov o biele tričko. Dvadsaťštyriročného jazdca Cannondale nepripravili o druhú 4. priečku na tohtoročnej edícii ani problémy necelých 20 km pred cieľom.
Čítajte viac »

SITA 07.07.2014 925   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France Londyn

Peter Sagan opäť na výbornom druhom mieste a získava náskok v bodovacej súťaži o zelený dres Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 3. etape cyklistických pretekov Tour de France z Cambridge do Londýna (155 km) na 2. mieste. Podobne ako v prvej etape zdolal 24-ročného jazdca tímu Cannondale len Nemec Marcel Kittel. Žilinčan je naďalej držiteľom zeleného dresu pre najlepšieho muža bodovacej súťaže i bieleho pre prvého cyklistu celkovej klasifikácie do 25 rokov.
Článok bol doplnený 07.07.2014 o 20:10.

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km

slavo 07.07.2014 2 429   Rozhovor Cestna Cyklistika Vylet

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.

Jozef Metelka o MS v Brne, jeho jazde a dojmoch z pretekov

slavo 07.07.2014 700   Cestna Cyklistika Jozef Metelka Rozhovor Majstrovstva Slovenska Casovka

Jozef Metelka o MS v Brne, jeho jazde a dojmoch z pretekov Jozef skončil v časovke na vynikajúcom 6. mieste s časom 1:01:53.26. Pri tejto príležitosti sme mu položili zopár otázok o pretekoch a jeho príprave...

Sagan po 2. etape v bielom i zelenom drese

SITA 06.07.2014 1 110   Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan po 2. etape v bielom i zelenom drese Talian Vincenzo Nibali sa stal víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Yorku do Sheffieldu a merala 201 km, a zároveň vyzliekol Marcela Kittela zo žltého dresu vedúceho muža. Slovák Peter Sagan obsadil vo finiši v Sheffielde 4. miesto.

2 komentáre

SITA 05.07.2014 1 498   Vysledky Peter Sagan Tour De France Cestna Cyklistika

Sagan skončil druhý na 1. etape Tour de France a získal prvé body do súťaže o zelený dres Nemec Marcel Kittel sa stal prvým držiteľom žltého dresu lídra cyklistickej Tour de France, keď vyhral úvodnú sobotňajšiu etapu na anglickom území z Leedsu do Harrogate (190,5 km). V záverečnom hromadnom špurte sa jazdec tímu Giant Shimano presadil pred Slovákom Petrom Saganom z Cannondale a Litovcom Ramunasom Navardauskasom z Garminu-Cervelo. Druhý slovenský zástupca Peter Velits je zatiaľ na 45. mieste.

Prichádza 101. edícia Tour de France

1 komentár

donny 04.07.2014 1 124   Cestna Cyklistika Peter Sagan Velka Britania Info Tour De France

Prichádza 101. edícia Tour de France Zabudnite na futbal, už zajtra, v sobotu 5. júla vypukne v poradí 101. pokračovanie "starej dámy", Tour de France 2014. Opäť nás čakajú tri týždne plné krásnych súbojov a nádherných scenérií vo Francúzsku, v neposlednom rade aj Španielsku, Belgicku a Anglicku. Práve v Spojenom kráľovstve celá Tour odštartuje a tak po minuloročnom najjužnejšie položenom štarte na Korzike si budeme môcť vychutnať ten najsevernejší v regióne Yorkshire.
Čítajte viac »

Sagan chce na Tour de France zelený dres, súperi sa nemenia

SITA 03.07.2014 906   Cestna Cyklistika Tour De France Zeleny Dres Peter Sagan

Sagan chce na Tour de France zelený dres, súperi sa nemenia Peter Sagan sa bude od soboty 5.7 2014 počas nasledujúcich troch týždňov usilovať o zisk tretieho zeleného dresu víťaza bodovacej súťaže na Tour de France za sebou. Dvadsaťštyriročného Žilinčana čaká len tretí štart na "starej dáme" v kariére, v roku 2012 skončil v celkovom poradí na 42. mieste, vlani na 82. Zatiaľ má na Tour štyri etapové prvenstvá. Čo hovorí na svojich súperov a trať Sagan?

Najčítanejšie články za 30 dní

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m (4 817)

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.
Čítajte viac »

Road Bike Freestyle (3 167)

Road Bike Freestyle Taliansky trialový jazdec Vittorio Brumotti má na svojom konte už 10 rekordov zapísaných v Guinnessovej knihe rekordov a bol aj svetovým trialovým majstrom. Toto vydarené video na cestnom biku plné rôznych parádičiek je Vittoriova pocta pre Martyna Ashtona.

Okolo Tatier za jeden deň (2 854)

Okolo Tatier za jeden deň Dlhšie som sa pohrával s myšlienkou prejsť na bicykli trasu, ktorou by som prekročil pre mňa magickú hranicu 200 km. Som rekreačný cyklista a moja najdlhšia doterajšia trasa bola 180 km (dva týždne pred tým), ktorú som považoval za svoj heroický výkon.
Čítajte viac »

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km (2 621)

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku (2 198)

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
Čítajte viac »

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France (1 759)

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France Práve dnes, krátko pred vyvrcholením tohtoročnej Tour budeme svedkami 54 kilometrov dlhej časovky. Aj keď o celkovom víťazovi už takmer niet pochýb, súboj o druhé miesto bude skutočne napínavý. Presne v rozmedzí 15 sekúnd sú naskladaní hneď traja jazdci, Thibaut Pinot, Jean-Christophe Péraud a Alejandro Valverde.

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne (1 713)

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.
Čítajte viac »

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo (1 683)

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo Špekulácie sa končia, cyklistický tím Tinkoff-Saxo definitívne potvrdil angažovanie Petra Sagana. S úradujúcim majstrom Slovenska sa v Rusku zaregistrované družstvo dohodlo na zmluve na tri roky. Tím Tinkoff-Saxo o tom informovalo prostredníctvom tlačovej správy a sociálnych sietí.
Článok bol doplnený 08.08.2014 o 16:25.
Čítajte viac »

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 (1 653)

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 Ani na Tour de France nieto dlhšej etapy. Pravda, tam sa šliape bez prestávky, tu s pauzami na obed a kladenie vencov a nie je dôležité poradie. Aj tak je cyklojazda Trnava – Rysy unikátom. Presne 8.augusta tomu bolo štyridsať rokov, čo sa zrodila táto výnimočná akcia.

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France (1 607)

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France Stoprvý ročník najväčšej cyklistickej etapovej klasiky Tour de France je minulosťou. Skončil sa suverénnym triumfom Taliana Vincenza Nibaliho z tímu Astana, ktorý počas troch týždňov len dva dni nemal na sebe žlté tričko pre lídra celkovej klasifikácie. Nibali zvíťazil s náskokom 7:37 min pred Francúzom Jeanom-Christophom Péraudom (Ag2r La Mondiale) a 8:15 min pred ďalším domácim jazdcom Thibautom Pinotom (FDJ.fr).
Článok bol doplnený 28.07.2014.