Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (31 - 40 z 1158 článkov)

Okolo Kalifornie: Sagana zdolal v šprinte len Cavendish

SITA 11.05.2015 1 408   Peter Sagan Michael Kolar Martin Velits Okolo Kalifornie Cestna Cyklistika

Okolo Kalifornie: Sagana zdolal v šprinte len Cavendish Po 204,3 km v okolí Sacramenta zdolal 25-ročného jazdca tímu Tinkoff-Saxo len skvelý britský šprintér Mark Cavendish, ktorý využil skvelú prácu tímu Etixx - Quick-Step. Špurt na dlhom a širokom bulvári viac vyhovoval Cavendishovi, ktorý potvrdil svoje kvality. Brit sa stal aj držiteľom trička pre najlepšieho muža celkového poradia.

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

PR článok 05.05.2015 2 804   Relax Cestna Cyklistika Canyon Sezona 2015 Novinky

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015 Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.

donny 03.05.2015 43 fotografií 3 152   Cestna Cyklistika Vysoke Tatry Slovensko

350 a 280 kilometrov: Tatranské, nedočkavé, aprílové, zasnežené cyklistické výjazdy Fotoreport z mojich najnovších ultramaratónskych zážitkov naprieč našou rodnou zemou. Vitajte! Ak máte radi Slovensko, jeho krásy, a aspoň trochu cyklistiku, klikli ste správne :). Už tretí rok sa snažím zachytiť krajinu z trochu inej, netradičnej perspektívy. Ak ste čítali môj blog na sme.sk alebo články na MTBIKER aj po minulé roky, viete, že holdujem poriadne dlhým trasám v snahe vtesnať ich do čo najmenšieho časového úseku a táto vášeň pretrváva aj naďalej. Neznamená to však, že si krásy okolia patrične neužívam, práve naopak :)

Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka

SITA 30.04.2015 857   Tinkoff-saxo Okolo Turecka Michael Kolar Cestna Cyklistika

Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka Slovák Michael Kolář dosiahol jeden zo svojich najlepších výsledkov v profesionálnom pelotóne, vo štvrtkovej 5. etape pretekov Okolo Turecka finišoval na 4. mieste. Pred jazdca tímu Tinkoff-Saxo sa dostali len Talian Sacha Modolo, Španiel Carlos Barbero a Austrálčan Jay McCarthy.

Pozvánka: 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU

slavo 28.04.2015 2 655   Pozvanka Cestna Cyklistika Slovakia Ring

Pozvánka: 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU Ak ste už vytiahli bicykel z garáže a pripravili ste ho na letnú cyklistickú sezónu, neváhajte a prihláste sa na júlové 24-hodinové cyklistické preteky na SLOVAKIA RINGU. Stihlo to už takmer 100 cyklistov, ktorí budú bojovať o každý prejdený kilometer. Pridajte sa k nim.

Tesak 27.04.2015 43 fotografií 1 181   Cestna Cyklistika Belgicko Zeny Relax

Tour de Flanders alias ako sme boli kuknúť Flandry - Slávna Ronde van Vlaanderen Druhý veľký deň na nás čakal v nedeľu. Slávna Ronde van Vlaanderen. O 9:00 nasadáme do prenajatého minivanu a pridal sa k nám Steve, Philiph a Wouter. V kufri bedňa Maes, bedňa Sparta (fajnové pivká), Rusky Standart a smer južne od Gentu, Oudenoorde. Je to jednak cieľové mesto RvV a koná sa tam aj čosi zaujímavejšie. A síce štart ženského preteku. Prešli sme si zázemie, kukli na posledné prípravy jednotlivých tímov, potešili zrak pohľadom na vytvarované stehná a zadky profi cyklistiek a vyčkali na štart, ktorý bol o 11:00.

Tour de Flanders alias ako sme boli kuknúť Flandry

Tesak 23.04.2015 43 fotografií 1 976   Belgicko Cestna Cyklistika Tip Na Vylet

Tour de Flanders alias ako sme boli kuknúť Flandry Naša cesta sa začala na Zelený štvrtok okolo 23:00, kedy sme sa s Anthonym (Belgičan žijúci v Častej) pohli v ústrety dobrodružstvu. Cestou sme ešte vyzdvihli v Hainburgu ďalšieho člena tímu Andrewa (Angličan, byvalý cyklista). Ja ako nováčik, oni dvaja už vo Flandroch boli viackrát, ale nikdy nie bajkovať, takže v tomto smere boli novici aj oni. Aby som ozrejmil účel cesty, Ronde van Vlaanderen pozná asi každý bajker. Je to 264 km dlhý pretek Pro Tour po kockách - mačacích hlavách. Tento pretek sa dá ísť aj ako amatér deň pred hlavným pretekom. Na výber sú tri trasy, a to: 71 km, 142 km a 264 km. Keďže sme namakaní, vybrali sme si tú 71 km dlhú. Síce málo kilometrov, ale všetky známe kopce, kde sa láme chlieb, sú práve na tejto trase.
Čítajte viac »

Peter Sagan prišiel na tlačovú konferenciu usmiaty, na záver už nad novinármi krútil hlavou