Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke

SITA 24.08.2014 1 054   Cestna Cyklistika Casovka Vuelta Peter Sagan

Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke Peter Sagan s kolegami z družstva Cannondale obsadil 2. miesto v tímovej časovke na 12,6 km v Jereze de la Frontera na pretekoch Vuelta a Espaňa. Dvadsaťštyriročný Žilinčan už vie, aké je to vyhrať na Vuelte, pri svojom doteraz jedinom štarte v roku 2011 sa tešil z troch triumfov. Jazdci Cannondale so Saganom zvládli trať za 14:19 min a o šesť sekúnd prehrali so zoskupením Movistar.
Čítajte viac »

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom...

slavo 23.08.2014 4 029   Video Peter Sagan Cestna Cyklistika Zabava

Peter Sagan prijal Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...

Do Španielska na bicykli

Mr.Corner 22.08.2014 22 fotografií 2 623   Cestna Cyklistika Vylet Spanielsko

Do Španielska na bicykli S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

donny 16.08.2014 24 fotografií 2 861   Vysoke Tatry Nizke Tatry Cestna Cyklistika Tip Na Vylet

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.

slavo 15.08.2014 6 871   Cestna Cyklistika Slovinsko Video Race Around Slovenia

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.

Road Bike Freestyle

2 komentáre

slavo 13.08.2014 4 260   Vittorio Brumotti Freestyle Cestna Cyklistika Video

Road Bike Freestyle Taliansky trialový jazdec Vittorio Brumotti má na svojom konte už 10 rekordov zapísaných v Guinnessovej knihe rekordov a bol aj svetovým trialovým majstrom. Toto vydarené video na cestnom biku plné rôznych parádičiek je Vittoriova pocta pre Martyna Ashtona.

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne

donny 11.08.2014 24 fotografií 2 091   Cestna Cyklistika Okolo Polska Vysoke Tatry

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.

Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska

SITA 09.08.2014 1 030   Okolo Polska Vysledky Martin Velits Peter Velits Cestna Cyklistika

Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska Poliak Rafal Majka sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska, ktoré zavítali vo štvrtok aj na Slovensko. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo je prvým Poliakom, ktorému sa podarilo domáce podujatie vyhrať po zaradení do seriálu WorldTour. Žltý dres si udržal najlepší vrchár Tour de France 2014 aj v záverečnej sobotňajšej časovke na 25 km v Krakove, v ktorej obsadil 13. priečku.

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014

1 komentár

slavo 09.08.2014 11 fotografií 2 111   Cyklojazda Rysy Trnava Cestna Cyklistika

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 Ani na Tour de France nieto dlhšej etapy. Pravda, tam sa šliape bez prestávky, tu s pauzami na obed a kladenie vencov a nie je dôležité poradie. Aj tak je cyklojazda Trnava – Rysy unikátom. Presne 8.augusta tomu bolo štyridsať rokov, čo sa zrodila táto výnimočná akcia.

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo

SITA 08.08.2014 1 894   Tinkoff-saxo Peter Sagan Cestna Cyklistika

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo Špekulácie sa končia, cyklistický tím Tinkoff-Saxo definitívne potvrdil angažovanie Petra Sagana. S úradujúcim majstrom Slovenska sa v Rusku zaregistrované družstvo dohodlo na zmluve na tri roky. Tím Tinkoff-Saxo o tom informovalo prostredníctvom tlačovej správy a sociálnych sietí.
Článok bol doplnený 08.08.2014 o 16:25.

Najčítanejšie články za 30 dní

Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov (2 602)

Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov Krásny dizajn, nemecká kvalita a ešte k tomu dobré ceny. Aj tak by sa dala charakterizovať značka Canyon, ktorá momentálne ponúka zaujímavé ceny na modely bikov 2014...
Čítajte viac »

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup (1 766)

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup V sobotu 27. septembra sa uskutoční Ružinovská hodová cykločasovka, ktorá je zároveň aj finálovým závodom novej série Bratislava Region Cup. Prídite si zajazdiť a užiť posledné teplejšie dni, ak to ešte vrtkavé septembrové počasie dovolí.

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro (1 596)

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro Petra Sagana čaká v rámci úvodného zoznamovacieho sústredenia tímu Tinkoff-Saxo pred novou sezónou aj výstup na Kilimandžáro. Vedenie družstva už potvrdilo, že kemp sa uskutoční v úvode novembra a malo by sa na ňom zúčastniť 80 členov tímu vrátane jazdcov, masérov či mechanikov. Vrcholom šesťdňového bootcampu by mal byť 5. novembra výstup na Kilimandžáro. Najvyšší vrchol Afriky meria 5895 m.
Čítajte viac »

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur (1 271)

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur Tak sme pekne odštartovali nielen nový školský rok, ale aj najpodstatnejšiu akciu v tomto roku. A to bola nepochybne konferencia Cyklistická doprava 2014, ktorá sa uskutočnila v našom hlavnom meste po prvýkrát. O tom ako konferencia prebiehala sa môžete dočítať práve v našom novom čísle. Orkem toho bol september charakteristický Európskym týždňom mobility, ktoré sa tento rok konalo vo vyše 28 mestách na Slovensku, čo je určite zaujímavý rekord.

Slováci potvrdili príslušnosť k špičke aj tento rok (999)

Slováci potvrdili príslušnosť k špičke aj tento rok Slovenskí paralympionici sú už dlhé roky vo svetovej špičke a potvrdili to aj na tohtoročných svetových šampionátoch. Dva roky pred paralympijskými hrami v Riu de Janeiro (7. - 18. septembra 2016) sa majstrami sveta stali strelkyňa Veronika Vadovičová i cyklista Jozef Metelka, bronz z MS má stolný tenista Ján Riapoš, titul majstra Európy v lukostreľbe získal Marcel Pavlík, v atletike guliar Adrián Matušík, európske striebro si vybojoval v hode diskom Matušík, bronz plavkyňa Karina Petrikovičová na 100 m znak a Hana Kolníková v behu na 100 m.
Článok bol doplnený 09.10.2014 o 14:25.
Čítajte viac »

ŠKODA gratuluje Petrovi Velitsovi k zlatému hetriku (959)

ŠKODA gratuluje Petrovi Velitsovi k zlatému hetriku Po víťazstvách v rokoch 2012 a 2013 tak skompletizoval zlatý hetrik v tímovej časovke na majstrovstvách sveta v cestnej cyklistike. Stal sa prvým cyklistom v histórii, ktorému sa takýto významný úspech podarilo dosiahnuť. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko je hrdým partnerom Petra Velitsa už päť rokov.

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho (757)

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho Španiel Alejandro Valverde je koncoročnou svetovou jednotkou podľa rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) a tým pádom sa stal aj celkovým víťazom série World Tour. Na pretekoch elitného kalendára, na ktorých jazdci získavajú body do svetového renkingu World Tour, nazbieral pretekár tímu Movistar 686 bodov, o 66 viac ako jeho krajan Alberto Contador. O triumfe Valverdeho bolo rozhodnuté už pred posledným podujatím roka Okolo Pekingu, na ktorom neštartoval. Tridsaťštyriročný El Imbatido (Nezdolateľný) vyhral hodnotenie už v rokoch 2006 a 2008, vtedy ešte pod názvom Pro Tour. Súčasnú sériu a svetový rebríček zaviedli v roku 2009.