Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca

Libertaci 03.09.2014 8 fotografií 2 801   Ceska Republika Zabava Tip Na Vylet Cestna Cyklistika

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca Bol som sa voziť s kamarátom na starých hrdzavých Libertách. A ako sa tak vozíme, tak z obyčajnej jazdy na bicykli bývalého režimu sa vykľulo takéto maličké bláznovstvo. Hovorím tomu kamarátovi, že či by sme na týchto tzv. vraždách neabsolvovali nejakú tú dlhšiu trasu. Tak začalo vymýšľanie, kam by sme tak mohli ísť. No na koniec nás nič zaujímavé nenapadlo. Na druhý deň som sa o tento nápad podelil s mojim dobrým spolužiakom, ktorý mi na to odvetil: „Hmm, Liberta. Podobá sa to na Liberec; choďte na Libertách do Liberca! Samozrejme som sa toho chytil a povedal som o tom kamarátom, ktorí súhlasili. A z tejto myšlienky vznikol nasledovný príbeh...

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador

SITA 02.09.2014 (naposledy upravený 03.09.2014) 2 702   Quintana Pad Vuelta Cestna Cyklistika

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador Contador profitoval aj z pádu doterajšieho nositeľa červeného trička Kolumbijčana Naira Quintanu (Movistar). Ten v roztrhnutom tričku a naštrbeným sebavedomým skončil v časovke na 82. mieste s mankom 4:07 za T. Martinom a celkovo klesol z prvého na jedenáste miesto s odstupom 3:25 min. Pre víťaza tohtoročného Giro d´Italia to znamená, že jeho šance na celkový triumf na Vuelte výrazne klesli.
Článok bol doplnený 03.09.2014.

Jozef Metelka strieborný v časovke na MS

1 komentár

SITA 02.09.2014 6 fotografií 926   Cestna Cyklistika Majstrovstva Sveta Jozef Metelka

Jozef Metelka strieborný v časovke na MS Slovenský reprezentant Jozef Metelka obsadil druhé miesto v časovke jednotlivcov na majstrovstvách sveta v cestnej paracyklistike v americkom Greenville. Metelka v kategórii postihnutia MC4 zaostal v cieli 24,9 km dlhej časovky o 5,95 s za Čechom Jiřím Bouškom. Pred bronzovým Rusom Sergejom Pudovom mal náskok 18,65 s.

Výhercovia štartovného na Teatro Okolo Malohontu

slavo 02.09.2014 552   Cestna Cyklistika Okolo Malohont Sutaz Startovne

Výhercovia štartovného na Teatro Okolo Malohontu Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.

Oravaman 2014

3 komentáre

slavo 01.09.2014 2 795   Cestna Cyklistika Oravaman Video

Oravaman 2014 Krátke video o Volkswagen Slovakia Oravaman 2014, ktoré zachytáva prostredie Liptova, Oravy ako aj nasadenie pretekárov. Scenériu trate dobre ukazuje aj zakomponovanie viacerých leteckých záberov. Oravaman je zaujímavá a hlavne náročná akcia, ktorú dokonale vystihuje motto: Bude ako nebolo!

Fotogaléria: Cena Slovenska 2014

slavo 01.09.2014 43 fotografií 1 453   Cestna Cyklistika Cena Slovenska Fotogaleria

Fotogaléria: Cena Slovenska 2014 V dňoch 29. až 31.8 sa uskutočnili v okolí Žiliny cestné preteky, ktoré tvorili 4 etapy. Na štart sa postavili desiatky súťažiacich a na to, aká bola 4. etapa a následné vyhodnotenie sa môžete pozrieť vo fotogalérií. Celkovým víťazom sa po odjazdených 226,0 km stal KÄMNA Lennard z tímu Brandenburg-Cottbus s časom 5:52:37 a priemernou rýchlosťou 38,455 km/h.

Sagan má najlepší individuálny výsledok na Vuelte 2014

SITA 31.08.2014 1 301   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vuelta

Sagan má najlepší individuálny výsledok na Vuelte 2014 Peter Sagan z tímu Cannondale finišoval na treťom mieste v sobotňajšej 8. etape pretekov World Tour Vuelta a Espaňa na trati Baeza - Albacete (207 km). Zvíťazil Francúz Nacer Bouhanni (FDJ.fr) pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom (Orica GreenEdge). Červené tričko vedúceho jazdca celkovej klasifikácie si udržal domáci Alejandro Valverde z formácie Movistar.

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

tomkud 28.08.2014 29 fotografií 1 746   Tip Na Vylet Cestna Cyklistika Taliansko

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

TomasTom 26.08.2014 3 607   Cestna Cyklistika Slovenska Okolo Video

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

slavo 26.08.2014 1 504   Malohont Cestna Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014 Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.

Najčítanejšie články za 30 dní

Z Bratislavy do Benátok. Sám. (2 958)

Z Bratislavy do Benátok. Sám. Keďže od mojej sólo letnej cykloexpedície ubehol už nejaký ten piatok, rozhodol som sa, že si zaspomínam, a podelím sa s vami o zážitky, pozitívne aj tie menej pozitívne skúsenosti a fotografie z cesty. Túto cestu som plánoval približne rok. Od návratu z 3 - dňového cyklovýletu v Maďarsku v lete 2013 som začal plánovať trasu na nasledujúci rok. Do úvahy pripadali viaceré cieľové destinácie. Nakoniec to však, aj kvôli možnosti návratu, vyhrali na plnej čiare Benátky.
Čítajte viac »

Borec s maximálkou 333 km/h na bajku, ktorý na štarte trhol Ferrari rozdielom triedy (2 674)

Borec s maximálkou 333 km/h na bajku, ktorý na štarte trhol Ferrari rozdielom triedy Nie každý z nás má kamoša ako François Gissy... Jemu totiž kamarát Arnold Neracher postavil bajk s raketovým pohonom, ktorý úspešne vyskúšali na automobilovom okruhu vo Francúzsku začiatkom novembra. Len pre zaujímavosť maximálnu rýchlosť 333 km/h (207 mph) dosiahli už po približne 250 metroch a čo je ešte väčšia haluz, tak François to aj prežil.

S partiou v Taliansku na Monte Zoncolan so stúpaním až 20% (2 633)

S partiou v Taliansku na Monte Zoncolan so stúpaním až 20% Rád by som sa podelil so zážitkom z leta, ako sme boli s partiou v Taliansku na pár dni pojazdiť. Prvý deň Passo Falzarego a Passo Giau, druhý deň Passo Fedaia a Passo Pordoi, tretí deň po tomto rozjazdení sme sa vybrali do Ovara na Monte Zoncolan.
Čítajte viac »

UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur (2 496)

UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur Športový arbitrážny súd (CAS) začal konanie v súvislosti s odvolaním Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v prípade českého cyklistu Romana Kreuzigera. UCI sa v spolupráci so Svetovou antidopingovou agentúrou (WADA) rozhodla napadnúť verdikt rozhodcovskej komisie Českého olympijského výboru (ČOV) a žiada pre Kreuzigera dištanc vo výške dvoch až štyroch rokov, zrušenie cyklistových výsledkov od marca 2011 aj pokutu vo výške 770-tisíc eur a uhradenie nákladov na riešenie sporu.

Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka (1 608)

Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka Sagan nie je spokojný s výsledkami, ktoré dosiahol vo svojej poslednej sezóne v tíme Cannondale. Najviac si cení zelený dres z Tour de France. V roku 2014 vyhral sedem pretekov - majstrovstvá Slovenska, etapy na Okolo Švajčiarska, Okolo Kalifornie, Tri dni De Panne-Koksijde, Tirreno - Adriatico a Okolo Ománu i klasiku E3 Harelbeke. V júli na Tour de France tretí raz za sebou vyhral bodovaciu súťaž. K prvenstvám pridal aj desať druhých a sedem tretích miest. Dvadsaťštyriročný Žilinčan pripúšťa, že sa dopustil viacerých chýb. Prečítajte si jeho vlastné hodnotenie.
Čítajte viac »

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike (1 296)

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike Peter Sagan by rád vymenil jedno zo svojich troch zelených tričiek z Tour de France za víťazstvo v niektorom z cyklistických monumentov, čiže veľkých jednodňových klasických pretekoch. Taliansky športový denník Gazzetta dello Sport píše o tom, že slovenský cyklista bol zrejme najbližšie k pokoreniu veľkej klasiky na jar v roku 2013, keď skončil na pretekoch Miláno - San Remo druhý za Nemcom Geraldom Ciolekom.

Ako by sa budúcoročné hodnotenie TdF premietlo do výsledkov o zelený dres v roku 2014 a ako by dopadli Saganovi súperi? (1 156)

Ako by sa budúcoročné hodnotenie TdF premietlo do výsledkov o zelený dres v roku 2014 a ako by dopadli Saganovi súperi? Približne o niekoľko mesiacov sa dozvieme mená nových hrdinov slávnej Tour de France 2015 a organizátori v tomto „prenatálnom“ období už prispôsobili pravidlá tak, aby najmä umožnili zrod nového lídra v súťaži o zelený dres. Zmenili systém bodovania v rovinatých etapách, pretože ako priznal riaditeľ Tour Christian Prudhomme pre cyclingnews.com, motivovala ich Saganova dominancia v uplynulých troch ročníkoch. V nasledujúcich riadkoch sa pokúsim preskúmať, ako by sa budúcoročné hodnotenie premietlo do výsledkov súťaže o zelený dres v nedávno skončenom 101. ročníku TDF 2014 a či by sa teda Peter Sagan mal obávať nového hodnotenia.
Čítajte viac »

Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom (1 080)

Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom Exhibičné kritérium v japonskej Saitame organizovala Tour de France. Vo finiši prehral 24-ročný jazdec tímu Cannondale, ktorý od nového roka bude jazdiť za Tinkoff-Saxo, s Nemcom Marcelom Kittelom. Šprintérska jednotka tímu Giant-Shimano potvrdila, že mu sedia záverečné špurty.

Manažér tímu Tinkoff-Saxo Bjarne Riis má veľké očakávania od Sagana (768)

Manažér tímu Tinkoff-Saxo Bjarne Riis má veľké očakávania od Sagana Dvadsaťštyriročný Žilinčan v tejto sezóne síce tretíkrát po sebe získal zelený dres na Tour de France, ale jeho ambíciou bolo vybojovať aj viac víťazstiev. V poslednom roku v Cannondale ich získal sedem, z nich tri na podujatiach WorldTour.