V bodovacej súťaži stráca Michael Kolář na prvé miesto už len 2 body!

SITA 04.03.2014 659   Cestna Cyklistika Tour De Langkawi Vysledky Michael Kolar

V bodovacej súťaži stráca Michael Kolář na prvé miesto už len 2 body! Slovenský cyklista Michael Kolář aj v utorkovej 6. etape cyklistických pretekov Tour de Langkawi v Malajzii potvrdil, že v pelotóne podujatia patrí medzi najlepších šprintérov. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo finišoval po takmer 200 km medzi Melakou a Pontianom na 5. mieste.
Čítajte viac »

Kolář vyhral v Malajzii šprint pelotónu

SITA 03.03.2014 750   Michael Kolar Vysledky Tour De Langkawi Cestna Cyklistika

Kolář vyhral v Malajzii šprint pelotónu Slovenský cyklista Michael Kolář vyhral špurt hlavného pelotónu o 4. miesto v 5. etape pretekov Tour de Langkawi, ktorá viedla z Karaku do Rembau a merala 139,9 km. Etapové prvenstvo si v pondelok v Malajzii vybojoval v súboji trojčlennej skupiny Američan Bradley White.
Čítajte viac »

Pavlendová skončila trinásta v scratchi

SITA 27.02.2014 720   Drahova Cyklistika Alzbeta Pavlendova Vysledky Kolumbia Cestna Cyklistika

Pavlendová skončila trinásta v scratchi Slovenská reprezentantka Alžbeta Pavlendová obsadila 13. miesto v scratchi na majstrovstvách sveta v dráhovej cyklistike v kolumbijskom Cali. V hladkej jazde žien na dráhe triumfovala v hromadnom šprinte po odjazdení 40 kôl (10 km) po trinástich minútach pretekov s priemernou rýchlosťou 46,164 km/h Belgičanka Kelly Druytsová.
Čítajte viac »

Kolář dosiahol najlepší výsledok v tíme Saxo-Tinkoff

2 komentáre

SITA 27.02.2014 1 010   Cestna Cyklistika Michael Kolar Tour De Langkawi

Kolář dosiahol najlepší výsledok v tíme Saxo-Tinkoff Slovenský cyklista Michael Kolář obsadil ôsme miesto v úvodnej etape pretekov Tour de Langkawi v Malajzii. Po 101,1 km v okolí Langkawi finišoval so stratou 18 sekúnd na víťazného Dubera Quintera z Kolumbie. Pre Kolářa je to najlepší čiastkový výsledok od prestupu do tímu Saxo-Tinkoff.
Čítajte viac »

Okolo Ománu celkovo Peter Velits 27. a Peter Sagan 49.

SITA 23.02.2014 693   Vysledky Peter Sagan Peter Velits Okolo Omanu Cestna Cyklistika

Okolo Ománu celkovo Peter Velits 27. a Peter Sagan 49. Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling triumfoval na cyklistických pretekoch Okolo Ománu a obhájil svoje minuloročné prvenstvo. Víťazom nedeľňajšej záverečnej 6. etapy, ktorá merala 146,5 km a viedla z As Sifah do Matrah Corniche, sa stal Nemec André Greipel.

Froome víťazom 5. etapy Okolo Ománu a Sagan sa prepadol

1 komentár

SITA 22.02.2014 1 253   Vysledky Peter Sagan Okolo Omanu Cestna Cyklistika

Froome víťazom 5. etapy Okolo Ománu a Sagan sa prepadol Britský cyklista Christopher Froome z tímu Sky Procycling sa stal víťazom sobotňajšej 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Ománu, ktorá merala 147,5 km a vrcholila náročným stúpaním v Green Mountains. Úradujúci šampión Tour de France Froome sa dostal aj na čelo priebežnej klasifikácie a z červeného trička lídra pretekov vyzliekol slovenského reprezentanta Petra Sagana (Cannondale).

Sagan víťazom 4. etapy Okolo Ománu a lídrom pred víkendom

SITA 21.02.2014 1 514   Cestna Cyklistika Peter Sagan Okolo Omanu Vysledky Vyhra

Sagan víťazom 4. etapy Okolo Ománu a lídrom pred víkendom Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Cannondale sa stal víťazom piatkovej 4. etapy pretekov Okolo Ománu, ktorá viedla z Wadi Al Abiyad do Bosharu a merala 173 km. Dvadsaťštyriročný Žilinčan sa prepracoval na čelo celkového poradia podujatia, ktoré vyvrcholí v nedeľu. Má 10-sekundový náskok.
Článok bol doplnený 21.02.2014 o 23:20.

V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste

slavo 20.02.2014 801   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Okolo Omanu

V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel (Lotto-Belisol), ktorý vyhral aj prvú etapu.

Fans Welcome Peter Sagan Back to California

2 komentáre

slavo 20.02.2014 2 799   Video Cestna Cyklistika Okolo Kalifornie Peter Sagan

Fans Welcome Peter Sagan Back to California Vychytaná pozvánka na 9. ročník Okolo Kalifornie, ktorý sa uskutoční 11-18. mája 2014.

14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu

SITA 19.02.2014 655   Okolo Omanu Peter Sagan Peter Velits Cestna Cyklistika

14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu Slovenský šampión a úradujúci Športovec roka Peter Sagan obsadil v stredajšej 2. etape na cyklistických pretekoch Okolo Ománu 14. miesto. Dvadsaťštyriročný jazdec tímu Cannondale sa nepresadil v záverečnom špurte, v ktorom triumfoval nórsky jazdec Alexander Kristoff z Kaťuše.

Najčítanejšie články za 30 dní

Zostrih pádov na klasike Okolo Flámska 2014 (2 529)

Zostrih pádov na klasike Okolo Flámska 2014 Pozrite si zostrih pádov na klasike Okolo Flámska, kde prišlo do cieľa iba 102 z 200 závodnikov. Niektoré pády boli naozaj strašné. Ako keď sa postavila staršia žena do cesty belgickému jazdcovi...
Čítajte viac »

Športový riaditeľ tímu Cannondale Zanatta - ľudia zabúdajú, že Sagan má iba 24 rokov (1 717)

Športový riaditeľ tímu Cannondale Zanatta - ľudia zabúdajú, že Sagan má iba 24 rokov Zanatta sa vyjadruje aj k možným špekuláciam o prestupe Petra Sagana, jeho piatkovom učinkovaní na 211 kilometrových pretekoch E3 Harelbeke a ďalších záležitostiach.

Armstrong prezradil mená ľudí, čo mu pomáhali s dopingom (1 424)

Armstrong prezradil mená ľudí, čo mu pomáhali s dopingom Bývalý americký cyklista Lance Armstrong poskytol výpoveď pod prísahou, v ktorej menoval ľudí, čo vedeli o jeho dopingovej minulosti.
Čítajte viac »

Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty (1 333)

Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty Víťazom 112. ročníka cyklistických pretekov Paríž - Roubaix sa stal Niki Terpstra. Čoskoro 30-ročný Holanďan v službách tímu Omega Pharma - QuickStep dosiahol na 257 km trati víťazný čas 6:09:91 h.

Sagan urobil chybu, keď začal šprintovať príliš skoro (1 328)

Sagan urobil chybu, keď začal šprintovať príliš skoro Peter Sagan na pretekoch Gent - Wevelgem, ktoré vyhral v roku 2013, spravil tento rok chybu. Cieľová rovinka bola pridlhá a nakoniec skončil tretí. Pozrite si finish video.
Článok bol doplnený 30.03.2014 o 22:10.
Čítajte viac »

Skvelý Sagan víťazom náročných pretekov E3 Harelbeke (1 193)

Skvelý Sagan víťazom náročných pretekov E3 Harelbeke Čo nevyšlo slovenskému cyklistovi Petrovi Saganovi v nedeľu na talianskej klasike Miláno - San Remo, to si vynahradil v piatok na belgickom podujatí E3 Harelbeke. Žilinčan sa stal víťazom úvodnej flámskej klasiky z jarného kalendára WorldTour (212 km), keď triumfoval v záverečnom špurte štvorčlennej skupiny v čase 4:56:30 h pred Holanďanom Nikim Terpstrom a Britom Geraintom Thomasom. Pozrite si aj video ako Sangan zvládol finish.

Cyklistický klub Banská Bystrica má smelé plány (1 168)

Cyklistický klub Banská Bystrica má smelé plány Cyklistický klub Banská Bystrica po získaní licencie kontinentálneho tímu UCI vstúpil do sezóny s odvážnymi plánmi. Cyklisti spod Urpína absolvujú počas nej podujatia kalendára Medzinárodnej cyklistickej únie a premiérovo sa predstavia aj na pretekoch kategórie 2.1, na ktorých môžu štartovať aj poprední svetoví cyklisti z elitných tímov ProTour. Prvý štart na podujatí kategórie 2.1 čaká Banskobystričanov v apríli v Iráne.
Čítajte viac »

Sagan víťazom 1. etapy na De Panne - Koksijde (1 055)

Sagan víťazom 1. etapy na De Panne - Koksijde Slovenský cyklista vo farbách talianskeho tímu Cannondale Peter Sagan sa stal víťazom prvej etapy na trojdňových cyklistických pretekoch VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde v Belgicku. Pozrite si aj video, ako Sagan vyhral.

Sagan zaostal a Cancellara obhájil triumf na Okolo Flámska (1 014)

Sagan zaostal a Cancellara obhájil triumf na Okolo Flámska Švajčiar Fabian Cancellara sa stal víťazom ďalšieho z pätice cyklistických monumentov Okolo Flámska. Na 260 km trati zo západu na východ Flámska medzi Bruggami a Oudenaarde obhájil vlaňajšie prvenstvo, tentoraz však v závere nebojoval o víťazstvo so Slovákom Petrom Saganom.
Čítajte viac »

Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov (921)

Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov Víťazom 2. etapy trojdňových cyklistických pretekov VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde, ktorá merala 206 km a vrcholila v Koksijde, sa stal v špurte hlavného pelotónu Talian Sacha Modolo z tímu Lampre Merida. Slovenský cyklista Peter Sagan nastúpil do etapy v bielom drese lídra pretekov, keďže zvíťazil v utorkovej 1. etape.