Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže

SITA 15.06.2014 768   Vysledky Martin Velits Peter Sagan Okolo Svajciarska Cestna Cyklistika

Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil 4. miesto v 2. etape pretekov Okolo Švajčiarska, ktorá mala horský profil, štartovala v Bellinzone a po 182 km vrcholila v Sarnene. Šprintérsky líder tímu Cannondale Sagan vyhral v nedeľu špurt hlavného poľa, ktoré prišlo do cieľa v Sarnene 14 sekúnd za víťazným Austrálčanom Cameronom Meyerom z tímu Orica GreenEdge.
Čítajte viac »

Sagan opäť na štarte, vo Švajčiarsku sa mu darí

4 komentáre

SITA 13.06.2014 1 412   Cestna Cyklistika Okolo Svajciarska Peter Sagan

Sagan opäť na štarte, vo Švajčiarsku sa mu darí Slovenský cyklista Peter Sagan sa po takmer mesačnej prestávke vracia do súťažného kolotoča, po príprave v zámorí a pretekoch Okolo Kalifornie sa v sobotu postaví na štart Okolo Švajčiarska. Pre mnohých jazdcov je podujatie pod Alpami generálkou na Tour de France. Na štarte sa zídu aj Cadel Evans, Tony Martin, Mark Cavendish či Bradley Wiggins. Na pelotón čaká deväť náročných etáp, v itinerári sú aj dve individuálne časovky, prvá hneď na úvod v sobotu v Bellinzone.

Rap Battle: Mountain Biker vs. Road Biker

slavo 12.06.2014 3 449   Video Hudba Cestna Cyklistika Horska Cyklistika

Rap Battle: Mountain Biker vs. Road Biker Rivalita medzi horskými a cestnými bikermi sa stala dobrým námetom pre tvorbu rapovej skladby, v ktorej si obe strany nakladajú, čo to dá... Ak sa chcete zasmiať, stačí si len pustiť toto video :)

Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Boo_boo 10.06.2014 1 745   Kosice Presov Cestna Cyklistika Reportaz

Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.

Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska

SITA 07.06.2014 824   Cestna Cyklistika Vysledky Okolo Slovenska

Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska Polivoda sa stal celkovým víťazom 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Kolss dosiahol najväčší úspech kariéry. Sobotňajšiu záverečnú 5. etapu z Levíc do Bratislavy (178,6 km) vyhral v špurte pelotónu ďalší Ukrajinec Andrij Kulyk, ktorý triumfoval pred Talianom Christianom Dellem Stellem a Romanom van Udenom.

Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

SITA 07.06.2014 472   Okolo Slovenska Cestna Cyklistika Etapa Vysledky

Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.

Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča

SITA 05.06.2014 1 043   Vysledky Cestna Cyklistika Okolo Slovenska

Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča Kráľovská etapa 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Liptovského Hrádku do Handlovej, ktorá merala 173,8 km, sa stala korisťou Slováka Maroša Kováča. Jazdec tímu Dukla Trenčín Trek triumfoval v šprintérskej koncovke. Žltý dres lídra si udržal naďalej Ukrajinec Alexander Polivoda z tímu Kolss. Na trati štvrtkovej etapy boli štyri horské a dve rýchlostné prémie.
Čítajte viac »

Prvý bezdrôtový elektronický systém radenia z dielne spoločnosti SRAM

donny 04.06.2014 5 377   Novinky Radenie Sram Cestna Cyklistika

Prvý bezdrôtový elektronický systém radenia z dielne spoločnosti SRAM Máme za sebou divácky atraktívne podujatie Okolo Kalifornie, ktoré sa za oceánom skončilo v nedeľu, 18. mája. Nás okrem skvelých výkonov cyklistov, zeleného dresu pre víťaza bodovacej súťaže Petra Sagana zaujala zbrusu nová elektronická sada bez akejkoľvek kabeláže od firmy SRAM. Kedy sa jej dočká široká verejnosť?

Triumf Quintanu na Giro d´Italia

2 komentáre

SITA 01.06.2014 713   Cestna Cyklistika Nairo Quintana Vysledky Giro D Italia

Triumf Quintanu na Giro d´Italia Cyklista Nairo Quintana sa stal prvým kolumbijským víťazom pretekov Giro d´Italia. Jazdec tímu Movistar si definitívne obliekol ružový dres v nedeľu popoludní v talianskom Terste. Víťazom záverečnej 21. etapy sa stal Slovinec Luka Mezgec z tímu Giant-Shimano. Mezgec zvíťazil v záverečnom špurte pred Talianom Giacomom Nizzolom (Trek Factory Racing) a Američanom Tylerom Farrarom (Garmin Sharp).

Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

slavo 31.05.2014 1 510   Etapa Pozvanka Okolo Slovenska Cestna Cyklistika

Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.

Najčítanejšie články za 30 dní

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 (7 081)

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 Je to šoumen, ktorého cyklistika naozaj baví. Aj keď mu stále víťazstvo v etapách uteká doslova o centimetre, Peter nevešia hlavu dolu a baví na bicykli fanúšikov. Radosť sa pozerať na takéto momenty. Ďakujeme Peťo!
Čítajte viac »

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 (4 565)

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 Legendárna a výnimočná Tour de France, to nie sú len samotné preteky. Okrem strhujúcich súbojov je práve Tour miestom, kde sa vždy objavia technické novinky. Je to podujatie, ktoré značkám ponúka príležitosť ukázať a predať sa. Mnoho výrobcov bicyklov a komponentov tak pripravilo krátko pred týmto ročníkom zbrusu nové rámy. Niektorí jazdci stavili na staré známe modely, od ostatných sa odlišujú netradičným farebným prevedením.

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh (3 232)

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Článok bol doplnený 12.07.2014 o 19:05.
Čítajte viac »

Giro prestavuje novú prilbu Synthe (2 758)

Giro prestavuje novú prilbu Synthe Spoločnosť Giro predstavila úplne nový model prilby s názvom Synthe. Túto zaujímavú novinku bude možné vidieť už o pár dní na Tour de France, kde ich budú mať na hlavách závodníci tímov BMC, Kaťuša a IAM. Novinku tak mať aj náš Peter Velits z BMC.

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? (2 708)

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? Jednou vetou: Náročné :) Vlastne za obvyklých podmienok mi to ani rozum neberie, nespracuje, za jeden deň by to vzdialenosťou vyšlo z môjho malého mestečka menom Zvolen napríklad do karnevalom a gondolami preslávených Benátok, do severopoľského baltského prístavu Gdánsk či na peknú dovolenku trebárs do chorvátskeho Zadaru. Sčítané, podtrhnuté - zvládol som to, prekonal som sám seba, počet kilometrov sa zastavil na čísle 781, až mám pocit, že sa mi pokazil tachometer :)
Čítajte viac »

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch (2 424)

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km (2 251)

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.
Čítajte viac »

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe (1 813)

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe Peter Sagan jazdil v úvode nedeľňajšej 9. etapy Tour de France do Mulhouse veľmi aktívne, snažil sa dostať do niektorého z únikov, aby zvýraznil svoj momentálne 111-bodový náskok v hodnotení súťaže o zelený dres pred Francúzom Bryanom Coquardom. Pozrite si aj to, ako Sagana podporuje jeho priateľka Katka.

Sella Ronda a naša bajkovačka (1 753)

Sella Ronda a naša bajkovačka Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.
Čítajte viac »

Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý (1 724)

Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý Sagan finišoval na 4. mieste a potvrdil vedúce pozície v bodovacej súťaži o zelený dres a súťaži jazdcov do 25 rokov o biele tričko. Dvadsaťštyriročného jazdca Cannondale nepripravili o druhú 4. priečku na tohtoročnej edícii ani problémy necelých 20 km pred cieľom.