Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (31 - 40 z 1198 článkov)

Reportáž: Moje víťazstvo na Slovakia ringu: 923,5km za 24 hodín na bicykli

donny 10.07.2015 41 fotografií 4 410   Slovakia Ring Cestna Cyklistika Reportaz

Reportáž: Moje víťazstvo na Slovakia ringu: 923,5km za 24 hodín na bicykli Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou... Non-stop, bez jedinej zastávky, v obrovskom tempe a hlavne teple, aj taká bola z môjho pohľadu druhá edícia 24 hodinových pretekov na motoristickom okruhu pri Orechovej Potôni. Pretierate si oči či čítate dobre? Áno, 923,5 kilometra za 24 hodín na bicykli. :)
Čítajte viac »

SITA 10.07.2015 709   Tour De France Peter Sagan Mark Cavendish Vysledky Cestna Cyklistika

Mark Cavendish vyhral šprintérsku koncovku v 7. etape a Peter Sagan finišoval na 3. mieste opäť za Greipelom V hromadnom špurte pelotónu zdolal jazdec tímu Etixx - Quick Step Andrého Greipela. Na 3. mieste finišoval Peter Sagan, ktorý dosiahol piate pódiové umiestnenie v ročníku 2015. Dvadsaťpäťročný jazdec tímu Tinkoff-Saxo je naďalej držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. V bodovacej súťaži je stále druhý o 12 bodov za Greipelom.
Čítajte viac »

Peter Sagan: Nevyhral som, pretože každý mi povedal, že by som mohol vyhrať

SITA 10.07.2015 1 098   Cestna Cyklistika Tour De France Vysledky Peter Sagan

Peter Sagan: Nevyhral som, pretože každý mi povedal, že by som mohol vyhrať Čech Zdeněk Štybar triumfoval vo štvrtkovej 6. etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Abbeville do Le Havre a merala 191,5 km. Peter Sagan opäť skončil na 2. mieste, už štrnástykrát na Tour v kariére.

1 komentár

SITA 08.07.2015 1 204   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France

Sagan finišoval na druhom mieste a naďalej je držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov Nemec André Greipel vyhral v hromadnom špurte vedúcej skupiny 5. etapu cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Arrasu do Amiens a merala 189,5 km. V hektickom špurte dosiahol druhé víťazstvo na 102. ročníku. Slovák Peter Sagan finišoval na druhom mieste a naďalej je držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov. Tretí finišoval Mark Cavendish.
Čítajte viac »

PR článok 08.07.2015 815   Ceska Republika Maraton Pozvanka Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Valachy Tour

Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.

2 komentáre

SITA 07.07.2015 1 244   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky

Peter Sagan v 4. etape na 3. mieste - Udržal si biely dres a priblížil sa k zelenému Peter Sagan skončil na treťom mieste v utorkovej 4. etape na pretekoch Tour de France, ktorá viedla zo Seraing do Cambrai a merala 223,5 km. Víťazom sa stal Nemec Tony Martin, ktorý sa dostal aj do vedenia v celkovej klasifikácii.
Článok bol doplnený 07.07.2015 o 19:55.

SITA 06.07.2015 1 472   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Vysledky

Sagan sa po pondelku stal držiteľom bieleho dresu pre najlepšieho jazdca do 25 rokov a po dojazde do cieľa o tom ani nevedel Španiel Joaquim Rodríguez sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Antverp na vrchol kopčeka Mur pri Huyi a merala 159,5 km. Jazdec tímu Kaťuša triumfoval v náročnom závere pred Christopherom Froomom, tretí prišiel do cieľa Francúz Alexis Vuillermoz.
Čítajte viac »

slavo 06.07.2015 3 820   Peter Sagan Video Tour De France Pad Cestna Cyklistika Alberto Contador

Hrôzostrašný pád v pondelkovej 3. etape Tour de France, kvôli ktorému rozhodcovia dokonca dvakrát zastavili celý pelotón Našťastie Sagan ani Contador v tomto páde neboli, ale žiaľ pre viacerých cyklistov sa dnes slávna tour skončila. V páde bol aj jazdec v zltom tričku.

Peter Sagan tesne druhý v 2. etape, v celkovom poradí štvrtý

3 komentáre

SITA 06.07.2015 1 129   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky Mark Cavendish Andre Greipel

Peter Sagan tesne druhý v 2. etape, v celkovom poradí štvrtý Sagana v záverečnom tesnom finiši zdolal iba Nemec André Greipel z tímu Lotto Soudal a to doslova o niekoľko centimetrov. Slovenský cyklista v špurte útočil z tretej pozície, keď sa v záverečnom kilometri najprv pohyboval za zadným kolesom britského favorita Marka Cavendisha, ktorý napokon skončil štvrtý.

2 komentáre

SITA 02.07.2015 2 775   Tour De France Tinkoff-saxo Peter Sagan Alberto Contador Cestna Cyklistika

Tinkoff-Saxo na Tour de France: Priorita je žlté tričko pre Contadora, nie zelené, tvrdí Oleg Tiňkov Lídrom tmu Tinkoff-Saxo pre celkovú klasifikáciu na blížiacich sa cyklistických pretekoch Tour de France bude Alberto Contador. Táto informácia je dostatočne známa už odvtedy, čo 32-ročný Španiel triumfoval na tohtoročnom Giro d´Italia a potvrdil ambíciu získať víťazné double spolu s Tour de France.