Sagan má najlepší individuálny výsledok na Vuelte 2014

SITA 31.08.2014 1 263   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vuelta

Sagan má najlepší individuálny výsledok na Vuelte 2014 Peter Sagan z tímu Cannondale finišoval na treťom mieste v sobotňajšej 8. etape pretekov World Tour Vuelta a Espaňa na trati Baeza - Albacete (207 km). Zvíťazil Francúz Nacer Bouhanni (FDJ.fr) pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom (Orica GreenEdge). Červené tričko vedúceho jazdca celkovej klasifikácie si udržal domáci Alejandro Valverde z formácie Movistar.

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

tomkud 28.08.2014 29 fotografií 1 626   Tip Na Vylet Cestna Cyklistika Taliansko

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

TomasTom 26.08.2014 3 479   Cestna Cyklistika Slovenska Okolo Video

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

slavo 26.08.2014 1 453   Malohont Cestna Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014 Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.

P.R. 24.08.2014 732   Cestna Cyklistika Skoda Vuelta Spanielsko Auto

ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.

Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke

SITA 24.08.2014 1 073   Cestna Cyklistika Casovka Vuelta Peter Sagan

Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke Peter Sagan s kolegami z družstva Cannondale obsadil 2. miesto v tímovej časovke na 12,6 km v Jereze de la Frontera na pretekoch Vuelta a Espaňa. Dvadsaťštyriročný Žilinčan už vie, aké je to vyhrať na Vuelte, pri svojom doteraz jedinom štarte v roku 2011 sa tešil z troch triumfov. Jazdci Cannondale so Saganom zvládli trať za 14:19 min a o šesť sekúnd prehrali so zoskupením Movistar.
Čítajte viac »

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom...

slavo 23.08.2014 4 064   Video Peter Sagan Cestna Cyklistika Zabava

Peter Sagan prijal Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...

Do Španielska na bicykli

Mr.Corner 22.08.2014 22 fotografií 2 652   Cestna Cyklistika Vylet Spanielsko

Do Španielska na bicykli S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

donny 16.08.2014 24 fotografií 2 890   Vysoke Tatry Nizke Tatry Cestna Cyklistika Tip Na Vylet

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.

slavo 15.08.2014 6 962   Cestna Cyklistika Slovinsko Video Race Around Slovenia

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.

Najčítanejšie články za 30 dní

Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015 (3 348)

Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015 Peter Sagan to bude mať na ceste za štvrtým zeleným dresom najlepšieho cyklistu v bodovacej súťaži na Tour de France ťažšie. Spolu s itinerárom ročníka 2015 zverejnili organizátori aj zmeny v hodnotení, ktoré zvýhodňujú víťazov rovinatých etáp. Takých bude v programe budúcoročných pretekov deväť.
Čítajte viac »

Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov (2 750)

Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov Krásny dizajn, nemecká kvalita a ešte k tomu dobré ceny. Aj tak by sa dala charakterizovať značka Canyon, ktorá momentálne ponúka zaujímavé ceny na modely bikov 2014...

UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur (1 745)

UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur Športový arbitrážny súd (CAS) začal konanie v súvislosti s odvolaním Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v prípade českého cyklistu Romana Kreuzigera. UCI sa v spolupráci so Svetovou antidopingovou agentúrou (WADA) rozhodla napadnúť verdikt rozhodcovskej komisie Českého olympijského výboru (ČOV) a žiada pre Kreuzigera dištanc vo výške dvoch až štyroch rokov, zrušenie cyklistových výsledkov od marca 2011 aj pokutu vo výške 770-tisíc eur a uhradenie nákladov na riešenie sporu.
Čítajte viac »

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro (1 705)

Tinkoff-Saxo potvrdil výstup Sagana na Kilimandžáro Petra Sagana čaká v rámci úvodného zoznamovacieho sústredenia tímu Tinkoff-Saxo pred novou sezónou aj výstup na Kilimandžáro. Vedenie družstva už potvrdilo, že kemp sa uskutoční v úvode novembra a malo by sa na ňom zúčastniť 80 členov tímu vrátane jazdcov, masérov či mechanikov. Vrcholom šesťdňového bootcampu by mal byť 5. novembra výstup na Kilimandžáro. Najvyšší vrchol Afriky meria 5895 m.

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur (1 311)

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur Tak sme pekne odštartovali nielen nový školský rok, ale aj najpodstatnejšiu akciu v tomto roku. A to bola nepochybne konferencia Cyklistická doprava 2014, ktorá sa uskutočnila v našom hlavnom meste po prvýkrát. O tom ako konferencia prebiehala sa môžete dočítať práve v našom novom čísle. Orkem toho bol september charakteristický Európskym týždňom mobility, ktoré sa tento rok konalo vo vyše 28 mestách na Slovensku, čo je určite zaujímavý rekord.
Čítajte viac »

Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka (1 256)

Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka Sagan nie je spokojný s výsledkami, ktoré dosiahol vo svojej poslednej sezóne v tíme Cannondale. Najviac si cení zelený dres z Tour de France. V roku 2014 vyhral sedem pretekov - majstrovstvá Slovenska, etapy na Okolo Švajčiarska, Okolo Kalifornie, Tri dni De Panne-Koksijde, Tirreno - Adriatico a Okolo Ománu i klasiku E3 Harelbeke. V júli na Tour de France tretí raz za sebou vyhral bodovaciu súťaž. K prvenstvám pridal aj desať druhých a sedem tretích miest. Dvadsaťštyriročný Žilinčan pripúšťa, že sa dopustil viacerých chýb. Prečítajte si jeho vlastné hodnotenie.

Slováci potvrdili príslušnosť k špičke aj tento rok (1 024)

Slováci potvrdili príslušnosť k špičke aj tento rok Slovenskí paralympionici sú už dlhé roky vo svetovej špičke a potvrdili to aj na tohtoročných svetových šampionátoch. Dva roky pred paralympijskými hrami v Riu de Janeiro (7. - 18. septembra 2016) sa majstrami sveta stali strelkyňa Veronika Vadovičová i cyklista Jozef Metelka, bronz z MS má stolný tenista Ján Riapoš, titul majstra Európy v lukostreľbe získal Marcel Pavlík, v atletike guliar Adrián Matušík, európske striebro si vybojoval v hode diskom Matušík, bronz plavkyňa Karina Petrikovičová na 100 m znak a Hana Kolníková v behu na 100 m.
Článok bol doplnený 09.10.2014 o 14:25.
Čítajte viac »

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho (872)

Séria World Tour: Umiestnenie Petera Velitsa a Sagana a jednoznačné víťazstvo pre Španiela Valverdeho Španiel Alejandro Valverde je koncoročnou svetovou jednotkou podľa rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) a tým pádom sa stal aj celkovým víťazom série World Tour. Na pretekoch elitného kalendára, na ktorých jazdci získavajú body do svetového renkingu World Tour, nazbieral pretekár tímu Movistar 686 bodov, o 66 viac ako jeho krajan Alberto Contador. O triumfe Valverdeho bolo rozhodnuté už pred posledným podujatím roka Okolo Pekingu, na ktorom neštartoval. Tridsaťštyriročný El Imbatido (Nezdolateľný) vyhral hodnotenie už v rokoch 2006 a 2008, vtedy ešte pod názvom Pro Tour. Súčasnú sériu a svetový rebríček zaviedli v roku 2009.

Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom (859)

Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom Exhibičné kritérium v japonskej Saitame organizovala Tour de France. Vo finiši prehral 24-ročný jazdec tímu Cannondale, ktorý od nového roka bude jazdiť za Tinkoff-Saxo, s Nemcom Marcelom Kittelom. Šprintérska jednotka tímu Giant-Shimano potvrdila, že mu sedia záverečné špurty.
Čítajte viac »

Peter Velits hodnotí svoje výsledky v sezóne 2014 (797)

Peter Velits hodnotí svoje výsledky v sezóne 2014 Prestížny dúhový dres majstra sveta si počas roka 2014 obliekli na seba cestný cyklista Peter Velits a cyklotrialistka Tatiana Janíčková. Velits ho mal štvrtýkrát v kariére, ako prvý muž v histórii po tretí raz za triumf v tímovej časovke. "Sezónu 2014 som zakončil s dobrými pocitmi a už sa teším na ďalšiu," hovrí Peter Velits.