Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (511 - 520 z 1500 článkov)

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh

misopetrovic 12.07.2014 9 fotografií 6 165   Cestna Cyklistika Biky Foristov

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Článok bol doplnený 12.07.2014 o 19:05.

Sagana v 7. etape delilo od víťazstva pár centimetrov

3 komentáre

SITA 11.07.2014 1 417   Cestna Cyklistika Dres Zeleny Peter Sagan

Sagana v 7. etape delilo od víťazstva pár centimetrov Slovenský cyklista Peter Sagan obadil 2. miesto v piatkovej 7. etape Tour de France z Épernay do Nancy, ktorá merala 234,5 km. Kapitán a líder tímu Cannondale Sagan v záverečnom tesnom špurte iba o maličký kúsok "galusky" podľahol Talianovi Matteovi Trentinovi z tímu Omega Pharma Quick-Step. Tretí špurtoval v Nancy Francúz Tony Gallopin (Lotto Belisol).
Článok bol doplnený 11.07.2014 o 18:55.

Greipel vyhral etapu, Sagan v závere kľučkoval, nakoniec na 5. mieste

SITA 10.07.2014 1 440   Dres Zeleny Peter Sagan Cestna Cyklistika

Greipel vyhral etapu, Sagan v závere kľučkoval, nakoniec na 5. mieste Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval vo štvrtkovej 6. etape pretekov Tour de France, ktorá viedla z Arrasu do Reims a merala 194 km, v šprinte pelotónu na 5. mieste. Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel, ktorý tento rok dosiahol prvý triumf.
Čítajte viac »

Sagan potvrdil zelený dres, Froome spadol a odstúpil

SITA 09.07.2014 1 873   Cestna Cyklistika Peter Sagan Zeleny Dres

Sagan potvrdil zelený dres, Froome spadol a odstúpil V náročných podmienkach na mokrých cestách finišoval Slovák Peter Sagan na 4. mieste a udržal si zelené tričko lídra bodovacej súťaže. Žltý dres vedúceho muža celkového poradia si udržal Talian Vincenzo Nibali z tímu Astana, ktorý v stredu zvýšil náskok na všetkých rivalov v boji o absolútny triumf. Nibali prišiel do cieľa v Arenbergu na 3. mieste, keď v závere pustil pred seba tímového kolegu z Astany Jakoba Fuglsanga.

Sella Ronda a naša bajkovačka

capulo 09.07.2014 40 fotografií 3 134   Info Taliansko Cestna Cyklistika

Sella Ronda a naša bajkovačka Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.

1 komentár

SITA 08.07.2014 2 366   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Tour De France

Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý Sagan finišoval na 4. mieste a potvrdil vedúce pozície v bodovacej súťaži o zelený dres a súťaži jazdcov do 25 rokov o biele tričko. Dvadsaťštyriročného jazdca Cannondale nepripravili o druhú 4. priečku na tohtoročnej edícii ani problémy necelých 20 km pred cieľom.
Čítajte viac »

SITA 07.07.2014 1 431   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France Londyn

Peter Sagan opäť na výbornom druhom mieste a získava náskok v bodovacej súťaži o zelený dres Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 3. etape cyklistických pretekov Tour de France z Cambridge do Londýna (155 km) na 2. mieste. Podobne ako v prvej etape zdolal 24-ročného jazdca tímu Cannondale len Nemec Marcel Kittel. Žilinčan je naďalej držiteľom zeleného dresu pre najlepšieho muža bodovacej súťaže i bieleho pre prvého cyklistu celkovej klasifikácie do 25 rokov.
Článok bol doplnený 07.07.2014 o 20:10.