Peter Sagan sa už presunul do dejiska MS 2012

SITA 13.09.2012 912   Peter Sagan Rozhovor Majstrovstva Sveta Cestna Cyklistika

Po pretekoch v zámorí sa slovenský cyklista Peter Sagan už presunul do dejiska majstrovstiev sveta, ktoré tento rok hostí holandská provincia Limburg. Po štartoch v Québecu, kde obsadil 26. miesto, a v Montreale (12. miesto) cestoval do Talianska a odtiaľ do Holandska. V nedeľu 16. septembra sa v Sittarde-Geleene postaví na štart časovky družstiev, o týždeň neskôr ho medzi Maastrichtom a Valkenburgu čakajú preteky s hromadným štartom jednotlivcov.

Peter Velits so šancou na ďalšiu medailu z MS

SITA 13.09.2012 701   Peter Velits Majstrovstva Sveta Cestna Cyklistika

Cyklista Peter Velits má po zisku titulu majstra sveta do 23 rokov šancu na ďalšiu medailu zo svetového šampionátu. Jeho tím Omega Pharma-QuickStep bude jedným z favoritov nedeľňajšej časovky družstiev na svetovom šampionáte v Holandsku. Peter Velits figuruje v šestici jazdcov nominovaných na premiéru disciplíny v tomto formáte.

P. Sagan je aj naďalej v najlepšej desiatke rebríčka UCI

SITA 10.09.2012 1 264   Cestna Cyklistika Peter Sagan Worldtour Rebricek

P. Sagan je aj naďalej v najlepšej desiatke rebríčka UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní rebríčka WorldTour na 8. mieste. Poradie v renkingu sa menilo po pretekoch v kanadských mestách Québec a Montreal a po Vuelta a Espaňa. Sagan štartoval v Kanade, kde napokon nebodoval. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v službách Liquigas-Cannondale má na svojom konte zatiaľ 351 bodov. Vo svetovom renkingu je zo Slovákov aj Peter Velits, ktorý s 10 bodmi z Tour de France figuruje na 156. priečke.
Čítajte viac »

V Montréale triumf Nóra Nordhauga, P. Sagan 12.

SITA 09.09.2012 736   Worldtour Peter Sagan Vysledky Cestna Cyklistika Martin Velits Juraj Sagan

Nór Lars Petter Nordhaug sa stal víťazom cyklistických pretekov WorldTour v kanadskom Montréale, na ktorých o prvenstvo bojoval aj Slovák Peter Sagan. Nordhaug si prvenstvo vybojoval až v záverečných metroch, keď o dve sekundy predstihol dvojicu Moreno Moser (Liquigas-Cannondale) a Alexandr Kolobnev (Kaťuša).
Čítajte viac »

Contador sa vrátil po pauze opäť víťazne

SITA 09.09.2012 569   Cestna Cyklistika Vuelta Vysledky

Španiel Alberto Contador potvrdil predpretekové prognózy a stal sa víťazom cyklistickej Vuelty a Espaňa. Na najvyšší stupienok na tradičnom trojtýždňovom podujatí vystúpil po roku 2008 druhýkrát v kariére. Definitívne sa mohol radovať po príchode do cieľa nedeľňajšej záverečnej 21. etapy z Cercedilly do Madridu (115 km), ktorú v špurte celého pelotónu vyhral John Degenkolb pred Talianmi Eliom Vivianin a Danielem Bennatim.

Bronz pre Janovjaka s Mitošinkom v cestných pretekoch

SITA 08.09.2012 899   Vladislav Janovjak Paralympiada Cestna Cyklistika Vysledky

Bronz pre Janovjaka s Mitošinkom v cestných pretekoch Slovenský zrakovo postihnutý cyklista Vladislav Janovjak s navádzačom Róbertom Mitošinkom obsadili v sobotňajších cestných pretekoch s hromadným štartom na 104 km na XIV. paralympijských hrách v Londýne v bývalom motoristickom areáli Brands Hatch skvelé tretie miesto a vybojovali si prvú medailu v kariére. Pre slovenskú výpravu v britskej metropole je to šiesty vzácny kov (2 - 1 - 3).

Článok bol doplnený 08.09.2012 o 19:15.
Čítajte viac »

Oroszová v cestných pretekoch desiata, Tureček nedokončil

SITA 07.09.2012 546   Paralympiada Cestna Cyklistika Vysledky

Slovenská telesne postihnutá cyklistka na handbikeoch Anna Oroszová obsadila v cestných pretekoch žien H1-3 na 48 km s hromadným štartom na XIV. paralympijských hrách v Londýne 10. miesto. Šesť osemkilometrových okruhov v bývalom motoristickom areáli Brands Hatch zvládla za 2:03:55 min, za víťaznou Mariannou Davisovou z USA zaostala o 22:21 min.

Čítajte viac »

Cyklistické medaily viseli pre Slovákov privysoko

SITA 05.09.2012 788   Cestna Cyklistika Vysledky Paralympiada

(od vyslaného redaktora Zdena Suchého) - Slovenskí cyklisti na XIV. paralympijských hrách v Londýne nedosiahli v stredajšej časovke výraznejší úspech. Najvyššie sa umiestnil zrakovo postihnutý Ladislav Janovjak, ktorý s navádzačom Róbertom Mitošinkom obsadili šieste miesto.
Článok bol doplnený 05.09.2012 o 20:15.

Sagan víťazom v Belgicku, prešprintoval Cavendisha

3 komentáre

SITA 04.09.2012 2 218   Vysledky Kriterium Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan víťazom v Belgicku, prešprintoval Cavendisha Slovenský cyklista Peter Sagan triumfoval na 51. ročníku kritéria v belgickom Bavikhove. Držiteľ zeleného trička pre víťaza bodovacej súťaže z Tour de France 2012 prekonal v záverečnom šprinte svojho veľkého rivala z koncoviek celého pelotónu, Brita Marka Cavendisha. Tretí skončil domáci Niko Eeckhout.

Peter Sagan berie Kanadu ako prípravu na MS

SITA 04.09.2012 988   Priprava Peter Sagan Rozhovor Cestna Cyklistika

Peter Sagan berie Kanadu ako prípravu na MS Slovenský cyklista Peter Sagan má pred sebou záverečnú časť sezóny, ktorá by mala vyvrcholiť 23. septembra na majstrovstvách sveta v holandskom Valkenburgu. Ešte predtým ho však čaká pár jednorazových pretekov, najbližšie sa predstaví na podujatiach WorldTour v kanadských mestách Québec (7. septembra) a Montreal (9. septembra). Na oboch bude patriť k favoritom.

Najčítanejšie články za 30 dní

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom... (3 813)

Peter Sagan prijal Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...
Čítajte viac »

Dresy Kolumbijčaniek vo farbách tela pobúrili aj šéfa UCI (3 084)

Dresy Kolumbijčaniek vo farbách tela pobúrili aj šéfa UCI Prezident Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) Brian Cookson označil dresy ženského cyklistického tímu z Kolumbie v telových farbách za neakceptovateľné. Cyklistky z Kolumbie nastúpili ako členky tímu IDRD Bogota Humana San Mateo Solgar na nedávne preteky Okolo Toskánska, na ktorých sa pripravovali na nadchádzajúce majstrovstvá sveta v Ponferrade, v dresoch, ktoré mali telové farby od pásu po stehná. "Podľa všetkých štandardov slušnosti je to neakceptovateľné oblečenie," reagoval prezident UCI Cookson na sociálnej sieti Twitter.

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku (3 056)

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...
Čítajte viac »

Do Španielska na bicykli (2 502)

Do Španielska na bicykli S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador (2 473)

Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador Contador profitoval aj z pádu doterajšieho nositeľa červeného trička Kolumbijčana Naira Quintanu (Movistar). Ten v roztrhnutom tričku a naštrbeným sebavedomým skončil v časovke na 82. mieste s mankom 4:07 za T. Martinom a celkovo klesol z prvého na jedenáste miesto s odstupom 3:25 min. Pre víťaza tohtoročného Giro d´Italia to znamená, že jeho šance na celkový triumf na Vuelte výrazne klesli.
Článok bol doplnený 03.09.2014.
Čítajte viac »

Specialized v spolupráci s tímom F1 vytvoril unikátny bike: S-WORKS McLAREN TARMAC (2 466)

Specialized v spolupráci s tímom F1 vytvoril unikátny bike: S-WORKS McLAREN TARMAC Spolupráca firiem Specialized a McLaren prináša každoročne do sveta bicyklov zaujímavé novinky a vylepšenia. Ladenie bicyklov v aerodynamickom tuneli, skúsenosti z F1 a používanie špeciálnych materiálov približuje bicykle Specialized k dokonalosti.

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca (2 378)

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca Bol som sa voziť s kamarátom na starých hrdzavých Libertách. A ako sa tak vozíme, tak z obyčajnej jazdy na bicykli bývalého režimu sa vykľulo takéto maličké bláznovstvo. Hovorím tomu kamarátovi, že či by sme na týchto tzv. vraždách neabsolvovali nejakú tú dlhšiu trasu. Tak začalo vymýšľanie, kam by sme tak mohli ísť. No na koniec nás nič zaujímavé nenapadlo. Na druhý deň som sa o tento nápad podelil s mojim dobrým spolužiakom, ktorý mi na to odvetil: „Hmm, Liberta. Podobá sa to na Liberec; choďte na Libertách do Liberca! Samozrejme som sa toho chytil a povedal som o tom kamarátom, ktorí súhlasili. A z tejto myšlienky vznikol nasledovný príbeh...
Čítajte viac »

Po vzájomnom pästnom súboji počas etapy vylúčili z Vuelty Brambillu a Rovného (2 326)

Po vzájomnom pästnom súboji počas etapy vylúčili z Vuelty Brambillu a Rovného Cyklisti v pondelkovej kráľovskej etape pretekov Vuelta a Espaňa nebojovali len nohami, ale aj päsťami. V jednom z únikov sa dostali najskôr do slovnej a potom aj ručnej výmeny názorov Giancluca Brambilla z tímu Omega Pharma-Quick Step a Ivan Rovnyj z Tinkoff-Saxo.

Oravaman 2014 (2 209)

Oravaman 2014 Krátke video o Volkswagen Slovakia Oravaman 2014, ktoré zachytáva prostredie Liptova, Oravy ako aj nasadenie pretekárov. Scenériu trate dobre ukazuje aj zakomponovanie viacerých leteckých záberov. Oravaman je zaujímavá a hlavne náročná akcia, ktorú dokonale vystihuje motto: Bude ako nebolo!
Čítajte viac »

Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu (1 857)

Pokračovanie: Do Španielska na bicykli - príchod k oceánu Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne...