Slovensko na MS 2012 so Saganom i Velitsovcami

2 komentáre

SITA 21.08.2012 1 265   Majstrovstva Sveta Cestna Cyklistika Nominacia

Slovensko na MS 2012 so Saganom i Velitsovcami Slovensko bude na majstrovstvách sveta v cestnej cyklistike, ktoré sa od 16. do 23. septembra 2012 uskutočnia v okolí holandského mesta Limburg, reprezentovať desať jazdcov. Nomináciu na svetový šampionát schválili v nedeľu na zasadnutí komisie cestnej cyklistiky SZC v Kláštore pod Znievom. V kategórii mužov budú v časovke štartovať Peter Velits a Matej Jurčo, v pretekoch jednotlivcov sa predstavia Peter Sagan, Peter Velits, Martin Velits, Juraj Sagan, Matej Jurčo a Maroš Kováč.

P. Sagan v Hamburgu na 14. mieste, zvíťazil Démare

2 komentáre

SITA 19.08.2012 902   Peter Sagan Vysledky Vattenfall Cyclassics Cestna Cyklistika

P. Sagan v Hamburgu na 14. mieste, zvíťazil Démare Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľňajších jednodňových pretekoch Vattenfall Cyclassics v nemeckom Hamburgu štrnáste miesto. Na podujatí UCI WorldTour 2012 sa z víťazstva tešil Arnaud Démare z tímu FDJ časom 6:03:20 h, druhú pozíciu obsadil Nemec André Greipel a tretí skončil Talian Giacomo Nizzolo, obaja dosiahli rovnaký čas ako víťaz.

Cavendish sa nepredstaví v Hamburgu, šanca pre P. Sagana

SITA 17.08.2012 494   Mark Cavendish Peter Sagan Cestna Cyklistika Klasika

Slovenský cyklista Peter Sagan prišiel o jedného z najväčších súperov a ašpiranta na prvenstvo v nedeľňajšej jednodňovej klasike v nemeckom Hamburgu, keď sa zo spomenutého podujatia odhlásil Brit Mark Cavendish.

Peter Sagan na klasike v Holandsku druhý

SITA 17.08.2012 1 029   Peter Sagan Juraj Sagan Vysledky Klasika Holandsko Cestna Cyklistika

Peter Sagan na klasike v Holandsku druhý Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Liquigas-Cannondale obsadil v piatkovej jednodňovej klasike Dutch Food Valley Classic 2012 v holandskom Veenendaale druhé miesto. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v špurte pelotónu nestačil iba na víťazného Holanďana Thea Bosa z Rabobanku. Bos na tomto podujatí obhájil prvenstvo spred roka.

Prečo je Sagan Saganom?

4 komentáre

PROefekt 17.08.2012 3 191   Cestna Cyklistika Peter Sagan Proefekt

Prečo je Sagan Saganom? V poslednom období vládne svetovej cyklistike výnimočný jazdec menom Peter Sagan. Bolo o ňom povedané a napísané už viac než dosť a mnoho z nás sa zamýšľa: Ako je to možné, že Peter dokáže vyhrávať na rozdielnych typoch pretekov vo svetovej konkurencii úplne bez rešpektu? Aj keď pozor, on ten rešpekt u súperov má. Avšak i napriek tomu mu skromnosť jemu vlastná nechýba.

Slovenská OSKA

PR 17.08.2012 2 311   Slovenska Oska Propozicie Cestna Cyklistika

Slovenská OSKA Nejde o pretek, jazda je v rade za sebou max. vo dvojici bez obmedzenia cestnej premávky.
Každý účastník je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľa a pravidlá cestnej premávky.
Usporiadateľ absolútne nezodpovedá za účastníkov a jazda je dobrovoľná, plne na vlastnú zodpovednosť. Vzhľadom k aktuálnemu stavu počasia, stavu pelotónu a pod. si usporiadateľ vyhradzuje právo na aktuálne zmeny trasy, ubytovania a pod.

Vuelta v znamení návratu Contadora a vyzývateľa Frooma

SITA 16.08.2012 1 203   Vuelta Alberto Contador Kalendar Cestna Cyklistika

Vuelta v znamení návratu Contadora a vyzývateľa Frooma Tohtoročné cyklistické preteky Vuelta a Espaňa, ktoré sa začnú 18. augusta v Pamplone časovkou družstiev, budú bez slovenskej účasti. Naposledy chýbal Slovák na poslednom podujatí Grand Tour v roku 2006. V ostatných dvoch rokoch sa jazdcom spod Tatier na španielskych cestách darilo, Peter Velits prišiel v roku 2010 do Madridu tretí a po dopingu Ezequiela Mosqueru mu vo výsledkovej listine patrí 2. miesto. Peter Sagan vlani vyhral tri etapy.

Čítajte viac »

Slováci môžu postaviť na MS šesť jazdcov

1 komentár

SITA 16.08.2012 1 158   Nominacia Majstrovstva Sveta Cestna Cyklistika

Slováci môžu postaviť na MS šesť jazdcov Slovenský zväz cyklistiky môže na majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike tretíkrát v histórii po rokoch 2006 a 2007 nominovať do pretekov s hromadným štartom šesť jazdcov. V tíme pre šampionát, ktorý sa tentoraz uskutoční od 16. do 23. septembra v okolí holandského mesta Limburg, môžu byť navyše traja náhradníci.

Peter Sagan je piaty v rebríčku UCI

SITA 13.08.2012 1 319   Cestna Cyklistika Peter Velits Peter Sagan Rebricek Uci

Peter Sagan je piaty v rebríčku UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní rebríčka WorldTour aj naďalej na 5. mieste. Poradie v najlepšej desiatke sa po minulotýždňových pretekoch WorldTour Eneco Tour nemenilo. Dvadsaťdvaročný Žilinčan v službách Liquigas-Cannondale má na svojom konte zatiaľ 351 bodov. Vo svetovom renkingu je zo Slovákov aj Peter Velits, ktorý s 10 bodmi z Tour de France figuruje na 128. priečke. Lídrom rankingu je aj naďalej Bradley Wiggins z Veľkej Británie pred Joaquínom Rodriguezom zo Španielska a Vincenzom Nibalim z Talianska.

Tschopp celkovým víťazom Okolo Utahu

SITA 13.08.2012 831   Cestna Cyklistika Vysledky Okolo Utahu Peter Velits Martin Velits

Tschopp celkovým víťazom Okolo Utahu Slovenskí cyklisti Peter a Martin Velitsovi pomohli tímovému kolegovi z Omega Pharma-QuickStep Levimu Leipheimerovi k víťazstvu v nedeľňajšej záverečnej 6. etape pretekov Okolo Utahu, ktorá mala štart i cieľ v Park City a merala 121,3 km. Leipheimerovi sa preteky v Utahu nepodarilo vyhrať tretíkrát za sebou, tentoraz sa musel uspokojiť s celkovým 6. miestom. Absolútnym víťazom Okolo Utahu 2012 sa stal Švajčiar Johann Tschopp z tímu BMC.

Najčítanejšie články za 30 dní

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m (5 520)

Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.
Čítajte viac »

Road Bike Freestyle (3 513)

Road Bike Freestyle Taliansky trialový jazdec Vittorio Brumotti má na svojom konte už 10 rekordov zapísaných v Guinnessovej knihe rekordov a bol aj svetovým trialovým majstrom. Toto vydarené video na cestnom biku plné rôznych parádičiek je Vittoriova pocta pre Martyna Ashtona.

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom... (3 282)

Peter Sagan prijal Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...
Čítajte viac »

Okolo Tatier za jeden deň (2 952)

Okolo Tatier za jeden deň Dlhšie som sa pohrával s myšlienkou prejsť na bicykli trasu, ktorou by som prekročil pre mňa magickú hranicu 200 km. Som rekreačný cyklista a moja najdlhšia doterajšia trasa bola 180 km (dva týždne pred tým), ktorú som považoval za svoj heroický výkon.

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku (2 386)

Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
Čítajte viac »

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku (2 298)

Splnený sen: Okolo Slovenska na biku Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...

Do Španielska na bicykli (1 970)

Do Španielska na bicykli S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.
Čítajte viac »

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne (1 792)

Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 (1 744)

Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014 Ani na Tour de France nieto dlhšej etapy. Pravda, tam sa šliape bez prestávky, tu s pauzami na obed a kladenie vencov a nie je dôležité poradie. Aj tak je cyklojazda Trnava – Rysy unikátom. Presne 8.augusta tomu bolo štyridsať rokov, čo sa zrodila táto výnimočná akcia.
Čítajte viac »

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo (1 721)

Koniec špekuláciám, Peter Sagan má zmluvu s Tinkoff-Saxo Špekulácie sa končia, cyklistický tím Tinkoff-Saxo definitívne potvrdil angažovanie Petra Sagana. S úradujúcim majstrom Slovenska sa v Rusku zaregistrované družstvo dohodlo na zmluve na tri roky. Tím Tinkoff-Saxo o tom informovalo prostredníctvom tlačovej správy a sociálnych sietí.
Článok bol doplnený 08.08.2014 o 16:25.