Nibali opúšťa Liquigas a mieri do Astany

SITA 03.08.2012 978   Vincenzo Nibali Cestna Cyklistika Peter Sagan Liquigas

Taliansky cyklista Vincenzo Nibali opúšťa tím Liquigas-Cannondale, za ktorý jazdí aj Slovák Peter Sagan. Tretí muž celkového hodnotenia Tour de France 2012 sa dohodol na dvojročnej zmluve s tímom Astana. Kontrakt nadobudne platnosť 1. januára 2013. Podľa webu cyclingnews.com to potvrdil viceprezident Kazašskej cyklistickej federácie Allen Čajžunusov.
Čítajte viac »

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom

SITA 03.08.2012 1 208   Londyn Bradley Wiggins Olympijske Hry Cestna Cyklistika Casovka

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom Brit Bradley Wiggins dosiahol po celkovom triumfe na Tour de France 2012 ďalší veľký úspech: na olympijských hrách v Londýne sa v stredu stal víťazom cyklistickej časovky mužov na 44 km. V jazde proti chronometru mal čas 50:39,54 min a presadil sa s náskokom 42 sekúnd pred Nemcom Tonym Martinom.

Tatry Tour 2012 - Fotoreport

1 komentár

mathosh 29.07.2012 72 fotografií 3 709   Cestna Cyklistika Tatry Tour Fotoreport Fotogaleria

Tatry Tour 2012 - Fotoreport Fotoreportáž z cyklistických pretekov Tatry Tour 2012, ktoré sú otvorenými majstrovstvami strednej Európy. Vyše 350 účastníkov sa postavilo na 197 km a 72 km trate v krásnom prostredí Vysokých Tatier.

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn

SITA 29.07.2012 1 157   Peter Sagan Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Alexander Vinokurov

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn Kazašský cyklista Alexander Vinokurov si vybojoval zlatú medailu v sobotňajších pretekoch mužov s hromadným štartom na Hrách XXX. olympiády v Londýne. Skúsený, onedlho už 39-ročný Vinokurov (nar. 16. 9. 1973) využil v závere zaváhanie Rigoberta Urama Urama, ktorý sa nepochopiteľne obzeral dozadu za blížiacou sa skupinkou pretekárov, ušiel juhoamerickému cyklistovi a napokon bez väčších problémov triumfoval časom 5:45:57 h.
Čítajte viac »

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný

2 komentáre

SITA 29.07.2012 1 958   Londyn Olympijske Hry Cestna Cyklistika Peter Sagan

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný Slovensko zažíva vďaka výsledkom Petra Sagana cyklistický boom, v sobotu mnohí sledovali jeho úsilie na olympijskej trati v Londýne. V pretekoch s hromadným štartom patril Sagan k favoritom. Keďže bol jediným zástupcom SR v štartovom poli, rozhodol sa pre jednoznačnú taktiku. Sústredil sa na Britov a Nemcov a čakal, čo urobia oni. Svoje úlohy však napokon favorizované krajiny nedotiahli do úspešného konca.
Čítajte viac »

Viacerí odborníci pasujú Sagana za favorita

SITA 27.07.2012 657   Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Peter Sagan

Meno slovenského reprezentanta v cestnej cyklistike Petra Sagana poriadne zarezonovalo v kuloároch po prestížnych pretekoch Tour de France, mnohí ho pasujú za favorita v sobotňajších pretekoch na olympijských hrách 2012 v Londýne. Na TdF získal 22-ročný Žilinčan tri etapové víťazstvá a zelený dres pre najaktívnejšieho pretekára.
Čítajte viac »

Peter Sagan si verí na medailu (rozhovor)

2 komentáre

SITA 26.07.2012 1 538   Londyn Olympijske Hry Peter Sagan Cestna Cyklistika

Peter Sagan si verí na medailu (rozhovor) V stredu večer dorazil do olympijskej dediny v londýnskom Stratforde aj slovenský cyklistický "expres" Peter Sagan. Hoci mal v nohách dlhé a ťažké kilometre etáp Tour de France i dvoje úspešné preteky v Holandsku a Belgicku, trpezlivo znášal všetky peripetie londýnskeho cestovania i nekonečných kontrol pri vstupe do Olympic Village.
Článok bol doplnený 26.07.2012 o 23:20.
Čítajte viac »

Slovenská výprava sa o Velitsa rozširovať nebude

SITA 26.07.2012 840   Peter Velits Peter Sagan Olympijske Hry Londyn Cestna Cyklistika

Slovenská výprava na Hrách XXX. olympiády sa zatiaľ nebude rozširovať, vedenie nemá informácie o prípadnej pozvánke pre cyklistu Petra Velitsa. Jazdec tímu Omega Pharma-QuickStep by mohol pomôcť v sobotňajších cestných pretekoch jednotlivcov Petrovi Saganovi.
Článok bol doplnený 26.07.2012 o 23:20.
Čítajte viac »

Sagan v záverečnej previerke druhý za Greipelom

SITA 25.07.2012 812   Cestna Cyklistika Peter Sagan Andre Greipel

Slovenský cyklista Peter Sagan skončil v utorok na druhom mieste na 33. ročníku podujatia Bavaria Profronde van Stiphout v Helmonde v Holandsku. Víťaz troch etáp a držiteľ zeleného trička z Tour de France 2012 nestačil iba na Nemca Andrého Greipela (Lotto Belisol), ktorý sa dočkal aspoň čiastočnej satisfakcie po druhej priečke za Slovákom v bodovacej súťaži na spomenutom nedávnom francúzskom etapovom vrchole profesionálnej sezóny.

Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón

P.R. 25.07.2012 946   Sutaz Cestna Cyklistika Maraton Martin

Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón V nedeľu 26. augusta pre vás cyklistický klub RCT Martin pripravil už 4. ročník Martinského cyklomaratónu. Preteky odštartujú o 10:00h. na Divadelnom námestí v Martine a ponúknu všetkým súťaženia a zábavy chtivým cyklistom dve zaujímavé trasy. Účastníci maratónu budú mať tento rok po prvýkrát k dispozícii na výber okrem dlhej cca. 100km trate aj krátku, cca. 60km trasu.

Najčítanejšie články za 30 dní

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 (7 709)

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 Je to šoumen, ktorého cyklistika naozaj baví. Aj keď mu stále víťazstvo v etapách uteká doslova o centimetre, Peter nevešia hlavu dolu a baví na bicykli fanúšikov. Radosť sa pozerať na takéto momenty. Ďakujeme Peťo!
Čítajte viac »

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 (5 295)

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 Legendárna a výnimočná Tour de France, to nie sú len samotné preteky. Okrem strhujúcich súbojov je práve Tour miestom, kde sa vždy objavia technické novinky. Je to podujatie, ktoré značkám ponúka príležitosť ukázať a predať sa. Mnoho výrobcov bicyklov a komponentov tak pripravilo krátko pred týmto ročníkom zbrusu nové rámy. Niektorí jazdci stavili na staré známe modely, od ostatných sa odlišujú netradičným farebným prevedením.

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh (3 339)

Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Článok bol doplnený 12.07.2014 o 19:05.
Čítajte viac »

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch (2 883)

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.

Giro prestavuje novú prilbu Synthe (2 814)

Giro prestavuje novú prilbu Synthe Spoločnosť Giro predstavila úplne nový model prilby s názvom Synthe. Túto zaujímavú novinku bude možné vidieť už o pár dní na Tour de France, kde ich budú mať na hlavách závodníci tímov BMC, Kaťuša a IAM. Novinku tak mať aj náš Peter Velits z BMC.
Čítajte viac »

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? (2 784)

Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň? Jednou vetou: Náročné :) Vlastne za obvyklých podmienok mi to ani rozum neberie, nespracuje, za jeden deň by to vzdialenosťou vyšlo z môjho malého mestečka menom Zvolen napríklad do karnevalom a gondolami preslávených Benátok, do severopoľského baltského prístavu Gdánsk či na peknú dovolenku trebárs do chorvátskeho Zadaru. Sčítané, podtrhnuté - zvládol som to, prekonal som sám seba, počet kilometrov sa zastavil na čísle 781, až mám pocit, že sa mi pokazil tachometer :)

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km (2 310)

Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.
Čítajte viac »

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km (2 131)

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe (1 854)

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe Peter Sagan jazdil v úvode nedeľňajšej 9. etapy Tour de France do Mulhouse veľmi aktívne, snažil sa dostať do niektorého z únikov, aby zvýraznil svoj momentálne 111-bodový náskok v hodnotení súťaže o zelený dres pred Francúzom Bryanom Coquardom. Pozrite si aj to, ako Sagana podporuje jeho priateľka Katka.
Čítajte viac »

Sella Ronda a naša bajkovačka (1 795)

Sella Ronda a naša bajkovačka Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.