Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (511 - 520 z 1312 článkov)

Tour de France 2013 bola bez dopingových nálezov

SITA 20.08.2013 993   Tour De France 2013 Cestna Cyklistika Doping

Tour de France 2013 bola bez dopingových nálezov Tohtoročná cyklistická Tour de France bola bez dopingových nálezov. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prostredníctvom svojej antidopingovej manažérky Francescy Rossiovej v utorok oznámila, že kontrolou v súvislosti s TdF prešlo 622 vzoriek - 203 z mimosúťažného obdobia a 419, ktoré odobrali počas samotných trojtýždňových pretekov.
Čítajte viac »

Peter Velits má šancu na obhajobu titulu majstra sveta

SITA 20.08.2013 967   Cestna Cyklistika Peter Velits Majstrovstva Sveta Casovka

Peter Velits má šancu na obhajobu titulu majstra sveta Slovenský cyklista Peter Velits figuruje v širšom výbere tímu Omega Pharma - Quick Step pre časovku družstiev na majstrovstvách sveta v Toskánsku v závere septembra.

Peter Sagan vyhral úvod USA Pro Challenge

1 komentár

SITA 20.08.2013 1 240   Usa Pro Cycling Challenge Peter Sagan Cestna Cyklistika

Peter Sagan vyhral úvod USA Pro Challenge Úradujúci majster Slovenska Peter Sagan sa stal víťazom pondelkovej prvej etapy cyklistických pretekov USA Pro Challenge, ktorá merala 97,6 km a išla sa na okruhu v okolí Aspenu v Colorade. Dvadsaťtriročný Žilinčan sa stal prvým lídrom zámorského podujatia, na ktorom štartuje aj víťaz Tour de France 2013 Christopher Froome. Sagan si oblečie žltý dres do utorkovej 2. etapy z Aspenu do Breckenridgu (202,9 km).
Článok bol doplnený 20.08.2013 o 10:30.
Čítajte viac »

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI

SITA 19.08.2013 961   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci Poradie

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Eneco Tour v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.

Bicyklami do Solúna

Mr.Corner 16.08.2013 2 925   Cykloturistika Vylet Tip Na Vylet Cestovat Cestna Cyklistika

Bicyklami do Solúna Po roku sa mi opäť naskytla otázka: Čo s letom? Bez bicykla si už leto poriadne neviem predstaviť a tak sme už v zime s kamarátmi rozmýšľali, kam zamierime tento rok. Po minulom roku, keď sme boli v Medžugorí (Bosna a Hercegovina), sme chceli tento rok skúsiť niečo nové. Feke(Maťo B.) mi raz napísal, že už má cieľ na leto. „Ideš do toho Feri?“ Moja odpoveď bola: „Zase nejaká somarina, pre iných nezmyselná? Ale idem!“ To som ešte nevedel, čo zase vymyslel. Plán bol Istanbul. Začali sme robiť „nábor“, kto pôjde s nami. Na moje prekvapenie, bol tento nápad prijatý celkom slušne. Oproti minulému roku, keď sme vyrazili štyria, sa nás teraz nazberalo celkovo šesť. S Fekem sme začali plánovať trasu. Keď sme ju už mali naplánovanú a ubytovanie vytipované, stačilo ich zabookovať, v Istanbule začali demonštrácie. Viacerých to odradilo, no ja som stále dúfal, že sa situácia upokojí. V polovici júna sme definitívne zmenili cieľ trasy na Solún. Bolo potrebné upraviť trasu. Prvých 5 etáp ostalo nezmenených, ostatné sme vytvorili nanovo. Keď už bolo konečne všetko pripravené mohli sme vyraziť. A tak sme sa v pondelok 8. júla, šiesti Prešovčania vybrali za novými zážitkami do Solúna. Čakalo nás približne 1600 km za 9 dní. Vedel som, že to bude viac, lebo google sa niekedy mýli a my poblúdime. Aj sa tak stalo, ale o tom neskôr.

Peter Sagan by mal rok 2014 začať opäť v Argentíne

SITA 15.08.2013 1 388   Cestna Cyklistika Peter Sagan Protour 2014

Peter Sagan by mal rok 2014 začať opäť v Argentíne Slovenský cyklista Peter Sagan by mal aj súťažný rok 2014 začať na pretekoch Tour de San Luis v Argentíne. Organizátori podujatia ho predstavili spoločne s Britom Markom Cavendishom (Omega Pharma-Quick Step), Talianom Vincenzom Nibalim (Astana) a Kolumbijčanom Nairom Quintanom (Movistar) ako najväčšie hviezdy pripravovaných pretekov, ktoré figurujú v kalendári UCI v kategórii 2.1. Tour de San Luis sa uskutoční od 19. do 26. januára, v približne rovnakom termíne sa pôjde v Austrálii aj úvodné podujatie WorldTour Tour Down Under.

Martin Velits ostáva v tíme OPQS

SITA 15.08.2013 942   Martin Velits Cestna Cyklistika Omega Pharma Quickstep 2014

Martin Velits ostáva v tíme OPQS Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.

Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

1 komentár

SITA 13.08.2013 1 436   Cestna Cyklistika Slovenska Reprezentacia Majstrovstva Sveta 2013 Peter Velits Martin Velits Peter Sagan Juraj Sagan

Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).

Peter Velits mení dres, bude jazdiť za BMC

2 komentáre

SITA 09.08.2013 3 469   Peter Velits Bmc Omega Pharma Quickstep Cestna Cyklistika

Peter Velits mení dres, bude jazdiť za BMC Dvojnásobný cyklistický majster sveta Peter Velits mení dres. Od novej sezóny bude jazdiť za zoskupenie BMC. Do konca roku 2013 účinkuje v tíme Omega Pharma-Quick Step. Pre Velitsa to bude piaty zamestnávateľ v profesionálnej kariére. V roku 2007 pôsobil vo Wiesenhofe, v rokoch 2008 až 2009 v Milrame, v sezónach 2010 a 2011 v HTC - Columbia a posledné dva ročníky v nástupníckom tíme po predchádzajúcom Omega Pharma - Quick Step. Ako amatér jazdil za Duklu Trenčín a Konicu Minoltu.
Čítajte viac »

Nové kotúčové brzdy Shimano pre cestných cyklistov