Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (511 - 520 z 1417 článkov)

V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste

slavo 20.02.2014 1 202   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Okolo Omanu

V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel (Lotto-Belisol), ktorý vyhral aj prvú etapu.

Fans Welcome Peter Sagan Back to California

2 komentáre

slavo 20.02.2014 4 061   Video Cestna Cyklistika Okolo Kalifornie Peter Sagan

Fans Welcome Peter Sagan Back to California Vychytaná pozvánka na 9. ročník Okolo Kalifornie, ktorý sa uskutoční 11-18. mája 2014.

14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu

SITA 19.02.2014 1 122   Okolo Omanu Peter Sagan Peter Velits Cestna Cyklistika

14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu Slovenský šampión a úradujúci Športovec roka Peter Sagan obsadil v stredajšej 2. etape na cyklistických pretekoch Okolo Ománu 14. miesto. Dvadsaťštyriročný jazdec tímu Cannondale sa nepresadil v záverečnom špurte, v ktorom triumfoval nórsky jazdec Alexander Kristoff z Kaťuše.

Peter Sagan v 1. etape Okolo Ománu na 18. mieste

3 komentáre

SITA 18.02.2014 1 702   Cestna Cyklistika Okolo Omanu Peter Sagan Peter Velits Vysledky

Peter Sagan v 1. etape Okolo Ománu na 18. mieste Úradujúci slovenský Športovec roka Peter Sagan z tímu Cannondale skončil v utorňajšej 1. etape cyklistických pretekov Okolo Ománu na 18. mieste. Krajan Peter Velits (BMC Racing Team) bol na 26. priečke. Obaja dokončili v hlavnom pelotóne.

Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014

PR článok 18.02.2014 2 447   Cyklokros Novinky Canyon Cestna Cyklistika

Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014 V predchádzajúcom článku MTB novinky značky Canyon sezóny 2014 sme vás informovali o tom najzaujímavejšom zo sveta MTB, dnes sa bližšie pozrieme na cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014.
Čítajte viac »

Bratislava premiérovo na triatlonovej mape Európy

3 komentáre

slavo 17.02.2014 1 197   Triatlon Bratislava Cestna Cyklistika

Bratislava premiérovo na triatlonovej mape Európy Bratislava sa tento rok premiérovo zaradí na triatlonovú mapu Európy, keď v termíne 17. – 18. mája 2014 bude hostiť preteky série Európskeho pohára 2014 s názvom PRESTIGIO CITY TRIATHLON BRATISLAVA 2014 - ETU European Cup.
Čítajte viac »

Potrestali ďalšieho Armstrongovho "obhajcu"

SITA 14.02.2014 1 649   Lance Armstrong Cestna Cyklistika Doping

Potrestali ďalšieho Armstrongovho Skúšobnú dobu, psychoterapiu a verejnoprospešné práce nariadil federálny súd v Denveri Robertovi Hitchinsovi z Utahu za to, že poslal výhražný mail výkonnému riaditeľovi Antidopingovej agentúry USA Travisovi Tygartovi, keď organizácia predvlani potrestala bývalého cyklistu Lancea Armstronga.

Prvá etapa World Tour na Slovensku povedie cez Oravu a Liptov

1 komentár

SITA 12.02.2014 5 219   Cestna Cyklistika Slovensko Worldtour Orava Okolo Polska

Prvá etapa World Tour na Slovensku povedie cez Oravu a Liptov Historicky prvá etapa cyklistickej World Tour, ktorá povedie územím Slovenska, sa začne vo štvrtok 7. augusta v Zakopanom a po 178 km vyvrcholí na Štrbskom Plese. Pelotón pretekov Okolo Poľska premiérovo zavíta na slovenské cesty na Orave, kde pôjde cez Suchú Horu, Oravice, Blatnú, kde bude horská prémia, Zuberec a cez horskú prémiu Huty sa dostane na Liptov.