Radosť pozerať na takú jazdu

slavo 04.04.2014 2 415   Cross Country Chris Akrigg Video

Radosť pozerať na takú jazdu Chris Akrigg v ďalšom zo svojich namakaných videí opäť nesklamal. Prvá minúta videa je síce len slabší úvod, ale potom je to už paráda!

Klasické Malokarpatské Cross Country

quidoo 25.03.2014 2 587   Cross Country Male Karpaty Trasa Mtb

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Čítajte viac »

Slováci bodovali na pretekoch v Číne

P.R. 01.10.2013 (naposledy upravený 02.10.2013) 3 004   Slovenska Reprezentacia Cross Country 2013 Reportaz Cina Michal Lami

Slováci bodovali na pretekoch v Číne Slovenská reprezentácia MTB sa zúčastnila 21.09. a 22.09.2013 pretekov SP C1 v Guiyangu v Číne, v zložení muži elite: Michal Lami,Bebčák Jozef a za ženy štartovala Zuzana Vojtašová.
Článok bol doplnený 02.10.2013.

Ružomberské schody 2013

mathosh 26.09.2013 2 228   Video Ruzomberske Schody 2013 Cross Country

Ružomberské schody 2013 MTB kritérium mesta Ružomberok - Ružomberské schody 2013 obrazom

GT XC Cross Country Skalica 2013

H-TRIATHLON TEAM 26.09.2013 1 152   Cross Country Hertl Sport 2013 Skalica

GT XC Cross Country Skalica 2013 Ahoj nadšenci horskej cyklistiky, prídite si zajazdiť na najkrajšiu XC trať na Záhorí. V sobotu 28.9.2013 pre Vás organizujeme pretek GT XC CROSS COUNTRY SKALICA 2013. Malebné prostredie v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina, neopakovateľná atmosféra a výnimočná trať ...to všetko na Vás v sobotu čaká. Viac info na www.h-triathlon.sk

Tešíme sa na Vás

H-TRIATHLON TEAM

MTB XC Séria Košice 2013

P.R. 25.09.2013 1 291   2013 Propozicie Pozvanka Kosice Cross Country

MTB XC Séria Košice 2013 Opäť XCéééčko v Košiciach. Tak je! Prach na trati majstrovstiev Slovenska už dávno usadol a tak je čas na ďalšie preteky v cross country. Po úspešnej minuloročnej premiére sme pre priaznivcov XC pripravili už druhý ročník seriálu piatich pretekov v blízkom okolí Košíc.

Finále svetového pohára MTB XCO v Nórsku

SZC 17.09.2013 1 311   Michal Lami 2013 Finale Mtb Majstrovstva Sveta Cross Country

Finále svetového pohára MTB XCO v Nórsku Michal Lami napriek technickým problémom obsadil vo finále SP v nórskom Hafjell 27. miesto a pripísal si ďalších 52 bodov do rebríčka UCI.
Čítajte viac »

SZC 03.09.2013 1 321   Slovenska Reprezentacia Majstrovstva Sveta Cross Country Reportaz Frantisek Lami

V juhoafrickom Pietermaritzburgu sa skončili Majstrovstvá sveta 2013 v MTB cross-country Reprezentačné družstvo zložené z pretekárov Michal Lami, František Lami, Jozef Bebčák a tímovej manažérky Jany Lamiovej sa zúčastnilo majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross-country v juhoafrickom Pietermaritzburgu.

Finálový pretek HERTLSPORT EXTREM TOUR 2013

P.R. 02.09.2013 1 834   Video Propozicie Hertl Sport Cross Country 2013

Finálový pretek HERTLSPORT EXTREM TOUR 2013 Pretek na horských bicykloch XC CROSS COUNTRY zaznamenal svoju premiéru v roku 2012. Trať preteku je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina na okruh o dĺžke 4000 m. Trať je naozaj zaujímavá nielen pre pretekárov ale aj divákov. Štart a cieľ preteku je situovaný do areálu rekreačného zariadenia Skaličan v Zlatníckej doline, kde je pripravené kompletné zázemie (občerstvenie po preteku, WC, sprchy, omývanie bicyklov, bufet, EXPO aréna...).

Zjazd mužov ovládol domáci Greg Minnaar

SITA 01.09.2013 806   Majstrovstva Sveta Vysledky Zjazd Downhill Cross Country

Zjazd mužov ovládol domáci Greg Minnaar Zlaté medaily si v záverečný deň majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v juhoafrickom Pietermaritzburgu rozdelili reprezentanti štyroch krajín. V zjazde v nedeľu triumfovali domáci pretekár Greg Minnaar a Britka Rachel Athertonová, v cross country šprinte získali najcennejšie kovy Austrálčan Paul van der Ploeg a Švédka Alexandra Engenová.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (4 201)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (3 009)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 878)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Čítajte viac »

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 766)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.

Klasické Malokarpatské Cross Country (2 587)

Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 398)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (2 297)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Čítajte viac »

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 (2 263)

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 145)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.
Čítajte viac »

Radiaca sústava: lanká a bowdeny (2 110)

Radiaca sústava: lanká a bowdeny Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. Prvá časť sa bude venovať lankám a bowdenom, ich výmene a „mojim“ jednoduchým vychytávkam. Začnem pekne asi najmenej náročnou činnosťou na zručnosť.