Svetový pohár v Novom Meste na Morave

slavo 22.05.2014 1 787   Svetovy Pohar Cross Country Morava Nove Mesto Na Morave

Svetový pohár v Novom Meste na Morave V termíne 23. - 25. mája sa na Vysočine stretne svetová špička MTB cross-country.
3. kolo tohtoročného seriálu Svetového pohára, prvé európske, štartuje kvalifikáciu na OH v Brazílii 2016. Tento fakt spolu s povestne výbornou organizáciou, kvalitnými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou láka na štart rekordný počet štartujúcich.
Čítajte viac »

Radosť pozerať na takú jazdu

slavo 04.04.2014 3 558   Cross Country Chris Akrigg Video

Radosť pozerať na takú jazdu Chris Akrigg v ďalšom zo svojich namakaných videí opäť nesklamal. Prvá minúta videa je síce len slabší úvod, ale potom je to už paráda!

Klasické Malokarpatské Cross Country

quidoo 25.03.2014 3 088   Cross Country Male Karpaty Trasa

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Čítajte viac »

Slováci bodovali na pretekoch v Číne

P.R. 01.10.2013 (naposledy upravený 02.10.2013) 3 164   Slovenska Reprezentacia Cross Country 2013 Reportaz Cina Michal Lami

Slováci bodovali na pretekoch v Číne Slovenská reprezentácia MTB sa zúčastnila 21.09. a 22.09.2013 pretekov SP C1 v Guiyangu v Číne, v zložení muži elite: Michal Lami,Bebčák Jozef a za ženy štartovala Zuzana Vojtašová.
Článok bol doplnený 02.10.2013.

Ružomberské schody 2013

mathosh 26.09.2013 2 499   Video Ruzomberske Schody 2013 Cross Country

Ružomberské schody 2013 MTB kritérium mesta Ružomberok - Ružomberské schody 2013 obrazom

GT XC Cross Country Skalica 2013

H-TRIATHLON TEAM 26.09.2013 1 289   Cross Country Hertl Sport 2013 Skalica

GT XC Cross Country Skalica 2013 Ahoj nadšenci horskej cyklistiky, prídite si zajazdiť na najkrajšiu XC trať na Záhorí. V sobotu 28.9.2013 pre Vás organizujeme pretek GT XC CROSS COUNTRY SKALICA 2013. Malebné prostredie v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina, neopakovateľná atmosféra a výnimočná trať ...to všetko na Vás v sobotu čaká. Viac info na www.h-triathlon.sk

Tešíme sa na Vás

H-TRIATHLON TEAM

MTB XC Séria Košice 2013

P.R. 25.09.2013 1 458   2013 Propozicie Pozvanka Kosice Cross Country

MTB XC Séria Košice 2013 Opäť XCéééčko v Košiciach. Tak je! Prach na trati majstrovstiev Slovenska už dávno usadol a tak je čas na ďalšie preteky v cross country. Po úspešnej minuloročnej premiére sme pre priaznivcov XC pripravili už druhý ročník seriálu piatich pretekov v blízkom okolí Košíc.

Finále svetového pohára MTB XCO v Nórsku

SZC 17.09.2013 1 437   Michal Lami 2013 Finale Majstrovstva Sveta Cross Country

Finále svetového pohára MTB XCO v Nórsku Michal Lami napriek technickým problémom obsadil vo finále SP v nórskom Hafjell 27. miesto a pripísal si ďalších 52 bodov do rebríčka UCI.
Čítajte viac »

SZC 03.09.2013 1 442   Slovenska Reprezentacia Majstrovstva Sveta Cross Country Reportaz Frantisek Lami

V juhoafrickom Pietermaritzburgu sa skončili Majstrovstvá sveta 2013 v MTB cross-country Reprezentačné družstvo zložené z pretekárov Michal Lami, František Lami, Jozef Bebčák a tímovej manažérky Jany Lamiovej sa zúčastnilo majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross-country v juhoafrickom Pietermaritzburgu.

Finálový pretek HERTLSPORT EXTREM TOUR 2013

P.R. 02.09.2013 2 157   Video Propozicie Hertl Sport Cross Country 2013

Finálový pretek HERTLSPORT EXTREM TOUR 2013 Pretek na horských bicykloch XC CROSS COUNTRY zaznamenal svoju premiéru v roku 2012. Trať preteku je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina na okruh o dĺžke 4000 m. Trať je naozaj zaujímavá nielen pre pretekárov ale aj divákov. Štart a cieľ preteku je situovaný do areálu rekreačného zariadenia Skaličan v Zlatníckej doline, kde je pripravené kompletné zázemie (občerstvenie po preteku, WC, sprchy, omývanie bicyklov, bufet, EXPO aréna...).

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (5 612)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 524)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 343)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 751)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 670)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 586)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 535)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 414)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 328)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.
Čítajte viac »

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 327)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?