Články v kategórii 'Cyklomaratonska Seria' (23 článkov)

Horal Tour 2013

18.08.2013 3 243

MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Slovenský pohár v XCM – zhrnutie prvej časti sezóny

09.07.2013 1 541

Po dlhých rokoch úpadku sa tento rok konečne podarilo naštartovať kvalitný seriál pretekov v MTB maratóne pod záštitou Slovenského zväzu cyklistiky. Pretekári kategórie Elite už nie sú miešaní s hobíkmi ale majú vlastnú kategóriu, čo je prvý krok vpred. Všetci registrovaní pretekári majú zároveň zúčastneným organizátorom, pre najlepších v konečnom hodnotení sú garantované finančné odmeny. Pretekári sú takto viacej motivovaní, aby sa stali registrovanými členmi zväzu cyklistiky.
Epilóg Cyklomaratónskej MTB série v Brezne

01.10.2012 4 272 14

Dňa 29.09.2012 sa skončila Cyklomaratónska MTB séria. Posledný 14. závod sa konal, ako minulý rok, v naozaj peknom meste Brezno. JAKI KELLYS biketour Brezno dáva bodku za slovenskými cyklomaratónmi v tomto roku. Teda, hor sa na úpätie Nízkych Tatier s noblesou a to tak, ako sa patrí. Tieto maratóny mi dávajú neopakovateľnú a jedinečnú šancu spoznať nové oblasti rodnej vlasti, však len vďaka cyklistike som spoznal pol Slovenska.
MTB Tour v Kremnici, teda na Skalke

25.09.2012 9 085 15

Sezóna nám už pomaly končí a ja sa chystám na dva posledné maratóny. Najskôr som zašiel na MTB Tour v Kremnici, ktorý sa konal 22.09.2012. Nedá mi na úvod nespomenúť počasie. Ďalší môj maratón, kde nepečie slnko. To akoby naschvál, vždy som riešil, či bude pršať alebo nie a vždy to vyšlo len tak tak, teraz k tomu je ešte aj zima. Aj tak je to asi stále lepšie, ako keby som mal dostať úpal. Týmto maratónom taktiež končí aj malá séria Slovenského pohára XCM.
Horal Tour - reportáž

14.08.2012 4 232 5

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

12.08.2012 2 529

Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko.

11.08.2012 2 349

Zdravíme Vás, milé bajkerky, milí bajkeri, kamaráti, či ostatné spriaznené duše s Kráľovským MTB maratónom.
Merida - Zelená stopa SNP

07.08.2012 6 437

Občianske združenie Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica pre vás pripravili jedenáste kolo cyklomaratónskej série. Sily si môžete zmerať na maratónskej , polmaratónskej a minimaratónskej trati.
Kráľovský MTB maratón

06.08.2012 5 750

Prinášame vám propozície piateho ročníka Kráľovského MTB maratónu, ktorý sa uskutoční 1.septembra a ktorého trasa prechádza rôznorodým prírodným prostredím Hornádskej kotliny a priľahlého pohoria Branisko, v okolí Širokého presahuje až do Šarišskej vrchoviny a nad Poľanovcami zasahuje do Levočských vrchov.
Hornohradský MTB maratón Málinec

31.07.2012 4 108 7

V Málinci som ešte nebol, no miestny kraj sa mi veľmi páči. Tak som využil príležitosť odviezť sa s Milanom na tento maratón. Termín síce kolidoval so Stupavou, ale to nevadilo. Ako Milan poznamenal, helikoptéra s balónom kvalitné podujatie bajkerom nespravia... Presun z BA sme spoločne aj s Tomášom absolvovali už v piatok a ubytovali sa v LC.
HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave

29.06.2012 6 581 1

MTB maratón HORAL patrí na Slovensku k legendám medzi cyklomaratónmi. Bude to už trinásty krát, čo sa cyklisti zo Slovenska, ale aj okolitých krajín postavia v sobotu 11.8.2012 v podtatranskom mestečku Svit na štart tej svoje trasy. Výber majú široký. Od rekreačnej HORAL SENZI 43 km, cez náročnejšiu HORAL LEJZI 75 km až po takmer extrémnu HORAL KREJZI 105km.
Deň do Intersport MTB Trophy & TV Markíza run 2012

27.07.2012 4 828

Pod záštitou bratislavského župana Pavla Freša sa tu uskutoční jubilejný - už 10. ročník Stupavského MTB maratónu. Tento ročník sa organizuje pod názvom: INTERSPORT Stupava Trophy 2012/Stupavský MTB maratón v kombinácii s TV Markíza BEHom. Podujatie podporil aj primátor hlavného mesta Milan Ftáčnik. Akciu pripravilo občianske združenie Maratón Stupava. Doteraz sa zaregistrovalo 1010 účastníkov, z toho takmer 200 cudzincov.
INTERSPORT Stupava Trophy 2012 sa blíži

20.07.2012 3 164

Ahojte všetci, ktorí fandite horskej cyklistike na Slovensku! Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám bližšie naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším generálnym partnerom INTERSPORT Slovensko.
Touto cestou by som vás chcel srdečne pozvať na náš už jubilejný desiaty ročník Stupavského MTB maratónu.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

25.06.2012 7 054 2

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Prvý (teda deviaty) Košický Maratón 2012

21.06.2012 6 638

V poradí 9. ročník 1. Košického bikemaratónu je tu a sme radi že toto podujatie je už súčasťou športového kalendára bikerov na Slovensku i v zahraničí. Ako po minulé roky, aj tentoraz, je 1. Košický bikemaratón sučasťou Cyklomaratónskej MTB serie.
Maratón Marikovskou dolinou 2012

13.06.2012 7 998 1

Srdečne Vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník maratónu Marikovskou dolinou (predtým FC maratón) do Udiče blízko Považskej Bystrice. Celé podujatie začne už v piatok podvečer 29.6.2012 šprintmi. Pôjde sa na dva skrátené okruhy na XC trati, kde sa mimochodom konajú aj cyklokrosové preteky, tento rok dokonca Svetový pohár B kategórie.
Oravský cyklomaratón ako ho ešte nepoznám

10.06.2012 6 366

Dňa 9.6.2012 sa v malebnej Oravskej prírode v meste Dolný Kubín uskutočnil 5. ročník Oravského cyklomaratónu. Počasie už druhý víkend po sebe protestovalo a takto nám dávalo najavo svoju moc nad biednym človekom. Nakoniec síce zapršalo, ale to ma neodradilo, ani mnohých ďalších a mohol som sa postaviť na štart týchto domácich pretekov. Tentoraz premiérovo za mokra, pred dvoma rokmi bolo totiž sucho.
Súťaž: 5. ročník Oravského cyklomaratónu

05.06.2012 8 329

Piaty ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie malé jubileum, ktoré sa organizátori rozhodli podporiť nielen klasicky dobre usporiadaným pretekom na dobre známej trati, ale najmä aj výrazne nízkym štartovným 5 EUR pri zachovaní kvality služieb. Novinku v štartovnom využilo až 260 pretekárov, čo predstavuje cca dvojnásobok prihlásených oproti minulému roku. Predošlé 4 ročníky boli rozdelené na 2 blatové a 2 suché. Súťaž o 2 štartovné je ukončená
Fatranský MTB maratón Rajecké Teplice 2012

21.05.2012 10 625 2

Štvrté kolo Cyklomaratónskej série a zároveň Majstrovstvá Slovenska v Maratóne sa budú konať o týždeň, 2.6.2012. v Rajeckých Tepliciach. Tu sú kompletné propozície.
Hornonitrianský MTB maraton 19.5.2012

04.05.2012 6 121

V Pravenci sa každoročne pod taktovkov Romana Barényiho odohrá viacero MTB pretekov a jeden z nich je Hornonitriansky MTB Maratón. Tento ročník sa pôjde 19.5. a pripravené sú 3 trasy: 82 km, 47 km a 20 km. Do pondelka máte možnosť prihlásenia za znížené štartovné,
7. ročník BBB Vlko-Hron cyklomaratónu

26.04.2012 7 015 1

Pozývame Vás na už 7. Ročník cyklistického Vlko – Hron MTB Maratónu, ktorý sa bude konať 5. Mája 2012. Maratón organizuje Cyklistický klub Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a KST Vibrama Malachov. Súťažiť sa bude na novom 42 km okruhu, ktorý sčasti vedie po starej trase. Hobby trať ide po starej trase predĺženej o 3 km.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2012

17.04.2012 4 456

6.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. V rámci nášho maratónu uskutočníme aj cyklistické preteky pre najmenších pretekárov.
Cyklomaratón Medzihorím Partizánske 2012

12.04.2012 6 827

Prinášame propozície prvého kola Cyklomaratónskej Série 2012 - Cyklomaratónu Medzihorím, ktorý sa uskutoční o niečo vyše týždňa 21.4.2012. Pripravené sú tri trate - 70km, 50km a 26km.