Horal Tour 2013

Imroman 18.08.2013 52 fotografií 2 828   Cyklomaratonska Seria Horal Tour Reportaz Fotogaleria Maraton

Horal Tour 2013 MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Článok bol doplnený 18.08.2013 o 11:30.

Slovenský pohár v XCM – zhrnutie prvej časti sezóny

SZC 09.07.2013 1 297   Vysledky Cyklomaratonska Seria Maraton Slovensky Pohar

Slovenský pohár v XCM – zhrnutie prvej časti sezóny Po dlhých rokoch úpadku sa tento rok konečne podarilo naštartovať kvalitný seriál pretekov v MTB maratóne pod záštitou Slovenského zväzu cyklistiky. Pretekári kategórie Elite už nie sú miešaní s hobíkmi ale majú vlastnú kategóriu, čo je prvý krok vpred. Všetci registrovaní pretekári majú zároveň zúčastneným organizátorom, pre najlepších v konečnom hodnotení sú garantované finančné odmeny. Pretekári sú takto viacej motivovaní, aby sa stali registrovanými členmi zväzu cyklistiky.

Epilóg Cyklomaratónskej MTB série v Brezne

milos21 01.10.2012 3 578   Cyklomaratonska Seria Reportaz Brezno

Epilóg Cyklomaratónskej MTB série v Brezne Dňa 29.09.2012 sa skončila Cyklomaratónska MTB séria. Posledný 14. závod sa konal, ako minulý rok, v naozaj peknom meste Brezno. JAKI KELLYS biketour Brezno dáva bodku za slovenskými cyklomaratónmi v tomto roku. Teda, hor sa na úpätie Nízkych Tatier s noblesou a to tak, ako sa patrí. Tieto maratóny mi dávajú neopakovateľnú a jedinečnú šancu spoznať nové oblasti rodnej vlasti, však len vďaka cyklistike som spoznal pol Slovenska.
Článok bol doplnený 01.10.2012 o 22:20.

MTB Tour v Kremnici, teda na Skalke

milos21 25.09.2012 8 383   Skalka Pri Kremnici Reportaz Cyklomaratonska Seria

MTB Tour v Kremnici, teda na Skalke Sezóna nám už pomaly končí a ja sa chystám na dva posledné maratóny. Najskôr som zašiel na MTB Tour v Kremnici, ktorý sa konal 22.09.2012. Nedá mi na úvod nespomenúť počasie. Ďalší môj maratón, kde nepečie slnko. To akoby naschvál, vždy som riešil, či bude pršať alebo nie a vždy to vyšlo len tak tak, teraz k tomu je ešte aj zima. Aj tak je to asi stále lepšie, ako keby som mal dostať úpal. Týmto maratónom taktiež končí aj malá séria Slovenského pohára XCM.

Horal Tour - reportáž

tmax 14.08.2012 (naposledy upravený 17.08.2012) 3 481   Cyklomaratonska Seria Tour Maraton Horal Reportaz Svit

Horal Tour - reportáž Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Článok bol doplnený 17.08.2012.

Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

SITA 12.08.2012 2 184   Svit Maraton Slovensky Pohar Vysledky Horal Cyklomaratonska Seria

Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

Čítajte viac »

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko.

P.R. 11.08.2012 1 732   Kralovsky Tricko Maraton Cyklomaratonska Seria

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko. Zdravíme Vás, milé bajkerky, milí bajkeri, kamaráti, či ostatné spriaznené duše s Kráľovským MTB maratónom.

Merida - Zelená stopa SNP

PR 07.08.2012 5 537   Maraton Merida Cyklomaratonska Seria Propozicie Zelena Stopa

Merida - Zelená stopa SNP Občianske združenie Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica pre vás pripravili jedenáste kolo cyklomaratónskej série. Sily si môžete zmerať na maratónskej , polmaratónskej a minimaratónskej trati.

Kráľovský MTB maratón

PR 06.08.2012 4 687   Maraton Propozicie Kralovsky Cyklomaratonska Seria

Kráľovský MTB maratón Prinášame vám propozície piateho ročníka Kráľovského MTB maratónu, ktorý sa uskutoční 1.septembra a ktorého trasa prechádza rôznorodým prírodným prostredím Hornádskej kotliny a priľahlého pohoria Branisko, v okolí Širokého presahuje až do Šarišskej vrchoviny a nad Poľanovcami zasahuje do Levočských vrchov.

Hornohradský MTB maratón Málinec

tmax 31.07.2012 3 320   Reportaz Hornohradsky Cyklomaratonska Seria Maraton

Hornohradský MTB maratón Málinec V Málinci som ešte nebol, no miestny kraj sa mi veľmi páči. Tak som využil príležitosť odviezť sa s Milanom na tento maratón. Termín síce kolidoval so Stupavou, ale to nevadilo. Ako Milan poznamenal, helikoptéra s balónom kvalitné podujatie bajkerom nespravia... Presun z BA sme spoločne aj s Tomášom absolvovali už v piatok a ubytovali sa v LC.

Najčítanejšie články za 30 dní

Môj stručný názor o prechode z 26ky na 29ku po viac ako roku jazdenia (7 977)

Môj stručný názor o prechode z 26ky na 29ku po viac ako roku jazdenia Po viac ako roku jazdenia Radovan Bíroš redaktor MTBiker.sk opisuje 7 hlavných postrehov, po prechode z kolies 26" na rozmer 29". Sú to jeho osobné skúsenosti a postrehy, ktoré vám môžu pomôcť pri rozhodovaní.
Článok bol doplnený 27.10.2014.
Čítajte viac »

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 302)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 861)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 642)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 590)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
Čítajte viac »

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (3 023)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.

Laktátová krivka - otázky a odpovede (2 953)

Laktátová krivka - otázky a odpovede Pre zlepšenie svojho výkonu sa oplatí poznať procesy, ktoré sa odohrávajú v našom tele pri telesnej záťaži. Do tejto oblasti určite patrí aj pojem laktátová krivka. Zistite, čo presne znamená tieto pojem a prečo môže byť jej poznanie pre vás užitočné.
Čítajte viac »

Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015 (2 726)

Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015 Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 (2 630)

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.
Čítajte viac »

Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny (2 426)

Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny Taliani majú svoje Stelvio, Francúzi Alpe d'Huez a Žilinčania Polom. Na tento kultový žilinský kopec si prišli už po jubilejný 10. raz zmerať sily bajkeri na horskú MTB časovku – Šprintpolom.