Janíčková obhájila titul majsterky sveta

SITA 07.09.2014 1 235   Majstrovstva Sveta Vysledky Cyklotrial Tatiana Janickova

Janíčková obhájila titul majsterky sveta Slovenská cyklotrialistka Tatiana Janíčková obhájila v nórskom Lillehammeri titul majsterky sveta. V dejisku olympijských súťaží bola dvadsaťročná Slovenka na jednotlivých sekciách suverénna, v troch kolách jej vždy robila menšie problémy len prvá sekcia. Janíčková napokon nazbierala 4 trestné body, o jedenásť menej ako strieborná Nemka Nina Reichenbachová.

Janíčková suverénnou víťazkou Svetového pohára

SITA 30.09.2013 990   Cyklotrial Tatiana Janickova Svetovy Pohar Trial 2013

Janíčková suverénnou víťazkou Svetového pohára Slovenská reprezentantka Tatiana Janíčková sa stala suverénnou víťazkou Svetového pohára v cyklotriale. Úradujúca majsterka sveta triumfovala v každom z piatich kôl seriálu SP a do budúcej sezóny pôjde ako svetová jednotka rebríčka UCI. Aj druhé miesto v celkovom poradí patrí Slovenke - Kristíne Sýkorovej. Erika Hlavatá skončila celkovo dvanásta.
Čítajte viac »

Janíčková má ako prvá Slovenka dúhový dres

SITA 04.09.2013 962   Cyklotrial Trial Majstrovstva Sveta Tatiana Janickova Rozhovor 2013

Janíčková má ako prvá Slovenka dúhový dres Slovenský cyklotrial má prvý dúhový dres majstra sveta Medzinárodnej cyklistickej únie. Postarala sa oň na svetovom šampionáte v juhoafrickom Pietermaritzburgu Tatiana Janíčková. Devätnásťročná členka STC Púchov triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.

Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty

SITA 31.08.2013 1 586   Majstrovstva Sveta Vysledky Tatiana Janickova Reprezentacia Slovenska Zeny Trial Cyklotrial

Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty Cyklotrialistka Tatiana Janíčková vybojovala pre Slovensko prvú zlatú medailu z tohtoročných majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a cyklotriale v juhoafrickom Pietermaritzburgu. Devätnásťročná Slovenka triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.

Janíčková vyhrala 4. kolo SP

SITA 18.08.2013 831   Trial Cyklotrial Tatiana Janickova Svetovy Pohar

Janíčková vyhrala 4. kolo SP Slovenská reprezentantka Tatiana Janíčková dominovala vo štvrtom kole Svetového pohára v cyklotirale v disciplíne trial pod hlavičkou UCI vo francúzskom meste Meribél.

Janíčková vyhrala úvod SP v Heubachu

SITA 21.04.2013 887   Cyklotrial Trial Tatiana Janickova Vysledky

Janíčková vyhrala úvod SP v Heubachu Slovenská reprezentantka v cyklotriale Tatiana Janíčková potvrdila úlohu favoritky a stala sa v daždivom počasí víťazkou úvodných pretekov Svetového pohára v nemeckom Heubachu.

Chris Akrigg je späť

mathosh 13.03.2013 1 245   Video Trial Cyklotrial Freeride Enduro

Chris Akrigg je späť Chris Akrigg nám po dlhšej dobe prináša ďalšie video, v ktorom opäť predvádza svoje jazdecké schopnosti!

Rozhovor s celkovou víťazkou Svetového pohára v roku 2012 Tatianou Janíčkovou

1 komentár

mathosh 12.03.2013 2 971   Rozhovor Tatiana Janickova Trial Cyklotrial

Rozhovor s celkovou víťazkou Svetového pohára v roku 2012 Tatianou Janíčkovou V dnešnom rozhovore sme položili niekoľko otázok Tatiane Janíčkovej, ktorá v súčasnosti tvorí slovenskú no najmä svetovú trialovú špičku. Okrem prvenstva v hodnotení UCI za rok 2012 má na svojom konte aj niekoľko medailí z majstrovstiev Európy, sveta a mnoho ďalších „menších“ úspechov. Prečítajte si viac o tejto mladej no veľmi skúsenej reprezentantke.

Cyklotrialisti zo Záriečia v roku 2012 potvrdili, že vo svete sú top

P.R. 09.02.2013 1 398   Tatiana Janickova Sezona Zariecie Trial Cyklotrial

Cyklotrialisti zo Záriečia v roku 2012 potvrdili, že vo svete sú top Úspešný rok majú za sebou slovenskí cyklisti z tímu CTK Záriečie, ktorým sa podarilo dosiahnuť v triale najvyššie méty. Slovensko má víťazku svetového pohára i bronz z majstrovstiev sveta.

Cyklotrial: Janíčková v Antverpách druhá, Sýkorová na 4. mieste

SITA 19.08.2012 1 339   Vysledky Cyklotrial World Cup Tatiana Janickova

Cyklotrial: Janíčková v Antverpách druhá, Sýkorová na 4. mieste Slovenská reprezentantka v cyklotriale Tatiana Janíčková obsadila druhé miesto v súťaži žien na tretích tohtosezónnych pretekoch Svetového pohára UCI v belgickom meste Antverpy (17. - 19. augusta). Líderka priebežného poradia SP nazbierala v pretekoch 22 trestných bodov, víťazkou sa stala Španielka Gemma Abantová-Condalová (20 trestných bodov).

Najčítanejšie články za 30 dní

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? (5 660)

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? Snáď na každých závodoch sú štarty naozaj ostré, špurtuje sa a prvé kopce sa dupú, čo môže byť hlavne problém pre cyklistov, ktorí sa sústredia primárne na vytrvalosť. Ak vás hneď na začiatku utrhnú a potom sa musíte prebíjať cez pomalších pretekárov, tak to vás vie obrať o pár sekúnd, či minút.
Článok bol doplnený 30.09.2014 o 20:35.
Čítajte viac »

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 177)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (4 119)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Čítajte viac »

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou (3 610)

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 543)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 455)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 268)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Čítajte viac »

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave (3 059)

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (2 859)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb (2 853)

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb Zdravím všetkých bikerov. Moje meno je Mário, nick Marinada a napísal som niečo málo o tom, ako som sa zaľúbil do MTB.