Janíčková suverénnou víťazkou Svetového pohára

SITA 30.09.2013 963   Cyklotrial Tatiana Janickova Svetovy Pohar Trial 2013

Janíčková suverénnou víťazkou Svetového pohára Slovenská reprezentantka Tatiana Janíčková sa stala suverénnou víťazkou Svetového pohára v cyklotriale. Úradujúca majsterka sveta triumfovala v každom z piatich kôl seriálu SP a do budúcej sezóny pôjde ako svetová jednotka rebríčka UCI. Aj druhé miesto v celkovom poradí patrí Slovenke - Kristíne Sýkorovej. Erika Hlavatá skončila celkovo dvanásta.
Čítajte viac »

Janíčková má ako prvá Slovenka dúhový dres

SITA 04.09.2013 921   Cyklotrial Trial Majstrovstva Sveta Tatiana Janickova Rozhovor 2013

Janíčková má ako prvá Slovenka dúhový dres Slovenský cyklotrial má prvý dúhový dres majstra sveta Medzinárodnej cyklistickej únie. Postarala sa oň na svetovom šampionáte v juhoafrickom Pietermaritzburgu Tatiana Janíčková. Devätnásťročná členka STC Púchov triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.

Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty

SITA 31.08.2013 1 511   Majstrovstva Sveta Vysledky Tatiana Janickova Reprezentacia Slovenska Zeny Trial Cyklotrial

Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty Cyklotrialistka Tatiana Janíčková vybojovala pre Slovensko prvú zlatú medailu z tohtoročných majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a cyklotriale v juhoafrickom Pietermaritzburgu. Devätnásťročná Slovenka triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.

Janíčková vyhrala 4. kolo SP

SITA 18.08.2013 816   Trial Cyklotrial Tatiana Janickova Svetovy Pohar

Janíčková vyhrala 4. kolo SP Slovenská reprezentantka Tatiana Janíčková dominovala vo štvrtom kole Svetového pohára v cyklotirale v disciplíne trial pod hlavičkou UCI vo francúzskom meste Meribél.

Janíčková vyhrala úvod SP v Heubachu

SITA 21.04.2013 849   Cyklotrial Trial Tatiana Janickova Vysledky

Janíčková vyhrala úvod SP v Heubachu Slovenská reprezentantka v cyklotriale Tatiana Janíčková potvrdila úlohu favoritky a stala sa v daždivom počasí víťazkou úvodných pretekov Svetového pohára v nemeckom Heubachu.

Chris Akrigg je späť

mathosh 13.03.2013 1 225   Video Trial Cyklotrial Freeride Enduro

Chris Akrigg je späť Chris Akrigg nám po dlhšej dobe prináša ďalšie video, v ktorom opäť predvádza svoje jazdecké schopnosti!

Rozhovor s celkovou víťazkou Svetového pohára v roku 2012 Tatianou Janíčkovou

1 komentár

mathosh 12.03.2013 2 903   Rozhovor Tatiana Janickova Trial Cyklotrial

Rozhovor s celkovou víťazkou Svetového pohára v roku 2012 Tatianou Janíčkovou V dnešnom rozhovore sme položili niekoľko otázok Tatiane Janíčkovej, ktorá v súčasnosti tvorí slovenskú no najmä svetovú trialovú špičku. Okrem prvenstva v hodnotení UCI za rok 2012 má na svojom konte aj niekoľko medailí z majstrovstiev Európy, sveta a mnoho ďalších „menších“ úspechov. Prečítajte si viac o tejto mladej no veľmi skúsenej reprezentantke.

Cyklotrialisti zo Záriečia v roku 2012 potvrdili, že vo svete sú top

P.R. 09.02.2013 1 334   Tatiana Janickova Sezona Zariecie Trial Cyklotrial

Cyklotrialisti zo Záriečia v roku 2012 potvrdili, že vo svete sú top Úspešný rok majú za sebou slovenskí cyklisti z tímu CTK Záriečie, ktorým sa podarilo dosiahnuť v triale najvyššie méty. Slovensko má víťazku svetového pohára i bronz z majstrovstiev sveta.

Cyklotrial: Janíčková v Antverpách druhá, Sýkorová na 4. mieste

SITA 19.08.2012 1 267   Vysledky Cyklotrial World Cup Tatiana Janickova

Cyklotrial: Janíčková v Antverpách druhá, Sýkorová na 4. mieste Slovenská reprezentantka v cyklotriale Tatiana Janíčková obsadila druhé miesto v súťaži žien na tretích tohtosezónnych pretekoch Svetového pohára UCI v belgickom meste Antverpy (17. - 19. augusta). Líderka priebežného poradia SP nazbierala v pretekoch 22 trestných bodov, víťazkou sa stala Španielka Gemma Abantová-Condalová (20 trestných bodov).

Slovenka Janíčková sa stala majsterkou Európy v cyklotriale

SITA 22.07.2012 507   Majstrovstva Europy Cyklotrial

Slovenka Tatiana Janíčková sa stala majsterkou Európy v cyklotriale. Na kontinentálnom šampionáte Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v nemeckom meste Weilrod-Riedelbach triumfovala vo finále pred favorizovanou Španielkou Gemmou Abantovou-Condalovou. Janíčková v troch kolách nazbierala 21 trestných bodov, o dva menej ako Španielka.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 884)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 807)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 769)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 669)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 804)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 432)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 337)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 304)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Čítajte viac »

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks (2 282)

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks Po dlhom čakaní sme pripravili prvú, limitovanú sériu dresov MTBIKER. Top kvalita od firmy Silvini v jednoduchom dizajne, vo farbách a logu MTBIKER. Aj Peter Velits závidí*. Neváhajte, je ich len 50 ks.

Testujeme: DEMA Tigra 3.0 - Bike stvorený pre ženy (2 217)

Testujeme: DEMA Tigra 3.0 - Bike stvorený pre ženy Rám tejto tigrice vyšiel spod rúk slovenského výrobcu DEMA a tešiť sa mu môžu najmä dámy, pretože geometria je prispôsobená práve nám, ženám. Bicykel skôr stvorený na rodinné výjazdy za dobrú cenu (€549,99) môže však príjemne prekvapiť aj na pretekoch, stačí naň vyskočiť a oprieť sa do pedálov. Ako jazdí? Dozviete sa už nižšie.