Pozzovivo víťazom 8. etapy Gira, M. Velits 79.

SITA 13.05.2012 499   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Domenico Pozzovivo Ryder Hesjedal

Talian Domenico Pozzovivo zvíťazil v 8. etape cyklistických pretekov Giro d'Italia zo Sulmony na vrchol Lago Laceno (229 km), keď s náskokom vyše 20 sekúnd nechal za sebou španielske duo Benat Intxausti, Joaquím Rodriguez. Slovák Martin Velits obsadil 79. priečku.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 011)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 721)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (3 289)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 216)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.

Cyklohotel Urbanov Vrch (2 942)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 467)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 466)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 198)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

Nočná jazda - pretek s preľudmi (2 175)

Nočná jazda - pretek s preľudmi Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...

Čítajte viac »

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 160)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.