Články v kategórii 'Expedicia' (1 - 10 z 37 článkov)

Sudety MTB challenge 2015 - etapák bez kompromisov

georgio 10.08.2015 4 513   Etapove Preteky Trophy Sudety Expedicia Horska Cyklistika

Sudety MTB challenge 2015 - etapák bez kompromisov Iba kúsok od slovenských hraníc na Poľskej strane Sudet sa už po jedenásty-krát koná 7-dňový etapový závod Sudety MTB Challenge. Dĺžka 425 km, celkové prevýšenie 13 239 metrov a heslo“ No compromise, absolute MTB“ z neho robia asi najťažší ešte relatívne finančne dostupný etapák v Európe. Tomu zodpovedá aj osadenstvo, kde ani zďaleka nedominujú domáci Poliaci, ale stáva sa už záležitosťou celosvetovou (napr. závodníci z Austrálie a Nového Zélandu). Vyšvihané lýtka, najnovšie stroje, tímové dresy a vôbec spôsob akým tu každý jazdí už dáva tušiť, že najbližší týždeň budeme spolu s „parťákom“ Danielom súčasťou trošku iného preteku než zvyčajne.

Čítajte viac »

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (2. časť)

johnnySVK 06.08.2015 2 761   1000 Miles Reportaz Expedicia

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (2. časť) Pred týždňom sme zverejnili reportáž z extrémnych pretekov 1000miles od Jána Litavského. Tu je 2. diel reportáže: deň 8 až deň 14 a po 1600 km a 2 týždňoch jazdenia aj cieľ pretekov.
Čítajte viac »

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (1. časť)

johnnySVK 30.07.2015 15 fotografií 2 975   Expedicia Reportaz 1000 Miles

POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (1. časť) Predpokladám, že väčšina z vás, ktorá navštevuje aspoň trošku pravidelne stránky MTBIKER, vie, čo sa zhruba skrýva pod názvom „1000 MILES ADVENTURE“. Pre vás ostatných len taká základná informácia: ide o non-stop preteky bez zabezpečenia naprieč Českom a Slovenskom o celkovej dĺžke približne 1000 míľ, tj. niečo málo cez 1600km. Zakladateľ a hlavný organizátor preteku je český extrémny biker Honza Kopka, prvé preteky sa išli v roku 2011. Trasa je vopred daná pomocou GPS a organizátor sa ju snaží viesť čo najväčšou divočinou, ako je len možné, teda prevažne ťažkým terénom - lesmi, horami a dolami a preteku sa môže zúčastniť každý, ktorý sa pohybuje po trati vlastnou silou.

Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles

stefanvanicky 01.07.2015 3 612   Pozvanka 1000 Miles Horska Cyklistika Expedicia

Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles Už túto nedeľu štartuje kultová akcia dlhá 1000 míľ respektíve 1609 km. Aké je to nechať sa očariť touto akciou, stihnúť okamžite vypredanú registráciu, natrénovať a nakoniec sa zbaliť na štart? O týchto ale aj ďalších záležitostiach nám napísal Štefan, ktorý v nedeľu vyráža na dobrodružstvo menom Isoma 1000 Miles Adventure.

Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru

slavo 28.01.2015 1 898   Singletrail Video Peru Horska Cyklistika Expedicia

Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru Dokument vznikol v lete 2014, kedy sa skupinka bikerov vydala do strednej časti peruánských Ánd. Nejde iba o čisto bike jazdenie, ale dokument prináša aj viacero historických zaujímavostí pre doplnenie súvislostí o jednej z významných civilizácií našej minulosti.
Čítajte viac »

Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť?

slavo 03.12.2014 9 984   Video Expedicia Cestna Cyklistika Chorvatsko Madarsko Turecko Zabava

Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť? Autor a zároveň aj jazdec do popisu videa doslova napísal: "Sekl jsem s vysokou školou. Neměl jsme však téměř žádné peníze a rodiče mi řekli, že mě nebudou peněžně podporovat, když nestuduju. S osmi stovkama na účtu a dalšíma osmi v peněžence jsem si našel nějaké brigády v Brně a začal vydělávat na vysněnou cestu na kole." Slušne spravené video je o tom, aká bola cesta, kam až prišiel a čo všetko sa mu na ceste prihodilo.
Čítajte viac »

Z Bratislavy do Benátok. Sám.

MisoPO 20.11.2014 70 fotografií 6 743   Cestna Cyklistika Tip Na Vylet Dunajska Cyklocesta Expedicia

Z Bratislavy do Benátok. Sám. Keďže od mojej sólo letnej cykloexpedície ubehol už nejaký ten piatok, rozhodol som sa, že si zaspomínam, a podelím sa s vami o zážitky, pozitívne aj tie menej pozitívne skúsenosti a fotografie z cesty. Túto cestu som plánoval približne rok. Od návratu z 3 - dňového cyklovýletu v Maďarsku v lete 2013 som začal plánovať trasu na nasledujúci rok. Do úvahy pripadali viaceré cieľové destinácie. Nakoniec to však, aj kvôli možnosti návratu, vyhrali na plnej čiare Benátky.