Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť?

slavo 03.12.2014 7 405   Video Expedicia Cestna Cyklistika Chorvatsko Madarsko Turecko Zabava

Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť? Autor a zároveň aj jazdec do popisu videa doslova napísal: "Sekl jsem s vysokou školou. Neměl jsme však téměř žádné peníze a rodiče mi řekli, že mě nebudou peněžně podporovat, když nestuduju. S osmi stovkama na účtu a dalšíma osmi v peněžence jsem si našel nějaké brigády v Brně a začal vydělávat na vysněnou cestu na kole." Slušne spravené video je o tom, aká bola cesta, kam až prišiel a čo všetko sa mu na ceste prihodilo.
Čítajte viac »

Z Bratislavy do Benátok. Sám.

MisoPO 20.11.2014 70 fotografií 4 346   Cestna Cyklistika Tip Na Vylet Dunajska Cyklocesta Expedicia

Z Bratislavy do Benátok. Sám. Keďže od mojej sólo letnej cykloexpedície ubehol už nejaký ten piatok, rozhodol som sa, že si zaspomínam, a podelím sa s vami o zážitky, pozitívne aj tie menej pozitívne skúsenosti a fotografie z cesty. Túto cestu som plánoval približne rok. Od návratu z 3 - dňového cyklovýletu v Maďarsku v lete 2013 som začal plánovať trasu na nasledujúci rok. Do úvahy pripadali viaceré cieľové destinácie. Nakoniec to však, aj kvôli možnosti návratu, vyhrali na plnej čiare Benátky.

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

slavo 24.05.2014 4 399   Tip Na Vylet Expedicia Video

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Čítajte viac »

Liptovské derby na poslednom snehu

4 komentáre

quidoo 26.04.2014 2 045   Liptov Horska Cyklistika Liptovsky Mikulas Cyklotrasy Expedicia Vyjazd

Liptovské derby na poslednom snehu Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.

MTBiker expedícia 2013

Lapierre 03.09.2013 1 525   Pozvanka Info Propozicie Allmountain 2013 Varin Expedicia Mtbiker.sk

MTBiker expedícia 2013 6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Článok bol doplnený 03.09.2013 o 22:20.

Na bicykli okolo Slovenska 2013

Tomáš Kopřiva 24.08.2013 4 930   Cykloturistika Slovensko Na Bicykli Okolo Slovenska Reportaz Fotogaleria 2013 Expedicia

Na bicykli okolo Slovenska 2013 13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl

Latanka 21.08.2013 2 663   1000 Miles Reportaz Rozhovor Expedicia 2013

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl Filip, alias 4fitness.cz. Štartoval na všetkých ročníkoch. Do tohto nastúpil s cieľom zvíťaziť, nakoniec skončil na druhom mieste. Na stránke preteku od februára písal o svojej príprave a tak ho súperi mali prečítaného. Nevadilo mu to. Naopak, keď tu bol sneh a dážď, volal ich na spoločné pobyty do teplých krajín.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc

3 komentáre

Latanka 13.08.2013 2 544   Expedicia Rozhovor 1000 Miles

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc Nějakou příhodu? No nejvíce si pamatuju opravdu ty, kdy mi bylo nejhůř a to bylo dvakrát - jednou asi 100 km před cílem. Den před tím jsem chtěl dojet do Děčína tam přespat někde v posteli abych byl fit a další den to narvat do cíle.

Okolo sveta na bicykli - Balkán

4 komentáre

karolv 12.08.2013 3 188   Reportaz Expedicia 2013 Cesta Okolo Sveta World Bike Travel

Okolo sveta na bicykli - Balkán Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.

Na bicykli okolo Slovenska

2 komentáre

Tomáš Kopřiva 17.07.2013 1 961   Okolo Slovenska Expedicia 2013 Cesta Cestovat

Na bicykli okolo Slovenska Nápad, ktorý som nosil v hlave niekoľko rokov. Neustále som to odkladal a vždy sa našiel dôvod, prečo cestu nezrealizovať. Tento rok sa však moje odhodlanie vystupňovalo na maximum a práve preto už v tejto chvíli šliapem do pedálov. Spolu so mnou sa na cestu vydal aj poľský kolega Lukasz, ktorý sa o akcii dozvedel na internete.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (17 685)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 850)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 501)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 967)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 914)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 817)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 534)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

FELT technológia pruženia FAST (2 167)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.
Čítajte viac »

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 108)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na 27.5“ kolesách (2 093)

Test: Rock Machine Blizzard 90 – Parádne enduro za dobrú cenu na  27.5“ kolesách Rok 2015 nám klope na dvere a nové modely bicyklov sa presúvajú z výstavných pódií do terénu na prvé testy. Rock Machine som pred približne desiatimi rokmi pri mojich začiatkoch aktívnej horskej cyklistiky vnímal dosť intenzívne, kamarátovi, ktorý si kúpil jeden z vtedajších modelov som ticho závidel. Po rokoch musím priznať, že RM takmer úplne zmizol z môjho zorného poľa až do minulého mesiaca, kedy sa mi na test dostala enduro novinka v podobe modelu Blizzard 90 na 27.5“ kolesách.