Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

slavo 24.05.2014 4 271   Tip Na Vylet Expedicia Video

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Čítajte viac »

Liptovské derby na poslednom snehu

4 komentáre

quidoo 26.04.2014 1 948   Liptov Horska Cyklistika Liptovsky Mikulas Cyklotrasy Expedicia Vyjazd

Liptovské derby na poslednom snehu Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.

MTBiker expedícia 2013

Lapierre 03.09.2013 1 444   Pozvanka Info Propozicie Allmountain 2013 Varin Expedicia Mtbiker.sk

MTBiker expedícia 2013 6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Článok bol doplnený 03.09.2013 o 22:20.

Na bicykli okolo Slovenska 2013

Tomáš Kopřiva 24.08.2013 4 646   Cykloturistika Slovensko Na Bicykli Okolo Slovenska Reportaz Fotogaleria 2013 Expedicia

Na bicykli okolo Slovenska 2013 13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl

Latanka 21.08.2013 2 535   1000 Miles Reportaz Rozhovor Expedicia 2013

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl Filip, alias 4fitness.cz. Štartoval na všetkých ročníkoch. Do tohto nastúpil s cieľom zvíťaziť, nakoniec skončil na druhom mieste. Na stránke preteku od februára písal o svojej príprave a tak ho súperi mali prečítaného. Nevadilo mu to. Naopak, keď tu bol sneh a dážď, volal ich na spoločné pobyty do teplých krajín.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc

3 komentáre

Latanka 13.08.2013 2 462   Expedicia Rozhovor 1000 Miles

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc Nějakou příhodu? No nejvíce si pamatuju opravdu ty, kdy mi bylo nejhůř a to bylo dvakrát - jednou asi 100 km před cílem. Den před tím jsem chtěl dojet do Děčína tam přespat někde v posteli abych byl fit a další den to narvat do cíle.

Okolo sveta na bicykli - Balkán

4 komentáre

karolv 12.08.2013 3 037   Reportaz Expedicia 2013 Cesta Okolo Sveta World Bike Travel

Okolo sveta na bicykli - Balkán Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.

Na bicykli okolo Slovenska

2 komentáre

Tomáš Kopřiva 17.07.2013 1 883   Okolo Slovenska Expedicia 2013 Cesta Cestovat

Na bicykli okolo Slovenska Nápad, ktorý som nosil v hlave niekoľko rokov. Neustále som to odkladal a vždy sa našiel dôvod, prečo cestu nezrealizovať. Tento rok sa však moje odhodlanie vystupňovalo na maximum a práve preto už v tejto chvíli šliapem do pedálov. Spolu so mnou sa na cestu vydal aj poľský kolega Lukasz, ktorý sa o akcii dozvedel na internete.

O hlúpom Janovi

Latanka 16.07.2013 4 621   1000 Miles Reportaz Zabava Expedicia 2013

O hlúpom Janovi Bol raz jeden hlúpy Jano. Keď spal, vyzeral ako v poriadku. Keď otvoril ústa, bolo to horšie a keď sa pohol z domu, bol magnetom na prúsery. Hlavičku mal sice peknú, ale dutú. Napriek tomu ho dali rodičia študovať. Budeš kresliť mapy -povedal mu otec, keď mal hlúpy Jano 15 rokov. A tak sa v škole učil ako sa kreslí sever, že ružovou farbou sa značí štátna hranica a podobne.

Príprava na 1000 míľ 2013

Latanka 25.06.2013 3 325   1000 Miles Priprava Info 2013 Reportaz Expedicia Ultramaraton

Príprava na 1000 míľ 2013 Na tieto náročné preteky sa treba náležite pripraviť. Keďže predchádzajúce dva ročníky štartovali v daždi niekto vymyslel trenažér vo vani. Dole sa naleje blato a zhora tečie studená sprcha. Iní trénovali tisíce kilometrov s naloženým bikom v plnej výbave.

Najčítanejšie články za 30 dní

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (3 603)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Čítajte viac »

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 979)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

Test: SmartMaps - Jazdenie v horskom teréne (2 835)

Test: SmartMaps - Jazdenie v horskom teréne „Kde som?“ „Kde mám teraz ísť?“ toto sa pýtam sám seba pomerne často, keď jazdím bicyklom po horách a objavujem nové zvážnice a miesta s krásnymi výhľadmi. Možno sa to časom zmení a vždy budem vedieť kde som. Dostal som možnosť vyskúšať platenú verziu máp – SmartMaps: GPS&Naviogation.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 819)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou (2 695)

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.
Čítajte viac »

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský (2 603)

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 574)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode (2 467)

Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode Kto by si nechcel pobikovať v raji....Teda mám na mysli Slovenský raj. Navyše pre mňa sa jedná o lokalitu, kde som nikdy predtým nebol a tak bolo o programe na sobotu rozhodnuté. A „trochu“ blata k tomu predsa nemôže nikomu uškodiť :).

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť (2 440)

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...
Čítajte viac »

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise (2 410)

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise Upršané finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji na 595 fotografiách. Reportáž prinesieme v najbližších dňoch. Ako sa vám páčilo a už ste stihli dať dokopy svoj bike :) ?