Články v kategórii 'Expedicia' (1 - 10 z 33 článkov)

Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru

slavo 28.01.2015 1 601   Singletrail Video Peru Horska Cyklistika Expedicia

Po stopách Inkov: Hľadanie stratených trailov v Peru Dokument vznikol v lete 2014, kedy sa skupinka bikerov vydala do strednej časti peruánských Ánd. Nejde iba o čisto bike jazdenie, ale dokument prináša aj viacero historických zaujímavostí pre doplnenie súvislostí o jednej z významných civilizácií našej minulosti.
Čítajte viac »

Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť?

slavo 03.12.2014 9 269   Video Expedicia Cestna Cyklistika Chorvatsko Madarsko Turecko Zabava

Aké je to nechať vysokú školu a vydať sa na bajku zistiť, kam sa dá až ísť? Autor a zároveň aj jazdec do popisu videa doslova napísal: "Sekl jsem s vysokou školou. Neměl jsme však téměř žádné peníze a rodiče mi řekli, že mě nebudou peněžně podporovat, když nestuduju. S osmi stovkama na účtu a dalšíma osmi v peněžence jsem si našel nějaké brigády v Brně a začal vydělávat na vysněnou cestu na kole." Slušne spravené video je o tom, aká bola cesta, kam až prišiel a čo všetko sa mu na ceste prihodilo.
Čítajte viac »

Z Bratislavy do Benátok. Sám.

MisoPO 20.11.2014 70 fotografií 5 924   Cestna Cyklistika Tip Na Vylet Dunajska Cyklocesta Expedicia

Z Bratislavy do Benátok. Sám. Keďže od mojej sólo letnej cykloexpedície ubehol už nejaký ten piatok, rozhodol som sa, že si zaspomínam, a podelím sa s vami o zážitky, pozitívne aj tie menej pozitívne skúsenosti a fotografie z cesty. Túto cestu som plánoval približne rok. Od návratu z 3 - dňového cyklovýletu v Maďarsku v lete 2013 som začal plánovať trasu na nasledujúci rok. Do úvahy pripadali viaceré cieľové destinácie. Nakoniec to však, aj kvôli možnosti návratu, vyhrali na plnej čiare Benátky.

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

slavo 24.05.2014 4 510   Tip Na Vylet Expedicia Video

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Čítajte viac »

Liptovské derby na poslednom snehu

4 komentáre

quidoo 26.04.2014 2 246   Liptov Horska Cyklistika Liptovsky Mikulas Cyklotrasy Expedicia Vyjazd

Liptovské derby na poslednom snehu Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.

MTBiker expedícia 2013

Lapierre 03.09.2013 1 619   Pozvanka Info Propozicie Allmountain 2013 Varin Expedicia Mtbiker.sk

MTBiker expedícia 2013 6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Článok bol doplnený 03.09.2013 o 22:20.

Na bicykli okolo Slovenska 2013

Tomáš Kopřiva 24.08.2013 5 773   Cykloturistika Slovensko Na Bicykli Okolo Slovenska Reportaz Fotogaleria 2013 Expedicia

Na bicykli okolo Slovenska 2013 13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl

Latanka 21.08.2013 2 862   1000 Miles Reportaz Rozhovor Expedicia 2013

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl Filip, alias 4fitness.cz. Štartoval na všetkých ročníkoch. Do tohto nastúpil s cieľom zvíťaziť, nakoniec skončil na druhom mieste. Na stránke preteku od februára písal o svojej príprave a tak ho súperi mali prečítaného. Nevadilo mu to. Naopak, keď tu bol sneh a dážď, volal ich na spoločné pobyty do teplých krajín.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc

3 komentáre

Latanka 13.08.2013 2 639   Expedicia Rozhovor 1000 Miles

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc Nějakou příhodu? No nejvíce si pamatuju opravdu ty, kdy mi bylo nejhůř a to bylo dvakrát - jednou asi 100 km před cílem. Den před tím jsem chtěl dojet do Děčína tam přespat někde v posteli abych byl fit a další den to narvat do cíle.

Okolo sveta na bicykli - Balkán

4 komentáre

karolv 12.08.2013 3 411   Reportaz Expedicia 2013 Cesta Okolo Sveta World Bike Travel

Okolo sveta na bicykli - Balkán Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.