MTBiker expedícia 2013

Lapierre 03.09.2013 1 294   Pozvanka Info Propozicie Allmountain 2013 Varin Expedicia Mtbiker.sk

MTBiker expedícia 2013 6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Článok bol doplnený 03.09.2013 o 22:20.

Na bicykli okolo Slovenska 2013

Tomáš Kopřiva 24.08.2013 3 691   Cykloturistika Slovensko Na Bicykli Okolo Slovenska Reportaz Fotogaleria 2013 Expedicia

Na bicykli okolo Slovenska 2013 13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl

Latanka 21.08.2013 2 243   1000 Miles Reportaz Rozhovor Expedicia 2013

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl Filip, alias 4fitness.cz. Štartoval na všetkých ročníkoch. Do tohto nastúpil s cieľom zvíťaziť, nakoniec skončil na druhom mieste. Na stránke preteku od februára písal o svojej príprave a tak ho súperi mali prečítaného. Nevadilo mu to. Naopak, keď tu bol sneh a dážď, volal ich na spoločné pobyty do teplých krajín.

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc

3 komentáre

Latanka 13.08.2013 2 304   Expedicia Rozhovor 1000 Miles

Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc Nějakou příhodu? No nejvíce si pamatuju opravdu ty, kdy mi bylo nejhůř a to bylo dvakrát - jednou asi 100 km před cílem. Den před tím jsem chtěl dojet do Děčína tam přespat někde v posteli abych byl fit a další den to narvat do cíle.

Okolo sveta na bicykli - Balkán

4 komentáre

karolv 12.08.2013 2 766   Reportaz Expedicia 2013 Cesta Okolo Sveta World Bike Travel

Okolo sveta na bicykli - Balkán Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.

Na bicykli okolo Slovenska

2 komentáre

Tomáš Kopřiva 17.07.2013 1 623   Okolo Slovenska Expedicia 2013 Cesta Cestovat

Na bicykli okolo Slovenska Nápad, ktorý som nosil v hlave niekoľko rokov. Neustále som to odkladal a vždy sa našiel dôvod, prečo cestu nezrealizovať. Tento rok sa však moje odhodlanie vystupňovalo na maximum a práve preto už v tejto chvíli šliapem do pedálov. Spolu so mnou sa na cestu vydal aj poľský kolega Lukasz, ktorý sa o akcii dozvedel na internete.

O hlúpom Janovi

Latanka 16.07.2013 4 388   1000 Miles Reportaz Zabava Expedicia 2013

O hlúpom Janovi Bol raz jeden hlúpy Jano. Keď spal, vyzeral ako v poriadku. Keď otvoril ústa, bolo to horšie a keď sa pohol z domu, bol magnetom na prúsery. Hlavičku mal sice peknú, ale dutú. Napriek tomu ho dali rodičia študovať. Budeš kresliť mapy -povedal mu otec, keď mal hlúpy Jano 15 rokov. A tak sa v škole učil ako sa kreslí sever, že ružovou farbou sa značí štátna hranica a podobne.

Príprava na 1000 míľ 2013

Latanka 25.06.2013 2 986   1000 Miles Priprava Info 2013 Reportaz Expedicia Ultramaraton

Príprava na 1000 míľ 2013 Na tieto náročné preteky sa treba náležite pripraviť. Keďže predchádzajúce dva ročníky štartovali v daždi niekto vymyslel trenažér vo vani. Dole sa naleje blato a zhora tečie studená sprcha. Iní trénovali tisíce kilometrov s naloženým bikom v plnej výbave.

Stratený v Peru

mathosh 23.05.2013 2 480   Video Allmountain Expedicia Gopro

Stratený v Peru Kameru GoPro dnes vlastní veľa ludí, no takýto edit zvládne len málokto...Video z ktorého vyžaruje dobrodrúžstvo a energia vás snáď správne inšpiruje pred blížiacim sa víkendom

Race Across South Africa Freedom Challenge 2012

seda mys 14.03.2013 1 792   Reportaz Expedicia Maraton Ultramaraton

Race Across South Africa Freedom Challenge 2012 Medzi 18.06 a 23.07 2012 sme sa zúčastnili preteku v južnej Afrike. Zasa jeden čo sa hrdí prívlastkom najťažší. Posúďte sami.

Najčítanejšie články za 30 dní

Niekoľko zásad jarnej prípravy na bicykli (3 820)

Niekoľko zásad jarnej prípravy na bicykli Začíname tzv. jarnú prípravu na bicykli. Marec je nielen mesiacom MDŽ, mesiacom knihy, ale pre cyklistov najmä mesiacom, kedy s ťažkosťami a s veľkou netrpezlivosťou čakajú na prvý jarný deň. Počasie na rozdiel od minulého roku celkom praje najazďovaniu kilometrov a budovaniu si pevného objemového základu.
Čítajte viac »

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (3 419)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (2 905)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.
Čítajte viac »

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 616)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 609)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Čítajte viac »

Klasické Malokarpatské Cross Country (2 500)

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 256)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.
Čítajte viac »

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 026)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (1 956)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Čítajte viac »

Test kamery Liquid Image Ego Full HD (1 865)

Test kamery Liquid Image Ego Full HD V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.