Triumf Quintanu na Giro d´Italia

SITA 01.06.2014 935   Cestna Cyklistika Nairo Quintana Vysledky Giro D Italia

Triumf Quintanu na Giro d´Italia Cyklista Nairo Quintana sa stal prvým kolumbijským víťazom pretekov Giro d´Italia. Jazdec tímu Movistar si definitívne obliekol ružový dres v nedeľu popoludní v talianskom Terste. Víťazom záverečnej 21. etapy sa stal Slovinec Luka Mezgec z tímu Giant-Shimano. Mezgec zvíťazil v záverečnom špurte pred Talianom Giacomom Nizzolom (Trek Factory Racing) a Američanom Tylerom Farrarom (Garmin Sharp).

Giro d´Italia 2014 bude spomienkou na Pantaniho

SITA 16.10.2013 1 505   Cestna Cyklistika Giro D Italia 2014

Giro d´Italia 2014 bude spomienkou na Pantaniho Cyklistické Giro d´Italia 2014 bude na budúci rok doménou všestranných jazdcov. V itinerári síce bude aj osem etáp pre šprintérov, ale aj tri časovky a desať etáp s kopcovitým profilom. V poradí 97. ročník pretekov navštívi okrem Talianska aj Severné Írsko a Írsko. Budúcoročné talianske podujatie Grand Tour odštartujú v múzeu Titanicu v severoírskom Belfaste časovkou družstiev na 21,7 km a vyvrcholí v nedeľu 1. júna v centre Terstu.
Článok bol doplnený 16.10.2013 o 21:45.

Giro 2014 sa začne v Belfaste, pribudol deň voľna

SITA 26.09.2013 620   Cestna Cyklistika Giro D Italia 2014

Giro 2014 sa začne v Belfaste, pribudol deň voľna Na budúcoročnom Giro d´Italia bude o jeden voľný deň viac ako doteraz. Rada profesionálnej cyklistiky zavedenie voľného dňa navyše schválila počas majstrovstiev sveta vo Florencii. Zmena si zároveň vyžiadala aj presun prvej etapy z tradičnej soboty na piatok.

Giro d'Italia 2013

mathosh 03.05.2013 1 480   Video Cestna Cyklistika Giro D Italia 2013

Giro d'Italia 2013 Rok sa s rokom zišiel a jeden z najprestížnejších a najťažších etapových pretekov sveta je tu znova

Giro 2014 sa nezačne na Slovensku, ale v Belfaste

SITA 21.02.2013 874   2014 Giro D Italia Cestna Cyklistika

Cyklistické preteky Giro d´Italia sa nebudú v roku 2014 začínať na Slovensku, ako o tom v minulosti uvažovali viacerí členovia vlády SR. Jedno z troch podujatí Grand Tour odštartuje v roku 2014 v severoírskom Belfaste, etapovými mestami počas prvých troch dní budú aj Armagh a írska metropola Dublin. Niektoré z tria slávnych pretekov navštívili túto časť Európy v naposledy v roku 1998, keď sa tam konala časť Tour de France.

Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia

SITA 28.05.2012 669   Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012 Giro D Italia

Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia Ryder Hesjedal sa stal prvým kanadským víťazom cyklistických pretekov Grand Tour, keď v nedeľu triumfoval na Giro d´Italia. O svojom prvenstve rozhodol až v záverečnej 21. etape, ktorou bola časovka na 28,2 km v uliciach Milána. Jazdu proti chronometru ovládol Talian Marco Pinotti o 39 sekúnd pred Geraintom Thomasom, tretí skončil Jesse Sergent z Nového Zélandu. Hesjedalovi stačila na vybojovanie si ružového dresu 6. pozícia, keďže doterajší líder Joaquín Rodríguez obsadil až 26. priečku.

V 20. etape Gira víťazstvo De Gendta, lídrom Rodríguez

SITA 26.05.2012 591   Cestna Cyklistika Joaquim Rodriguez 2012 Giro D Italia

Belgický cyklista Thomas De Gendt sa stal časom 6:54:41 h víťazom sobotňajšej predposlednej 20. etapy Giro d'Italia, keď mal pred druhým v poradí Damianom Cunegom z Lampre 56-sekundový náskok. Tretiu pozíciu obsadil Španiel Mikel Ituralde s odstupom na víťaza 2:50 min. V celkovej klasifikácii vedie stále Joaquim Rodríguez, ktorý v sobotu skončil štvrtý, pred Ryderom Hesjedalom má 31-sekundový náskok. Tretí je domáci Michele Scarponi z tímu Lampre (+1:51 min).

V 19. etape na Gire víťazstvo Čecha Kreuzigera

SITA 26.05.2012 524   Joaquim Rodriguez Roman Kreuziger Cestna Cyklistika 2012 Giro D Italia

Český cyklista Roman Kreuziger sa stal časom 6:18:02 h víťazom piatkovej 19. etapy Giro d'Italia, keď v záverečnom stúpaní na Alpe di Pameago mal pred druhým v poradí Kanaďanom Ryderom Hesjedalom 19-sekundový náskok. Tretiu pozíciu obsadil Joaquim Rodríguez s 32-sekundovým odstupom na víťaza.

18. etapa na Gire pre Guardiniho, M. Velits odstúpil

SITA 24.05.2012 750   Joaquim Rodriguez Cestna Cyklistika 2012 Martin Velits Giro D Italia

Taliansky cyklista Andrea Guardini sa stal víťazom štvrtkovej 18. etapy Giro d'Italia, keď v záverečnom špurte zdolal majstra sveta Marka Cavendisha. Tretí bol ďalší domáci jazdec Roberto Ferrari. V celkovej klasifikácii vedie stále Joaquim Rodríguez Oliver pred Ryderom Hesjedalom a Ivanom Bassom.

Stredajšia 17. etapa na Gire pre doterajšieho lídra

SITA 24.05.2012 594   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Joaquim Rodriguez

Španielsky cyklista Joaquim Rodríguez Oliver sa stal víťazom stredajšej 17. etapy Giro d'Italia a stále je lídrom prestížnych pretekov. Na druhom mieste skončil Talian Ivan Basso, na treťom mieste klasifikovali Kanaďana Rydera Hesjedala. V celkovej klasifikácii vedie Joaquim Rodríguez Oliver pred Hesjedalom a Bassom. Po utorkovej viac odpočinkovej etape sa pretekári dostrali do kopcov s cieľom v známom stredisku Cortina d'Ampezzo.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (17 317)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 734)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 490)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 950)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 894)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 769)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 513)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

FELT technológia pruženia FAST (2 093)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.
Čítajte viac »

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 091)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské (1 941)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.