V La Bresse triumfy Absalona a Dahleovej

SITA 20.05.2012 623   Cross Country Uci Julien Absalon Gunn Rita Dahle Svetovy Pohar

Výsledky nedeľňajších finálových disciplín na podujatí Svetového pohára v horskej cyklistike vo francúzskom La Bresse.

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (5 636)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 528)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 355)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 758)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 678)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 591)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 540)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 426)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 335)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 331)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.