Horal Tour 2013

Imroman 18.08.2013 52 fotografií 2 519   Cyklomaratonska Seria Horal Tour Reportaz Fotogaleria Maraton

Horal Tour 2013 MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Článok bol doplnený 18.08.2013 o 11:30.

Fotogaléria Horal 2013

mathosh 11.08.2013 52 fotografií 3 577   Horal 2013 Tour Maraton Fotogaleria Fotoreport

Fotogaléria Horal 2013 Fotogaléria z vysokohorského cyklomaratónu v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier, ktorý bol zároveň druhou etapou preteku Horal Tour. Na štart dlhej trate sa v sobotu ráno za jemného dažďa postavilo viac ako 80 pretekárov. Po 130km, prejazde Kráľovej hole a rýchlych zmenách počasia sa do cieľa dostal ako prvý Ján Hruška s časom 6:42:00.4. Kompletné výsledky nájdete tu
Čítajte viac »

Výhercom štartovného sa stáva...

mathosh 02.08.2013 554   2013 Horal Startovne Sutaz

Výhercom štartovného sa stáva... Súťaž o štartovné na maratóne Horal a jedinom etapovom MTB preteku na Slovensku, Horal Tour pozná svojich víťazov.

Súťaž o štartovné na maratóne Horal a Horal Tour

P.R. 24.07.2013 715   Horal 2013 Sutaz Startovne

Súťaž o štartovné na maratóne Horal a Horal Tour MTBiker vám prináša súťaž o štartovné na blížiacom sa vysokohorskom cyklomaratóne Horal v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier. Môžete si tiež zasúťažiť o štartovné na jedinečnom a jedinom etapovom (trojdňový) MTB maratón na Slovensku, Horal Tour. Stačí správne odpovedať na súťažnú otázku a zo správnych odpovedí možno vyberieme práve Vás! Viac info o Horale a Horal Tour nájdete na www.horal.sk alebo v propozíciách

Horal 2013

P.R. 29.06.2013 6 525   Horal Maraton Propozicie 2013

Horal 2013 Pravý vysokohorský cyklomaratón v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier. Najvyšší bod: Kráľova Hoľa 1946m! Na jej vrchol sa účastníci dostanú po absolvovaní 12km dlhého stúpania s prevýšením 1000m. z obce Šumiac.

Horal Tour - reportáž

tmax 14.08.2012 (naposledy upravený 17.08.2012) 3 184   Cyklomaratonska Seria Tour Maraton Horal Reportaz Svit

Horal Tour - reportáž Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Článok bol doplnený 17.08.2012.

Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

SITA 12.08.2012 2 061   Svit Maraton Slovensky Pohar Vysledky Horal Cyklomaratonska Seria

Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave

1 komentár

izi 29.06.2012 (naposledy upravený 29.07.2012) 4 890   Horal Maraton Cyklomaratonska Seria Propozicie

HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave MTB maratón HORAL patrí na Slovensku k legendám medzi cyklomaratónmi. Bude to už trinásty krát, čo sa cyklisti zo Slovenska, ale aj okolitých krajín postavia v sobotu 11.8.2012 v podtatranskom mestečku Svit na štart tej svoje trasy. Výber majú široký. Od rekreačnej HORAL SENZI 43 km, cez náročnejšiu HORAL LEJZI 75 km až po takmer extrémnu HORAL KREJZI 105km.
Článok bol doplnený 29.07.2012.

Senzi okruh na Horale 2011

petos 17.08.2011 991   Horal Senzi Maraton Reportaz

Senzi okruh na Horale 2011 V sobotu 13. augusta sa uskutočnil už 12.ročník DEMA HORAL ALTO MTB maratónu a 3.ročník 3-dňového HORAL TOUR etapového maratónu. Rovnako ako v minulých ročníkoch, aj tento rok bolo zázemie pretekov vo Svite pod Vysokými Tatrami. Pekné a teplé počasie pred HORALOM sľubovalo suchú trať bez brodenia sa v hlbokom blate a na štart prilákalo takmer 600 pretekárov vrátane dvoch borcov na jednokolkách, ktorí absolvovali 18,5 km trať s prevýšením 760 metrov. Pre nás „klasikov“ organizátor pripravil 4 trate od najdlhšej KREJZI pre skutočných maratóncov po najkratšiu DEJZI pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov.

Horal Tour 2011

iceman 16.08.2011 1 214   Horal Tour De France Maraton Reportaz

Horal Tour 2011 Posledný víkend sa konal už 12. ročník jedného z najznámejších slovenských maratónov – Horal MTB marathon. Ja som si tu tento rok odbil premiéru a aby som si ten „zaručený zážitok“, ktorý sľubovali organizátori poistil, rozhodol som sa absolvovať celý trojdňový etapák Horal tour.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (3 658)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (2 970)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 754)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Čítajte viac »

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 719)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.

Klasické Malokarpatské Cross Country (2 545)

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 333)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (2 229)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Čítajte viac »

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 (2 193)

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 077)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.
Čítajte viac »

Test kamery Liquid Image Ego Full HD (1 931)

Test kamery Liquid Image Ego Full HD V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.