Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014

iceman 12.08.2014 717 fotografií 2 127   Skoda Bike Open Tour Maraton Horska Cyklistika Tour Horal

Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014 Už pätnáste narodeniny oslávil v tomto roku ŠKODA Horal MTB maratón, jediný vysokohorský maratón v strednej Európe. Výbornú povesť tohto maratónu podčiarkuje zaradenie tohto podujatia do medzinárodnej série Intersport Marathon serie 2014, do SLOVAK XCM TOUR a do novovznikajúcej domácej ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Počas horalovského víkendu sa uskutočnila aj ďalšia časť Detskej Tour Petra Sagana. Vysoké ambície tohto maratónu potvrdzuje aj fakt, že skúsený organizačný tím okolo Ivana Zimu podal v tomto roku prostredníctvom Slovenského zväzu cyklistiky oficiálnu žiadosť o organizovanie majstrovstiev Európy v XCM v roku 2017. Organizátorom v tomto držím palce, pretože za svoju výbornú prácu by si takúto poctu zaslúžili.
Čítajte viac »

717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam?

1 komentár

tomkud 11.08.2014 2 154   Svit Maraton Fotoreport Horal Skoda Bike Open Tour

717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam? V sobotu 9. augusta sa vo Svite závodilo na tratiach Horal Krejzi, Krejzi, Senzi, Ízi a Dejzi. Kto sa zúčastnil určite si prišiel na svoje, pretože počasie vyšlo na výbornú a trať ponúkala krásne výhľady na naše krásne Tatry.

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend

2 komentáre

P.R. 07.08.2014 932   Horal Skoda Bike Open Tour Maraton

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 pokračuje štvrtým podujatím už tento víkend. ŠKODA Horal MTB Maratón ponúkne na výber päť rôzne dlhých a náročných tratí. Výnimočným zážitkom bude výstup na 1946 metrov vysokú Kráľovú Hoľu. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA. Cyklomaratón sa uskutoční v sobotu 9. augusta, prvé preteky štartujú o 7:00 hod.

slavo 22.07.2014 646   Horal Sutaz Vyhodnotenie

Výhercovia súťaže o štartovné na ŠKODA Horal MTB Maratón, celú tour, dres, vestu a cyklistické nohavice Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné a ďalšie zaujímavé ceny.

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón

slavo 16.07.2014 1 389   Pozvanka Horal MTB Maraton

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 9.8.2014 a je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.

Horal Tour 2013

Imroman 18.08.2013 52 fotografií 2 750   Cyklomaratonska Seria Horal Tour Reportaz Fotogaleria Maraton

Horal Tour 2013 MTB „etapáky“ v zahraničí naberajú neustále na popularite. Slovensko žiaľ dlho zaostávalo až sa túto skutočnosť rozhodol pred piatimi rokmi zmeniť Ivan Zima so svojím projektom Horal Tour. Tradičné stúpanie na Kráľovu Hoľu sa vďaka tomu po rokoch vrátilo a doteraz vždy tvorilo dejisko prvej etapy. Po novom ale malo byť všetko trochu inak...
Článok bol doplnený 18.08.2013 o 11:30.

Fotogaléria Horal 2013

mathosh 11.08.2013 52 fotografií 3 784   Horal 2013 Tour Maraton Fotogaleria Fotoreport

Fotogaléria Horal 2013 Fotogaléria z vysokohorského cyklomaratónu v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier, ktorý bol zároveň druhou etapou preteku Horal Tour. Na štart dlhej trate sa v sobotu ráno za jemného dažďa postavilo viac ako 80 pretekárov. Po 130km, prejazde Kráľovej hole a rýchlych zmenách počasia sa do cieľa dostal ako prvý Ján Hruška s časom 6:42:00.4. Kompletné výsledky nájdete tu
Čítajte viac »

Výhercom štartovného sa stáva...

mathosh 02.08.2013 604   2013 Horal Startovne Sutaz

Výhercom štartovného sa stáva... Súťaž o štartovné na maratóne Horal a jedinom etapovom MTB preteku na Slovensku, Horal Tour pozná svojich víťazov.

Súťaž o štartovné na maratóne Horal a Horal Tour

P.R. 24.07.2013 808   Horal 2013 Sutaz Startovne

Súťaž o štartovné na maratóne Horal a Horal Tour MTBiker vám prináša súťaž o štartovné na blížiacom sa vysokohorskom cyklomaratóne Horal v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier. Môžete si tiež zasúťažiť o štartovné na jedinečnom a jedinom etapovom (trojdňový) MTB maratón na Slovensku, Horal Tour. Stačí správne odpovedať na súťažnú otázku a zo správnych odpovedí možno vyberieme práve Vás! Viac info o Horale a Horal Tour nájdete na www.horal.sk alebo v propozíciách

Horal 2013

P.R. 29.06.2013 7 292   Horal Maraton Propozicie 2013

Horal 2013 Pravý vysokohorský cyklomaratón v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier. Najvyšší bod: Kráľova Hoľa 1946m! Na jej vrchol sa účastníci dostanú po absolvovaní 12km dlhého stúpania s prevýšením 1000m. z obce Šumiac.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 702)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 921)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 477)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (3 419)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 326)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 085)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cyklohotel Urbanov Vrch (3 018)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 644)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 529)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 281)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.