Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii

janten 16.10.2014 1 231   Michal Lami Janka Stevkova Horska Cyklistika Reprezentacia Slovenska

Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike (olympijskej disciplíne cross-country) vycestovala v zložení - traja pretekári kategórie muži Elite, menovite: Michal Lami, František Lami a Martin Haring, 08. októbra 2014 na UCI maratón a 6denné etapové preteky v horskej cyklistike S2 kategórie: „Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014“ do Malajzie (ostrov Langkawi). Hlavným cieľom reprezentačného výjazdu je zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie (LOH 2016).
Čítajte viac »

Števková vyhrala preteky svetového kalendára UCI

2 komentáre

SITA 12.10.2014 2 156   Michal Lami Janka Stevkova Horska Cyklistika Vysledky

Števková vyhrala preteky svetového kalendára UCI Slovenská reprezentantka v horskej cyklistike Janka Keseg Števková vyhrala preteky kategórie 3 svetového kalendára UCI v maratóne v malajskom regióne Langkawi. Keseg Števková bola jedinou európskou účastníčkou podujatia na 75 km, konkurenciu jej vytvorili najlepšie Ázijčanky.

1 komentár

janten 11.09.2014 65 fotografií 2 428   Michal Lami Horska Cyklistika Reprezentacia Slovenska Majstrovstva Sveta Janka Stevkova

Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike cross-country sa zúčastnila na Majstrovstvách sveta v nórskom meste Hafjell V najprestížnejších kategóriách muži a ženy Elite Michal Lami a Janka Keseg Števková dosiahli svoje najlepšie umiestnenia na majstrovstvách sveta a pripísali si cenné body do osobného rebríčka UCI ako aj do olympijského rankingu krajín.

Slovenská reprezentácia MTB cez víkend závodila vo francúzskom Méribe

SITA 25.08.2014 1 771   Vysledky Horska Cyklistika Reprezentacia Michal Lami Slovenska Janka Stevkova

Slovenská reprezentácia MTB cez víkend závodila vo francúzskom Méribe Švajčiari Nino Schurter a Jolanda Neffová sa stali víťazmi nedeľňajších súťaží v elitnej kategórii mužov a žien v cross country na pretekoch Svetového pohára horských cyklistov vo francúzskom stredisku Méribel. Kým Neffová sa po záverečných pretekoch SP v sezóne stala víťazkou celkového hodnotenia, Schurter skončil druhý za v nedeľu druhým Francúzom Julienom Absalonom.

Slovenskí pretekári zvíťazili v celkovom hodnotení rakúskeho pohára MLA 2014

2 komentáre

Lamiova 02.07.2014 974   MTB Mountainbike Liga Austria Mla Janka Stevkova Michal Lami

Slovenskí pretekári zvíťazili v celkovom hodnotení rakúskeho pohára MLA 2014 Janka Števková a Michal Lami sa stali v nedeľu celkovými víťazmi rakúskej MLA (Mountainbike Liga Austria) v najprestížnejších kategóriách Ženy Elite a Muži Elite.
Čítajte viac »

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície

SITA 11.08.2012 978   Janka Stevkova Peter Sagan Olympijske Hry 2012 Londyn

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície Slovenskí športovci výsledkami na Hrách XXX. olympiády v Londýne nenadviazali na úspechy z Pekingu. Slovensko získalo v britskej metropole štyri medaily, strelkyňa Zuzana Štefečeková bola strieborná, jej kolegyňa Danka Barteková a vodní slalomári Pavol a Peter Hochschornerovci a Michal Martikán bronzoví.

Števková 21., zlato pre Francúzku Bressetovú

3 komentáre

SITA 11.08.2012 1 549   Janka Stevkova Julie Bresset Vysledky Olympijske Hry

Števková 21., zlato pre Francúzku Bressetovú Slovenská reprezentantka Janka Števková skončila v sobotňajšej súťaži v cross country horských cyklistiek na Hrách XXX. olympiády v Londýne na 21. mieste. Poradilo sa jej tak zlepšiť svoje umiestnenie z OH 2008 v Pekingu, kde skončila na 24. pozícii. Od štartu až do cieľa sa 36-ročná členka tímu CK EPIC Dohňany pohybovala v polovici tretej desiatky. Do záverečného kola vstupovala na 23. priečke, no pred cieľom sa jej podarilo predstihnúť Poľku Gorickú aj Slovinku Klemenčičovú.

Článok bol doplnený 11.08.2012 o 18:55.
Čítajte viac »

Števková nemá v Londýne prehnané ambície

SITA 10.08.2012 1 342   Janka Stevkova Olympijske Hry Londyn 2012 Cross Country

Števková nemá v Londýne prehnané ambície Horská cyklistka Janka Števková sa rovnako ako pred štyrmi rokmi v Pekingu dozvedela o svojej nominácii na olympijské hry až počas ich trvania. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila pred týždňom nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku.

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková

SITA 03.08.2012 (naposledy upravený 05.08.2012) 1 470   Londyn Olympijske Hry Janka Stevkova

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková od vyslaných redaktorov Petra Pašutha a Zdena Suchého) - Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Jana Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.
Článok bol doplnený 05.08.2012.
Čítajte viac »

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka

3 komentáre

SITA 05.08.2012 1 104   Janka Stevkova Londyn Olympijske Hry

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Janka Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.

Najčítanejšie články za 30 dní

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu (4 522)

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?
Čítajte viac »

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 (4 442)

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov (3 459)

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Čítajte viac »

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 (3 413)

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Článok bol doplnený 16.11.2014 o 19:15.
Čítajte viac »

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov (3 066)

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY (2 976)

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (1 910)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey (1 745)

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Čítajte viac »

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava (1 680)

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji (1 646)

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji Na Havaj, na ostrov Maui som pricestoval v dostatočnom predstihu a tak som mal dosť času na aklimatizáciu, ktorá bola pre mňa veľmi dôležitá, keďže klíma na Havaji je úplne iná ako na Slovensku. V tomto období je na Havaji teplo a vlhko. Taktiež som mal dosť času vyrovnať sa s časovým posunom, na obhliadnutie si bežeckej a cyklistickej trate a zvyknúť si na plávanie vo vlnách. Vôbec to nebolo jednoduché.