4 komentáre

SITA 07.12.2014 (naposledy upravený 08.12.2014) 857   Cestna Cyklistika Londyn Drahova Cyklistika Alzbeta Pavlendova

Alžbeta Pavlendová skončila šestnásta v bodovačke na treťom podujatí Svetového pohára v Londýne Slovenská reprezentantka v dráhovej cyklistike Alžbeta Pavlendová obsadila 16. miesto v bodovacích pretekoch žien na treťom podujatí Svetového pohára v Londýne. Na olympijskej dráhe v britskej metropole triumfovala Amy Cureová.
Článok bol doplnený 08.12.2014.
Čítajte viac »

SITA 07.07.2014 1 069   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France Londyn

Peter Sagan opäť na výbornom druhom mieste a získava náskok v bodovacej súťaži o zelený dres Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 3. etape cyklistických pretekov Tour de France z Cambridge do Londýna (155 km) na 2. mieste. Podobne ako v prvej etape zdolal 24-ročného jazdca tímu Cannondale len Nemec Marcel Kittel. Žilinčan je naďalej držiteľom zeleného dresu pre najlepšieho muža bodovacej súťaže i bieleho pre prvého cyklistu celkovej klasifikácie do 25 rokov.
Článok bol doplnený 07.07.2014 o 20:10.
Čítajte viac »

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície

SITA 11.08.2012 988   Janka Stevkova Peter Sagan Olympijske Hry 2012 Londyn

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície Slovenskí športovci výsledkami na Hrách XXX. olympiády v Londýne nenadviazali na úspechy z Pekingu. Slovensko získalo v britskej metropole štyri medaily, strelkyňa Zuzana Štefečeková bola strieborná, jej kolegyňa Danka Barteková a vodní slalomári Pavol a Peter Hochschornerovci a Michal Martikán bronzoví.
Čítajte viac »

Števková nemá v Londýne prehnané ambície

SITA 10.08.2012 1 348   Janka Stevkova Olympijske Hry Londyn 2012 Cross Country

Števková nemá v Londýne prehnané ambície Horská cyklistka Janka Števková sa rovnako ako pred štyrmi rokmi v Pekingu dozvedela o svojej nominácii na olympijské hry až počas ich trvania. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila pred týždňom nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku.

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková

SITA 03.08.2012 (naposledy upravený 05.08.2012) 1 475   Londyn Olympijske Hry Janka Stevkova

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková od vyslaných redaktorov Petra Pašutha a Zdena Suchého) - Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Jana Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.
Článok bol doplnený 05.08.2012.
Čítajte viac »

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka

3 komentáre

SITA 05.08.2012 1 118   Janka Stevkova Londyn Olympijske Hry

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Janka Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.
Čítajte viac »

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom

SITA 03.08.2012 1 262   Londyn Bradley Wiggins Olympijske Hry Cestna Cyklistika Casovka

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom Brit Bradley Wiggins dosiahol po celkovom triumfe na Tour de France 2012 ďalší veľký úspech: na olympijských hrách v Londýne sa v stredu stal víťazom cyklistickej časovky mužov na 44 km. V jazde proti chronometru mal čas 50:39,54 min a presadil sa s náskokom 42 sekúnd pred Nemcom Tonym Martinom.

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn

SITA 29.07.2012 1 217   Peter Sagan Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Alexander Vinokurov

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn Kazašský cyklista Alexander Vinokurov si vybojoval zlatú medailu v sobotňajších pretekoch mužov s hromadným štartom na Hrách XXX. olympiády v Londýne. Skúsený, onedlho už 39-ročný Vinokurov (nar. 16. 9. 1973) využil v závere zaváhanie Rigoberta Urama Urama, ktorý sa nepochopiteľne obzeral dozadu za blížiacou sa skupinkou pretekárov, ušiel juhoamerickému cyklistovi a napokon bez väčších problémov triumfoval časom 5:45:57 h.
Čítajte viac »

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný

2 komentáre

SITA 29.07.2012 2 012   Londyn Olympijske Hry Cestna Cyklistika Peter Sagan

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný Slovensko zažíva vďaka výsledkom Petra Sagana cyklistický boom, v sobotu mnohí sledovali jeho úsilie na olympijskej trati v Londýne. V pretekoch s hromadným štartom patril Sagan k favoritom. Keďže bol jediným zástupcom SR v štartovom poli, rozhodol sa pre jednoznačnú taktiku. Sústredil sa na Britov a Nemcov a čakal, čo urobia oni. Svoje úlohy však napokon favorizované krajiny nedotiahli do úspešného konca.
Čítajte viac »

Viacerí odborníci pasujú Sagana za favorita

SITA 27.07.2012 690   Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Peter Sagan

Meno slovenského reprezentanta v cestnej cyklistike Petra Sagana poriadne zarezonovalo v kuloároch po prestížnych pretekoch Tour de France, mnohí ho pasujú za favorita v sobotňajších pretekoch na olympijských hrách 2012 v Londýne. Na TdF získal 22-ročný Žilinčan tri etapové víťazstvá a zelený dres pre najaktívnejšieho pretekára.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (15 069)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 438)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 070)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 887)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 836)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 478)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 428)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 029)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
Čítajte viac »

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské (1 914)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.

Výhercovia štartovného na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY (1 033)

Výhercovia štartovného na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY Už poznáme mená dvoch šťastných súťažiacich, ktorí získavajú po 2 free štartovné. Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre. Ako som prechádzal súťažné odpovede, prekvapilo ma, že pri tak jednoduchej otázke bolo takmer 10 zlých odpovedí...