SITA 07.07.2014 925   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France Londyn

Peter Sagan opäť na výbornom druhom mieste a získava náskok v bodovacej súťaži o zelený dres Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 3. etape cyklistických pretekov Tour de France z Cambridge do Londýna (155 km) na 2. mieste. Podobne ako v prvej etape zdolal 24-ročného jazdca tímu Cannondale len Nemec Marcel Kittel. Žilinčan je naďalej držiteľom zeleného dresu pre najlepšieho muža bodovacej súťaže i bieleho pre prvého cyklistu celkovej klasifikácie do 25 rokov.
Článok bol doplnený 07.07.2014 o 20:10.
Čítajte viac »

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície

SITA 11.08.2012 912   Janka Stevkova Peter Sagan Olympijske Hry 2012 Londyn

OH: Slováci ustúpili z pozícií, štyri medaily nenaplnili ambície Slovenskí športovci výsledkami na Hrách XXX. olympiády v Londýne nenadviazali na úspechy z Pekingu. Slovensko získalo v britskej metropole štyri medaily, strelkyňa Zuzana Štefečeková bola strieborná, jej kolegyňa Danka Barteková a vodní slalomári Pavol a Peter Hochschornerovci a Michal Martikán bronzoví.
Čítajte viac »

Števková nemá v Londýne prehnané ambície

SITA 10.08.2012 1 299   Janka Stevkova Olympijske Hry Londyn 2012 Cross Country

Števková nemá v Londýne prehnané ambície Horská cyklistka Janka Števková sa rovnako ako pred štyrmi rokmi v Pekingu dozvedela o svojej nominácii na olympijské hry až počas ich trvania. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila pred týždňom nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku.

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková

SITA 03.08.2012 (naposledy upravený 05.08.2012) 1 439   Londyn Olympijske Hry Janka Stevkova

UCI pridelila miesto aj SR, dostala ho Števková od vyslaných redaktorov Petra Pašutha a Zdena Suchého) - Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Jana Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.
Článok bol doplnený 05.08.2012.
Čítajte viac »

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka

3 komentáre

SITA 05.08.2012 1 019   Janka Stevkova Londyn Olympijske Hry

Števková na olympiádu opäť ako náhradníčka Slovenská výprava na olympijských hrách v Londýne sa nečakane rozšíri o 47. športovca. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prerozdelila nevyužité miestenky pre horskú cyklistiku a jednu pridelila aj Slovensku, ktoré bude zastupovať Janka Števková. Zopakovala sa teda situácia z Pekingu 2008, keď sa Števková tiež dozvedela o svojej účasti tesne pred pretekmi a do Číny cestovala na poslednú chvíľu.
Čítajte viac »

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom

SITA 03.08.2012 1 212   Londyn Bradley Wiggins Olympijske Hry Cestna Cyklistika Casovka

Wiggins je po triumfe na TdF aj olympijským víťazom Brit Bradley Wiggins dosiahol po celkovom triumfe na Tour de France 2012 ďalší veľký úspech: na olympijských hrách v Londýne sa v stredu stal víťazom cyklistickej časovky mužov na 44 km. V jazde proti chronometru mal čas 50:39,54 min a presadil sa s náskokom 42 sekúnd pred Nemcom Tonym Martinom.

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn

SITA 29.07.2012 1 163   Peter Sagan Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Alexander Vinokurov

Zlato pre Vinokurova, Sagan na 34. mieste - súhrn Kazašský cyklista Alexander Vinokurov si vybojoval zlatú medailu v sobotňajších pretekoch mužov s hromadným štartom na Hrách XXX. olympiády v Londýne. Skúsený, onedlho už 39-ročný Vinokurov (nar. 16. 9. 1973) využil v závere zaváhanie Rigoberta Urama Urama, ktorý sa nepochopiteľne obzeral dozadu za blížiacou sa skupinkou pretekárov, ušiel juhoamerickému cyklistovi a napokon bez väčších problémov triumfoval časom 5:45:57 h.
Čítajte viac »

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný

2 komentáre

SITA 29.07.2012 1 962   Londyn Olympijske Hry Cestna Cyklistika Peter Sagan

Saganovi stávka na britskú kartu nevyšla, je sklamaný Slovensko zažíva vďaka výsledkom Petra Sagana cyklistický boom, v sobotu mnohí sledovali jeho úsilie na olympijskej trati v Londýne. V pretekoch s hromadným štartom patril Sagan k favoritom. Keďže bol jediným zástupcom SR v štartovom poli, rozhodol sa pre jednoznačnú taktiku. Sústredil sa na Britov a Nemcov a čakal, čo urobia oni. Svoje úlohy však napokon favorizované krajiny nedotiahli do úspešného konca.
Čítajte viac »

Viacerí odborníci pasujú Sagana za favorita

SITA 27.07.2012 660   Cestna Cyklistika Olympijske Hry Londyn Peter Sagan

Meno slovenského reprezentanta v cestnej cyklistike Petra Sagana poriadne zarezonovalo v kuloároch po prestížnych pretekoch Tour de France, mnohí ho pasujú za favorita v sobotňajších pretekoch na olympijských hrách 2012 v Londýne. Na TdF získal 22-ročný Žilinčan tri etapové víťazstvá a zelený dres pre najaktívnejšieho pretekára.
Čítajte viac »

Cavendish bude favoritom, obáva sa Sagana

SITA 27.07.2012 1 010   Mark Cavendish Londyn Olympijske Hry Peter Sagan

Cavendish bude favoritom, obáva sa Sagana Historický týždeň britskej cyklistiky môže v sobotu v Londýne na olympijských pretekoch vyšperkovať Mark Cavendish. Pred týždňom v Paríži oslavoval triumf na slávnej Tour de France ako prvý Brit Bradley Wiggins, na ceste za úspechom mu výrazne pomáhal v tíme Sky aj Cavendish.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 217)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 747)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (3 305)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 260)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.

Cyklohotel Urbanov Vrch (2 956)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.
Čítajte viac »

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 473)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 472)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.
Čítajte viac »

Nočná jazda - pretek s preľudmi (2 294)

Nočná jazda - pretek s preľudmi Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 211)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.
Čítajte viac »

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 170)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.