3 komentáre

bikerkakraso 11.06.2014 612   Salova Cyklistika Info Vysledky Majstrovstva Europy

Úspechy členov Športového klubu cyklistiky Kolárovo a slovenskej reprezentácie na Majstrovstvách Európy juniorov v sálovej cyklistike V dňoch 30. a 31. mája 2014, (Tata - Maďarsko) náš 9-členný reprezentačný tím súťažil v troch kategóriach: kategória štvoríc, dvojíc a jednotlivkýň. Pozrite si bronzovú jazdu našej štvorice a umiestnenie našich reprezentantov v jednotlivých kategóriách.
Čítajte viac »

Števková bola jedenásta medzi ženami

1 komentár

SITA 03.11.2013 951   Cyklokros Vysledky Majstrovstva Europy

Števková bola jedenásta medzi ženami Slovenská reprezentantka Janka Keseg-Števková obsadila 11. miesto v pretekoch žien na majstrovstvách Európy v cyklokrose v Mladej Boleslavi. V náročnom blatistom teréne a neustálom daždi sa presadila Britka Helen Wymanová.

Polc v Bulharsku šiesty, junior Baránek štvrtý

SITA 06.10.2013 1 129   Downhill Filip Polc Vysledky Majstrovstva Europy

Polc v Bulharsku šiesty, junior Baránek štvrtý Majstrami Európy v zjazde horských cyklistov sa v podujatí organizovanom Európskom cyklistickou úniou (UEC) stali v bulharskom Pamporove Rakúšan Markus Pekoll a Francúzka Emmeline Ragotová.

Slovenská reprezentácia na ME mládeže v Grazi

SZC 20.08.2013 1 305   Cross Country Slovenska Reprezentacia Mladez 2013 Majstrovstva Europy

Slovenská reprezentácia na ME mládeže v Grazi V Rakúskom meste Graz sa konali v dňoch 12 -16.08.2013 majstrovstvá Európy mládeže. Slovenská reprezentácia nominovala dva tými starších žiakov a jeden tím kadetov.

Michal Lami v TOP 10 na Majstrovstvách Európy MTB XCO

4 komentáre

SZC 25.06.2013 2 845   Majstrovstva Europy Cross Country Michal Lami Reprezentacia Vysledky

Michal Lami v TOP 10 na Majstrovstvách Európy MTB XCO Vynikajúci výsledok dosiahol slovenský reprezentant Michal Lami, keď sa na Majstrovstvách Európy v švajčiarskom hlavnom meste Berne umiestnil v najprestížnejšej kategórii Muži Elite na 10. mieste. Na pretekoch, kde s výnimkou Jaroslava Kulhavého,(cestné majstrovstvá Slovenska a Česka v Dubnici), štartovala kompletná európska špička, dokázal predstihnúť množstvo pretekárov zvučných mien a dosiahol doteraz svoj najväčší športový úspech.

Majstrovstvá Európy MTB XCM

PR 16.05.2013 1 684   Cross Country Maraton Majstrovstva Europy Michal Lami Frantisek Lami

Majstrovstvá Európy MTB XCM V nedeľu 12. mája sa v nemeckom Singene uskutočnili majstrovstvá Európy v maratóne. Vzhľadom na skorý termín ich konania Slovensko reprezentovali len bratia Lamiovci.

Dominovali Rusi, Jurkovič s najlepším výsledkom

SITA 27.01.2013 579   Majstrovstva Europy Zimny Triatlon Vysledky Tomas Jurkovic

Slovenský reprezentant Tomáš Jurkovič obsadil 6. miesto v pretekoch elite na majstrovstvách Európy mužov v zimnom triatlone v estónskom Tartu. Na trati s objemami 7,2 km beh, 14,4 km cyklistika a 10,8 km beh na lyžiach zlepšil o dve priečky svoj doteraz najlepší výsledok na ME v kariére z Nórska 2010. Druhý slovenský zástupca Peter Bartoň skončil na 9. mieste.

Na ME trio Slovákov, premiérovo o tituly v Estónsku

SITA 25.01.2013 405   Majstrovstva Europy Zimny Triatlon

Počas nadchádzajúceho víkendu sa v estónskom Tartu uskutočnia XVI. majstrovstvá Európy v zimnom triatlone (krosový beh - horská cyklistika - beh na lyžiach). Organizátori pripravili pre bežeckú časť 3,6 km dlhý okruh, ktorý absolvujú pretekári dvakrát (7,2 km). Cyklistická časť sa uskutoční na 4,8 km dlhom okruhu, ktorý musia obísť trikrát (14,4 km) a na záver štyrikrát obehnú na lyžiach 2,7 km dlhý okruh (10,8 km). Juniori pôjdu na skrátenej trati 3,6 km beh - 9,6 km cyklistika - 5,4 km beh na lyžiach. V Estónsku sa bude o kontinentálne majstrovské tituly v zimnom triatlone bojovať po prvý raz.

Čítajte viac »

Varga získal pre Slovensko prvú veľkú medailu

SITA 01.09.2012 1 016   Vysledky Triatlon Majstrovstva Europy Richard Varga

Varga získal pre Slovensko prvú veľkú medailu Slovenský triatlonista Richard Varga získal v sobotu striebornú medailu na majstrovstvách Európy pretekárov do 23 rokov v španielskom Aquilase. Pre Slovensko vybojoval na kontinentálnom šampionáte v olympijskej disciplíne (1,5 km plávanie - 40 km jazda na bicykli - 10 km beh) prvú veľkú medailu.

Marek Peško vicemajstrom Európy vo four crosse

SITA 19.08.2012 788   Majstrovstva Europy Fourcross Vysledky Marek Peško

Marek Peško vicemajstrom Európy vo four crosse Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Marek Peško sa stal vicemajstrom Európy v disciplíne four cross. Dvadsaťštyriročný Pezinčan získal striebornú medailu v poľskom stredisku Szczawno-Zdroj. Vo "veľkom finále" bol na sily slovenského pretekára iba Švéd Felix Beckeman, za Slovákom skončila dvojica Čechov - Lukáš Měchura a Tomáš Slavík.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 723)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 932)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 502)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (3 458)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 405)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 169)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cyklohotel Urbanov Vrch (3 023)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 682)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 533)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 289)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.