Články v kategórii 'Maraton' (503 článkov)

Prenosné párty stany s nožnicovou konštrukciou

PR článok 28.09.2016 1 913   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Maraton

Prenosné párty stany s nožnicovou konštrukciou Pri výjazdoch na preteky ste určite zažili aj nepriaznivé počasie. Ako ochrana pred nepríjemným počasím poslúži nožnicový párty stan. Stan sa dá využiť ako servisné zázemie pre country cross či downhill, alebo na after party celého tímu :-).

Pozvánka: MTB maratón Tour de Magura 2016

4 komentáre

redakcia 22.09.2016 3 207   Horska Cyklistika Preteky Maraton MTB Magura Pozvanka

Pozvánka: MTB maratón Tour de Magura 2016 Tí, ktorí ešte nechcú zavesiť štartové čísla na klinec, nemusia zúfať. Zopár pretekov sa ešte nájde a medzi tie, na ktoré sa oplatí zamieriť, určite patrí aj MTB maratón Tour de Magura. Organizátorom je tradičný „spíker“ Roman Barényi, ktorý vás privíta v obci Chvojnica neďaleko Prievidze. Na výber bude dvojica tratí – 25 km a 50 km (2 okruhy) a nebudú chýbať ani preteky detí.
Čítajte viac »

Imroman 20.09.2016 30 fotografií 5 198   Kosice Kosicky Skoda MTB Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.

Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť

makovi 15.09.2016 40 fotografií 4 423   Absa Cape Epic Maraton Afrika Horska Cyklistika

Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť Práve som sa so synom Maxom usadil v lietadle na letisku Poprad. Vraciame sa naspäť do Anglicka a ja začínam písať další článok. Takže, čo sa stalo v priebehu posledného mesiaca? Strávili sme 2,5 týždňa u rodičov v Bardejove a aj keď počasie nebolo úplne také, aké som si predstavoval, bolo dobré na jazdenie aj oddych.

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

4 komentáre

GaliPe54 14.09.2016 30 fotografií 4 333   Cyklomaraton Topolcianky Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.

1 komentár

bimjeam 09.09.2016 15 fotografií 3 227   Preteky Horska Cyklistika Maraton Pruzinsky Reportaz

Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.

Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

redakcia 09.09.2016 1 991   Maraton Preteky MTB Kysuce Pozvanka

Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón 17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

1 komentár

bimjeam 08.09.2016 25 fotografií 2 879   Horska Cyklistika Preteky Maraton Reportaz

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.

Veľké finále v Slovenskom raji

slavo 07.09.2016 3 086   Maraton Slovensky Raj Skoda Bike Open Tour Video

Veľké finále v Slovenskom raji Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 sa definitívne naplnila maratónom v Slovenskom raji, kde sa na štart postavilo 586 bikerov a bikeriek a do cieľa dorazili 573. Čo ich čakalo na trati aj mimo nej, zachytáva takmer 4 minútový videoklip. Kto sa chce dozvedieť viac, môže prečítať aj reportáž.