MarathonMan Europe - prihláste sa za výhodné štartovné už teraz

1 komentár

slavo 10.12.2014 857   Maraton Horska Cyklistika Pozvanka Marathonman Europe

MarathonMan Europe - prihláste sa za výhodné štartovné už teraz Najväčší európsky seriál v maratónoch vstupuje do ďalšieho ročníku. Registrácia odštartovala už začiatkom decembra a ako organizátori predom ohlasovali, v novom ročníku bude aj kultový český závod Král Šumavy. Na výber tak bude z piatich závodov, ktoré majú už svoju tradíciu a zároveň je každý z nich jedinečný.

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

slavo 26.11.2014 9 fotografií 3 471   Skoda Bike Open Tour Maraton Horska Cyklistika Zeny Rozhovor

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Imroman 14.10.2014 2 114   Maraton Horska Cyklistika Sezona 2014 Skoda Bike Open Tour

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR Určite ste si mnohí z vás všimli, že popri tradičnej Slovak XCM sérii a medzinárodnej IMS sérii vznikla aj jedna nová s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bola to teda premiéra a keďže je pomaly ale isto záver sezóny, dovolím si také malé zhrnutie.

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato

1 komentár

Imroman 02.10.2014 135 fotografií 2 697   Blato Maraton Reportaz Dema 12 Hodin

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato Dvanásť hodinovku som mal v pláne už od začiatku roka. Keďže prvá sa zrušila pre nepriaznivé počasie, zostal ešte jeden pokus na jeseň. Pôvodný plán bol ísť sólo, ale môj názor zmenil kamarát, ktorý ma oslovil či nechcem ísť do teamu. Hovorím si: „ prečo vlastne nie?“
Čítajte viac »

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača?

chistos 30.09.2014 6 543   Zdravie Trening Maraton

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? Snáď na každých závodoch sú štarty naozaj ostré, špurtuje sa a prvé kopce sa dupú, čo môže byť hlavne problém pre cyklistov, ktorí sa sústredia primárne na vytrvalosť. Ak vás hneď na začiatku utrhnú a potom sa musíte prebíjať cez pomalších pretekárov, tak to vás vie obrať o pár sekúnd, či minút.
Článok bol doplnený 30.09.2014 o 20:35.
Čítajte viac »

Imroman 26.09.2014 21 fotografií 2 639   MTB Maraton Reportaz Ceska Republika Horska Cyklistika Sudety

Reportáž: Specialized Rallye Sudety 2014 - Kultový maratón so všetkým čo ku tomu patrí Väčšina popredných bikerov v Česku mala v kalendári poznačený dátum 20.9.2014. Práve vtedy sa totiž konal už 20. ročník najťažšieho a pomaly už legendárneho podujatia s názvom Rallye Sudety. 116 km dlhá trať, profil ako píla s 3100 m stúpaní a hlavne terén ktorý budete inde asi ťažko hľadať. Navyše status majstrovstiev ČR prilákal komplet maratónsku špičku a pre ostatných možnosť zistiť koľko im práve tá špička dokáže naložiť :).

Reportáž: Svijany Snežnický MTB maratón

iceman 24.09.2014 150 fotografií 2 611   Reportaz Horska Cyklistika Maraton MTB

Reportáž: Svijany Snežnický MTB maratón Uplynulú sobotu sa na Kysuciach konal prvý ročník nového MTB maratónu. Centrom maratónu je obec Snežnica a trasy s dĺžkami 18 a 36 kilometrov vedú južnou časťou Kysuckej vrchoviny. Na prvý pohľad krátku kilometráž ale celkom kvalitne vynahradí fyzická a technická náročnosť jednotlivých tratí.
Článok bol doplnený 24.09.2014 o 12:35.

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský

Radovan Bíroš 17.09.2014 9 fotografií 3 061   Skprofibike Maraton Horska Cyklistika Radovan Biros Rozhovor

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise

tomkud 16.09.2014 595 fotografií 2 760   Hrabušice Skoda Bike Open Tour Maraton Fotogaleria

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise Upršané finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji na 595 fotografiách. Reportáž prinesieme v najbližších dňoch. Ako sa vám páčilo a už ste stihli dať dokopy svoj bike :) ?

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend

P.R. 11.09.2014 1 652   Finale Maraton Horska Cyklistika Hrabušice Skoda Bike Open Tour

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend Už tento víkend spoznáme celkových víťazov série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014. Záverečné podujatie ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise ponúkne v oblasti Slovenského raja výnimočné zážitky profesionálom, ale aj začínajúcim cyklistom a mládeži v sprievode rodičov. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (16 226)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 541)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 471)

Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 926)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 872)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 667)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 488)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 065)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
Čítajte viac »

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské (1 938)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.

FELT technológia pruženia FAST (1 880)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.