Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón

slavo 16.07.2014 1 191   Pozvanka Horal MTB Maraton

Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 9.8.2014 a je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.

Pavol.Grujbar 15.07.2014 831   Maraton MTB Pozvanka Stupava Trophy

ŠKODA Vás pozýva na 12. ročník športovo-kultúrneho podujatia ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Článok bol doplnený 15.07.2014 o 14:45.

Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny

iceman 08.07.2014 800   Maraton Ceska Republika Reportaz

Reportáž: Bikemaraton Drásal České spořitelny Josef Drásal bol najvyšší človek, ktorý podľa dochovaných údajov kedy žil v českých zemiach. Narodil sa v chudobnej rodine brúsiča ihiel Johanna Drásala a jeho manželky Magdalény. Narástol do výšky 242 cm a podľa neho je pomenovaný jeden z najkultovejších českých maratónov, Bikemaraton Drásal České spořitelny, ktorý si pripísal v sobotu v Holešove už svoj 21. ročník. Organizátori vymysleli tento rok aj jednu novinku pre vyznávačov extrémnych zážitkov, ktorou je trať dlhá 175 km s prevýšením 5088 metrov s príznačným názvom - Obr Drásal.

Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY

slavo 05.07.2014 1 431   Maraton Stupava Trophy Pozvanka

Pozvánka: ŠKODA STUPAVA TROPHY Pozývame vás na jednu z najlepších bike akcií na Slovensku, ktorá sa uskutoční v sobotu 26.7.2014. Maratón je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.

Reportáž: XC race Malinô Brdo a Čutkovský šlak

Radovan Bíroš 04.07.2014 1 034   Maraton Cutkovsky Slak Malino Brdo Reportaz

Reportáž: XC race Malinô Brdo a Čutkovský šlak Počas minulého víkendu sa pri Ružomberku uskutočnil Bike Fest Malinô Brdo a MTB časovka Čutkovský šlak. Aké boli tieto akcie pohľadom Radovana Bíroša, si môžete pozrieť v nasledujúcej reportáži.

Pozvánka: Oravský cyklomaratón

slavo 30.06.2014 (naposledy upravený 01.07.2014) 2 181   Pozvanka Maraton Oravsky

Pozvánka: Oravský cyklomaratón Siedmy ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie šťastnú sedmičku, a pri pohľade na meteorologické spravodajstvo a model Aladin vyplýva, že bude v sobotu 5. 7. 2014 pekné slnečné počasie 24 °C a úplne bez dažďa.
Článok bol doplnený 01.07.2014.

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi

iceman 26.06.2014 2 588   Fotoreport Reportaz Maraton Sulovsky

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Čítajte viac »

Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

slavo 19.06.2014 1 152   Kralovsky Maraton Info Pozvanka

Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom... Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.

Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy

Imroman 06.06.2014 2 054   Reportaz Maraton Levoca

Reportáž z MTB maratónu Levočské vrchy Čo sa týka našej východnej časti Slovenska tak sa za veľkého znalca terénov určite nepovažujem. O to viac ma zaujal prvý ročník MTB maratónu Levočskými vrchmi, ktorý ponúkal zaujímavý profil a pekné výhľady na okolie Vysokých Tatier. Trošku dlhšie cesta a skoršie vstávanie ma preto nemohli odradiť :)

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (5 909)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 688)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (2 977)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (2 844)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi (2 588)

Čítajte viac »

Test svetla Fenix BTR20 (2 476)

Test svetla Fenix BTR20 Kto chce v noci jazdiť, potrebuje dobre vidieť a aj byť dobre videný. Doteraz som používal slabé 1W svetielko, ktoré síce spoľahlivo odslúžilo celkom dosť nočných hodín, ale teraz som sa dostal k niečomu výkonnejšiemu. Tak si posvietim na svetlo Fenix BTR20 určené pre náročnejších bikerov.

Úloha regenerácie pri športovom výkone (2 395)

Úloha regenerácie pri športovom výkone Cieľom každého športujúceho človeka je dosiahnuť určité zlepšenie. Rekreačný športovci si dávajú väčšinou za cieľ zlepšenie psychického stavu a samotný šport je pre nich určitá forma regenerácie. Amatérsky a výkonnostný športovci už mávajú cieľ svojej športovej činnosti zameraný na zlepšenie výkonnosti alebo sformovanie postavy. Pre každého z nich ale platí zásada, že všetkého veľa škodí a koľko telu zoberieš toľko mu aj vráť.
Čítajte viac »

Fotoreport s videom o Bratislava City Downhill 2014 (2 321)

Fotoreport s videom o Bratislava City Downhill 2014 Ďalší ročník mestských zjazdov City Downhill World Tour 2014 mal aj tentokrát veľmi dobrú atmosféru. Počasie prialo nielen nám fanúšikom, ale aj súťažiacim. Trať, ktorú som prešiel spolu s otcom bola tento rok upravená a to v cieľovom dojazde. Najviac ma z celej trate uchvátil big drop z mestských hradieb.
Článok bol doplnený 24.06.2014 o 22:45.
Čítajte viac »

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 254)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)

Pozvánka: Oravský cyklomaratón (2 181)

Článok bol doplnený 01.07.2014.