Články v kategórii 'Maraton' (1 - 10 z 376 článkov)

Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

2 komentáre

slavo 21.01.2015 340 fotografií 1 692   Zima Maraton Horska Cyklistika Fotogaleria Winter Trophy

Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 V sobotu 17.1. 2015 bola na programe klasická cyklistická časť na trati 29km s povýšením 650m a v nedeľu sa bežalo 9,7km s prevýšením 160m. Pozrite sa na veľkú fotogalériu, ktorá zachytáva atmosféru tejto vydarenej akcie. Komu nestačia fotky, môže si prečítať aj výbornú reportáž z oboch disciplín.

Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

Imroman 20.01.2015 (naposledy upravený 21.01.2015) 340 fotografií 3 578   Horska Cyklistika Reportaz Maraton Winter Trophy Prvy Zimny Maraton Zima

Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...
Článok bol doplnený 21.01.2015.
Čítajte viac »

slavo 13.01.2015 2 879   Bratislava Horska Cyklistika Maraton Prvy Zimny Maraton Video Winter Trophy

Obrazom: Ako bolo na prvých šiestich ročníkoch 1. zimného MTB maratónu na Slovensku Minulý rok sa 1. Zimný MTB maratón premenoval na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY a pod týmto názvom vystupuje aj tento rok. Pozrite sa videoklipy, ktoré zachytávajú atmosféru každého z doterajších ročníkov. Aj podľa toho môžete odhadnúť koľko a či vôbec bude nejaký sneh na 7. ročníku, ktorý sa pôjde už 17. 1. 2015. Podľa počasia a predpovede sa zdá, že sneh nebude, ale počasie je bláznivé a možno nás ešte príjemne prekvapí :).

Už čoskoro štartuje SLOVAK WINTER MTB & RUN

4 komentáre

slavo 06.01.2015 2 183   Horska Cyklistika Maraton Zima Pozvanka Prvy Zimny Maraton

Už čoskoro štartuje SLOVAK WINTER MTB & RUN Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí Bratislavy, príďte si pomerať sily na 7. ročník maratónu SLOVAK WINTER MTB & RUN. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude opäť Bratislava, Železná Studienka, lúka Snežienka.

10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2014

slavo 30.12.2014 2 744   Horska Cyklistika Maraton Slovensko Reportaz

10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2014 V roku 2014 sa na Slovensku uskutočnilo množstvo zaujímavých bike akcií, pričom sme uverejnili reportáže z tých najväčších a najzaujímavejších. Ktoré reportáže sa čitateľom MTBIKER najviac páčili a mali najlepšiu čítanosť? Pozrite sa na rebríček TOP 10 a v komentároch napíšte, ktoré reportáže alebo akcie boli podľa Vás najlepšie.

MarathonMan Europe - prihláste sa za výhodné štartovné už teraz

1 komentár

slavo 10.12.2014 985   Maraton Horska Cyklistika Pozvanka Marathonman Europe

MarathonMan Europe - prihláste sa za výhodné štartovné už teraz Najväčší európsky seriál v maratónoch vstupuje do ďalšieho ročníku. Registrácia odštartovala už začiatkom decembra a ako organizátori predom ohlasovali, v novom ročníku bude aj kultový český závod Král Šumavy. Na výber tak bude z piatich závodov, ktoré majú už svoju tradíciu a zároveň je každý z nich jedinečný.

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

slavo 26.11.2014 9 fotografií 3 730   Skoda Bike Open Tour Maraton Horska Cyklistika Zeny Rozhovor

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Imroman 14.10.2014 2 195   Maraton Horska Cyklistika Sezona 2014 Skoda Bike Open Tour

Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR Určite ste si mnohí z vás všimli, že popri tradičnej Slovak XCM sérii a medzinárodnej IMS sérii vznikla aj jedna nová s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bola to teda premiéra a keďže je pomaly ale isto záver sezóny, dovolím si také malé zhrnutie.

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato

1 komentár

Imroman 02.10.2014 135 fotografií 2 809   Blato Maraton Reportaz Dema 12 Hodin

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato Dvanásť hodinovku som mal v pláne už od začiatku roka. Keďže prvá sa zrušila pre nepriaznivé počasie, zostal ešte jeden pokus na jeseň. Pôvodný plán bol ísť sólo, ale môj názor zmenil kamarát, ktorý ma oslovil či nechcem ísť do teamu. Hovorím si: „ prečo vlastne nie?“
Čítajte viac »

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača?