Články v kategórii 'Maraton' (1 - 10 z 399 článkov)

Imroman 24.05.2015 1 872   Horska Cyklistika Maraton Marikovskou Dolinou Skoda Bike Open Tour Reportaz

Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2015 - Maríkovské single a poctivé blato Ešte pred pár rokmi som si myslel že Maríková je miesto, kde líšky dávajú dobrú noc. To bolo dovtedy než sa usporiadatelia z Finančného Centra rozhodli v tejto oblasti vytvoriť zaujímavý pretek. Takže po pár ročníkoch si už Maríkovú môžem konečne s niečím konkrétnym spojiť :).
Čítajte viac »

slavo 24.05.2015 567 fotografií 1 509   Fotogaleria Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Maraton Marikovskou Dolinou

Fotogaléria - ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou - Viac ako 555 fotografií, ktoré ste ešte nevideli V sobotu 16.5. 2015 sa uskutočnilo 2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 - ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou. Pozrite si zázemie akcie a nasadenie takmer 600 cyklistov, ktorí si prišli zamakať.

Fotogaléria: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou - Krásne singláče a trošku blata

slavo 21.05.2015 (naposledy upravený 22.05.2015) 2 457   Horska Cyklistika Maraton Marikovskou Dolinou Skoda Bike Open Tour Fotogaleria

Fotogaléria: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou - Krásne singláče a trošku blata V sobotu 16.5. 2015 sa konal ďalší vydarený ročník MTB maratónu v Marikovskej doline. Na štart sa postavilo 584 jazdcov a jazdkýň, z ktorých prišlo do cieľa 554. Zaujímavá trať s množstvom krásnych výhľadov trošku sťažilo blato, ktorého bolo na niektorých miestach celkom dosť. Ale predsa bikujeme v lese a preto nič nebránilo tomu, aby sme si užili parádnu jazdu.
Článok bol doplnený 22.05.2015.

Pozvánka: Intersport Marathon séria 2015

Imroman 20.05.2015 4 fotografií 1 015   Pozvanka Horska Cyklistika Maraton

Pozvánka: Intersport Marathon séria 2015 Ak sa radi zúčastňujete maratónov u nás aj v zahraničí, tak by som veľmi rád dal do pozornosti aj tradičnú Intersport Marathon sériu (bývalá Inter Mountain séria). Určite ste si všimli, že obsahuje podujatia, ktoré sa už nachádzajú aj v iných sériach ako napr. Salzkammergut Trophy, ale pridáva naviac 2 zaujímavé akcie - Bike Prague (CZE) a Duna Marathon (HUN).

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend v Marikovskej doline

PR článok 15.05.2015 1 334   Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Maraton Pozvanka

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend v Marikovskej doline Druhý ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 pokračuje druhým podujatím už tento víkend. ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou ponúkne na výber tri trate pre aktívnych cyklistov, ale aj nadšencov a rodiny. Tradične nebudú chýbať ani detské preteky. Každý účastník získa štartovný balíček s cyklo ponožkami ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole originálny bicykel ŠKODA. Slávnostný štart sa uskutoční už túto sobotu 16. mája o 10:00 hod.

Pozvánka: Kellys Bikefest Maratón

4 komentáre

PR článok 14.05.2015 6 fotografií 1 368   Kellys Kalnica Horska Cyklistika Maraton Pozvanka Propozicie

Pozvánka: Kellys Bikefest Maratón Obľúbený Kellys Bikefest maratón v Kálnici je tento rok zlatý. Výsledky z veľkého okruhu s dĺžkou 49 km budú v prípade rovnosti bodov rozhodujúce pre konečné hodnotenie Československej MTB Tour (bývalá Valašsko-Považská MTB séria). Pripravené sú 3 okruhy – veľký, malý a rodinný. Maratón sa koná v nedeľu, 31. mája 2015 o 11,00 hod.

3 komentáre

donny 13.05.2015 124 fotografií 1 553   Cestna Cyklistika Maraton Reportaz Fotogaleria

Reportáž: Jarná Cena mesta Rimavská Sobota - Keď pretek baví, na jedničku po všetkých stránkach V kalendári cestných cyklistických maratónov pribudla v minulom roku nová akvizícia, preteky s názvom Teatro Okolo Malohontu. Pretek sa napriek upršanému počasiu tešil skvelej odozve všetkých zúčastnených a tak sa rozhodli organizátori vyplniť kalendár aj novým podujatím: Jarná cena mesta Rimavská Sobota. Propozície boli jasné, pravá jarná klasika so všetkým, čo k tomu patrí. Krátke prudké stúpania a príjemná kilometráž prilákali aj mňa.
Čítajte viac »

Imroman 07.05.2015 38 fotografií 3 208   Ceska Republika Maraton Horska Cyklistika Sela Reportaz

Reportáž: Author Šela Marathon 2015 - Kolega nechápe, prečo zrazu zastavujem, ale z môjho výrazu tváre hneď pochopí Atraktívne miesta plné divákov, poriadna konkurencia, krásne traily, krátke kopce, dlhšie, zvážnice a jedinečný finiš. Jednoducho top akcia.
Čítajte viac »

slavo 27.04.2015 74 fotografií 3 905   Maraton Horska Cyklistika 29tky Test Canyon

Test: Bike GRAND CANYON CF SL 8.9 - Pretekár, ktorý posunie vaše schopnosti vpred Začiatkom apríla sa mi naskytla možnosť zajazdiť si na veľmi slušne vybavenom karbónovom biku GRAND CANYON CF SL 8.9 s váhou pod 10 kg. Nakoľko aprílové počasie sa ešte bláznilo, zažili sme spolu počas dvoch týždňov sneh, blato, vodu a nakoniec aj suché prašné singláče. Bike to všetko zvládol na jednotku, ale poďme pekne postupne.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón - Návleky na kolená, ruky, hrubé vlnené ponožky, čiapka pod prilbu a môžem ísť