Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský

Radovan Bíroš 17.09.2014 9 fotografií 2 497   Skprofibike Maraton Horska Cyklistika Radovan Biros Rozhovor

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise

tomkud 16.09.2014 595 fotografií 2 325   Hrabušice Skoda Bike Open Tour Maraton Fotogaleria

Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise Upršané finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji na 595 fotografiách. Reportáž prinesieme v najbližších dňoch. Ako sa vám páčilo a už ste stihli dať dokopy svoj bike :) ?

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend

P.R. 11.09.2014 1 236   Finale Maraton Horska Cyklistika Hrabušice Skoda Bike Open Tour

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend Už tento víkend spoznáme celkových víťazov série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014. Záverečné podujatie ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise ponúkne v oblasti Slovenského raja výnimočné zážitky profesionálom, ale aj začínajúcim cyklistom a mládeži v sprievode rodičov. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA.
Čítajte viac »

Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

slavo 10.09.2014 820   Maraton Sezona 2014 Povazsko Strazovsky Pohar Finale

Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón

matmat 08.09.2014 90 fotografií 1 870   Kosicky MTB Maraton Reportaz

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón 6.9.2014 bol v športovo-rekreačnom stredisku Jahodná deň vyhradený pre milovníkov horskej cyklistiky. Na 11. obnovenom ročníku si na svoje mohli prísť pretekári na dlhej - 77 km, strednej - 47 km ale aj krátkej - 22 km trati.

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť

Imroman 04.09.2014 285 fotografií 2 315   Reportaz Dubnicky Maraton Horska Cyklistika Maraton

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

3 komentáre

Imroman 28.08.2014 (naposledy upravený 02.09.2014) 295 fotografií 2 634   Kralovsky Maraton Reportaz

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate

slavo 28.08.2014 1 057   Pozvanka Maraton MTB Kosice

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate Príďte si dňa 6.9.2014 vychutnať tie najkrajšie košické bicyklové traily na ŠKODA MTB MARATÓN KOŠICE. Nový MTB maratón je súčasťou nového projektu CYKLOPRETEKYKOSICE.sk, ktorý spája nevšedné cyklistické podujatia v Košiciach (Majstrovstvá SR v horskej cyklistike, Jesenná mtb séria, Slov.pohár v cyklokrose...). Organizačný tím tvoria skúsení pretekári a nadšenci cyklistiky.

Pozvánka: Svijany Snežnický MTB maratón

slavo 20.08.2014 1 342   Horska Cyklistika Maraton Pozvanka Sneznica

Pozvánka: Svijany Snežnický MTB maratón 1. ročník Svijany Snežnický MTB maratón je cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj
rekreačných cyklistov v nádhernom prostredí Kysuckej vrchoviny. MTBiker prináša aj súťaž o 1x štartovné, ktorá trvá do 29.8. 2014.

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (6 118)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (3 131)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 896)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 726)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 634)

Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 517)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský (2 497)

Čítajte viac »

Test: SmartMaps - Jazdenie v horskom teréne (2 484)

Test: SmartMaps - Jazdenie v horskom teréne „Kde som?“ „Kde mám teraz ísť?“ toto sa pýtam sám seba pomerne často, keď jazdím bicyklom po horách a objavujem nové zvážnice a miesta s krásnymi výhľadmi. Možno sa to časom zmení a vždy budem vedieť kde som. Dostal som možnosť vyskúšať platenú verziu máp – SmartMaps: GPS&Naviogation.

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 478)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT (2 477)

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.