Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

3 komentáre

Imroman 28.08.2014 8 fotografií 1 304   Reportaz Maraton Kralovsky

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate

slavo 28.08.2014 539   Pozvanka Maraton MTB Kosice

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate Príďte si dňa 6.9.2014 vychutnať tie najkrajšie košické bicyklové traily na ŠKODA MTB MARATÓN KOŠICE. Nový MTB maratón je súčasťou nového projektu CYKLOPRETEKYKOSICE.sk, ktorý spája nevšedné cyklistické podujatia v Košiciach (Majstrovstvá SR v horskej cyklistike, Jesenná mtb séria, Slov.pohár v cyklokrose...). Organizačný tím tvoria skúsení pretekári a nadšenci cyklistiky.

Pozvánka: Svijany Snežnický MTB maratón

slavo 20.08.2014 931   Horska Cyklistika Maraton Pozvanka Sneznica

Pozvánka: Svijany Snežnický MTB maratón 1. ročník Svijany Snežnický MTB maratón je cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj
rekreačných cyklistov v nádhernom prostredí Kysuckej vrchoviny. MTBiker prináša aj súťaž o 1x štartovné, ktorá trvá do 29.8. 2014.

Pozvánka: Kráľovský MTB maratón 2014

3 komentáre

slavo 18.08.2014 1 066   Pozvanka Kralovsky Maraton Horska Cyklistika

Pozvánka: Kráľovský MTB maratón 2014 Prijmite našu Kráľovskú výzvu – výzvu Stať sa Kráľom, práve týmto jediným dňom – 23. augustom 2014. V tento Kráľovský deň Vás po roku opäť radi uvidíme na Spiši, v Granč-Petrovciach. Opäť Vás radi pozveme do nášho Kráľovstva horskej cyklistiky. Pripravili sme 3 klasické maratónske trate, enduro trať, ktorá je navyše súčasťou Česko-slovenskej série SCOTT enduroXrace a detské preteky prichádzajú v novom šate ako Detská Tour Petra Sagana.

Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014

iceman 12.08.2014 717 fotografií 2 150   Skoda Bike Open Tour Maraton Horska Cyklistika Tour Horal

Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014 Už pätnáste narodeniny oslávil v tomto roku ŠKODA Horal MTB maratón, jediný vysokohorský maratón v strednej Európe. Výbornú povesť tohto maratónu podčiarkuje zaradenie tohto podujatia do medzinárodnej série Intersport Marathon serie 2014, do SLOVAK XCM TOUR a do novovznikajúcej domácej ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Počas horalovského víkendu sa uskutočnila aj ďalšia časť Detskej Tour Petra Sagana. Vysoké ambície tohto maratónu potvrdzuje aj fakt, že skúsený organizačný tím okolo Ivana Zimu podal v tomto roku prostredníctvom Slovenského zväzu cyklistiky oficiálnu žiadosť o organizovanie majstrovstiev Európy v XCM v roku 2017. Organizátorom v tomto držím palce, pretože za svoju výbornú prácu by si takúto poctu zaslúžili.
Čítajte viac »

717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam?

1 komentár

tomkud 11.08.2014 2 168   Svit Maraton Fotoreport Horal Skoda Bike Open Tour

717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam? V sobotu 9. augusta sa vo Svite závodilo na tratiach Horal Krejzi, Krejzi, Senzi, Ízi a Dejzi. Kto sa zúčastnil určite si prišiel na svoje, pretože počasie vyšlo na výbornú a trať ponúkala krásne výhľady na naše krásne Tatry.

Reportáž: Štiavnické Gold Race

2 komentáre

iceman 06.08.2014 (naposledy upravený 07.08.2014) 11 fotografií 1 653   Reportaz Maraton Banska Stiavnica

Reportáž: Štiavnické Gold Race Po štyroch rokoch sa v „zlatých“ Štiavnických vrchoch opäť maratónovalo, keď sa uplynulú sobotu v Banskej Štiavnici konal MTB maratón Štiavnické Gold Race, ktorý nadviazal na tradíciu známeho Štiavnického horského cyklomaratónu. Nový tím organizátorov si pre účastníkov pripravil trate s dĺžkou 77, 47 a 33 kilometrov po kopcoch prekopaných množstvom baníckych šácht a štôlní.
Článok bol doplnený 07.08.2014.

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend

2 komentáre

P.R. 07.08.2014 945   Horal Skoda Bike Open Tour Maraton

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 pokračuje štvrtým podujatím už tento víkend. ŠKODA Horal MTB Maratón ponúkne na výber päť rôzne dlhých a náročných tratí. Výnimočným zážitkom bude výstup na 1946 metrov vysokú Kráľovú Hoľu. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA. Cyklomaratón sa uskutoční v sobotu 9. augusta, prvé preteky štartujú o 7:00 hod.

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

slavo 31.07.2014 365 fotografií 2 543   Reportaz Stupava Trophy Horska Cyklistika Maraton Skoda Bike Open Tour

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.
Čítajte viac »

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku

P.R. 24.07.2014 1 925   Maraton Horska Cyklistika Stupava Trophy Skoda

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku Cyklistika je úzko spojená so značkou ŠKODA od nepamäti. Výrobou bicyklov sa v roku 1895 začala písať úspešná história mladoboleslavskej automobilky. Najviditeľnejším spojením je určite partnerstvo s najpopulárnejšími cyklistickými podujatiami na svete Tour de France a Vuelta, kde flotily automobilov s okrídleným šípom na kapote hrdo reprezentujú značku ŠKODA pred miliardami fanúšikov.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 764)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 557)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 555)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 394)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cyklohotel Urbanov Vrch (3 048)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 722)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 543)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 318)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 302)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 245)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.