Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska

SITA 09.08.2014 746   Okolo Polska Vysledky Martin Velits Peter Velits Cestna Cyklistika

Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska Poliak Rafal Majka sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska, ktoré zavítali vo štvrtok aj na Slovensko. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo je prvým Poliakom, ktorému sa podarilo domáce podujatie vyhrať po zaradení do seriálu WorldTour. Žltý dres si udržal najlepší vrchár Tour de France 2014 aj v záverečnej sobotňajšej časovke na 25 km v Krakove, v ktorej obsadil 13. priečku.

2 komentáre

SITA 07.08.2014 1 346   Vysledky Okolo Polska Martin Velits Peter Velits Cestna Cyklistika

Peter a Martin Velitsovci sa predstavili na historicky prvej etape pretekov najvyššej kategórie cyklistickej World Tour na Slovensku 5. etapu Okolo Poľska so štartom v Zakopanom a cieľom v Štrbskom Plese vyhral Poliak Rafal Majka. Slovák Peter Velits (BMC Racing) bol v hre o víťazstvo až takmer do samého záveru a napokon obsadil 17. miesto. V celkovej klasifikácii sa Peter Velits posunul už na 8. miesto s odstupom 11 sekúnd za Čechom Petrom Vakočom. Na druhú priečku postúpil štvrtkový víťaz Majka s minimálnym mankom jednej sekundy za Vakočom. Peter Velits má po štvrtku reálnu šancu zaútočiť aj na konečné stupne víťazov, keďže preteky Okolo Poľska vyvrcholia v sobotu časovkou jednotlivcov v Krakove.

V 2. etape Okolo Poľska skončil Peter Velits 28. a Martin Velits na 36. mieste

SITA 04.08.2014 1 207   Okolo Polska Martin Velits Peter Velits Cestna Cyklistika

V 2. etape Okolo Poľska skončil Peter Velits 28. a Martin Velits na 36. mieste Víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Okolo Poľska sa v pondelok stal Čech Petr Vakoč. Iba 22-ročný pretekár tímu Omega Pharma - Quick-Step triumfoval po 226 km a sólojazde v závere v uliciach Varšavy s náskokom 21 sekúnd pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom z tímu Orica GreenEdge. Tretí finišoval Belgičan Boris Vallee (Lotto Belisol).

Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže

SITA 15.06.2014 843   Vysledky Martin Velits Peter Sagan Okolo Svajciarska Cestna Cyklistika

Sagan vyhral šprint pelotónu v 2. etape a je na čele bodovacej súťaže Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil 4. miesto v 2. etape pretekov Okolo Švajčiarska, ktorá mala horský profil, štartovala v Bellinzone a po 182 km vrcholila v Sarnene. Šprintérsky líder tímu Cannondale Sagan vyhral v nedeľu špurt hlavného poľa, ktoré prišlo do cieľa v Sarnene 14 sekúnd za víťazným Austrálčanom Cameronom Meyerom z tímu Orica GreenEdge.

Peter Sagan druhý v Santa Barbare, vyhral špurt pelotónu

SITA 16.05.2014 879   Cestna Cyklistika Peter Sagan Martin Velits Vysledky Okolo Kalifornie

Peter Sagan druhý v Santa Barbare, vyhral špurt pelotónu Víťazom 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Kalifornie sa stal po sólojazde v závere Američan Taylor Phinney z tímu BMC Racing. Slovák Peter Sagan zo zoskupenia Cannondale vyhral špurt pelotónu a v etape obsadil s odstupom 12 sekúnd 2. miesto. Vďaka tomu sa posunul na čelo bodovacej súťaže a do piatkovej 6. etapy si oblečenie zelené tričko.

Sagan šetril sily v 3. etape Okolo Kalifornie

SITA 14.05.2014 1 032   Martin Velits Peter Sagan Vysledky Okolo Kalifornie Cestna Cyklistika

Sagan šetril sily v 3. etape Okolo Kalifornie Austrálčan Rohan Dennis z tímu Garmin-Sharp sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Kalifornie, ktorá merala 177 km a vrcholila v stúpaní na Mount Diablo. Slovenský reprezentant Peter Sagan (Cannondale) v náročnej kopcovitej etape s prívlastkom kráľovská vo veľkom teple šetril sily a s odstupom takmer 20 minút za víťazom skončil na 78. mieste.

Peter Sagan finišoval na úvod v Kalifornii na 4. mieste

2 komentáre

SITA 12.05.2014 974   Martin Velits Peter Sagan Okolo Kalifornie Cestna Cyklistika

Peter Sagan finišoval na úvod v Kalifornii na 4. mieste Slovenský cyklista Peter Sagan začal preteky Okolo Kalifornie štvrtým miestom v hromadnom šprinte v Sacramente. Z triumfu v prvej etape v okolí Sacramenta, ktorá merala takmer 200 km, sa tešil Brit Mark Cavendish z tímu Omega Pharma-Quick Step. Druhý slovenský zástupca na podujatí Martin Velits prišiel v nedeľu do cieľa na 102. pozícii.
Čítajte viac »

V profesionálnom pelotóne aj tri slovenské tímy

2 komentáre

SITA 29.01.2014 1 423   Cestna Cyklistika Peter Velits Martin Velits Dukla Trencin

V profesionálnom pelotóne aj tri slovenské tímy Slovensko bude mať v sezóne 2014 tri kontinentálne cyklistické tímy. Po Dukle Trenčín Trek, ktorá už s licenciou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) jazdí niekoľko rokov, získali štatút kontinentálneho družstva aj CK Banská Bystrica a Epic Janom Greenway so sídlom v Dohňanoch.

Martin Velits ostáva v tíme OPQS

SITA 15.08.2013 740   Martin Velits Cestna Cyklistika Omega Pharma Quickstep 2014

Martin Velits ostáva v tíme OPQS Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.

Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

1 komentár

SITA 13.08.2013 1 181   Cestna Cyklistika Slovenska Reprezentacia Majstrovstva Sveta 2013 Peter Velits Martin Velits Peter Sagan Juraj Sagan

Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 011)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 721)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (3 289)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 216)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.

Cyklohotel Urbanov Vrch (2 942)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 467)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 466)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 198)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

Nočná jazda - pretek s preľudmi (2 175)

Nočná jazda - pretek s preľudmi Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...

Čítajte viac »

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 160)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.