Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

1 komentár

SITA 31.03.2013 657   Cestna Cyklistika Matej Jurco Vysledky

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Čítajte viac »

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34.

2 komentáre

SITA 19.09.2012 1 379   Vysledky Casovka Majstrovstva Sveta Peter Velits Matej Jurco Cestna Cyklistika

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34. Nemec Tony Martin obhájil v holandskej provincii Limburg titul majstra sveta v cyklistickej časovke. Na 45,7 km dlhej trati medzi Heerlenom a Valkenburgom dosiahol čas 58:38,76 min. S náskokom 5 sekúnd zdolal Američana Taylora Phinneyho, tretiu priečku obsadil Bielorus Vasil Kirijenka, ktorý zaostal o 1:44 min. Časovka vyšla zo slovenských zástupcov lepšie Matejovi Jurčovi, ktorý skončil na 30. mieste s takmer štvorminútovým mankom na víťaza. Nedarilo sa čerstvému majstrovi sveta v časovke družstiev Petrovi Velitsovi. Tímový kolega Martina z Omega Pharma-QuickStep obsadil až 34. post (+4:07,06 min).

Kováč pre defekty neudržal vedenie na Czech Cycling Tour

SITA 02.07.2012 680   Cestna Cyklistika Matej Jurco Maros Kovac Czech Cycling Tour

Slovenskí cyklisti Maroš Kováč a Matej Jurčo vyhrali záverečné dve etapy pretekov Czech Cycling Tour, ktoré vyvrcholili v Olomouci. Do kontinentálneho rebríčka si pripísali 20 bodov. Kováč si po úspechu v sobotňajšej 3. etape, ktorá bola kráľovskou na Czech Cycling Tour, obliekol v nedeľu aj žltý dres lídra.

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí

SITA 05.06.2012 1 147   Okolo Slovenska Cestna Cyklistika Maros Kovac Juraj Sagan Matej Jurco

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí Talian Enrico Rossi z tímu Meridiana Kamen sa stal víťazom úvodnej etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá mala štart i cieľ v Liptovskom Mikuláši a merala 158,1 km. Dvadsaťročný pretekár sa presadil v záverečnom súboji v uliciach centra Liptova s Rusom Alexandrom Prišpetným z tímu Itera Kaťuša. Rossi sa zároveň stal prvým lídrom 56. ročníka.

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii

SITA 20.09.2011 659   Matej Jurco Pavol Polievka Vysledky Cestna Cyklistika

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii Okrem Petra Sagana, ktorý vyhral nedeľňajšie preteky v Taliansku, absolvovali generálku na tohtotýždňové majstrovstvá sveta v Kodani aj ďalší slovenskí cyklisti. Úspešne si počínali v časovke dvojíc Duo Normand vo francúzskom Marigny Pavol Polievka a Matej Jurčo, ktorí obsadili v kvalitnej konkurencii 6. miesto. Obaja sa predstavia na svetovom šampionáte v stredajšej individuálnej časovke.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (6 329)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 852)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (3 837)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (3 030)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (2 478)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (2 384)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 328)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)
Čítajte viac »

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu (2 252)

Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku (2 085)

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku A je to tu zas čo som bol na akcii Okolo Domaše. Dlho to vyzeralo tak, že sa v sobotu 5.7.2014 nezúčastním, ale nakoniec mi to vyšlo perfektne a bez komplikácii, v čo som už ani nedúfal. Som preto veľmi rád, že sa mi podarilo zúčastniť tejto rekordnej akcie a mohol som byť jej súčasťou. Vedel som o viacerých novinkách, a tak som sa veľmi tešil na tento už 7. ročník.
Čítajte viac »

Nočná jazda - pretek s preľudmi (1 822)

Nočná jazda - pretek s preľudmi Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...