Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

1 komentár

SITA 31.03.2013 655   Cestna Cyklistika Matej Jurco Vysledky

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Čítajte viac »

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34.

2 komentáre

SITA 19.09.2012 1 377   Vysledky Casovka Majstrovstva Sveta Peter Velits Matej Jurco Cestna Cyklistika

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34. Nemec Tony Martin obhájil v holandskej provincii Limburg titul majstra sveta v cyklistickej časovke. Na 45,7 km dlhej trati medzi Heerlenom a Valkenburgom dosiahol čas 58:38,76 min. S náskokom 5 sekúnd zdolal Američana Taylora Phinneyho, tretiu priečku obsadil Bielorus Vasil Kirijenka, ktorý zaostal o 1:44 min. Časovka vyšla zo slovenských zástupcov lepšie Matejovi Jurčovi, ktorý skončil na 30. mieste s takmer štvorminútovým mankom na víťaza. Nedarilo sa čerstvému majstrovi sveta v časovke družstiev Petrovi Velitsovi. Tímový kolega Martina z Omega Pharma-QuickStep obsadil až 34. post (+4:07,06 min).

Kováč pre defekty neudržal vedenie na Czech Cycling Tour

SITA 02.07.2012 679   Cestna Cyklistika Matej Jurco Maros Kovac Czech Cycling Tour

Slovenskí cyklisti Maroš Kováč a Matej Jurčo vyhrali záverečné dve etapy pretekov Czech Cycling Tour, ktoré vyvrcholili v Olomouci. Do kontinentálneho rebríčka si pripísali 20 bodov. Kováč si po úspechu v sobotňajšej 3. etape, ktorá bola kráľovskou na Czech Cycling Tour, obliekol v nedeľu aj žltý dres lídra.

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí

SITA 05.06.2012 1 146   Okolo Slovenska Cestna Cyklistika Maros Kovac Juraj Sagan Matej Jurco

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí Talian Enrico Rossi z tímu Meridiana Kamen sa stal víťazom úvodnej etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá mala štart i cieľ v Liptovskom Mikuláši a merala 158,1 km. Dvadsaťročný pretekár sa presadil v záverečnom súboji v uliciach centra Liptova s Rusom Alexandrom Prišpetným z tímu Itera Kaťuša. Rossi sa zároveň stal prvým lídrom 56. ročníka.

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii

SITA 20.09.2011 655   Matej Jurco Pavol Polievka Vysledky Cestna Cyklistika

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii Okrem Petra Sagana, ktorý vyhral nedeľňajšie preteky v Taliansku, absolvovali generálku na tohtotýždňové majstrovstvá sveta v Kodani aj ďalší slovenskí cyklisti. Úspešne si počínali v časovke dvojíc Duo Normand vo francúzskom Marigny Pavol Polievka a Matej Jurčo, ktorí obsadili v kvalitnej konkurencii 6. miesto. Obaja sa predstavia na svetovom šampionáte v stredajšej individuálnej časovke.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (5 795)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 449)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Aké bolo bajkovanie na Spiš EXTREME 333? (3 002)

Aké bolo bajkovanie na Spiš EXTREME 333? Absolvovať tento 333km dlhý pretek bolo v mojom záujme už od zimných mesiacov, o čom svedčí aj registračné číslo jeden. Keďže som od januára najazdil vyše 6000 km, cítil som sa na tento pretek fyzicky pripravený. Avšak nie je kilometer ako kilometer. Cestou vlakom do Spišskej Novej Vsi som sa spoznal s ďalšími dvoma pretekármi, ktorí sú v teréne podstatne viac doma, než ja. Registrovaných bolo 79 cyklistov, no na štart sa postavilo len niečo vyše 60.
Čítajte viac »

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (2 897)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (2 820)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.
Čítajte viac »

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi (2 573)

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.

Test svetla Fenix BTR20 (2 455)

Test svetla Fenix BTR20 Kto chce v noci jazdiť, potrebuje dobre vidieť a aj byť dobre videný. Doteraz som používal slabé 1W svetielko, ktoré síce spoľahlivo odslúžilo celkom dosť nočných hodín, ale teraz som sa dostal k niečomu výkonnejšiemu. Tak si posvietim na svetlo Fenix BTR20 určené pre náročnejších bikerov.
Čítajte viac »

Úloha regenerácie pri športovom výkone (2 372)

Úloha regenerácie pri športovom výkone Cieľom každého športujúceho človeka je dosiahnuť určité zlepšenie. Rekreačný športovci si dávajú väčšinou za cieľ zlepšenie psychického stavu a samotný šport je pre nich určitá forma regenerácie. Amatérsky a výkonnostný športovci už mávajú cieľ svojej športovej činnosti zameraný na zlepšenie výkonnosti alebo sformovanie postavy. Pre každého z nich ale platí zásada, že všetkého veľa škodí a koľko telu zoberieš toľko mu aj vráť.

Fotoreport s videom o Bratislava City Downhill 2014 (2 309)

Fotoreport s videom o Bratislava City Downhill 2014 Ďalší ročník mestských zjazdov City Downhill World Tour 2014 mal aj tentokrát veľmi dobrú atmosféru. Počasie prialo nielen nám fanúšikom, ale aj súťažiacim. Trať, ktorú som prešiel spolu s otcom bola tento rok upravená a to v cieľovom dojazde. Najviac ma z celej trate uchvátil big drop z mestských hradieb.
Článok bol doplnený 24.06.2014 o 22:45.
Čítajte viac »

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 238)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)