Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

1 komentár

SITA 31.03.2013 667   Cestna Cyklistika Matej Jurco Vysledky

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Čítajte viac »

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34.

2 komentáre

SITA 19.09.2012 1 390   Vysledky Casovka Majstrovstva Sveta Peter Velits Matej Jurco Cestna Cyklistika

T. Martin víťazom časovky, M. Jurčo 30., P. Velits 34. Nemec Tony Martin obhájil v holandskej provincii Limburg titul majstra sveta v cyklistickej časovke. Na 45,7 km dlhej trati medzi Heerlenom a Valkenburgom dosiahol čas 58:38,76 min. S náskokom 5 sekúnd zdolal Američana Taylora Phinneyho, tretiu priečku obsadil Bielorus Vasil Kirijenka, ktorý zaostal o 1:44 min. Časovka vyšla zo slovenských zástupcov lepšie Matejovi Jurčovi, ktorý skončil na 30. mieste s takmer štvorminútovým mankom na víťaza. Nedarilo sa čerstvému majstrovi sveta v časovke družstiev Petrovi Velitsovi. Tímový kolega Martina z Omega Pharma-QuickStep obsadil až 34. post (+4:07,06 min).

Kováč pre defekty neudržal vedenie na Czech Cycling Tour

SITA 02.07.2012 692   Cestna Cyklistika Matej Jurco Maros Kovac Czech Cycling Tour

Slovenskí cyklisti Maroš Kováč a Matej Jurčo vyhrali záverečné dve etapy pretekov Czech Cycling Tour, ktoré vyvrcholili v Olomouci. Do kontinentálneho rebríčka si pripísali 20 bodov. Kováč si po úspechu v sobotňajšej 3. etape, ktorá bola kráľovskou na Czech Cycling Tour, obliekol v nedeľu aj žltý dres lídra.

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí

SITA 05.06.2012 1 150   Okolo Slovenska Cestna Cyklistika Maros Kovac Juraj Sagan Matej Jurco

Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí Talian Enrico Rossi z tímu Meridiana Kamen sa stal víťazom úvodnej etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá mala štart i cieľ v Liptovskom Mikuláši a merala 158,1 km. Dvadsaťročný pretekár sa presadil v záverečnom súboji v uliciach centra Liptova s Rusom Alexandrom Prišpetným z tímu Itera Kaťuša. Rossi sa zároveň stal prvým lídrom 56. ročníka.

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii

SITA 20.09.2011 685   Matej Jurco Pavol Polievka Vysledky Cestna Cyklistika

Polievka s Jurčom s dobrým výsledkom v Normandii Okrem Petra Sagana, ktorý vyhral nedeľňajšie preteky v Taliansku, absolvovali generálku na tohtotýždňové majstrovstvá sveta v Kodani aj ďalší slovenskí cyklisti. Úspešne si počínali v časovke dvojíc Duo Normand vo francúzskom Marigny Pavol Polievka a Matej Jurčo, ktorí obsadili v kvalitnej konkurencii 6. miesto. Obaja sa predstavia na svetovom šampionáte v stredajšej individuálnej časovke.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 857)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 766)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 749)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 656)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 798)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 422)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 327)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 299)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Čítajte viac »

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks (2 278)

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks Po dlhom čakaní sme pripravili prvú, limitovanú sériu dresov MTBIKER. Top kvalita od firmy Silvini v jednoduchom dizajne, vo farbách a logu MTBIKER. Aj Peter Velits závidí*. Neváhajte, je ich len 50 ks.

Ako na Beskydy a Javorníky (2 211)

Ako na Beskydy a Javorníky Hrebeňovka Javorníkov patrí medzi najväčšie klasiky slovenského bajkerského sveta. Tradične sa jazdí po červenej značke z Čadce cez Chotárny kopec až po legendárne chaty Kohútka a Portáš. Pár rokov dozadu sme to mali v pláne absolvovať presne podľa tejto osnovy, ale namiesto chaty Portáš sme skončili v Bytči. Doteraz to radím medzi svoje najväčšie zablúdenia. Bolo to ešte v časoch, keď neboli smartfóny a mapu sme mali 1:100000.