Články v kategórii 'Morava' (8 článkov)

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

03.01.2017 5 611 3

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica

16.11.2016 4 085

Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.
Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky)

04.10.2015 3 422 5

A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.
Z Moravy na Kysuce

14.07.2015 1 837 1

Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.
Svetový pohár v Novom Meste na Morave

22.05.2014 2 695 6

V termíne 23. - 25. mája sa na Vysočine stretne svetová špička MTB cross-country.
3. kolo tohtoročného seriálu Svetového pohára, prvé európske, štartuje kvalifikáciu na OH v Brazílii 2016. Tento fakt spolu s povestne výbornou organizáciou, kvalitnými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou láka na štart rekordný počet štartujúcich.
Pozvánka: Author Šela maratón

09.04.2014 1 594 1

Už o mesiac 3.5.2014 v Lipníku nad Bečvou sa na Morave uskutoční Author Šela maratón. MTBiker Vám prináša súťaž o 2x štartovné na túto vydarenú akciu. Súťaž trvá do 16.4.
Pálavský krpál odstartuje v samém srdci Mikulova

28.07.2011 2 372 1

Závod pro profesionální i rekreační cyklisty, ale také pro všechny, kteří si chtějí na dvou kolech projet nejkrásnější kouty jižní Moravy – to je Pálavský krpál. V pořadí 4. ročník oblíbeného cyklistického závodu odstartuje už tuto sobotu 30. 7. premiérově přímo v historickém centru na náměstí v Mikulově (pár kilometrov od slovenských hraníc).
Moravská Fourcross Liga 2007

05.04.2007 523

Vážení přátelé, s radostí vám mohu zprostředkovat informace o vzniku nového domácího fourcrossového seriálu nazvaného Moravská Fourcross Liga, ve zkratce MFL. V čele tohoto projektu stojí neúnavný jezdec, organizátor a dlouholetý spolutvůrce 4X pravidel, šumperský Marek Černý.