Články v kategórii 'Morava' (8 článkov)

3 komentáre

Felip 03.01.2017 35 fotografií 4 991   Reportaz Morava Preteky Maraton Ceska Republika Cestna Cyklistika

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
Čítajte viac »

astro 16.11.2016 40 fotografií 3 962   Horska Cyklistika Morava Ceska Republika Tip Na Vylet

Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.
Čítajte viac »

astro 04.10.2015 3 380   Morava Tip Na Vylet Horska Cyklistika MTB Ceska Republika Slovensko

Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky) A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.

Z Moravy na Kysuce

1 komentár

Felip 14.07.2015 21 fotografií 1 808   Horska Cyklistika Ceska Republika Brno Morava

Z Moravy na Kysuce Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.

Svetový pohár v Novom Meste na Morave

slavo 22.05.2014 2 675   Svetovy Pohar Cross Country Morava Nove Mesto Na Morave

Svetový pohár v Novom Meste na Morave V termíne 23. - 25. mája sa na Vysočine stretne svetová špička MTB cross-country.
3. kolo tohtoročného seriálu Svetového pohára, prvé európske, štartuje kvalifikáciu na OH v Brazílii 2016. Tento fakt spolu s povestne výbornou organizáciou, kvalitnými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou láka na štart rekordný počet štartujúcich.

Pozvánka: Author Šela maratón

PR článok 09.04.2014 1 576   Pozvanka Maraton Morava Sela Horska Cyklistika

Pozvánka: Author Šela maratón Už o mesiac 3.5.2014 v Lipníku nad Bečvou sa na Morave uskutoční Author Šela maratón. MTBiker Vám prináša súťaž o 2x štartovné na túto vydarenú akciu. Súťaž trvá do 16.4.
Čítajte viac »

Pálavský krpál odstartuje v samém srdci Mikulova

PR článok 28.07.2011 2 343   Palavsky Krpal Maraton Morava Pozvanka

Pálavský krpál odstartuje v samém srdci Mikulova Závod pro profesionální i rekreační cyklisty, ale také pro všechny, kteří si chtějí na dvou kolech projet nejkrásnější kouty jižní Moravy – to je Pálavský krpál. V pořadí 4. ročník oblíbeného cyklistického závodu odstartuje už tuto sobotu 30. 7. premiérově přímo v historickém centru na náměstí v Mikulově (pár kilometrov od slovenských hraníc).

Moravská Fourcross Liga 2007

Zdeněk Pól 05.04.2007 506   4x Morava Pozvanka

Moravská Fourcross Liga 2007 Vážení přátelé, s radostí vám mohu zprostředkovat informace o vzniku nového domácího fourcrossového seriálu nazvaného Moravská Fourcross Liga, ve zkratce MFL. V čele tohoto projektu stojí neúnavný jezdec, organizátor a dlouholetý spolutvůrce 4X pravidel, šumperský Marek Černý.