Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek

P.R. 08.07.2014 4 131   Voda Zdravie Pitny Rezim

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.
Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim

treneri-online 29.03.2014 3 415   Horska Cyklistika Trening Pitny Rezim

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.
Čítajte viac »

Voda a jej význam v ľudskom organizme

treneri-online 16.03.2014 2 755   Horska Cyklistika Trening Vyziva Pitny Rezim

Voda a jej význam v ľudskom organizme Článok o význame vody v ľudskom organizme Vám pripravila fitness trénerka, reprezentantka SR v kategórii fitness model ale aj aktívna pretekárka na krátkych MTB maratónoch Ing. Martina Hrončeková.
Čítajte viac »

Ako zvládnuť tréning v týchto horúčavách?

MUDr. Bergendiová Katarína, PhD 21.06.2012 2 435   Pitny Rezim Aby Sport Nebolel Rady Trening

Ako zvládnuť tréning v týchto horúčavách? Extrémne vysoké až tropické teploty prinášajú rad zdravotných rizík, ktoré môžu spôsobovať vážne kolapsové stavy, za istých podmienok vedúce až k prípadným úmrtiam osôb chorých najmä na kardiovaskulárne ochorenia, vysoký krvný tlak a závažné hormonálne ochorenia. Záťaž teplom môže viesť k poklesu výkonnosti, zvýšenej únavnosti a môže spôsobiť až prehriatie organizmu so zvýšením telesnej teploty, malátnosťou, ospalosťou, bolesťami hlavy, závratmi, nevoľnosťou až zvracaním. Čo by sme mali v týchto horúčavách pri tréningu dodržiavať a na čo myslieť sa dočítate v nasledujúcom článku .

Pitný režim bikera

1 komentár

P.R. 01.06.2012 3 705   Pitny Rezim Trening Aby Sport Nebolel Rady

Pitný režim bikera Kvalita výkonu cyklistu, ale aj každého aktívneho športovca, je ovplyvňovaná trénovanosťou, výživou, regeneráciou a v neposlednej miere aj pitným režimom. To, že športovec bez tréningu nie je schopný kvalitne pretekať, je jasné asi všetkým.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 346)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (4 861)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 214)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (4 037)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 612)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 607)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 503)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 489)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 341)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 290)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.