Ilava očarila bikerov i organizátorov

Tichy 08.06.2014 3 069   Reportaz Povazsko Strazovsky Pohar Vysledky

Ilava očarila bikerov i organizátorov Úvodným kolom – Košeckopodhradským MTB maratónom – rozbehol sa dnes dopoludnia päťdielny seriál 4. ročníka Považsko-Strážovského pohára MTB. Napriek tomu, že hlavným organizačným garantom úvodného podniku a vlastne i celej dlhodobej súťaže bol Klub športových nadšencov z Košeckého Podhradia, príležitosť blysnúť sa vo svete horskej cyklistiky po prvý raz v histórii, vcelku prekvapivo, dostala Ilava.
Článok bol doplnený 08.06.2014 o 16:15.

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

slavo 02.06.2014 1 700   Horska Cyklistika Povazsko Strazovsky Pohar Info

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí

P.R. 16.08.2013 1 299   Povazsko Strazovsky Pohar 2013 Kosecke Podhradie Reportaz Cross Country

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí Tradične vysokú úroveň, športovú i spoločenskú malo 3. kolo tohtoročného Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, ktoré sa v prvú augustovú nedeľu uskutočnilo v prekrásnom prostredí futbalového stánku Slovana Košecké Podhradie. Už po tretí raz v histórii ho tu v rámci dlhodobej pohárovej súťaže MTB XCO pripravil jeho hlavný garant a iniciátor - Klub športových nadšencov Košecké Podhradie - známy široko ďaleko nielen rôznorodosťou svojich klubových aktivít a skvelými športovými výsledkami svojich členov, ale aj precíznou prácou svojho početného, odborne mimoriadne zdatného organizačného štábu.

Košecko Podhradské MTB okruhy

P.R. 27.07.2012 2 447   Propozicie Cross Country Kosecke Podhradie Povazsko Strazovsky Pohar

Košecko Podhradské MTB okruhy 4. kolo Považsko - Strážovského Pohára sa uskutoční v sobotu 4.8.2012 v Košeckom Podhradí pri Ilave. Tu sú propozície k akcii.
Čítajte viac »

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom

P.R. 30.06.2012 2 389   Povazsko Strazovsky Pohar Dohnany Cross Country Propozicie

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom Tretie kolo Považsko-Strážovského pohára sa bude konať 7.7. v Dohňanoch, pod patronátom domáceho CK Epic Dohňany. Tento klub je zodpovedný za minuloročné Majstrovstvá Európy v Dohňanoch, takže o organizátorské skúsenosti určite núdza nebude.

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012

mathosh 09.06.2012 63 fotografií 3 179   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Fotoreport Fotogaleria

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012 Dnes sa konalo druhé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Lúkach pri Púchove. Prinášame fotoreport z rozbahnených pretekov od Mathosha.

2. kolo POVAŽSKO – STRÁŽOVSKÉHO POHÁRA V MTB-XCO

P.R. 05.06.2012 1 981   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Propozicie

Miesto: Lúky

Dátum: 9.6.2012

Prezentácia: od 15,00 hod

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove

P.R. 15.05.2012 55 fotografií 2 011   Povazsko Strazovsky Pohar Reportaz Zliechov Cross Country

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove Aj keď panoramatický prstenec malebných hôr, vinúci sa okolo Zliechova, plný sýtej zelene a prebúdzajúcej sa jarnej prírody sa už od skorého rána doslova kúpal v zlatistých lúčoch hrejivého slnka, nezadržateľne sa derúceho čoraz vyššie na azúrovo modrú oblohu, záver úvodného podujatia druhého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov už zďaleka taký idylický nebol.

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove

mathosh 13.05.2012 55 fotografií 2 287   Povazsko Strazovsky Pohar Zliechov Cross Country Fotoreport Reportaz

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove Včera, v sobotu 12.5.2012, sa išlo prvé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Zliechove. Atmosféru z upršaných pretekov priblížil mathosh.
Čítajte viac »

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny

P.R. 27.04.2012 3 765   Povazsko Strazovsky Pohar Zliechov Propozicie Cross Country

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny Ku trom osvedčeným organizačným centrám pribudli dve nové - Zliechov a Dohňany. Už o niekoľko málo dní, uprostred prebúdzajúcej sa jarnej prírody a čarokrásneho pôvabu Strážovských vrchov štartuje v Zliechove prvé z piatich kôl druhého ročníka súťažného seriálu horských bicyklov, nesúceho názov Považsko-Strážovský pohár MTB XCO.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (6 329)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 852)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (3 836)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (3 029)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou (2 474)

Testujeme bike Ghost AMR Riot Lector 5 s pekným dizajnom aj výbavou Horúcou novinkou od nemeckého Ghosta na rok 2014 je nová rada allmountainových bajkov AMR Riot Lector za cenu €3799. Podľa hesla výrobcu „Jeden bajk. Všetky kopce.“ ide o univerzála, s ktorým zvládnete celodenné výjazdy po horách a užijete si s ním aj kopec zábavy v technických zjazdoch a hravých silgletrackoch. Výnimočnosť tejto novinky potvrdzuje množstvo cien, ktoré tento bajk získal po celom svete.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (2 384)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 328)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)
Čítajte viac »

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu (2 251)

Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku (2 085)

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku A je to tu zas čo som bol na akcii Okolo Domaše. Dlho to vyzeralo tak, že sa v sobotu 5.7.2014 nezúčastním, ale nakoniec mi to vyšlo perfektne a bez komplikácii, v čo som už ani nedúfal. Som preto veľmi rád, že sa mi podarilo zúčastniť tejto rekordnej akcie a mohol som byť jej súčasťou. Vedel som o viacerých novinkách, a tak som sa veľmi tešil na tento už 7. ročník.
Čítajte viac »

Nočná jazda - pretek s preľudmi (1 821)

Nočná jazda - pretek s preľudmi Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...