Ilava očarila bikerov i organizátorov

Tichy 08.06.2014 3 162   Reportaz Povazsko Strazovsky Pohar Vysledky

Ilava očarila bikerov i organizátorov Úvodným kolom – Košeckopodhradským MTB maratónom – rozbehol sa dnes dopoludnia päťdielny seriál 4. ročníka Považsko-Strážovského pohára MTB. Napriek tomu, že hlavným organizačným garantom úvodného podniku a vlastne i celej dlhodobej súťaže bol Klub športových nadšencov z Košeckého Podhradia, príležitosť blysnúť sa vo svete horskej cyklistiky po prvý raz v histórii, vcelku prekvapivo, dostala Ilava.
Článok bol doplnený 08.06.2014 o 16:15.

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

slavo 02.06.2014 1 805   Horska Cyklistika Povazsko Strazovsky Pohar Info

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí

P.R. 16.08.2013 1 328   Povazsko Strazovsky Pohar 2013 Kosecke Podhradie Reportaz Cross Country

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí Tradične vysokú úroveň, športovú i spoločenskú malo 3. kolo tohtoročného Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, ktoré sa v prvú augustovú nedeľu uskutočnilo v prekrásnom prostredí futbalového stánku Slovana Košecké Podhradie. Už po tretí raz v histórii ho tu v rámci dlhodobej pohárovej súťaže MTB XCO pripravil jeho hlavný garant a iniciátor - Klub športových nadšencov Košecké Podhradie - známy široko ďaleko nielen rôznorodosťou svojich klubových aktivít a skvelými športovými výsledkami svojich členov, ale aj precíznou prácou svojho početného, odborne mimoriadne zdatného organizačného štábu.

Košecko Podhradské MTB okruhy

P.R. 27.07.2012 2 482   Propozicie Cross Country Kosecke Podhradie Povazsko Strazovsky Pohar

Košecko Podhradské MTB okruhy 4. kolo Považsko - Strážovského Pohára sa uskutoční v sobotu 4.8.2012 v Košeckom Podhradí pri Ilave. Tu sú propozície k akcii.
Čítajte viac »

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom

P.R. 30.06.2012 2 422   Povazsko Strazovsky Pohar Dohnany Cross Country Propozicie

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom Tretie kolo Považsko-Strážovského pohára sa bude konať 7.7. v Dohňanoch, pod patronátom domáceho CK Epic Dohňany. Tento klub je zodpovedný za minuloročné Majstrovstvá Európy v Dohňanoch, takže o organizátorské skúsenosti určite núdza nebude.

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012

mathosh 09.06.2012 63 fotografií 3 218   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Fotoreport Fotogaleria

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012 Dnes sa konalo druhé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Lúkach pri Púchove. Prinášame fotoreport z rozbahnených pretekov od Mathosha.

2. kolo POVAŽSKO – STRÁŽOVSKÉHO POHÁRA V MTB-XCO

P.R. 05.06.2012 1 996   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Propozicie

Miesto: Lúky

Dátum: 9.6.2012

Prezentácia: od 15,00 hod

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove

P.R. 15.05.2012 55 fotografií 2 046   Povazsko Strazovsky Pohar Reportaz Zliechov Cross Country

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove Aj keď panoramatický prstenec malebných hôr, vinúci sa okolo Zliechova, plný sýtej zelene a prebúdzajúcej sa jarnej prírody sa už od skorého rána doslova kúpal v zlatistých lúčoch hrejivého slnka, nezadržateľne sa derúceho čoraz vyššie na azúrovo modrú oblohu, záver úvodného podujatia druhého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov už zďaleka taký idylický nebol.

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove

mathosh 13.05.2012 55 fotografií 2 312   Povazsko Strazovsky Pohar Zliechov Cross Country Fotoreport Reportaz

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove Včera, v sobotu 12.5.2012, sa išlo prvé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Zliechove. Atmosféru z upršaných pretekov priblížil mathosh.
Čítajte viac »

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny

P.R. 27.04.2012 3 804   Povazsko Strazovsky Pohar Zliechov Propozicie Cross Country

Považsko-Strážovský pohár na prahu svojej druhej súťažnej sezóny Ku trom osvedčeným organizačným centrám pribudli dve nové - Zliechov a Dohňany. Už o niekoľko málo dní, uprostred prebúdzajúcej sa jarnej prírody a čarokrásneho pôvabu Strážovských vrchov štartuje v Zliechove prvé z piatich kôl druhého ročníka súťažného seriálu horských bicyklov, nesúceho názov Považsko-Strážovský pohár MTB XCO.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 847)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 722)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 702)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 644)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 781)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 397)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 322)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.
Čítajte viac »

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 289)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks (2 268)

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks Po dlhom čakaní sme pripravili prvú, limitovanú sériu dresov MTBIKER. Top kvalita od firmy Silvini v jednoduchom dizajne, vo farbách a logu MTBIKER. Aj Peter Velits závidí*. Neváhajte, je ich len 50 ks.
Čítajte viac »

Ako na Beskydy a Javorníky (2 204)

Ako na Beskydy a Javorníky Hrebeňovka Javorníkov patrí medzi najväčšie klasiky slovenského bajkerského sveta. Tradične sa jazdí po červenej značke z Čadce cez Chotárny kopec až po legendárne chaty Kohútka a Portáš. Pár rokov dozadu sme to mali v pláne absolvovať presne podľa tejto osnovy, ale namiesto chaty Portáš sme skončili v Bytči. Doteraz to radím medzi svoje najväčšie zablúdenia. Bolo to ešte v časoch, keď neboli smartfóny a mapu sme mali 1:100000.