Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

slavo 10.09.2014 806   Maraton Sezona 2014 Povazsko Strazovsky Pohar Finale

Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).
Čítajte viac »

Ilava očarila bikerov i organizátorov

Tichy 08.06.2014 3 204   Reportaz Povazsko Strazovsky Pohar Vysledky

Ilava očarila bikerov i organizátorov Úvodným kolom – Košeckopodhradským MTB maratónom – rozbehol sa dnes dopoludnia päťdielny seriál 4. ročníka Považsko-Strážovského pohára MTB. Napriek tomu, že hlavným organizačným garantom úvodného podniku a vlastne i celej dlhodobej súťaže bol Klub športových nadšencov z Košeckého Podhradia, príležitosť blysnúť sa vo svete horskej cyklistiky po prvý raz v histórii, vcelku prekvapivo, dostala Ilava.
Článok bol doplnený 08.06.2014 o 16:15.

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

slavo 02.06.2014 1 881   Horska Cyklistika Povazsko Strazovsky Pohar Info

Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí

P.R. 16.08.2013 1 362   Povazsko Strazovsky Pohar 2013 Kosecke Podhradie Reportaz Cross Country

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí Tradične vysokú úroveň, športovú i spoločenskú malo 3. kolo tohtoročného Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, ktoré sa v prvú augustovú nedeľu uskutočnilo v prekrásnom prostredí futbalového stánku Slovana Košecké Podhradie. Už po tretí raz v histórii ho tu v rámci dlhodobej pohárovej súťaže MTB XCO pripravil jeho hlavný garant a iniciátor - Klub športových nadšencov Košecké Podhradie - známy široko ďaleko nielen rôznorodosťou svojich klubových aktivít a skvelými športovými výsledkami svojich členov, ale aj precíznou prácou svojho početného, odborne mimoriadne zdatného organizačného štábu.

Košecko Podhradské MTB okruhy

P.R. 27.07.2012 2 494   Propozicie Cross Country Kosecke Podhradie Povazsko Strazovsky Pohar

Košecko Podhradské MTB okruhy 4. kolo Považsko - Strážovského Pohára sa uskutoční v sobotu 4.8.2012 v Košeckom Podhradí pri Ilave. Tu sú propozície k akcii.
Čítajte viac »

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom

P.R. 30.06.2012 2 444   Povazsko Strazovsky Pohar Dohnany Cross Country Propozicie

Považsko-Strážovský pohár pokračuje tretím kolom Tretie kolo Považsko-Strážovského pohára sa bude konať 7.7. v Dohňanoch, pod patronátom domáceho CK Epic Dohňany. Tento klub je zodpovedný za minuloročné Majstrovstvá Európy v Dohňanoch, takže o organizátorské skúsenosti určite núdza nebude.

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012

mathosh 09.06.2012 63 fotografií 3 238   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Fotoreport Fotogaleria

Fotoreport: XC Lúky 9.6.2012 Dnes sa konalo druhé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Lúkach pri Púchove. Prinášame fotoreport z rozbahnených pretekov od Mathosha.

2. kolo POVAŽSKO – STRÁŽOVSKÉHO POHÁRA V MTB-XCO

P.R. 05.06.2012 2 008   Povazsko Strazovsky Pohar Cross Country Propozicie

Miesto: Lúky

Dátum: 9.6.2012

Prezentácia: od 15,00 hod

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove

P.R. 15.05.2012 55 fotografií 2 070   Povazsko Strazovsky Pohar Reportaz Zliechov Cross Country

Nový ročník Považsko-Strážovského pohára štartoval v Zliechove Aj keď panoramatický prstenec malebných hôr, vinúci sa okolo Zliechova, plný sýtej zelene a prebúdzajúcej sa jarnej prírody sa už od skorého rána doslova kúpal v zlatistých lúčoch hrejivého slnka, nezadržateľne sa derúceho čoraz vyššie na azúrovo modrú oblohu, záver úvodného podujatia druhého ročníka Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov už zďaleka taký idylický nebol.

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove

mathosh 13.05.2012 55 fotografií 2 326   Povazsko Strazovsky Pohar Zliechov Cross Country Fotoreport Reportaz

Fotoreport z Považsko-Strážovského pohára v Zliechove Včera, v sobotu 12.5.2012, sa išlo prvé kolo Považsko-Strážovského pohára v Cross Country v Zliechove. Atmosféru z upršaných pretekov priblížil mathosh.

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (5 922)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 475)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 805)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Čítajte viac »

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 720)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 632)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
Čítajte viac »

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 590)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 454)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 400)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT (2 388)

Farebné novinky pre sezónu 2015 značky FELT Pozrite si na aké novinky a vylepšenia sa môžeme tešiť od americko-nemeckého výrobcu, ktorý má vlastný vývoj a v ponuke viac ako 170 modelov bicyklov. Zabudnite na strohé biele a čierne farby, prichádza sezóna 2015 a s ňou aj farebný FELT.

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť (2 265)

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...