Články v kategórii 'Pozvanka' (483 článkov)

PR článok 30.04.2016 1 859   Lapierre Bratislava Horska Cyklistika Pozvanka Male Karpaty Giant

Otvorenie predĺženia Krasňanského single trailu a testovačka bicyklov Trek, Giant a Lapierre Pozývame vás na otvorenie novovybudovaného pokračovania Krasňanského singletrailu a testovačku bicyklov Trek, Giant a Lapierre. Už cez víkend 7. a 8. mája 2016 pri Horárni v Krasňanoch v Bratislave.

Pozvánka: Škoda maratón Marikovskou dolinou 2016

weja146 29.04.2016 1 756   Marikovskou Dolinou Maraton Skoda Bike Open Tour Pozvanka

Pozvánka: Škoda maratón Marikovskou dolinou 2016 Srdečne vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník Škoda maratónu Marikovskou dolinou 2016, ktorý sa bude konať na lúke v Udiči - 14.5.2016. Hlavným partnerom podujatia je opäť Škoda, čo znamená zlepšené podmienky v zázemí pretekov, kopec atrakcií pre detský doprovod a celkovo atmosféru pravého maratónu.

Pozvánka: PEDÁLovník a Vrchárska koruna Žilinská

Terry 22.04.2016 1 378   Maraton Preteky Pedalovnik Zilinsky Kraj Zilina Pozvanka

Pozvánka: PEDÁLovník a Vrchárska koruna Žilinská V Žilinskom regióne sa dňa 21.5.2016 v kúpalisku Laura Rajecké Teplice uskutoční poloorientačný nesúťažný MTB maratón - PEDÁLovník. Rovnako sa tu rozbieha aj zaujímavý projekt - Vrchárska koruna Žilinská /ďalej VKŽ/. Organizátori z občianskeho združenia Žilinský pedál a bikepoint.sk sa nechali inšpirovať v Českej republike, kde pred 4 rokmi vznikol materský projekt Vrchárska koruna Valašská.

Pozvánka: KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón

weja146 16.04.2016 2 028   Horska Cyklistika Maraton Preteky Kral Zahoria Pozvanka

Pozvánka: KOMPAVA  Kráľ Záhoria MTB Maratón Vážení športoví priatelia, nadšenci horských bicyklov... Pozývame vás na 8. ročník preteku na horských bicykloch Cannondale - KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón 2016, ktorý sa už tradičné bude konať na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka dolina.
Čítajte viac »

Imroman 15.04.2016 1 565   Pozvanka Sela Author Maraton Horska Cyklistika Preteky

Pozvánka: Author Šela maratón – majstrovská trať, ktorú určite treba aspoň raz vyskúšať Túto sezónu sú naplánované „majstráky“ v maratóne skutočne skoro. U nás už 30. apríla a u našich západných susedov hneď o týždeň neskôr, teda 7.5.2016. Každopádne som veľmi rád, že práve ten český sa bude odohrávať na mojej obľúbenej trati s cieľom na hrade Helfštýn – veď u Moravskej Šely to inak ani nejde...

Pozvánka: ŠKODA Svätojurský maratón - 1. kolo

slavo 09.04.2016 1 857   Svaty Jur Maraton Svatojursky Pozvanka Horska Cyklistika Skoda Bike Open Tour

Pozvánka: ŠKODA Svätojurský maratón - 1. kolo Po zimnej prestávke opäť prichádza maratónska sezóna a ako už býva zvykom ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje maratónom vo Svätom Jure posledný aprílový víkend dňa 30.4. 2016.

Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2016 – bude to divočina

3 komentáre

Imroman 04.04.2016 5 fotografií 1 846   Beskidy Mtb Trophy MTB Horska Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Beskidy MTB Trophy 2016 – bude to divočina Zostávajú približne 2 mesiace, než to opäť začne. Zase bude treba pobaliť všetko potrebné a vyraziť na 4 dni k susedom do Poľska. Potom stačí už len nastúpať niekoľko tisíc výškových metrov, spustiť sa dole po parádnych trailoch alebo v korytách plných šutrov a nakoniec sa šťastne vrátiť domov – aké jednoduché.

Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

slavo 30.03.2016 (naposledy upravený 31.03.2016) 5 fotografií 6 150   Povazsko Pozvanka Otvorenie Predajna Centrum Mtbiker.sk

Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
Článok bol doplnený 31.03.2016.

Pozvánka: Štartuje nová sezóna pretekov WBS - poďme na to, rýchlici

adamoliva89 11.03.2016 5 fotografií 1 722   Preteky Wbs Pozvanka Horska Cyklistika

Pozvánka: Štartuje nová sezóna pretekov WBS - poďme na to, rýchlici Po zimnej - nezimnej pauze, konečne prichádza tá chvíľa, na ktorú všetci čakáme. Zažili sme veľa akcií schovaných pod strechou, museli čítať nepekné informácie o zraneniach, či o úmrtiach našich bikových ikon. Aj tak chceme robiť ďalej to, čo nás baví a má cenu, a to nielen pre nás.
Čítajte viac »

Cyklistický klub v Považskej Bystrici otvára brány!