Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY

3 komentáre

slavo 13.11.2014 3 024   Pozvanka Bratislava Winter Trophy Prvy Zimny Maraton

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.

Pozvánka: Festival HoryZonty v znamení vody

slavo 11.11.2014 795   Horyzonty Pozvanka Filmy Trencin Festival

Pozvánka: Festival HoryZonty v znamení vody V dňoch 13. až 15. novembra bude v Trenčíne festival HoryZonty, na ktorom vystúpia rybári, polárnik aj moreplavec. Celá akcia je zameraná na dobrodružstvo, adrenalín, prírodu, šport a okrem filmov ponúka aj bohatý sprievodný program.

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup

slavo 23.09.2014 2 010   Cestna Cyklistika Bratislava Pozvanka

Pozvánka: Ružinovská hodová cykločasovka - finále Bratislava Region Cup V sobotu 27. septembra sa uskutoční Ružinovská hodová cykločasovka, ktorá je zároveň aj finálovým závodom novej série Bratislava Region Cup. Prídite si zajazdiť a užiť posledné teplejšie dni, ak to ešte vrtkavé septembrové počasie dovolí.

Pozvánka: Šprint Polom

slavo 19.09.2014 1 806   Uphill Zilina Pozvanka Sprint Polom

Pozvánka: Šprint Polom 11. októbra sa pri Žiline uskutoční akcia Šprint Polom, kde si na svoje prídu cyklisti ale aj bežci. MTBiker.sk poskytuje exkluzívne online prihlasovanie na akciu a je mediálnym partnerom.

Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014

3 komentáre

slavo 12.09.2014 5 fotografií 1 073   Cyklokros Pozvanka Info

Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014 Minulý rok sme prvýkrát v histórií Slovenska zorganizovali cyklokros na úrovni C1, čo je po svetovom pohári druhá cyklokrosová liga, výsledok – UCI nadštandard, pretek, kde si každý fanúšik cyklistiky mohol prísť na svoje. Závod, kde sa ide naplno od štartu až do cieľa.

Pozvánka: 8.kolo/finále - Detská tour Petra Sagana

PeterZanicky 11.09.2014 739   Detska Tour Pozvanka Deti

Pozvánka: 8.kolo/finále - Detská tour Petra Sagana Už túto sobotu 13. septembra sa uskutoční v Slovenskom raji, v Hrabušiciach ôsme a teda záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana. Súťažiť môžu prísť malí „saganovci“ od 2 do 16 rokov.

Pozvánka: 3. kolo 1.Mládežníckej MTB TOUR

slavo 09.09.2014 665   Pozvanka 1.mladeznicka Mtb Tour Zilina

Pozvánka: 3. kolo 1.Mládežníckej MTB TOUR V nedeľu 21.9. 2014 privíta tretie kolo Žilina, kde naši priatelia z Cyklistického spolku usporiadajú tretie kolo nášho seriálu. Radi by sme vás informovali, čo vás čaká v celkovom vyhodnotení, ktoré bude na záver finálového preteku v Turčianskych Tepliciach 28. septembra.

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate

slavo 28.08.2014 1 191   Pozvanka Maraton MTB Kosice

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate Príďte si dňa 6.9.2014 vychutnať tie najkrajšie košické bicyklové traily na ŠKODA MTB MARATÓN KOŠICE. Nový MTB maratón je súčasťou nového projektu CYKLOPRETEKYKOSICE.sk, ktorý spája nevšedné cyklistické podujatia v Košiciach (Majstrovstvá SR v horskej cyklistike, Jesenná mtb séria, Slov.pohár v cyklokrose...). Organizačný tím tvoria skúsení pretekári a nadšenci cyklistiky.

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

slavo 26.08.2014 1 507   Malohont Cestna Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: Okolo Malohontu 2014 Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.

Najčítanejšie články za 30 dní

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu (4 602)

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?
Čítajte viac »

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 (4 475)

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov (3 487)

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Čítajte viac »

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 (3 479)

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Článok bol doplnený 16.11.2014 o 19:15.
Čítajte viac »

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov (3 075)

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY (3 024)

Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 140)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (2 098)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Čítajte viac »

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey (1 772)

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava (1 692)

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...