Články v kategórii 'Preteky' (116 článkov)

Pozvánka: AUTHOR ŠKODA bikemaratón Súľovské skaly – príďte si zajazdiť na 3. kolo ŠBOT

25.05.2017 3 439

Na jedno z najstarších a zároveň najkrajších podujatí v prostredí Súľovských skál sa môžete stále prihlásiť za najnižšie štartovné.
Reportáž: Bison Spa MTB maratón Rajeckou dolinou alebo fatranský šprint

22.05.2017 5 358 12

Mnohí možno majú v pamäti Fatranský maratón a jeho tradičný charakter. Bison SPA MTB bol taký malý revival tohto podujatia, ale v tzv. raketovej verzii.
Pozvánka: Kaktus Bike Karloveský kros – XC, kde nie je núdza o dobrú zábavu

17.05.2017 2 088 1

Všetkých milovníkov cross country, teda jazdy na technických okruhoch, poteší podujatie s názvom Karloveský kros, ktorý je zároveň 3. kolom Župného pohára.
Pozvánka: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - príďte na ďalšiu porciu výškových metrov

17.05.2017 2 246 1

Levoča už nie je známa len pre svoj slávny oltár, ale priaznivci MTB maratónov si ju obľúbili aj vďaka trati v krásnom prostredí Levočských vrchov.
Video: Túžba pokračovať ďalej môže byť niekedy väčšia ako zdravý rozum

16.05.2017 11 222 10

Cyklisti sú skutočne bojovníci, no všetko má svoje hranice - tentoraz pomohlo aj šťastie.
XCO SKI Drozdovo 2017 aj s cyklistickou elitou

15.05.2017 3 337 3

Máme za sebou 4. kolo Slovenského pohára v XCO, ktoré sa konalo 14. 5. 2017 v športovom Ski areáli Drozdovo.
Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón  - krásne prostredie a výživné stúpania

Pozvánka: Bison SPA MTB Maratón - krásne prostredie a výživné stúpania

12.05.2017 2 893 5

Ak máte radi dlhé stúpania, nenechajte si ujsť maratón Rajeckou dolinou, ktorý vás zavedie do oblasti Lúčanskej Malej Fatry.
Detská tour Petra Sagana 3. kolo - 500 detí na štarte

12.05.2017 1 988

Premiéra Detskej tour Petra Sagana v Nitre vyšla na výbornú.
Pozvánka: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - nové podujatie v rámci ŠBOT

11.05.2017 2 328

2. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR budú hostiť po novom Dohňany, ktoré ale v oblasti MTB nie sú žiadny nováčik.
Dneš štartuje Giro d´Italia a bude sa na čo pozerať

05.05.2017 2 557

Tento rok oslavuje Giro 100 rokov a ako inak, než poriadne náročnou trasou, ktorá sa radí k najťažším v histórii.
Pozvánka: Čo nás čaká v máji?

04.05.2017 3 495

Dalo by sa povedať, že v máji už bude sezóna v plnom prúde, a tak sa pozrime na zopár zaujímavých akcií, ktoré nás čakajú.
Detská tour Petra Sagana 2. kolo - už medzinárodná súťaž

02.05.2017 2 469

Už dlhšiu dobu sa tešíme z toho, ako Detská Tour Petra Sagana láka okrem slovenských nádejných „saganov“ aj deti z okolitých krajín, najmä z Českej republiky.
Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

27.04.2017 2 966

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón - vstup do novej sezóny

26.04.2017 4 882 9

Pretek som poznal len z propozícií, no niečo o ňom a trati mi prezradil kolega, ktorý ho šiel aj minulý rok. U mňa to bola teda premiéra a nevedel som, čo ma čaká.
Reportáž: Mitas 4 Islands – ako sme dobojovali, alebo letné dresy a koniec smoly

24.04.2017 4 194 13

Úvodné dve etapy nám šťastie príliš neprialo, teda resp. mne, ale s plánovaným oteplením dúfam, že sa to konečne zmení.
Reportáž: Mitas 4 Islands – čerstvé zážitky z prvých 2 etáp zimného etapáku v Chorvátsku

21.04.2017 6 091 11

Etapák dvojíc bol pre mňa doteraz španielska dedina, no vďaka chorvátskemu 4 Islands, sa všetko zmenilo.
Pozvánka: Bystrický Vertikal Run & Bike – do kopca po vlastných alebo na biku

14.04.2017 4 628 2

Ak máte radi beh do kopca alebo radšej zdolávate výškové metre na biku, nenechajte si ujsť podujatie v Banskej Bystrici. Prípadne si nájdite dvojičku a skúste aj súťaž tímov...
Video: Trochu správnej motivácie na nedeľný výjazd

08.04.2017 4 635 3

Síce je video ešte z minulého roku, no podľa mňa patrí medzi najlepšie aké som videl. Takmer hollywoodsky námet, ako v podstate outsider a oddaný domestique Mathew Hayman porazil Toma Boonena v jednom z najlepších súbojov. Video mapuje prípravy na pretek, samotný priebeh a tiež reakcie celého tímu, kde takmer nikto nechcel veriť vlastným očiam :). Just keep riding...
Video: Nedeľa patrí

Video: Nedeľa patrí "totálnej" cyklistike alebo malá pozvánka na Paris-Roubaix

07.04.2017 4 185 11

Či už budete držať palce Petrovi Saganovi alebo si chcete pozrieť legendu Toma Boonena pri jeho poslednom ťažení za rekordným 5. triumfom, určite si nenechajte ujsť nedeľný prenos Paris-Roubaix. Nudiť sa zaručene nebudete, pretože tu sa niečo "deje" pomaly od prvého kilometra....
Detská tour Petra Sagana 1.kolo - nenáročná, ale technická trať

06.04.2017 1 908 4

„Otvárakom“ Detskej Tour Petra Sagana, tak ako minulý rok, bol opäť Lučenec.
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – nezmeškajte zahájenie maratónskej série

31.03.2017 3 811 3

Maratón vo Svätom Jure začína 29.4. a už tradične otvára klasickú maratónsku sezónu - zároveň je aj prvým kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: V apríli sa už všetko rozbieha naplno

30.03.2017 5 479 2

Apríl už bude v znamení rôznych akcií, takže si trochu priblížime, čo zaujímavé nás čaká.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana 1. kolo – Lučenec

29.03.2017 2 440

Tento týždeň začína nová sezóna pre našich najmenších pretekárov a už túto sobotu - 1.4.2017, sa uskutoční 1. kolo Detskej tour Petra Sagana s niekoľkými novinkami.
Cape Epic je v cieli a nechýbala ani výrazná slovenská stopa

27.03.2017 6 302

Tomáš Višňovský a Filip Adel nakoniec splnili jeden z hlavných cieľov - v poslednej etape ukázali svoje kvality, keď za sebou nechali aj Kulhavého so Sauserom a takmer atakovali pódium.