Články v kategórii 'Preteky' (88 článkov)

Video: 4 Islands - etapový pretek dvojíc v Chorvátsku

Imroman 23.02.2017 2 349   Video Chorvatsko Preteky Etapove Preteky Horska Cyklistika

Video: 4 Islands - etapový pretek dvojíc v Chorvátsku Uz za mesiac a nejaké drobné začnú v Chorvátsku etapové preteky dvojíc s názvom 4 Islands a môzete sa tešiť aj na detailný report, kedže zastúpenie bude mať aj tím Pro Cycling - MTBIKER.sk.

Video: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - obrazom

2 komentáre

Imroman 16.02.2017 3 286   Preteky Maraton Horska Cyklistika Zima MTB Stupava Trophy Video

Video: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - obrazom O tejto podarenej zimnej akcii ste sa mohli dočítať už tradične na našich stránkach (Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro).Dobrým zvykom organizátorov Stupava Winter Trophy je detailné video z celého priebehu, ktorým si môžete trochu pripomenúť atmosféru podujatia, vrátane ideálnych zimných podmienok a zmrznutých úsmevov :).

Bachledka a Filip Polc pozývajú na Snowparade 2017

1 komentár

redakcia 14.02.2017 5 fotografií 3 099   Pozvanka Zima Dh Snow Bachledova Dolina Bachledova Preteky

Bachledka a Filip Polc pozývajú na Snowparade 2017 Väčšina bikerov zimu veľmi neobľubuje a netrpezlivo vyčkáva na príchod jari, aby vytiahla bike z pivnice a vyrazila na traily. Tí, ktorí v zime menia bike za snowscoot, nečakajú na leto a valcujú prašan na horách. Či už patríte k jedným alebo druhým, sobota 25. februára 2017 bude v Bachledke patriť vám. V tento deň sa lyžiari budú deliť o svah s bikermi, snowscootmi a skki trikke.
Čítajte viac »

Imroman 30.01.2017 40 fotografií 6 393   Stupava Trophy Winter Trophy Horska Cyklistika Preteky MTB Maraton Reportaz

Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...

Pozvánka: STAR of SOUTH – nový poľský etapák v tieni Babej hory

Imroman 30.01.2017 5 fotografií 2 498   Polsko MTB Preteky Maraton Horska Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: STAR of SOUTH – nový poľský etapák v tieni Babej hory Naši severní susedia milujú MTB, čoho dôkazom je ďalší etapový pretek, ktorý má možno pre nás trochu zavádzajúci názov. Každopádne, opäť to bude niečo pre milovníkov divočiny a trailov, ktoré ponúka oblasť Beskýd.

Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2017 – zrejme ideálne podmienky

3 komentáre

Imroman 24.01.2017 15 fotografií 3 356   Stupava Trophy Winter Trophy Maraton Horska Cyklistika Preteky

Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2017 – zrejme ideálne podmienky Do začiatku Stupava Winter Trophy 2017 zostáva už len 5 dní a vzhľadom na podmienky to vyzerá opäť na výbornú akciu – mám na mysli hlavne v spojení so snehom, bez ktorého to predsa nie je ono, o čo sa tento rok ale nemusíte vôbec báť. Navyše, dnes je posledná možnosť zvýhodneného štartovného, ktoré môžete uhradiť do polnoci.

Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

Imroman 16.01.2017 55 fotografií 7 487   Maraton Preteky Zima Sneh Horska Cyklistika Reportaz

Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak „Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...

Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

beal 04.01.2017 7 858   Nizke Tatry Preteky Maraton Slovensko Zima Horska Cyklistika Pozvanka

Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!

3 komentáre

Felip 03.01.2017 35 fotografií 5 489   Reportaz Morava Preteky Maraton Ceska Republika Cestna Cyklistika

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.