Články v kategórii 'Pumptrack' (4 článkov)

Pozvánka: Prvý pumptrack na Záhorí

04.08.2016 6 237 6

Áno je tomu tak, aj my Záhoráci sme sa dočkali prvého pumptracku. Je situovaný v obci Dojč, blízko Senice. Myšlienka na stavbu pumptracku sa zrodila miestnym chalanom, konkrétne Matejovi Beňákovi a Romanovi Ocelákovi, ktorí vytvorili projekt a získali peňažné dotácie z nadácie SPP a taktiež prispela nemalou časťou aj obec Dojč. Teda, už nič nechýbalo k tomu, aby mohli nastúpiť bagre a diggery.
Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku

25.08.2015 3 069

V sobotu 22.8.2015 sa uskutočnilo oficiálne otvorenie Pumptracku Lučina. Pumptrack sa skladá z veľkého okruhu, na ktorý sa napája menší okruh, ktorý je uprostred. Veľký okruh som zvládal dať maximálne tri jazdy, je vidieť, že musím ešte ponaháňať kondičku a trošku tej techniky.
Pumptrack Lučina - Ako napreduje budovanie

11.05.2015 3 150 1

Myšlienka pre vznik pumptracku na Lučine sa zrodila chalanom zo združenia Trail of Life koncom minulého roka a projekt je realizovaný hlavne za podpory obce Tvarožná Lhota. Chalanov sme boli pozrieť, ako im ide práca od ruky. Pozemok je už vymeraný, pumptrack nalajnovaný, takže prišiel rad na ťažkú techniku.
Pumptrack v novom bike parku kúsok od hraníc

15.05.2012 2 040

V Bike parku Kyčerka ve Velkých Karlovicích si příjdou na své cyklisti nejrůznějších stylů a úrovní. Nejen že je zde postaven Pumptrack a rozestaven bike park se třemi traily, ale připravují se další a další zbrusu nové věci, které jen málokde najdete takhle pohromadě.