Peter Sagan nazbieral najviac víťazstiev v roku 2013

1 komentár

SITA 30.10.2013 1 118   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek

Peter Sagan nazbieral najviac víťazstiev v roku 2013 Slovenský cyklista Peter Sagan má zo všetkých jazdcov v kalendárnom roku 2013 najviac prvenstiev na pretekoch medzinárodného kalendára UCI. Dvadsaťtriročný Žilinčan, ktorý už oddychuje na dovolenke v Austrálii, vyhral v sezóne 2013 celkovo 22 etáp či pretekov. Okrem toho bol jazdec tímu Cannondale desaťkrát druhý a päťkrát tretí. Sagan je suverénom v počte pódiových umiestnení, v roku 2013 sa k nemu nepriblížil nijaký z jazdcov.

Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska

SITA 16.10.2013 1 098   Rebricek Uci Peter Sagan Cestna Cyklistika 2013

Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska Peter Sagan je v koncoročnom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrtom mieste. Dvadsaťtriročný Žilinčan skončil v renkingu najvyššie v kariére a dosiahol najlepšie umiestnenie Slováka v záverečnom hodnotení.

Peter Sagan klesol v rebríčku UCI na 4. miesto

SITA 07.10.2013 1 022   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci

Peter Sagan klesol v rebríčku UCI na 4. miesto Peter Sagan klesol po nedeľňajších cyklistických pretekoch Okolo Lombardie vo svetovom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrté miesto. Dvadsaťtriročného Žilinčana predstihol vďaka 2. miestu na talianskom podujatí Alejandro Valverde.
Čítajte viac »

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI

SITA 19.08.2013 779   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci Poradie

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Eneco Tour v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS

SITA 04.08.2013 1 069   Peter Sagan Cestna Cyklistika Protour Vyhodnotenie Rebricek

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Okolo Poľska v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.

SR vďaka Petrom Saganovi a Velitsovi druhá v rebríčku UCI

SITA 07.04.2013 1 640   Peter Velits Slovensko Poradie Rebricek Uci Cestna Cyklistika

SR vďaka Petrom Saganovi a Velitsovi druhá v rebríčku UCI Slovensko postúpilo vďaka 4 bodom Petra Velitsa na tohtotýždňových pretekoch Okolo Baskicka na 2. miesto v hodnotení krajín rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie. Suverénne vedie Španielsko so 447 bodmi, SR má na konte 322 bodov. Slováci preskočili v renkingu všetky cyklistické veľmoci, za nimi nasledujú Taliani (320), Francúzi (316) a Briti (309).
Článok bol doplnený 07.04.2013 o 13:35.

Peter Sagan je prvýkrát v kariére lídrom rebríčka UCI

SITA 22.03.2013 1 954   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci

Peter Sagan je prvýkrát v kariére lídrom rebríčka UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je po 2. mieste v piatkových pretekoch WorldTour E3 Harelbeke novým lídrom svetového rebríčka UCI. Na 1. priečke vymenil vďaka zisku 60 bodov Francúza Sylvaina Chavanela, pred ktorého sa dostal aj víťaz spomenutého belgického podujatia Fabian Cancellara zo Švajčiarska. Jazdec tímu Cannondale vedie pred cyklistom RadioShack Leopard o jeden bod.

Peter Sagan je už piaty vo svetovom rebríčku UCI

SITA 17.03.2013 814   Cestna Cyklistika Rebricek Uci Peter Sagan

Slovenský cyklista Peter Sagan sa posunul po pretekoch Miláno - San Remo na 5. miesto svetového rebríčka UCI. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale obsadil v nedeľu na slávnej klasike 2. priečku a získal 80 bodov do renkingu, ktoré pridal k doterajším 12 bodom z Tirreno - Adriatico. Sagan bol v predchádzajúcom vydaní rebríčka na 25. pozícii.

Petrovia Sagan a Velits v elitnej tridsiatke rebríčka UCI

SITA 13.03.2013 841   Cestna Cyklistika Peter Sagan Peter Velits Uci Rebricek

Slovenskí cyklisti Peter Sagan a Peter Velits sú vďaka výsledkom na posledných pretekoch World Tour v najlepšej tridsiatke rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie. Saganovi patrí vďaka 12 bodom z podujatia Tirreno - Adriatico 25. priečka, Velits vybojoval na Paríž - Nice šesť bodov a je o päť priečok nižšie ako jeho krajan. Lídrom poradia UCI je Austrálčan Richie Porte. Víťaz Paríž - Nice má dvojbodový náskok pred Holanďanom Tomom Jeltem Slagterom.

To najčítanejšie z roku 2012

mathosh 31.12.2012 1 954   Clanky Najcitanejsie Clanky Rebricek Mtbiker.sk

To najčítanejšie z roku 2012 V poslednom článku roka 2012 si pripomenieme to najzaujímavejšie a najčítanejšie...

Najčítanejšie články za 30 dní

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? (5 630)

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? Snáď na každých závodoch sú štarty naozaj ostré, špurtuje sa a prvé kopce sa dupú, čo môže byť hlavne problém pre cyklistov, ktorí sa sústredia primárne na vytrvalosť. Ak vás hneď na začiatku utrhnú a potom sa musíte prebíjať cez pomalších pretekárov, tak to vás vie obrať o pár sekúnd, či minút.
Článok bol doplnený 30.09.2014 o 20:35.
Čítajte viac »

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 156)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (4 107)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Čítajte viac »

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou (3 589)

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 466)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 440)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 241)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Čítajte viac »

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave (3 040)

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (2 842)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb (2 839)

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb Zdravím všetkých bikerov. Moje meno je Mário, nick Marinada a napísal som niečo málo o tom, ako som sa zaľúbil do MTB.