Peter Sagan nazbieral najviac víťazstiev v roku 2013

1 komentár

SITA 30.10.2013 1 043   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek

Peter Sagan nazbieral najviac víťazstiev v roku 2013 Slovenský cyklista Peter Sagan má zo všetkých jazdcov v kalendárnom roku 2013 najviac prvenstiev na pretekoch medzinárodného kalendára UCI. Dvadsaťtriročný Žilinčan, ktorý už oddychuje na dovolenke v Austrálii, vyhral v sezóne 2013 celkovo 22 etáp či pretekov. Okrem toho bol jazdec tímu Cannondale desaťkrát druhý a päťkrát tretí. Sagan je suverénom v počte pódiových umiestnení, v roku 2013 sa k nemu nepriblížil nijaký z jazdcov.

Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska

SITA 16.10.2013 1 028   Rebricek Uci Peter Sagan Cestna Cyklistika 2013

Historické rebríčkové maximá P. Sagana i Slovenska Peter Sagan je v koncoročnom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrtom mieste. Dvadsaťtriročný Žilinčan skončil v renkingu najvyššie v kariére a dosiahol najlepšie umiestnenie Slováka v záverečnom hodnotení.

Peter Sagan klesol v rebríčku UCI na 4. miesto

SITA 07.10.2013 927   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci

Peter Sagan klesol v rebríčku UCI na 4. miesto Peter Sagan klesol po nedeľňajších cyklistických pretekoch Okolo Lombardie vo svetovom rebríčku Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) na štvrté miesto. Dvadsaťtriročného Žilinčana predstihol vďaka 2. miestu na talianskom podujatí Alejandro Valverde.
Čítajte viac »

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI

SITA 19.08.2013 695   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci Poradie

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Eneco Tour v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS

SITA 04.08.2013 1 013   Peter Sagan Cestna Cyklistika Protour Vyhodnotenie Rebricek

Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Okolo Poľska v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.

SR vďaka Petrom Saganovi a Velitsovi druhá v rebríčku UCI

SITA 07.04.2013 1 486   Peter Velits Slovensko Poradie Rebricek Uci Cestna Cyklistika

SR vďaka Petrom Saganovi a Velitsovi druhá v rebríčku UCI Slovensko postúpilo vďaka 4 bodom Petra Velitsa na tohtotýždňových pretekoch Okolo Baskicka na 2. miesto v hodnotení krajín rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie. Suverénne vedie Španielsko so 447 bodmi, SR má na konte 322 bodov. Slováci preskočili v renkingu všetky cyklistické veľmoci, za nimi nasledujú Taliani (320), Francúzi (316) a Briti (309).
Článok bol doplnený 07.04.2013 o 13:35.

Peter Sagan je prvýkrát v kariére lídrom rebríčka UCI

SITA 22.03.2013 1 848   Cestna Cyklistika Peter Sagan Rebricek Uci

Peter Sagan je prvýkrát v kariére lídrom rebríčka UCI Slovenský cyklista Peter Sagan je po 2. mieste v piatkových pretekoch WorldTour E3 Harelbeke novým lídrom svetového rebríčka UCI. Na 1. priečke vymenil vďaka zisku 60 bodov Francúza Sylvaina Chavanela, pred ktorého sa dostal aj víťaz spomenutého belgického podujatia Fabian Cancellara zo Švajčiarska. Jazdec tímu Cannondale vedie pred cyklistom RadioShack Leopard o jeden bod.

Peter Sagan je už piaty vo svetovom rebríčku UCI

SITA 17.03.2013 747   Cestna Cyklistika Rebricek Uci Peter Sagan

Slovenský cyklista Peter Sagan sa posunul po pretekoch Miláno - San Remo na 5. miesto svetového rebríčka UCI. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale obsadil v nedeľu na slávnej klasike 2. priečku a získal 80 bodov do renkingu, ktoré pridal k doterajším 12 bodom z Tirreno - Adriatico. Sagan bol v predchádzajúcom vydaní rebríčka na 25. pozícii.

Petrovia Sagan a Velits v elitnej tridsiatke rebríčka UCI

SITA 13.03.2013 786   Cestna Cyklistika Peter Sagan Peter Velits Uci Rebricek

Slovenskí cyklisti Peter Sagan a Peter Velits sú vďaka výsledkom na posledných pretekoch World Tour v najlepšej tridsiatke rebríčka Medzinárodnej cyklistickej únie. Saganovi patrí vďaka 12 bodom z podujatia Tirreno - Adriatico 25. priečka, Velits vybojoval na Paríž - Nice šesť bodov a je o päť priečok nižšie ako jeho krajan. Lídrom poradia UCI je Austrálčan Richie Porte. Víťaz Paríž - Nice má dvojbodový náskok pred Holanďanom Tomom Jeltem Slagterom.

To najčítanejšie z roku 2012

mathosh 31.12.2012 1 869   Clanky Najcitanejsie Clanky Rebricek Mtbiker.sk

To najčítanejšie z roku 2012 V poslednom článku roka 2012 si pripomenieme to najzaujímavejšie a najčítanejšie...

Najčítanejšie články za 30 dní

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (3 784)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (3 004)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 856)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Čítajte viac »

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 752)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.

Klasické Malokarpatské Cross Country (2 573)

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 386)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (2 279)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Čítajte viac »

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 (2 245)

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 113)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.
Čítajte viac »

Radiaca sústava: lanká a bowdeny (2 030)

Radiaca sústava: lanká a bowdeny Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. Prvá časť sa bude venovať lankám a bowdenom, ich výmene a „mojim“ jednoduchým vychytávkam. Začnem pekne asi najmenej náročnou činnosťou na zručnosť.