Články v kategórii 'Reportaz' (680 článkov)

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – ešte stále máte radi teplo?

Imroman 27.06.2016 35 fotografií 6 248   Reportaz Skoda Bike Open Tour Sulovske Vrchy Maraton Preteky Horska Cyklistika

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – ešte stále máte radi teplo? Minuloročný Súľov bol jeden z mojich najväčších maratónskych trápení. Tento rok som chcel spraviť v domácich podmienkach reparát, ale teploty nad 30°C sľubovali ďalší „nezabudnuteľný“ ročník. Kompletne prerobená trať privítala 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR a bol to skutočne riadny masaker...

Reportáž: International MTB marathon Malevil cup: blato, štrk, piesok a ihličie

siso33 24.06.2016 7 fotografií 1 655   Cup Malevil Maraton Preteky Horska Cyklistika Reportaz

Reportáž: International MTB marathon Malevil cup: blato, štrk, piesok a ihličie Malevil Cup v Jablonnom v Podještědí je jedným z najtradičnejších maratónov v Českej republike a v roku 2016 sa koná už po sedemnástykrát.
Čítajte viac »

Imroman 23.06.2016 25 fotografií 5 747   Reportaz Taliansko Selleitalia Ronda Maraton Horska Cyklistika

Reportáž: Sella Ronda Hero - slnko, dážď, blato, krúpy, kosa a nečakané víťazstvo Sella Ronda Hero je doslova kultové podujatie, a to má len 7 rokov. Ak máte radi kopce, určite vás zaujme hodnota prevýšenia 4 200 m na 86 km trase, čo už je tak trochu aj horolezectvo. Po 5 rokoch som sa sem opäť vrátil obrusovať najľahšie prevody. A to som vôbec nepredpokladal, ako to celé nakoniec dopadne...

Reportáž: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón - sem-tam blatová kaluž

jelo520 15.06.2016 30 fotografií 2 721   Horska Cyklistika Preteky Maraton MTB Bratislava Reportaz

Reportáž: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón - sem-tam blatová kaluž Športový klub Devínska Kobyla minulý víkend zdarne pripravil už štvrtý ročník preteku - Kaktus bike Bratislavský MTB maratón.

Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

iceman 09.06.2016 65 fotografií 4 204   MTB Horska Cyklistika Reportaz 24 Hodinovka 24hours

Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.

Reportáž: Mestský MTB pretek - Cyklo-Santé Kremnica

1 komentár

GaliPe54 07.06.2016 25 fotografií 3 507   Kremnica Maraton Preteky Reportaz Horska Cyklistika

Reportáž: Mestský MTB pretek - Cyklo-Santé Kremnica Po cyklo akciami nabitom minulom víkende, nemám problém pri rozhodovaní, kam vyraziť na bike v prvú júnovú sobotu. Po náročnom mtb maratóne v Kálnici ma 24-hodinovka moc nelákala a preto volím niečo kratšie a zároveň aj pre mňa netradičné a neznáme – mestské MTB preteky v Kremnici. Zo strohých informácií o preteku som na webe veľa nezistil a ráno vyrážam s presvedčením, že ostrieľaného bikera nemá čo zaskočiť.

Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok

Imroman 03.06.2016 30 fotografií 2 481   Reportaz MTB Horska Cyklistika Maraton Preteky Beskidy Mtb Trophy

Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok V minulej časti som trochu opísal svoje pocity z prvej a druhej etapy 10. ročníka MTB Trophy (1.časť: voda, blato, prach a slnko). Naložili sme si veru poriadne, a to sme boli ešte len v polovici. Takže, ako sme sa nakoniec dostali do cieľa?

Reportáž: Kaktus Bike Karloveský kros – môj prvý cross-country

GaliPe54 25.05.2016 225 fotografií 3 299   Cross Country Karlovesky Kros Reportaz Maraton Preteky

Reportáž: Kaktus Bike Karloveský kros – môj prvý cross-country V slnečnú sobotu 21. mája 2016, sa v bratislavskom Líščom údolí konalo druhé kolo Župného pohára - Karloveský kros, pričom tento pretek je zaradený do seriálu šiesteho ročníka pretekov Župný pohár 2016.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2016 – nová definícia absolútneho blata