Články v kategórii 'Reportaz' (706 článkov)

Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

1 komentár

aesel 06.02.2017 15 fotografií 2 460   Reportaz Biela Stopa Zima Bezky Lyzovanie Horska Cyklistika

Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Čítajte viac »

Imroman 30.01.2017 40 fotografií 6 315   Stupava Trophy Winter Trophy Horska Cyklistika Preteky MTB Maraton Reportaz

Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...

Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

Imroman 16.01.2017 55 fotografií 7 453   Maraton Preteky Zima Sneh Horska Cyklistika Reportaz

Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak „Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...

3 komentáre

Felip 03.01.2017 35 fotografií 5 469   Reportaz Morava Preteky Maraton Ceska Republika Cestna Cyklistika

Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.

TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo

slavo 30.12.2016 3 629   Maraton Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Sezona 2016 Reportaz

TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo Rebríček zamiešali oproti minulému roku extrémne blatové aj teplé podmienky, ktoré panovali počas niektorých akcií. Navyše čítanosť riadne podskočila smerom hore a napríklad najčítanejšia reportáž v roku 2015 by sa do tohoročného výberu ani nedostala. Pripomenme si spolu tie najčítanejšie a nechajte sa inšpirovať pre nadchádzajúcu sezónu.
Čítajte viac »

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník?

Imroman 09.11.2016 15 fotografií 3 761   Reportaz 2016 Sezona Maraton Preteky Horska Cyklistika Skoda Bike Open Tour

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník? Asi by sa dalo povedať, že maratónska sezóna 2016 je definitívne minulosťou. Mnohé zážitky určite zostali ešte v pamäti a myslím, že len tak skoro ani „nezošednú“. Od blata, cez poriadny úpek, až po celkom slušnú zimu. Tak ako po minulé roky, si vybrané slovenské podujatia zobrala pod svoje krídla ŠKODA, čoho výsledkom bol 3. ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Čítajte viac »

Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda

Imroman 19.10.2016 20 fotografií 4 473   Beh Sulovsky Sulovske Vrchy Reportaz Jesen

Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda Už neviem, kde presne som čítal vyjadrenie jedného uznávaného trénera, ktorý vravel: „Cyklisti sú v prvom rade športovci. A športovci behajú“. Aby som to zhrnul, behanie ma veľmi baví, a tak som si tento rok už nenechal ujsť 2.ročník behu Súľovskými skalami, ktorý sa organizuje úplne na rovnakom mieste ako populárny AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly. A veru, bol to riadny zážitok...

Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

4 komentáre

GaliPe54 12.10.2016 45 fotografií 4 620   Reportaz Sprintpolom Horska Cyklistika Beh Maraton Preteky Zilina

Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.

RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

1 komentár

redakcia 11.10.2016 10 fotografií 3 139   Fotogaleria Ride Uphill Horska Cyklistika Reportaz Ebike

RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.