Články v kategórii 'Reportaz' (1 - 10 z 637 článkov)

Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to...

2 komentáre

Imroman 03.07.2015 1 330   Reportaz Kitzalpbike Fotogaleria Horska Cyklistika Rakusko Maraton

Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to... Fanúšikom alpského lyžovania asi netreba oblasť Kitzbühelu bližšie predstavovať. Ako inak v lete sa mení na raj pre bikerov - či už pre tých ktorí milujú jazdu z kopca, do kopca alebo najlepšie oboje. V rámci 8 dňového KitzAlpBike festivalu sa koná skutočne všetko možné, od endura, cez XC až po maratón. A práve ten samozrejme upútal moju pozornosť...
Čítajte viac »

slavo 01.07.2015 1 301   Vysledky Bratislavky Maraton Horska Cyklistika Cross Country Reportaz

Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...
Čítajte viac »

jelo520 27.06.2015 21 fotografií 803   Marathonman Europe Ceska Republika Horska Cyklistika Reportaz Cup Malevil

Reportáž: XVI. International MTB marathon Malevil Cup 2015 - Skvele pripravený maratón Je piatok 19.06.2015 popoludní a naša výprava v zložení ja (jelo520), Jojo (Bubak) a Miloš (Milkyone) nakladáme biky na strechu auta a vyrážame smer Liberec. Po asi šiestich hodinách jazdy prichádzame do Jablonného v Podještedí, miesta konania Malevilského maratónu. 100km trať tohto podujatia je zaradená do UCI MTB marathon series 2015, čo je predpoklad vynikajúcej atmosféry ale aj konkurencie. Dôkazom je aj účasť pretekárov z 13 krajín ako Holandsko, Kazachstan, Anglicko, Nórsko, Poľsko, Nemecko a iné. Samozrejme aj  my „traja mušketieri“ zo Slovenska.
Čítajte viac »

Imroman 25.06.2015 1 971   Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Reportaz Maraton Sulovsky

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015 - Prekvapivo náročných 78 km Súľovský a Fatranský maratón boli vždy pre Žilinských bikerov v podstate „povinné“ akcie. Žiaľ Fatranský už je minulosť za to Súľov píše už svoj 17. ročník. Tento rok s trochu skrátenou traťou, čo s odstupom hodnotím ako plus, pretože pri pôvodnom variante by som asi ani nedošiel do cieľa.

1 komentár

Imroman 16.06.2015 30 fotografií 1 774   Beskidy Mtb Trophy Reportaz Horska Cyklistika Etapove Preteky

Reportáž: Pokračovanie 3. a 4. etapy MTB Trophy 2015 - 4 dní, ktoré sme strávili ako profíci... akurát, že biky sme si umývali každý sám 3. etapa – Rycierova: …zastavujem pri jednom dome a lejem na seba vodu z krhly voľne položenej pri vstupnej bráničke. Tento cieľový kopec patrí za tie roky taktiež medzi výber toho „najlepšieho“...

Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 - Pre mňa už tradičná každoročná akcia

1 komentár

iceman 15.06.2015 1 268   Reportaz Horska Cyklistika 24 Hodinovka

Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 -  Pre mňa už tradičná každoročná akcia Zázemie 24ky bolo už tretí rok po sebe v päťhviezdičkovom kempe na Kamencoch, ktorý bol v roku 2014 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Novinkou tohtoročnej 24ky bola možnosť rezervovania si chatky, čím sa výrazne zvýšilo pohodlie pretekárov, ktorým sa chatka ušla. Podujatie organizuje tradične partia z bikepoint.sk a ich viacročné skúsenosti s 24 hodinovkami sú na organizácii vidieť.
Čítajte viac »

Imroman 12.06.2015 28 fotografií 2 897   Beskidy Mtb Trophy Horska Cyklistika Maraton Reportaz

Reportáž: MTB Trophy (Trópy) 2015 - Toľko RS-1, meračov výkonu a Go-Pro kamier sa len tak nevidí Pre mňa s Katkom je MTB Trophy jedna z najlepších akcií v sezóne, na ktorú sa tešíme približne po dvoch týždňoch oddychu od poslednej etapy predchádzajúceho roku :). Miestami máme toho fakt plné zuby a nechápeme, prečo tu sú všetky kopce vlastne také strmé. Ale väčšinou len do chvíle než sa vyhupneme na hrebeň alebo rovno prehupneme do nejakého poriadne výživného zjazdu. Potom je človek rád, že môže opäť chvíľu šliapať do strmého kopca :). Tento kolotoč sa stále opakuje a jediný recept je naučiť sa to milovať...

Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015

GaliPe54 31.05.2015 7 fotografií 3 907   Xcm Levoca Horska Cyklistika Maraton Reportaz Tour

Reportáž: MTB maratón Levočské vrchy - hneď druhý ročník v SLOVAK XCM TOUR 2015 Už som povymetal takmer všetky MTB maratóny na Slovensku a bol som zvedavý, prečo hneď druhý ročník zaradili do kalendára pretekov SLOVAK XCM TOUR 2015. Prišiel som, videl som, ale odpoveď nepoznám.
Článok bol doplnený 31.05.2015 o 13:30.

Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - 3. kolo Nižné Kamence, Terchová

PeterZanicky 27.05.2015 24 fotografií 1 148   Reportaz Deti Detska Tour

Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - 3. kolo Nižné Kamence, Terchová Od rána bolo na prezentácií plno, čo bolo predzvesťou, že cestu si nájdete na Detskú tour opäť veľa mladých cyklistov (na troch kolách štartovala už tisícka účastníkov!). ...rodičia používajú netradičné cyklistické predštartové pokriky ako "kúpim Ti zmrzlinku" alebo "rozhodcovia štartujte, veď sa nám deti pocikajú" :).
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2015 - Maríkovské single a poctivé blato