Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

3 komentáre

Imroman 28.08.2014 8 fotografií 1 981   Reportaz Maraton Kralovsky

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.

Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO

4 komentáre

Imroman 20.08.2014 13 fotografií 1 507   Reportaz Slovensky Pohar Xco Donovaly Donovalsky Drapak

Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO Po minulotýždňovom Horal Tour som mal v pláne dať si menší „oraz“ na chalupe, ktorú máme v krásnej doline pod Donovalmi. Viac menej náhodou sa ku mne dostali propozície na tento bikový víkend pozostávajúci zo sobotného polmaratónu a nedeľného 7. kola Slovenského pohára v XCO. Všetko sa malo odohrať na Donovaloch, doteraz známych skôr pre svoju tradíciu psích záprahov a tak bolo jasné, že na chalupe sedieť určíte nevydržím...

Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

stink 18.08.2014 570 fotografií 1 800   Reportaz Fotogaleria Kellys Greenbike Tour

Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...

Reportáž: Vlkolínsky Drapák 2014

Radovan Bíroš 14.08.2014 1 632   Vlkolinky Drapak Reportaz Casovka Horska Cyklistika

Reportáž: Vlkolínsky Drapák 2014 Druhú augustovú nedeľu sa horská cyklistika vrátila opäť na Liptov. V podobe 1. ročníka Vlkolínskeho Drapáka. Jednalo sa o technicky náročnú horskú časovku, okorenenú o pekné finančné prémie po splnení jedného „háčika“, ale o tom až neskôr.

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 6. kolo Svit

1 komentár

PeterZanicky 13.08.2014 6 fotografií 525   Svit Reportaz Detska Tour

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 6. kolo Svit Už po 6. krát mala Detská tour zastávku po Slovensku a tentoraz priamo s výhľadom na Vysoké Tatry a to v meste Svit. Od piatku až do nedele bol Svit istotne najcyklistickejším mestom Slovenska, veď okrem horského etapového preteku Horal Tour, tu svoje zázemie mal aj Slovenský pohár MTB a v neposlednom rade naša Detská tour. Počas troch dní viac ako 1000 cyklistov.

Report: MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2014

milos21 10.08.2014 43 fotografií 1 314   MTB Casovka Reportaz Dolny Kubin

Report: MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2014 Dlho som nikde nebol, tak som sa pozrel do kalendára MTB pretekov, že či je v najbližšom období niečo nablízku. Náhodou mala byť o dva dni nová MTB Horská časovka Kubínska hoľa v Dolnom Kubíne. Tak som neváhal a skoro ráno v sobotu 9.8.2014 som sa vybral na tento šprint. Nebudem predsa sedieť doma a na dajaký maratón už aj tak nemám síl.

Reportáž: Štiavnické Gold Race

2 komentáre

iceman 06.08.2014 (naposledy upravený 07.08.2014) 11 fotografií 1 716   Reportaz Maraton Banska Stiavnica

Reportáž: Štiavnické Gold Race Po štyroch rokoch sa v „zlatých“ Štiavnických vrchoch opäť maratónovalo, keď sa uplynulú sobotu v Banskej Štiavnici konal MTB maratón Štiavnické Gold Race, ktorý nadviazal na tradíciu známeho Štiavnického horského cyklomaratónu. Nový tím organizátorov si pre účastníkov pripravil trate s dĺžkou 77, 47 a 33 kilometrov po kopcoch prekopaných množstvom baníckych šácht a štôlní.
Článok bol doplnený 07.08.2014.

Reportáž: Slovakman 2014 - jediné preteky v dlhom triatlone na Slovensku

RaBa 06.08.2014 20 fotografií 1 512   Triatlon Reportaz Cestna Cyklistika

Reportáž: Slovakman 2014 - jediné preteky v dlhom triatlone na Slovensku Tento rok sa uskutočnil Slovakman 3.8.2014 v Piešťanoch. Išlo už o 12.ročník podujatia a zároveň aj o spoločné majstrovstvá Českej a Slovenskej republiky. Dlhý triatlon, známejší pod menom ironman, sú preteky pozostávajúce z troch častí – plávanie, bicykel a beh.

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

slavo 31.07.2014 365 fotografií 2 566   Reportaz Stupava Trophy Horska Cyklistika Maraton Skoda Bike Open Tour

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu

Imroman 20.07.2014 35 fotografií 2 519   Salzkammergut Trophy Reportaz

Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 911)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 896)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 793)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 686)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 818)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 453)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 345)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách (2 313)

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Čítajte viac »

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks (2 283)

Tímové dresy MTBIKER k dispozícii v limitovanej sérii 50ks Po dlhom čakaní sme pripravili prvú, limitovanú sériu dresov MTBIKER. Top kvalita od firmy Silvini v jednoduchom dizajne, vo farbách a logu MTBIKER. Aj Peter Velits závidí*. Neváhajte, je ich len 50 ks.

Testujeme: DEMA Tigra 3.0 - Bike stvorený pre ženy (2 224)

Testujeme: DEMA Tigra 3.0 - Bike stvorený pre ženy Rám tejto tigrice vyšiel spod rúk slovenského výrobcu DEMA a tešiť sa mu môžu najmä dámy, pretože geometria je prispôsobená práve nám, ženám. Bicykel skôr stvorený na rodinné výjazdy za dobrú cenu (€549,99) môže však príjemne prekvapiť aj na pretekoch, stačí naň vyskočiť a oprieť sa do pedálov. Ako jazdí? Dozviete sa už nižšie.