Články v kategórii 'Reportaz' (665 článkov)

Imroman 19.01.2016 140 fotografií 4 150   Stupava Trophy Winter Trophy Preteky Beh MTB Reportaz

Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 - zimná akcia ako sa patrí aj s ľadom a snehom Zimný maratón je v podstate vždy taká lotéria, kde nikto nevie, ako vlastne bude. Môže sa stať, že bude sneh po kolená, alebo aj sucho ako v lete. Tento rok ale opäť všetko vyzeralo tak, ako sa na zimu patrí, teda aspoň v rámci možností zimy bratislavskej...
Článok bol doplnený 19.01.2016 o 22:55.

10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2015

slavo 05.01.2016 1 721   Reportaz Horska Cyklistika Slovensko Skoda Bike Open Tour

10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2015 Počas minulého roku sme priniesli desiatky reportáži z menších, ale aj väčších bike akcií zo Slovenska, či zahraničia. Nakoľko je v týchto dňoch pekne mrazivo a veterno, pozrite si tie najzaujímavejšie a nechajte sa inšpirovať, kam vyraziť budúci rok...
Čítajte viac »

slavo 29.12.2015 102 fotografií 2 657   Skprofibike Felt Reportaz Horska Cyklistika Taliansko Garda Novinky

Reportáž: Predstavenie nových trail bikov Felt Decree v talianskom Lago di Garda Na pozvanie slovenského dovozcu bikov Felt (ako aj Castelli, Verdstein, DMT, BBB a ďalších) spoločnosti SK Profi Bike, som mal možnosť navštíviť túto svetoznámu bike lokalitu. Prišli tam aj ďalší borci z médií ako PinkBike, MTBnews, Bikeradar ale aj produktoví manažéri a inžinieri Felt, ktorí stáli za vývojom nového radu trail bikov Decree.

Aj cyklistika potrebuje dobrovoľníkov

1 komentár

MentalCoach 13.12.2015 20 fotografií 2 198   Cyklokros Horska Cyklistika Maraton Reportaz

Aj cyklistika potrebuje dobrovoľníkov Začiatkom novembra sa na stránke slovenského zväzu cyklistiky objavil banner, ktorý propagoval ME seniorov v cyklokrose. Keďže bývam len pár km od Trnavy, hneď som sa skontaktoval s organizátormi. Obratom som dostal odpoveď aj s podrobnejšími informáciami.
Čítajte viac »

Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na "favoritke" dá

IceQUEEN 11.12.2015 76 fotografií 2 956   Reportaz Preteky Cyklokros Kosice Majstrovstva Slovenska

Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na Predpokladám, že väčšina milovníkov širokých plášťov asi nebude úplne chápať, čo môže niekoho baviť na plahočení sa na alternatíve cestného bicykla po tráve, blate, kameňoch, vykladať bike na plece, či skákať cez prekážky. Toto všetko za každého počasia – a to jesenné býva obzvlášť kruté. Ja som si kedysi hovorila to isté. Ale rovnako som tvrdila, že ma na cesťák nikto nedostane. A keďže sa všetko raz musí skončiť, aj tohtoročná cyklokrosová sezóna sa neúprosne blížila ku koncu a nás čakala posledná previerka – MSR v Košiciach.
Čítajte viac »

Aká bola sezóna ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015?

Imroman 18.11.2015 15 fotografií 2 249   Skoda Bike Open Tour Reportaz Maraton Horska Cyklistika MTB Cross Country Skoda

Aká bola sezóna ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015? Tak ako minulý rok aj tento si ŠKODA ako hlavný partner zobrala pod svoje krídla vybrané Slovenské MTB maratóny. Tie sa pospájali do série s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Keďže sezóna pomaly ale určite končí, nebude na „škodu“ menšie zhrnutie...

Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci

Imroman 13.10.2015 3 604   Reportaz Horska Cyklistika Slovensko Casovka Do Vrchu

Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci Každý región má svoj obľúbený kopec. U nás v Žiline je týmto kopcom stúpanie do sedla Javorina alebo ľudovo povedané – Polom. Správny Žilinčan ho dookola brúsi a následne má možnosť zúročiť to práve pri tejto akcii :-). A už dávno sem nechodia len domáci borci...

Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax

3 komentáre

GaliPe54 07.10.2015 4 fotografií 1 290   MTB Cyklomaraton Reportaz Ceska Republika

Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax Brezniansky jesenný MTB Hugo bike nám bikerom tento rok dopriaty nebol, a preto sa náš cykloklub bol rozlúčiť s pretekárskou sezónou na Morave. V nedeľu, 4.10. 2015, sa v Zlíne konalo záverečné podujatie českého seriálu CYKLOMARATÓN 2015.
Čítajte viac »

iceman 24.09.2015 32 fotografií 2 843   Reportaz Preteky Maraton MTB Horska Cyklistika Sneznica

Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - Singláče, zvážnice, prudké stojky a brutálny finiš Uplynulý víkend sa konal na Kysuciach v obci Snežnica ešte len 2. ročník maratónu. Organizátori pre štartujúcich pripravili dve trate a obe oproti minulému roku o málinko podrástli. Dlhšia merala okrúhlych 40 kilometrov a kratšia o polovicu menej, teda 20 kilometrov a zaviedli nás do južnej časti Kysuckej vrchoviny.

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice - Dá sa aj na pevnej vidlici

3 komentáre

GaliPe54 23.09.2015 3 195   Reportaz Horska Cyklistika Kosice MTB Maraton

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice - Dá sa aj na pevnej vidlici 12.ročník Košického MTB maratónu bol tento rok zároveň súčasťou a finálovým pretekom Slovenského pohára, Slovak XCM Tour, a aj slovensko-maďarského seriálu Pedal MTB Tour. Ani tento rok nás nemala minúť výzva v podobe "Kopca pravdy“ a pripravená bola aj horská prémia na Lajoške. Percentuálne najviac singlov sľuboval polmaratón, ktorý mal obsahovať aj 11 km supersinglov.