Články v kategórii 'Reportaz' (713 článkov)

Reportáž: Bison Spa MTB maratón Rajeckou dolinou alebo fatranský šprint

22.05.2017 5 350 12

Mnohí možno majú v pamäti Fatranský maratón a jeho tradičný charakter. Bison SPA MTB bol taký malý revival tohto podujatia, ale v tzv. raketovej verzii.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

10.05.2017 4 755 8

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
Reportáž: Author Šela maratón 2017 - tak já ti teda jako nastoupím

08.05.2017 4 101 4

Ak sa dá povedať, že nejaké podujatie má svoju jedinečnú atmosféru tak určite Šela – a s poriadnou porciou blata o to väčšiu...
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – opať vydarený vstup do novej sezóny

01.05.2017 7 730 13

Rýchla a prekvapivo ani nie veľmi blatistá trať prilákala takmer 800 pretekárov, pre ktorých bol aj tento rok pripravený kvalitne zabezpečený pretek, ale poďme si ho predstaviť pekne od začiatku...
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón - vstup do novej sezóny

26.04.2017 4 881 9

Pretek som poznal len z propozícií, no niečo o ňom a trati mi prezradil kolega, ktorý ho šiel aj minulý rok. U mňa to bola teda premiéra a nevedel som, čo ma čaká.
Reportáž: Mitas 4 Islands – ako sme dobojovali, alebo letné dresy a koniec smoly

24.04.2017 4 194 13

Úvodné dve etapy nám šťastie príliš neprialo, teda resp. mne, ale s plánovaným oteplením dúfam, že sa to konečne zmení.
Reportáž: Mitas 4 Islands – čerstvé zážitky z prvých 2 etáp zimného etapáku v Chorvátsku

21.04.2017 6 091 11

Etapák dvojíc bol pre mňa doteraz španielska dedina, no vďaka chorvátskemu 4 Islands, sa všetko zmenilo.
Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

06.02.2017 2 705 1

Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro

30.01.2017 6 971 6

Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

16.01.2017 7 885 24

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

03.01.2017 5 808 3

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo

30.12.2016 3 823 5

Rebríček zamiešali oproti minulému roku extrémne blatové aj teplé podmienky, ktoré panovali počas niektorých akcií. Navyše čítanosť riadne podskočila smerom hore a napríklad najčítanejšia reportáž v roku 2015 by sa do tohoročného výberu ani nedostala. Pripomenme si spolu tie najčítanejšie a nechajte sa inšpirovať pre nadchádzajúcu sezónu.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník?

09.11.2016 3 958 12

Asi by sa dalo povedať, že maratónska sezóna 2016 je definitívne minulosťou. Mnohé zážitky určite zostali ešte v pamäti a myslím, že len tak skoro ani „nezošednú“. Od blata, cez poriadny úpek, až po celkom slušnú zimu. Tak ako po minulé roky, si vybrané slovenské podujatia zobrala pod svoje krídla ŠKODA, čoho výsledkom bol 3. ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda

19.10.2016 4 658 22

Už neviem, kde presne som čítal vyjadrenie jedného uznávaného trénera, ktorý vravel: „Cyklisti sú v prvom rade športovci. A športovci behajú“. Aby som to zhrnul, behanie ma veľmi baví, a tak som si tento rok už nenechal ujsť 2.ročník behu Súľovskými skalami, ktorý sa organizuje úplne na rovnakom mieste ako populárny AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly. A veru, bol to riadny zážitok...
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

12.10.2016 4 826 4

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

11.10.2016 3 321 1

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Reportáž: Kráľovská 72 hodinovka z pohľadu ženy

03.10.2016 4 859 2

Je pátek a mě zvoní telefon, Bohunka. Že by nějaký cyklovýlet? Napadá mne.
„Ahoj Marti, v Trenčíně se jede závod. Je to asi 350km s 12km převýšením a limitem 72 hodin, nechce se ti?“ ptá se Bohunka v telefonu. Moc se nerozmýšlím. „Jasně, můžeme to zkusit“ odpovídám. Asi jsem měla víc přemýšlet, napadá mě, když si prohlížím trasu a zjišťuji, že to není 350km ale 380km a převýšení nějakých 14km. Ale co, když to nepůjde, tak to nepůjde...
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí

20.09.2016 6 164 28

Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

14.09.2016 5 167 4

Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.
Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára

09.09.2016 3 896 1

Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.
Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

08.09.2016 3 430 1

Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný

05.09.2016 6 551

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

31.08.2016 7 728 7

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

25.08.2016 5 790 17

Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...