Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi

SITA 16.09.2014 810   Reportaz Coppa Bernocchi Cannondale Vitaz Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi Peter Sagan skončil v utorňajších pretekoch Coppa Bernocchi na 190,3 km v okolí Legnana na 7. mieste. Dvadsaťštyriročný Žilinčan v závere pomáhal tímovému kolegovi z Cannondalu Eliovi Vivianimu a rozbehol mu záverečný víťazný špurt.

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón

matmat 08.09.2014 90 fotografií 1 798   Kosicky MTB Maraton Reportaz

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón 6.9.2014 bol v športovo-rekreačnom stredisku Jahodná deň vyhradený pre milovníkov horskej cyklistiky. Na 11. obnovenom ročníku si na svoje mohli prísť pretekári na dlhej - 77 km, strednej - 47 km ale aj krátkej - 22 km trati.

Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros

3 komentáre

chistos 08.09.2014 1 195   Kaktus Bike Kros Karlovesky Kros Reportaz

Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros Po dvoch úžasných týždňoch strávených vo Švajčiarsku moja kondícia zišla rapídne dole a uvedomoval som si to, ale aj tak som sa rozhodol ísť na tento závod. Aj keď som vedel, že to bude ťažké, ale nemyslel som si, že tam skoro vypustím dušu, no ale o tom až neskôr.

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 7.kolo Granč

PeterZanicky 08.09.2014 295 fotografií 569   Detska Tour Reportaz

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 7.kolo Granč Naša Tour po Slovensku pokračovala na navýchodnejšom bode tohtoročného podujatia a to v malej dedinke Granč, nedaľeko Spišského hradu. Veľa pravidelných účastníkov Detskej tour preto už vycestovala na „východ“ už v piatok, spoznávať slovenské zákutia.

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť

Imroman 04.09.2014 285 fotografií 2 227   Reportaz Dubnicky Maraton Horska Cyklistika Maraton

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

3 komentáre

Imroman 28.08.2014 (naposledy upravený 02.09.2014) 295 fotografií 2 543   Kralovsky Maraton Reportaz

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.

Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO

4 komentáre

Imroman 20.08.2014 13 fotografií 1 624   Reportaz Slovensky Pohar Xco Donovaly Donovalsky Drapak

Reportáž: Donovalský Drapák a 7. kolo Slovenského pohára v XCO Po minulotýždňovom Horal Tour som mal v pláne dať si menší „oraz“ na chalupe, ktorú máme v krásnej doline pod Donovalmi. Viac menej náhodou sa ku mne dostali propozície na tento bikový víkend pozostávajúci zo sobotného polmaratónu a nedeľného 7. kola Slovenského pohára v XCO. Všetko sa malo odohrať na Donovaloch, doteraz známych skôr pre svoju tradíciu psích záprahov a tak bolo jasné, že na chalupe sedieť určíte nevydržím...

Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

stink 18.08.2014 570 fotografií 1 973   Reportaz Fotogaleria Kellys Greenbike Tour

Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...

Reportáž: Vlkolínsky Drapák 2014

Radovan Bíroš 14.08.2014 1 840   Vlkolinky Drapak Reportaz Casovka Horska Cyklistika

Reportáž: Vlkolínsky Drapák 2014 Druhú augustovú nedeľu sa horská cyklistika vrátila opäť na Liptov. V podobe 1. ročníka Vlkolínskeho Drapáka. Jednalo sa o technicky náročnú horskú časovku, okorenenú o pekné finančné prémie po splnení jedného „háčika“, ale o tom až neskôr.

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 6. kolo Svit

1 komentár

PeterZanicky 13.08.2014 6 fotografií 599   Svit Reportaz Detska Tour

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 6. kolo Svit Už po 6. krát mala Detská tour zastávku po Slovensku a tentoraz priamo s výhľadom na Vysoké Tatry a to v meste Svit. Od piatku až do nedele bol Svit istotne najcyklistickejším mestom Slovenska, veď okrem horského etapového preteku Horal Tour, tu svoje zázemie mal aj Slovenský pohár MTB a v neposlednom rade naša Detská tour. Počas troch dní viac ako 1000 cyklistov.

Najčítanejšie články za 30 dní

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (5 642)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 530)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 360)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Čítajte viac »

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 760)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 680)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 593)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 543)

Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 427)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 336)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?
Čítajte viac »

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 331)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.