Články v kategórii 'Reportaz' (701 článkov)

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník?

Imroman 09.11.2016 15 fotografií 3 459   Reportaz 2016 Sezona Maraton Preteky Horska Cyklistika Skoda Bike Open Tour

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník? Asi by sa dalo povedať, že maratónska sezóna 2016 je definitívne minulosťou. Mnohé zážitky určite zostali ešte v pamäti a myslím, že len tak skoro ani „nezošednú“. Od blata, cez poriadny úpek, až po celkom slušnú zimu. Tak ako po minulé roky, si vybrané slovenské podujatia zobrala pod svoje krídla ŠKODA, čoho výsledkom bol 3. ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Čítajte viac »

Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda

Imroman 19.10.2016 20 fotografií 4 306   Beh Sulovsky Sulovske Vrchy Reportaz Jesen

Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda Už neviem, kde presne som čítal vyjadrenie jedného uznávaného trénera, ktorý vravel: „Cyklisti sú v prvom rade športovci. A športovci behajú“. Aby som to zhrnul, behanie ma veľmi baví, a tak som si tento rok už nenechal ujsť 2.ročník behu Súľovskými skalami, ktorý sa organizuje úplne na rovnakom mieste ako populárny AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly. A veru, bol to riadny zážitok...

Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

3 komentáre

GaliPe54 12.10.2016 45 fotografií 4 171   Reportaz Sprintpolom Horska Cyklistika Beh Maraton Preteky Zilina

Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.

RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

1 komentár

redakcia 11.10.2016 10 fotografií 2 933   Fotogaleria Ride Uphill Horska Cyklistika Reportaz Ebike

RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.

Reportáž: Kráľovská 72 hodinovka z pohľadu ženy

2 komentáre

MartinaB 03.10.2016 10 fotografií 4 645   Zeny Reportaz Horska Cyklistika

Reportáž: Kráľovská 72 hodinovka z pohľadu ženy Je pátek a mě zvoní telefon, Bohunka. Že by nějaký cyklovýlet? Napadá mne.
„Ahoj Marti, v Trenčíně se jede závod. Je to asi 350km s 12km převýšením a limitem 72 hodin, nechce se ti?“ ptá se Bohunka v telefonu. Moc se nerozmýšlím. „Jasně, můžeme to zkusit“ odpovídám. Asi jsem měla víc přemýšlet, napadá mě, když si prohlížím trasu a zjišťuji, že to není 350km ale 380km a převýšení nějakých 14km. Ale co, když to nepůjde, tak to nepůjde...
Čítajte viac »

Imroman 20.09.2016 30 fotografií 5 651   Kosice Kosicky Skoda MTB Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

4 komentáre

GaliPe54 14.09.2016 30 fotografií 4 730   Cyklomaraton Topolcianky Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.

1 komentár

bimjeam 09.09.2016 15 fotografií 3 577   Preteky Horska Cyklistika Maraton Pruzinsky Reportaz

Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

1 komentár

bimjeam 08.09.2016 25 fotografií 3 121   Horska Cyklistika Preteky Maraton Reportaz

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Čítajte viac »

Imroman 05.09.2016 70 fotografií 6 015   Skoda Bike Open Tour Skoda Finale Reportaz Horska Cyklistika Slovensky Raj Maraton Preteky

Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...