Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014

Imroman 15.04.2014 148 fotografií 2 003   Reportaz Maraton Svatojursky Mtb

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...

Reportáž z 1. kola Sp MTB XCO v Turčianských Tepliciach

Lubo. 14.04.2014 35 fotografií 1 807   Mtb Slovensky Pohar Reportaz

Reportáž z 1. kola Sp MTB XCO v Turčianských Tepliciach V nedeľu 13.4.2014 bol odštartovaný Slovenský pohár v Cross Country akciou GORE BIKEWEAR TURIECKAP. Tento pretek sa konal tak, ako tradične, v Turčianských Tepliciach, konkrétne v lesoparku Bôr, ktorý ponúka pre bikerov hravé zjazdy, náročné korenisté výšľapy, ale aj široké spevnené lesné cesty, na ktorých sa dá počas preteku oddýchnuť.

Reportáž: Kálnica Enduro Warm Up

3 komentáre

kotle 07.04.2014 1 819   Enduro Warm Up Reportaz Kalnica Bike Park Enduro

Reportáž: Kálnica Enduro Warm Up V uplynulý víkend sa uskutočnil v Dema bike parku v Kálnici pretek Lapierre Enduro Warm Up, ktorého som sa zúčastnil a z pohľadu jazdca sa pokúsim priblížiť zážitky ako zo sobotňajšieho tréningu, tak zo samotného preteku.

Čergovská stopa 2014, tradičná „zimná“ akcia

milos21 25.02.2014 2 088   Reportaz Cergovska Stopa Mtb

Čergovská stopa 2014, tradičná „zimná“ akcia V sobotu 22.2.2014 v Raslaviciach začínal už v poradí 9. ročník tejto relatívne malej a skromnej akcie. Pri mojej spomienke na minulý rok a na tie snehové záveje, do ktorých som to v zjazde párkrát zapichol, sa teraz len usmievam. Tento rok prešla jeseň plynulo do jari. Už len dúfať, že jar zas neprejde plynulo do jesene...

MTB dvojdňovka v Jeseníkoch - prvý deň

4 komentáre

smidik 16.02.2014 1 834   Jeseniky Mtb Vylet Reportaz Horska Cyklistika

MTB dvojdňovka v Jeseníkoch - prvý deň Budík dnes zvonil veľmi zavčasu. Potrebujeme stihnúť vlak o 6:09, na dlhé vylihovanie nie je čas. Rýchlo poobliekať, nasadnúť na bajky a v polospánku šliapať na stanicu. Vlak z Ostravy s rezervou stíhame, nakladáme bajky a výlet môže začať.

18 ročná Bára a jej príbeh z ultramaratónu Craft 1000 Miles Adventure 2013

Latanka 03.02.2014 2 466   Horska Cyklistika Zazitok 1000 Miles Reportaz

18 ročná Bára a jej príbeh z ultramaratónu Craft 1000 Miles Adventure 2013 Je možné, aby krehké 18-ročné dievča prešlo pešo s veľkým ruksakom krížom cez hory celé Slovensko a Moravu? Čítajte ďalej a presvedčte sa, že má viac odvahy a odhodlania ako väčšina z nás.

1. Zimný (?) MTB maratón 2014

4 komentáre

Imroman 21.01.2014 39 fotografií 2 457   Reportaz Prvy Zimny Maraton 2014

1. Zimný (?) MTB maratón 2014 Asi mi dáte za pravdu že v poslednom čase je zima trošku čudná. Každý teda predpokladal, že sa namiesto snehu bude moriť v blate. Ani to ale neodradilo slušný počet bikerov aby si aj v tomto ročnom období zmerali sily. Ako nakoniec vyzeral v poradí 6. ročník tohto netradičného podujatia?

Prehľad maratónov roku 2013

Boo_boo 09.01.2014 (naposledy upravený 12.01.2014) 3 831   2013 Maratony Info Reportaz

Prehľad maratónov roku 2013 Bilancovanie starého roka už máme za sebou, novoročné predsavzatia a plány sú nastavené. Dátumy maratónov pomaličky plnia kalendár aj v roku 2014. Nie je teda hádam na škodu obzrieť sa po minulej sezóne a pripomenúť si miesta a preteky, na ktoré spomíname a ktoré plánujeme navštíviť. Prinášame Vám teda stručný maratónsky prehľad roku 2013. Doplnený Stupavský a Bikefest maratón.
Článok bol doplnený 12.01.2014.

1. ročník BTVT BikeRide iLegal Cupu

Boo_boo 06.11.2013 3 219   Reportaz Downhill

1. ročník BTVT BikeRide iLegal Cupu Uplynulú sobotu (2.11.2013) sa v blízkosti Vranova nad Topľou na bližšie neurčenom mieste :) uskutočnil prvý ročník BTVT ilegal Cupu. Už z názvu vyplýva, že o žiadne masové podujatie s premakaným marketingom nešlo. Miestny trail, ktorý chalani krvopotne stavajú, menia a vylepšujú už takmer dva roky sa na sklonku sezóny konečne dočkal aj súťažných jázd. V zamračenom počasí s troškou blata a riadnou kopou lístia sa na štart postavilo sedemnásť účastníkov, medzi ktorými dominovali miestni borci. Účasť si však nenechalo ujsť ani zopár hostí a dve (pekné) baby.
Článok bol doplnený 06.11.2013 o 22:30.

Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje. Irán, Turkmenistan, Uzbekistan

karolv 05.11.2013 2 393   Cesta Okolo Sveta Reportaz World Bike Travel 2013

Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje. Irán, Turkmenistan, Uzbekistan Z Erzurumu až k iránskym hraniciam
Po tom ako sa mi konečne podarilo získať víza, vyrazil som z tureckého mesta Erzurum. Nebol som úplne fit, dutiny ma neposlúchali už dlhšie a trápili ma hlieny. Raz to bolo lepšie, inokedy zas horšie. Prvý deň ako som vyrazil ma chytila slabosť.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (3 473)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (2 914)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 641)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.
Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 639)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.

Klasické Malokarpatské Cross Country (2 505)

Klasické Malokarpatské Cross Country Po zime, plnej nosenia bajku v snehových závejoch a celodenných výletov po západnom Slovensku, som dostal chuť na také to klasické nenáročné cross country, kde výškové kilometre nie sú dôležité, ale dostať sa z bodu A do bodu B najzmysluplnejšou trasou a poprípade stihnúť vlak naspäť domov.
Čítajte viac »

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 267)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (2 048)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Čítajte viac »

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 040)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 (2 003)

Čítajte viac »

Test kamery Liquid Image Ego Full HD (1 874)

Test kamery Liquid Image Ego Full HD V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.