Články v kategórii 'Reportaz' (696 článkov)

Imroman 20.09.2016 30 fotografií 5 191   Kosice Kosicky Skoda MTB Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

4 komentáre

GaliPe54 14.09.2016 30 fotografií 4 329   Cyklomaraton Topolcianky Horska Cyklistika Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.

1 komentár

bimjeam 09.09.2016 15 fotografií 3 226   Preteky Horska Cyklistika Maraton Pruzinsky Reportaz

Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

1 komentár

bimjeam 08.09.2016 25 fotografií 2 875   Horska Cyklistika Preteky Maraton Reportaz

Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Čítajte viac »

Imroman 05.09.2016 70 fotografií 5 519   Skoda Bike Open Tour Skoda Finale Reportaz Horska Cyklistika Slovensky Raj Maraton Preteky

Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...

Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Imroman 31.08.2016 35 fotografií 6 662   Reportaz Horska Cyklistika Preteky Maraton Enduro Kralovsky

Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?

Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

Imroman 25.08.2016 15 fotografií 5 065   Kralovsky Maraton Horska Cyklistika Preteky Reportaz

Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...

Reportáž: 4. kolo Považsko-Strážovského pohára - Maratón Horné Srnie

1 komentár

bimjeam 23.08.2016 20 fotografií 4 587   Reportaz Povazsko Strazovsky Pohar Horska Cyklistika

Reportáž: 4. kolo Považsko-Strážovského pohára - Maratón Horné Srnie Po krásnej slnečnej sobote sa prebúdzam do zamračenej nedele a vôbec sa mi na bike nechce. Po hodine autosugescie a zavrhnutí cesty autom sa vyberám aspoň na krátky tréning po vlastnej osi smer Ilava, pričom okrem mobilu, multikľúča a kľúčov od domu so sebou prakticky nič nemám.

Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami

3 komentáre

Imroman 18.08.2016 10 fotografií 5 043   Horal Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Vysoke Tatry Maraton Preteky Reportaz

Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami Na Horal Tour som sa naozaj veľmi tešil. Po dlhom čase opäť etapový pretek a už tradične v naozaj pestrom zložení. Veď kde inde si dáte šprint na Štrbské Pleso a späť, 130 km "mordu" a na záver technické XC. A to všetko s nádhernou panorámou Vysokých Tatier.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku