Reportáž: Cyklistický kemp Petra Sagana

2 komentáre

PeterZanicky 09.10.2014 7 fotografií 1 330   Horska Cyklistika Reportaz Deti

Reportáž: Cyklistický kemp Petra Sagana Trochu symbolicky a to počas Tour de France, kde Peter Sagan štartoval sme aj my odštartovali prvý cyklo kemp pod menom nášho úspešného cyklistu. V dvoch prázdninových termínoch sa premiérového cyklo kempu zúčastnilo 27 cyklistov zo Slovenska a Čiech.

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato

1 komentár

Imroman 02.10.2014 135 fotografií 2 425   Blato Maraton Reportaz Dema 12 Hodin

Reportáž: Dema 12 hodín MTB - Blato, blato a blato Dvanásť hodinovku som mal v pláne už od začiatku roka. Keďže prvá sa zrušila pre nepriaznivé počasie, zostal ešte jeden pokus na jeseň. Pôvodný plán bol ísť sólo, ale môj názor zmenil kamarát, ktorý ma oslovil či nechcem ísť do teamu. Hovorím si: „ prečo vlastne nie?“
Čítajte viac »

Imroman 26.09.2014 21 fotografií 2 426   MTB Maraton Reportaz Ceska Republika Horska Cyklistika Sudety

Reportáž: Specialized Rallye Sudety 2014 - Kultový maratón so všetkým čo ku tomu patrí Väčšina popredných bikerov v Česku mala v kalendári poznačený dátum 20.9.2014. Práve vtedy sa totiž konal už 20. ročník najťažšieho a pomaly už legendárneho podujatia s názvom Rallye Sudety. 116 km dlhá trať, profil ako píla s 3100 m stúpaní a hlavne terén ktorý budete inde asi ťažko hľadať. Navyše status majstrovstiev ČR prilákal komplet maratónsku špičku a pre ostatných možnosť zistiť koľko im práve tá špička dokáže naložiť :).

Reportáž: Svijany Snežnický MTB maratón

iceman 24.09.2014 150 fotografií 2 393   Reportaz Horska Cyklistika Maraton MTB

Reportáž: Svijany Snežnický MTB maratón Uplynulú sobotu sa na Kysuciach konal prvý ročník nového MTB maratónu. Centrom maratónu je obec Snežnica a trasy s dĺžkami 18 a 36 kilometrov vedú južnou časťou Kysuckej vrchoviny. Na prvý pohľad krátku kilometráž ale celkom kvalitne vynahradí fyzická a technická náročnosť jednotlivých tratí.
Článok bol doplnený 24.09.2014 o 12:35.

Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode

2 komentáre

Imroman 18.09.2014 595 fotografií 2 822   Skoda Bike Open Tour Horska Cyklistika Reportaz Hrabušice

Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode Kto by si nechcel pobikovať v raji....Teda mám na mysli Slovenský raj. Navyše pre mňa sa jedná o lokalitu, kde som nikdy predtým nebol a tak bolo o programe na sobotu rozhodnuté. A „trochu“ blata k tomu predsa nemôže nikomu uškodiť :).

Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi

SITA 16.09.2014 1 271   Reportaz Coppa Bernocchi Cannondale Vitaz Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi Peter Sagan skončil v utorňajších pretekoch Coppa Bernocchi na 190,3 km v okolí Legnana na 7. mieste. Dvadsaťštyriročný Žilinčan v závere pomáhal tímovému kolegovi z Cannondalu Eliovi Vivianimu a rozbehol mu záverečný víťazný špurt.

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón

matmat 08.09.2014 90 fotografií 2 161   Kosicky MTB Maraton Reportaz

Reportáž: ŠKODA Košický MTB Maratón 6.9.2014 bol v športovo-rekreačnom stredisku Jahodná deň vyhradený pre milovníkov horskej cyklistiky. Na 11. obnovenom ročníku si na svoje mohli prísť pretekári na dlhej - 77 km, strednej - 47 km ale aj krátkej - 22 km trati.

Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros

3 komentáre

chistos 08.09.2014 1 421   Kaktus Bike Kros Karlovesky Kros Reportaz

Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros Po dvoch úžasných týždňoch strávených vo Švajčiarsku moja kondícia zišla rapídne dole a uvedomoval som si to, ale aj tak som sa rozhodol ísť na tento závod. Aj keď som vedel, že to bude ťažké, ale nemyslel som si, že tam skoro vypustím dušu, no ale o tom až neskôr.

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 7.kolo Granč

PeterZanicky 08.09.2014 295 fotografií 684   Detska Tour Reportaz

Reportáž: Detská tour Petra Sagana - 7.kolo Granč Naša Tour po Slovensku pokračovala na navýchodnejšom bode tohtoročného podujatia a to v malej dedinke Granč, nedaľeko Spišského hradu. Veľa pravidelných účastníkov Detskej tour preto už vycestovala na „východ“ už v piatok, spoznávať slovenské zákutia.

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť

Imroman 04.09.2014 285 fotografií 2 619   Reportaz Dubnicky Maraton Horska Cyklistika Maraton

Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...

Najčítanejšie články za 30 dní

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? (5 652)

Intervalový tréning, prečo z vás urobí dupača? Snáď na každých závodoch sú štarty naozaj ostré, špurtuje sa a prvé kopce sa dupú, čo môže byť hlavne problém pre cyklistov, ktorí sa sústredia primárne na vytrvalosť. Ak vás hneď na začiatku utrhnú a potom sa musíte prebíjať cez pomalších pretekárov, tak to vás vie obrať o pár sekúnd, či minút.
Článok bol doplnený 30.09.2014 o 20:35.
Čítajte viac »

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 176)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 (4 119)

Canyon: Pekné zľavy na MTB modely 2014 Canyon pokračuje vo zvýhodnenom predaji modelov 2014 a tak si môžete vybrať z desiatok zľavnených kúskov. Pre základnejšie biky je zľava €100, ale u drahších sú zľavy oveľa zaujímavejšie...
Čítajte viac »

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou (3 607)

Fotogaléria: Bike DEMA AURON 5.0 s pekným dizajnom a rozumnou geometriou Auron päť bodka nula v hodnote €859,99 je hneď na prvý pohľad sympaťák. Dobre zvolené farby, typická geometria, páči sa mi. Ako prvá ma upútala hrúbka trubiek zadnej stavby. DEMA používa technológiu "Double Butted Tubes", pre zníženie celkovej hmotnosti rámu.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 526)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 454)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 265)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Čítajte viac »

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave (3 055)

Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (2 856)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb (2 851)

Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb Zdravím všetkých bikerov. Moje meno je Mário, nick Marinada a napísal som niečo málo o tom, ako som sa zaľúbil do MTB.