Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia

SITA 28.05.2012 633   Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012 Giro D Italia

Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia Ryder Hesjedal sa stal prvým kanadským víťazom cyklistických pretekov Grand Tour, keď v nedeľu triumfoval na Giro d´Italia. O svojom prvenstve rozhodol až v záverečnej 21. etape, ktorou bola časovka na 28,2 km v uliciach Milána. Jazdu proti chronometru ovládol Talian Marco Pinotti o 39 sekúnd pred Geraintom Thomasom, tretí skončil Jesse Sergent z Nového Zélandu. Hesjedalovi stačila na vybojovanie si ružového dresu 6. pozícia, keďže doterajší líder Joaquín Rodríguez obsadil až 26. priečku.

Amador víťazom 14. etapy Gira, do ružového Hesjedal

SITA 19.05.2012 739   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Ryder Hesjedal

Kostaričan Andrey Amador z tímu Movistar sa stal víťazom sobotňajšej 14. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla z Cherasca do Cervinie a merala 205 km. Slováka Martina Velitsa (Omega Pharma-QuickStep) klasifikovali na 128. priečke, za Amadorom zaostal o 32:04 min. Ružový dres si neudržal Španiel Joaquim Rodríguez zo zoskupenia Kaťuša, novým lídrom je Kanaďan Ryder Hesjedal z tímu Garmin - Barracuda.

Ventoso využil v 9. etape Gira zaváhanie favoritov

SITA 14.05.2012 528   Giro D Italia Martin Velits Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012

Španiel Francisco Ventoso sa stal víťazom pondelkovej 9. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla zo San Giorgia del Sannio do Frosinone a merala 166 km. V hromadnom špurte celého pelotónu sa cyklista tímu Movistar presadil pred Talianmi Fabiom Fellinim a Giacomom Nizzolom. V celkovom poradí sa v popredí nič nemenilo.
Čítajte viac »

Pozzovivo víťazom 8. etapy Gira, M. Velits 79.

SITA 13.05.2012 499   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Domenico Pozzovivo Ryder Hesjedal

Talian Domenico Pozzovivo zvíťazil v 8. etape cyklistických pretekov Giro d'Italia zo Sulmony na vrchol Lago Laceno (229 km), keď s náskokom vyše 20 sekúnd nechal za sebou španielske duo Benat Intxausti, Joaquím Rodriguez. Slovák Martin Velits obsadil 79. priečku.
Čítajte viac »

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira

SITA 12.05.2012 714   Ryder Hesjedal Martin Velits Cestna Cyklistika 2012 Giro D Italia

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira Talian Paolo Tiralongo vyhral 7. etapu cyklistických pretekov Giro d´Italia, po ktorej si ružový dres lídra vybojoval Kanaďan Ryder Hesjedal. Tiralongo v záverečnom stúpaní krajana Micheleho Scarponiho, tretí v etape z Recanati na Rocca di Cambio (202 km) finišoval s odstupom 3 sekúnd Fränk Schleck.
Článok bol doplnený 12.05.2012 o 18:55.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (4 744)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov (3 939)

Mapy a aplikácie SmartMaps pre cyklistov Nájsť si trasy späť keď zablúdite, cielene jazdiť podľa mapy a objavovať nové cesty v okolí, navigovať sa na dovolenke v neznámej krajine, porovnávať trasy s ostatnými bikermi alebo podľa mapy vyraziť na peší výlet. Plánovať trasu doma na PC, navigovať sa v aute alebo jazdenie s outdoorovou navigáciou na riadidlách. Kopec situácií, v ktorých Vám môžu pomôcť produkty SmartMaps.

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave (3 527)

Specialized 2015 predstavený na Dolnej Morave V krásnom prostredí Dolnej Moravy, ktorá sa celkom logicky nachádza až pri hraniciach s Poľskom, Specialized Eastern Europe koncom júla deň čo deň prezentoval svoje novinky novinárom, sponzorovaným športovcom a obchodníkom. A samozrejme väčšinu noviniek nechal prítomným poriadne preskúšať na trailoch a cestách v okolí. My sme boli pri tom a odskúšali si všetko od nového Tarmaca, cez S-works Epic až po nové DEMO.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (3 470)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (3 293)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Cyklohotel Urbanov Vrch (3 035)

Cyklohotel Urbanov Vrch Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro (2 698)

Testujeme Ghost Cagua 6550 - čistokrvné enduro V momente, v ktorom som sa dozvedel, že sa mi do rúk dostane enduro bike Ghost Cagua 6550 som sa potešil, Ghost, ani 27,5“ som ešte nejazdil, takže očakávania boli veľké. Séria enduro bikov Cagua úspešne brázdi lesy od sezóny 2012. Po ročníku 2013, ktorý priniesol až 8 modelov Caguy, ročník 2014 so svojou výbavou sľuboval vyladené mašiny, ktoré by úspešne nadviazali na doterajšiu obľúbenosť a kvalitu radu Cagua.
Čítajte viac »

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 (2 536)

Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014 V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 293)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.
Čítajte viac »

Všetko o preprave bicykla vo vlaku (2 290)

Všetko o preprave bicykla vo vlaku Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.