Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia

SITA 28.05.2012 629   Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012 Giro D Italia

Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia Ryder Hesjedal sa stal prvým kanadským víťazom cyklistických pretekov Grand Tour, keď v nedeľu triumfoval na Giro d´Italia. O svojom prvenstve rozhodol až v záverečnej 21. etape, ktorou bola časovka na 28,2 km v uliciach Milána. Jazdu proti chronometru ovládol Talian Marco Pinotti o 39 sekúnd pred Geraintom Thomasom, tretí skončil Jesse Sergent z Nového Zélandu. Hesjedalovi stačila na vybojovanie si ružového dresu 6. pozícia, keďže doterajší líder Joaquín Rodríguez obsadil až 26. priečku.

Amador víťazom 14. etapy Gira, do ružového Hesjedal

SITA 19.05.2012 735   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Ryder Hesjedal

Kostaričan Andrey Amador z tímu Movistar sa stal víťazom sobotňajšej 14. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla z Cherasca do Cervinie a merala 205 km. Slováka Martina Velitsa (Omega Pharma-QuickStep) klasifikovali na 128. priečke, za Amadorom zaostal o 32:04 min. Ružový dres si neudržal Španiel Joaquim Rodríguez zo zoskupenia Kaťuša, novým lídrom je Kanaďan Ryder Hesjedal z tímu Garmin - Barracuda.

Ventoso využil v 9. etape Gira zaváhanie favoritov

SITA 14.05.2012 524   Giro D Italia Martin Velits Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012

Španiel Francisco Ventoso sa stal víťazom pondelkovej 9. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla zo San Giorgia del Sannio do Frosinone a merala 166 km. V hromadnom špurte celého pelotónu sa cyklista tímu Movistar presadil pred Talianmi Fabiom Fellinim a Giacomom Nizzolom. V celkovom poradí sa v popredí nič nemenilo.
Čítajte viac »

Pozzovivo víťazom 8. etapy Gira, M. Velits 79.

SITA 13.05.2012 498   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Domenico Pozzovivo Ryder Hesjedal

Talian Domenico Pozzovivo zvíťazil v 8. etape cyklistických pretekov Giro d'Italia zo Sulmony na vrchol Lago Laceno (229 km), keď s náskokom vyše 20 sekúnd nechal za sebou španielske duo Benat Intxausti, Joaquím Rodriguez. Slovák Martin Velits obsadil 79. priečku.
Čítajte viac »

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira

SITA 12.05.2012 703   Ryder Hesjedal Martin Velits Cestna Cyklistika 2012 Giro D Italia

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira Talian Paolo Tiralongo vyhral 7. etapu cyklistických pretekov Giro d´Italia, po ktorej si ružový dres lídra vybojoval Kanaďan Ryder Hesjedal. Tiralongo v záverečnom stúpaní krajana Micheleho Scarponiho, tretí v etape z Recanati na Rocca di Cambio (202 km) finišoval s odstupom 3 sekúnd Fränk Schleck.
Článok bol doplnený 12.05.2012 o 18:55.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (6 175)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 792)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (3 174)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (2 927)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Úloha regenerácie pri športovom výkone (2 447)

Úloha regenerácie pri športovom výkone Cieľom každého športujúceho človeka je dosiahnuť určité zlepšenie. Rekreačný športovci si dávajú väčšinou za cieľ zlepšenie psychického stavu a samotný šport je pre nich určitá forma regenerácie. Amatérsky a výkonnostný športovci už mávajú cieľ svojej športovej činnosti zameraný na zlepšenie výkonnosti alebo sformovanie postavy. Pre každého z nich ale platí zásada, že všetkého veľa škodí a koľko telu zoberieš toľko mu aj vráť.
Čítajte viac »

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 293)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)

Pozvánka: Oravský cyklomaratón (2 201)

Pozvánka: Oravský cyklomaratón Siedmy ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie šťastnú sedmičku, a pri pohľade na meteorologické spravodajstvo a model Aladin vyplýva, že bude v sobotu 5. 7. 2014 pekné slnečné počasie 24 °C a úplne bez dažďa.
Článok bol doplnený 01.07.2014.
Čítajte viac »

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu (2 135)

Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku (2 037)

Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku A je to tu zas čo som bol na akcii Okolo Domaše. Dlho to vyzeralo tak, že sa v sobotu 5.7.2014 nezúčastním, ale nakoniec mi to vyšlo perfektne a bez komplikácii, v čo som už ani nedúfal. Som preto veľmi rád, že sa mi podarilo zúčastniť tejto rekordnej akcie a mohol som byť jej súčasťou. Vedel som o viacerých novinkách, a tak som sa veľmi tešil na tento už 7. ročník.
Čítajte viac »

Fotovýber vašich fotografií za jún 2014 (1 814)

Fotovýber vašich fotografií za jún 2014 Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do sekcie Foto viac ako 1500 fotografií. Pre zaujímavosť sme vybrali 20 záberov, na ktorých je vidieť rôzne bike momenty. Spoznáte si svoje fotky a ako sa vám zábery pozdávajú?