Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia

SITA 28.05.2012 661   Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012 Giro D Italia

Hesjedal vyhral ako prvý Kanaďan Giro d´Italia Ryder Hesjedal sa stal prvým kanadským víťazom cyklistických pretekov Grand Tour, keď v nedeľu triumfoval na Giro d´Italia. O svojom prvenstve rozhodol až v záverečnej 21. etape, ktorou bola časovka na 28,2 km v uliciach Milána. Jazdu proti chronometru ovládol Talian Marco Pinotti o 39 sekúnd pred Geraintom Thomasom, tretí skončil Jesse Sergent z Nového Zélandu. Hesjedalovi stačila na vybojovanie si ružového dresu 6. pozícia, keďže doterajší líder Joaquín Rodríguez obsadil až 26. priečku.

Amador víťazom 14. etapy Gira, do ružového Hesjedal

SITA 19.05.2012 759   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Ryder Hesjedal

Kostaričan Andrey Amador z tímu Movistar sa stal víťazom sobotňajšej 14. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla z Cherasca do Cervinie a merala 205 km. Slováka Martina Velitsa (Omega Pharma-QuickStep) klasifikovali na 128. priečke, za Amadorom zaostal o 32:04 min. Ružový dres si neudržal Španiel Joaquim Rodríguez zo zoskupenia Kaťuša, novým lídrom je Kanaďan Ryder Hesjedal z tímu Garmin - Barracuda.

Ventoso využil v 9. etape Gira zaváhanie favoritov

SITA 14.05.2012 546   Giro D Italia Martin Velits Cestna Cyklistika Ryder Hesjedal 2012

Španiel Francisco Ventoso sa stal víťazom pondelkovej 9. etapy cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá viedla zo San Giorgia del Sannio do Frosinone a merala 166 km. V hromadnom špurte celého pelotónu sa cyklista tímu Movistar presadil pred Talianmi Fabiom Fellinim a Giacomom Nizzolom. V celkovom poradí sa v popredí nič nemenilo.
Čítajte viac »

Pozzovivo víťazom 8. etapy Gira, M. Velits 79.

SITA 13.05.2012 520   Giro D Italia 2012 Cestna Cyklistika Martin Velits Domenico Pozzovivo Ryder Hesjedal

Talian Domenico Pozzovivo zvíťazil v 8. etape cyklistických pretekov Giro d'Italia zo Sulmony na vrchol Lago Laceno (229 km), keď s náskokom vyše 20 sekúnd nechal za sebou španielske duo Benat Intxausti, Joaquím Rodriguez. Slovák Martin Velits obsadil 79. priečku.
Čítajte viac »

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira

SITA 12.05.2012 741   Ryder Hesjedal Martin Velits Cestna Cyklistika 2012 Giro D Italia

Hesjedal sa stal novým lídrom Gira Talian Paolo Tiralongo vyhral 7. etapu cyklistických pretekov Giro d´Italia, po ktorej si ružový dres lídra vybojoval Kanaďan Ryder Hesjedal. Tiralongo v záverečnom stúpaní krajana Micheleho Scarponiho, tretí v etape z Recanati na Rocca di Cambio (202 km) finišoval s odstupom 3 sekúnd Fränk Schleck.
Článok bol doplnený 12.05.2012 o 18:55.

Najčítanejšie články za 30 dní

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu (4 553)

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?
Čítajte viac »

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 (4 456)

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov (3 469)

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Čítajte viac »

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 (3 445)

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Článok bol doplnený 16.11.2014 o 19:15.
Čítajte viac »

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov (3 070)

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY (2 994)

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 009)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey (1 754)

Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Čítajte viac »

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava (1 686)

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji (1 649)

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji Na Havaj, na ostrov Maui som pricestoval v dostatočnom predstihu a tak som mal dosť času na aklimatizáciu, ktorá bola pre mňa veľmi dôležitá, keďže klíma na Havaji je úplne iná ako na Slovensku. V tomto období je na Havaji teplo a vlhko. Taktiež som mal dosť času vyrovnať sa s časovým posunom, na obhliadnutie si bežeckej a cyklistickej trate a zvyknúť si na plávanie vo vlnách. Vôbec to nebolo jednoduché.