1 komentár

iwann 15.11.2014 1 133   Peter Sagan Tour De France Vysledky Zeleny Dres Cestna Cyklistika

Ako by sa budúcoročné hodnotenie TdF premietlo do výsledkov o zelený dres v roku 2014 a ako by dopadli Saganovi súperi? Približne o niekoľko mesiacov sa dozvieme mená nových hrdinov slávnej Tour de France 2015 a organizátori v tomto „prenatálnom“ období už prispôsobili pravidlá tak, aby najmä umožnili zrod nového lídra v súťaži o zelený dres. Zmenili systém bodovania v rovinatých etapách, pretože ako priznal riaditeľ Tour Christian Prudhomme pre cyclingnews.com, motivovala ich Saganova dominancia v uplynulých troch ročníkoch. V nasledujúcich riadkoch sa pokúsim preskúmať, ako by sa budúcoročné hodnotenie premietlo do výsledkov súťaže o zelený dres v nedávno skončenom 101. ročníku TDF 2014 a či by sa teda Peter Sagan mal obávať nového hodnotenia.
Čítajte viac »

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike

SITA 04.11.2014 1 294   Tour De France Klasika Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike Peter Sagan by rád vymenil jedno zo svojich troch zelených tričiek z Tour de France za víťazstvo v niektorom z cyklistických monumentov, čiže veľkých jednodňových klasických pretekoch. Taliansky športový denník Gazzetta dello Sport píše o tom, že slovenský cyklista bol zrejme najbližšie k pokoreniu veľkej klasiky na jar v roku 2013, keď skončil na pretekoch Miláno - San Remo druhý za Nemcom Geraldom Ciolekom.
Čítajte viac »

SITA 23.10.2014 3 749   Dres Zeleny Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015 Peter Sagan to bude mať na ceste za štvrtým zeleným dresom najlepšieho cyklistu v bodovacej súťaži na Tour de France ťažšie. Spolu s itinerárom ročníka 2015 zverejnili organizátori aj zmeny v hodnotení, ktoré zvýhodňujú víťazov rovinatých etáp. Takých bude v programe budúcoročných pretekov deväť.

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014

slavo 05.08.2014 5 348   Tour De France Video

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014 Eurosport si opäť dal veľa práce s tým, aby povyberal tie najlepšie momenty a dal do nich "správnu" hudbu :). Na základe tohto videa by ste povedali, že Tour de France je jedna veľká sranda. Prajem príjemnú zábavu...
Čítajte viac »

SITA 27.07.2014 (naposledy upravený 28.07.2014) 1 902   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky Peter Velits

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France Stoprvý ročník najväčšej cyklistickej etapovej klasiky Tour de France je minulosťou. Skončil sa suverénnym triumfom Taliana Vincenza Nibaliho z tímu Astana, ktorý počas troch týždňov len dva dni nemal na sebe žlté tričko pre lídra celkovej klasifikácie. Nibali zvíťazil s náskokom 7:37 min pred Francúzom Jeanom-Christophom Péraudom (Ag2r La Mondiale) a 8:15 min pred ďalším domácim jazdcom Thibautom Pinotom (FDJ.fr).
Článok bol doplnený 28.07.2014.

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km

capulo 27.07.2014 2 863   Cestna Cyklistika Tour De France

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke

SITA 26.07.2014 1 066   Peter Sagan Peter Velits Casovka Tour De France Cestna Cyklistika

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu najväčšieho favorita sobotňajšej predposlednej 20. etapy cyklistických pretekov Tour de France a vyhral časovku na 54 km z Bergeracu do Périguexu. Talian Vincenzo Nibali je po sobote už takmer istým víťazom 101. ročníka TdF. V sobotu síce zaostal za Martinom a obsadil 4. miesto, ale žltý dres mu nevzal žiadny zo súperov a v nedeľu ho čaká oslavná jazda z Evry do Paríža.

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France

1 komentár

donny 26.07.2014 3 fotografií 1 916   Tour De France Jaguar Sky Cestna Cyklistika

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France Práve dnes, krátko pred vyvrcholením tohtoročnej Tour budeme svedkami 54 kilometrov dlhej časovky. Aj keď o celkovom víťazovi už takmer niet pochýb, súboj o druhé miesto bude skutočne napínavý. Presne v rozmedzí 15 sekúnd sú naskladaní hneď traja jazdci, Thibaut Pinot, Jean-Christophe Péraud a Alejandro Valverde.

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly

slavo 25.07.2014 12 734   Pad Tour De France Peter Sagan Video

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly Saganove odpovede v rozhovoroch občas pobavia, ale tento bude určite jeden z jeho TOP výrokov.
"Neviem, bola tam zákruta a bol dosť šmykľavý ten asfalt, nie?
Ani neviem, proste mi to ustrelio a zhodil som pol balíka pomaly :)"
, Peter Sagan.

Sagan v závere 19. etapy spadol

4 komentáre

SITA 25.07.2014 1 348   Cestna Cyklistika Tour De France Zeleny Dres Peter Sagan

Sagan v závere 19. etapy spadol Slovenský cyklista Peter Sagan bol opäť pripravený útočiť na etapové víťazstvo, ale mal smolu, keď sa necelé tri kilometre pred cieľom ocitol v hromadnom páde. Ten sa odohral už v tzv. ochrannej zóne, čiže nemal vplyv na celkové umiestnenia pretekárov doň zapletených. Okrem Sagana na mokrej dažďom kropenej ceste spadol aj piaty muž Tour de France 2014 Francúz Romain Bardet.
Článok bol doplnený 25.07.2014 o 20:30.

Najčítanejšie články za 30 dní

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 (4 313)

Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015 Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Čítajte viac »

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu (4 296)

Úloha silového tréningu v príprave cyklistu Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov (3 355)

Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Čítajte viac »

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 (3 085)

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Článok bol doplnený 16.11.2014 o 19:15.
Čítajte viac »

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov (3 021)

Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY (2 753)

Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.
Čítajte viac »

Martin Kostelničák sa stal majstrom sveta v kros-triatlone na Havajských ostrovoch (2 441)

Martin Kostelničák sa stal majstrom sveta v kros-triatlone na Havajských ostrovoch Na 19. ročníku známeho podujatia X-terra v Maui zvíťazil v kategórii 25-29 ročných a v celkovom hodnotení medzi mužmi - amatérmi mu patrí tretie miesto. V mužskej kategórii "elite" sa ako prvý Slovák v histórii predstavil Tomáš Kubek a obsadil 17. miesto.
Článok bol doplnený 30.10.2014.
Čítajte viac »

Filip Polc na výbornom druhom mieste v mestskom zjazde v Mexiku (2 061)

Filip Polc na výbornom druhom mieste v mestskom zjazde v Mexiku Filip Polc sa stal celkovým víťazom premiérového ročníka štvordielneho seriálu City Downhill World Tour 2014 v mestskom zjazde horských cyklistov. Tridsaťdvaročný Pezinčan síce obsadil v sobotu v mexickom Taxcu "len" druhé miesto, nič to však nezmenilo na jeho celkovom triumfe.
Článok bol doplnený 28.10.2014.
Čítajte viac »

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava (1 657)

Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji (1 629)

Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji Na Havaj, na ostrov Maui som pricestoval v dostatočnom predstihu a tak som mal dosť času na aklimatizáciu, ktorá bola pre mňa veľmi dôležitá, keďže klíma na Havaji je úplne iná ako na Slovensku. V tomto období je na Havaji teplo a vlhko. Taktiež som mal dosť času vyrovnať sa s časovým posunom, na obhliadnutie si bežeckej a cyklistickej trate a zvyknúť si na plávanie vo vlnách. Vôbec to nebolo jednoduché.