SITA 23.10.2014 3 334   Dres Zeleny Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015 Peter Sagan to bude mať na ceste za štvrtým zeleným dresom najlepšieho cyklistu v bodovacej súťaži na Tour de France ťažšie. Spolu s itinerárom ročníka 2015 zverejnili organizátori aj zmeny v hodnotení, ktoré zvýhodňujú víťazov rovinatých etáp. Takých bude v programe budúcoročných pretekov deväť.

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014

1 komentár

slavo 05.08.2014 5 270   Tour De France Video

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014 Eurosport si opäť dal veľa práce s tým, aby povyberal tie najlepšie momenty a dal do nich "správnu" hudbu :). Na základe tohto videa by ste povedali, že Tour de France je jedna veľká sranda. Prajem príjemnú zábavu...
Čítajte viac »

SITA 27.07.2014 (naposledy upravený 28.07.2014) 1 813   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky Peter Velits

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France Stoprvý ročník najväčšej cyklistickej etapovej klasiky Tour de France je minulosťou. Skončil sa suverénnym triumfom Taliana Vincenza Nibaliho z tímu Astana, ktorý počas troch týždňov len dva dni nemal na sebe žlté tričko pre lídra celkovej klasifikácie. Nibali zvíťazil s náskokom 7:37 min pred Francúzom Jeanom-Christophom Péraudom (Ag2r La Mondiale) a 8:15 min pred ďalším domácim jazdcom Thibautom Pinotom (FDJ.fr).
Článok bol doplnený 28.07.2014.

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km

capulo 27.07.2014 2 834   Cestna Cyklistika Tour De France

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke

SITA 26.07.2014 999   Peter Sagan Peter Velits Casovka Tour De France Cestna Cyklistika

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu najväčšieho favorita sobotňajšej predposlednej 20. etapy cyklistických pretekov Tour de France a vyhral časovku na 54 km z Bergeracu do Périguexu. Talian Vincenzo Nibali je po sobote už takmer istým víťazom 101. ročníka TdF. V sobotu síce zaostal za Martinom a obsadil 4. miesto, ale žltý dres mu nevzal žiadny zo súperov a v nedeľu ho čaká oslavná jazda z Evry do Paríža.

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France

1 komentár

donny 26.07.2014 3 fotografií 1 902   Tour De France Jaguar Sky Cestna Cyklistika

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France Práve dnes, krátko pred vyvrcholením tohtoročnej Tour budeme svedkami 54 kilometrov dlhej časovky. Aj keď o celkovom víťazovi už takmer niet pochýb, súboj o druhé miesto bude skutočne napínavý. Presne v rozmedzí 15 sekúnd sú naskladaní hneď traja jazdci, Thibaut Pinot, Jean-Christophe Péraud a Alejandro Valverde.

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly

slavo 25.07.2014 12 657   Pad Tour De France Peter Sagan Video

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly Saganove odpovede v rozhovoroch občas pobavia, ale tento bude určite jeden z jeho TOP výrokov.
"Neviem, bola tam zákruta a bol dosť šmykľavý ten asfalt, nie?
Ani neviem, proste mi to ustrelio a zhodil som pol balíka pomaly :)"
, Peter Sagan.

Sagan v závere 19. etapy spadol

4 komentáre

SITA 25.07.2014 1 290   Cestna Cyklistika Tour De France Zeleny Dres Peter Sagan

Sagan v závere 19. etapy spadol Slovenský cyklista Peter Sagan bol opäť pripravený útočiť na etapové víťazstvo, ale mal smolu, keď sa necelé tri kilometre pred cieľom ocitol v hromadnom páde. Ten sa odohral už v tzv. ochrannej zóne, čiže nemal vplyv na celkové umiestnenia pretekárov doň zapletených. Okrem Sagana na mokrej dažďom kropenej ceste spadol aj piaty muž Tour de France 2014 Francúz Romain Bardet.
Článok bol doplnený 25.07.2014 o 20:30.
Čítajte viac »

Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres

SITA 24.07.2014 985   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Zeleny Dres

Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres Petrovi Saganovi stačí už len prísť do cieľa v Paríži a stane sa celkovým víťazom bodovacej súťaže o zelený dres na Tour de France. V hodnotení má 24-ročný jazdec tímu Cannondale pred Francúzom Bryanom Coquardom náskok 155 bodov. V posledných troch etapách 101. ročníka je v hre už len 150 bodov.
Čítajte viac »

SITA 22.07.2014 1 124   Cestna Cyklistika Peter Sagan Peter Velits Tour De France

Peter Sagan úspešne pokračuje na Tour de France a zvládol aj najdlhšiu 237,5 km dlhú etapu Austrálčan Michael Rogers z tímu Tinkoff-Saxo triumfoval v utorkovej šestnástej etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Carcassone do Bagnéres de Luchon. V najdlhšej 237,5 km etape 101. ročníka síce Peter Sagan nebodoval na rýchlostnej prémii, ale naďalej je suverénnym lídrom bodovacej súťaže o zelený dres.

Najčítanejšie články za 30 dní

Môj stručný názor o prechode z 26ky na 29ku po viac ako roku jazdenia (7 841)

Môj stručný názor o prechode z 26ky na 29ku po viac ako roku jazdenia Po viac ako roku jazdenia Radovan Bíroš redaktor MTBiker.sk opisuje 7 hlavných postrehov, po prechode z kolies 26" na rozmer 29". Sú to jeho osobné skúsenosti a postrehy, ktoré vám môžu pomôcť pri rozhodovaní.
Článok bol doplnený 27.10.2014.
Čítajte viac »

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia (4 293)

Cyklokros C2 - Udiča: Niečo zo zákulisia Október je mesiac, ktorý mení tradičné stereotypy pre väčšinu pravidelne trénujúcich cyklistov. Telo už nedokáže absorbovať ani tú najmenšiu dávku, ktorá by sa dala ešte ako tak nazvať tréningom, po dlhej sezóne unavená telesná schránka sa do kopca už vlečie ako smola. O hlave už ani nehovorím. Ak by ma niekto chcel teraz presvedčiť, aby som začal jazdiť preteky po okruhoch a to hodinu „na krv“ asi by som ho rovno poslal na vyšetrenie a debatu k „doktorovi Horáčkovi“.

Bezdušové systémy plášťov a kolies (3 844)

Bezdušové systémy plášťov a kolies Bezdušové systémy v horskej cyklistike sú na svete už dosť dlhú dobu a medzi profíkmi sa stali rýchlo jasnou voľbou. V posledných rokoch nastal veľký boom bezdušových systémov aj medzi hobby jazdcami a práve v týchto radoch si „bezdušáky“ získavajú čoraz viac priaznivcov. Pri výbere bezdušového systému musíte zvážiť viacero okolností a rozhodnúť sa medzi viacerými technickými možnosťami a samozrejme, musíte zvážiť aj možnosti vašej peňaženky.
Čítajte viac »

Katalóg bikov: CTM 2015 (3 619)

Katalóg bikov: CTM 2015 Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...

Novinky RIDE na sezónu 2015 (3 583)

Novinky RIDE na sezónu 2015 Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
Čítajte viac »

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač (3 016)

Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.

Pokračovanie: Tri dni v divočine alebo kde sa vlastne na východe Slovenska bajkuje? (2 979)

Pokračovanie: Tri dni v divočine alebo kde sa vlastne na východe Slovenska bajkuje? Zaujímavé putovanie na horskom biku po kopcoch Muránskej planiny na východnom Slovensku. Prečítajte si zážitky a príhody z druhého a tretieho (posledného) dňa. MTBiker Quidoo má svojský štýl písania a jeho cestopis určite stoji za to.
Čítajte viac »

Laktátová krivka - otázky a odpovede (2 943)

Laktátová krivka - otázky a odpovede Pre zlepšenie svojho výkonu sa oplatí poznať procesy, ktoré sa odohrávajú v našom tele pri telesnej záťaži. Do tejto oblasti určite patrí aj pojem laktátová krivka. Zistite, čo presne znamená tieto pojem a prečo môže byť jej poznanie pre vás užitočné.

Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015 (2 719)

Ghost: RIOT LT 8 LC - Krásna novinka pre sezónu 2015 Nový RIOT LT kombinuje výborný pohon s tuhosťou a trakciou pri jazde do kopca, ktorý zaručuje patentovaný systém RIOT-Link. Vďaka tomu si budete užívať pri jazde stabilitu a kontrolu aj v náročnom teréne. O pohodlie sa stará aj predná vidlica Fox 34 Talas FIT Performance CTD 150/120 mm, zadný tlmič Cane Creek Double Barrel Inline 130 mm a kolesá s rozmerom 27,5". Ghost ponúkne na výber až 3 varianty tejto modelovej rady.
Čítajte viac »

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 (2 617)

Pozvánka: Testovanie bicyklov Rock Machine Blizzard - modely 2015 Príďte v nedeľu 12.10.2014 do Rock Machine Bikeparku Malino Brdo. Počas rozlúčky s letnou sezónou Vás okrem bohatého programu čaká testovanie enduro bicyklov Rock Machine Blizzard – modely 2015.