Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres

SITA 24.07.2014 429   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Zeleny Dres

Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres Petrovi Saganovi stačí už len prísť do cieľa v Paríži a stane sa celkovým víťazom bodovacej súťaže o zelený dres na Tour de France. V hodnotení má 24-ročný jazdec tímu Cannondale pred Francúzom Bryanom Coquardom náskok 155 bodov. V posledných troch etapách 101. ročníka je v hre už len 150 bodov.

SITA 22.07.2014 856   Cestna Cyklistika Peter Sagan Peter Velits Tour De France

Peter Sagan úspešne pokračuje na Tour de France a zvládol aj najdlhšiu 237,5 km dlhú etapu Austrálčan Michael Rogers z tímu Tinkoff-Saxo triumfoval v utorkovej šestnástej etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Carcassone do Bagnéres de Luchon. V najdlhšej 237,5 km etape 101. ročníka síce Peter Sagan nebodoval na rýchlostnej prémii, ale naďalej je suverénnym lídrom bodovacej súťaže o zelený dres.
Čítajte viac »

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch

donny 21.07.2014 2 614   Kamera Tour De France Cestna Cyklistika

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014

donny 19.07.2014 4 806   Cestna Cyklistika Tour De France Bicykle

Pozrite sa na akých bicykloch sa jazdí Tour de France 2014 Legendárna a výnimočná Tour de France, to nie sú len samotné preteky. Okrem strhujúcich súbojov je práve Tour miestom, kde sa vždy objavia technické novinky. Je to podujatie, ktoré značkám ponúka príležitosť ukázať a predať sa. Mnoho výrobcov bicyklov a komponentov tak pripravilo krátko pred týmto ročníkom zbrusu nové rámy. Niektorí jazdci stavili na staré známe modely, od ostatných sa odlišujú netradičným farebným prevedením.

Bývalí šampióni TdF by vrátili Armstrongovi jeho tituly

SITA 18.07.2014 1 173   Tour De France Doping Lance Armstrong Cestna Cyklistika

Bývalí šampióni TdF by vrátili Armstrongovi jeho tituly Lanceovi Armstrongovi už zrejme nikto nevezme označenie najväčší dopingový hriešnik cyklistiky, jeho sedem titulov na Tour de France mu však odobrať nemali. Myslí si to až 12 z 23 bývalých víťazov Tour de France, ktorých oslovil holandský De Telegraaf s otázkou, či by Armstrongovo meno nemalo byť predsa len ponechané na listine víťazov najslávnejších pretekov. "Armstronga by nemali vymazať. Samozrejme, nie je dobré, že si pomáhal dopingom, ale história sa nedá len tak prepísať," myslí si Holanďan Joop Zoetemelk, víťaz z roku 1980.
Čítajte viac »

slavo 14.07.2014 7 184   Video Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Zeleny Dres

Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014 Je to šoumen, ktorého cyklistika naozaj baví. Aj keď mu stále víťazstvo v etapách uteká doslova o centimetre, Peter nevešia hlavu dolu a baví na bicykli fanúšikov. Radosť sa pozerať na takéto momenty. Ďakujeme Peťo!
Čítajte viac »

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe

SITA 13.07.2014 1 825   Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan priznal chybu pri skorom nástupe Peter Sagan jazdil v úvode nedeľňajšej 9. etapy Tour de France do Mulhouse veľmi aktívne, snažil sa dostať do niektorého z únikov, aby zvýraznil svoj momentálne 111-bodový náskok v hodnotení súťaže o zelený dres pred Francúzom Bryanom Coquardom. Pozrite si aj to, ako Sagana podporuje jeho priateľka Katka.

SITA 08.07.2014 1 732   Cestna Cyklistika Peter Sagan Vysledky Tour De France

Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý Sagan finišoval na 4. mieste a potvrdil vedúce pozície v bodovacej súťaži o zelený dres a súťaži jazdcov do 25 rokov o biele tričko. Dvadsaťštyriročného jazdca Cannondale nepripravili o druhú 4. priečku na tohtoročnej edícii ani problémy necelých 20 km pred cieľom.
Čítajte viac »

SITA 07.07.2014 869   Cestna Cyklistika Vysledky Peter Sagan Tour De France Londyn

Peter Sagan opäť na výbornom druhom mieste a získava náskok v bodovacej súťaži o zelený dres Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 3. etape cyklistických pretekov Tour de France z Cambridge do Londýna (155 km) na 2. mieste. Podobne ako v prvej etape zdolal 24-ročného jazdca tímu Cannondale len Nemec Marcel Kittel. Žilinčan je naďalej držiteľom zeleného dresu pre najlepšieho muža bodovacej súťaže i bieleho pre prvého cyklistu celkovej klasifikácie do 25 rokov.
Článok bol doplnený 07.07.2014 o 20:10.

Sagan po 2. etape v bielom i zelenom drese

SITA 06.07.2014 1 056   Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan po 2. etape v bielom i zelenom drese Talian Vincenzo Nibali sa stal víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Yorku do Sheffieldu a merala 201 km, a zároveň vyzliekol Marcela Kittela zo žltého dresu vedúceho muža. Slovák Peter Sagan obsadil vo finiši v Sheffielde 4. miesto.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom (5 949)

Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Čítajte viac »

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek (3 717)

Predstavujeme LifeStraw - pitie čistej vody kdekoľvek a kedykoľvek Pre viacero z nás jednoduchá úloha. Otočíme kohútik a voda tečie. Horšie je to ale v prípadoch, keď kohútik akosi nie je po ruke. Zdanlivo neriešiteľný problém vyrieši LifeStraw.

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy (3 027)

Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Čítajte viac »

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award (2 861)

Dizajnérsky kúsok Ghost Riot Lector 9 s prestížnym ocenením Red Dot Award Ak máte radi pekné a zároveň dobre vybavené biky, tento kúsok z dielne Ghost bude určite niečo pre vás. Karbónový All-mountain bike má komplet výbavu Shimano XTR, prednú vidlicku Fox Forx 32F FIT Factory CTD Kashima so zdvihom 130 mm a rovnaký tlmiaci rozsah má aj zadné pruženie. Celková hmotnoť je tesne nad 11kg.

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi (2 594)

Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s viac ako 1000 štartujúcimi Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Čítajte viac »

Test svetla Fenix BTR20 (2 480)

Test svetla Fenix BTR20 Kto chce v noci jazdiť, potrebuje dobre vidieť a aj byť dobre videný. Doteraz som používal slabé 1W svetielko, ktoré síce spoľahlivo odslúžilo celkom dosť nočných hodín, ale teraz som sa dostal k niečomu výkonnejšiemu. Tak si posvietim na svetlo Fenix BTR20 určené pre náročnejších bikerov.

Úloha regenerácie pri športovom výkone (2 407)

Úloha regenerácie pri športovom výkone Cieľom každého športujúceho človeka je dosiahnuť určité zlepšenie. Rekreačný športovci si dávajú väčšinou za cieľ zlepšenie psychického stavu a samotný šport je pre nich určitá forma regenerácie. Amatérsky a výkonnostný športovci už mávajú cieľ svojej športovej činnosti zameraný na zlepšenie výkonnosti alebo sformovanie postavy. Pre každého z nich ale platí zásada, že všetkého veľa škodí a koľko telu zoberieš toľko mu aj vráť.
Čítajte viac »

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 (2 262)

Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014 Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)

Pozvánka: Oravský cyklomaratón (2 187)

Pozvánka: Oravský cyklomaratón Siedmy ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie šťastnú sedmičku, a pri pohľade na meteorologické spravodajstvo a model Aladin vyplýva, že bude v sobotu 5. 7. 2014 pekné slnečné počasie 24 °C a úplne bez dažďa.
Článok bol doplnený 01.07.2014.
Čítajte viac »

Reportáž: Beskidy MTB Trophy 2014 (1. časť) (2 108)

Reportáž: Beskidy MTB Trophy 2014 (1. časť) 420 učastníkov z 21 rôznych krajín, 4 náročné etapy na území 3 štátov. Dokopy 276 km a 10900 m prevýšenia. 8 ročník MTB Trophy opäť ukázal, že pretek takéhoto formátu je možné spraviť aj v tunajších podmienkach a že terény ktoré máme doslova za rohom lákajú bikerov z rôznych kútov sveta. Nie nadarmo bolo toto podujatie zaradené medzi top MTB etapáky na svete. Ako to nakoniec celé vyzeralo si môžete prečítať nižšie...
Článok bol doplnený 29.06.2014.