SITA 05.12.2014 903   Cestna Cyklistika Tour De France Protour Astana Epo Doping

Cyklistický tím Astana, za ktorý jazdí aj víťaz Tour de France Nibali, zatiaľ nedostal po dopingových prípadoch licenciu ProTour Medzinárodná cyklistická únia (UCI) vo štvrtok potvrdila licenciu na rok 2015 šestnástim z osemnástich žiadateľov, okrem Astany zatiaľ neuspel ani francúzsky Europcar, ktorý nenaplnil rozpočet do požadovanej výšky. Astana po posledných piatich dopingových prípadoch musí vysvetliť celú záležitosť. Finálne rozhodnutie má byť známe do budúcej stredy.

1 komentár

iwann 15.11.2014 1 344   Peter Sagan Tour De France Vysledky Zeleny Dres Cestna Cyklistika

Ako by sa budúcoročné hodnotenie TdF premietlo do výsledkov o zelený dres v roku 2014 a ako by dopadli Saganovi súperi? Približne o niekoľko mesiacov sa dozvieme mená nových hrdinov slávnej Tour de France 2015 a organizátori v tomto „prenatálnom“ období už prispôsobili pravidlá tak, aby najmä umožnili zrod nového lídra v súťaži o zelený dres. Zmenili systém bodovania v rovinatých etapách, pretože ako priznal riaditeľ Tour Christian Prudhomme pre cyclingnews.com, motivovala ich Saganova dominancia v uplynulých troch ročníkoch. V nasledujúcich riadkoch sa pokúsim preskúmať, ako by sa budúcoročné hodnotenie premietlo do výsledkov súťaže o zelený dres v nedávno skončenom 101. ročníku TDF 2014 a či by sa teda Peter Sagan mal obávať nového hodnotenia.
Čítajte viac »

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike

SITA 04.11.2014 1 365   Tour De France Klasika Peter Sagan Cestna Cyklistika

Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike Peter Sagan by rád vymenil jedno zo svojich troch zelených tričiek z Tour de France za víťazstvo v niektorom z cyklistických monumentov, čiže veľkých jednodňových klasických pretekoch. Taliansky športový denník Gazzetta dello Sport píše o tom, že slovenský cyklista bol zrejme najbližšie k pokoreniu veľkej klasiky na jar v roku 2013, keď skončil na pretekoch Miláno - San Remo druhý za Nemcom Geraldom Ciolekom.
Čítajte viac »

SITA 23.10.2014 3 850   Dres Zeleny Tour De France Peter Sagan Cestna Cyklistika

Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015 Peter Sagan to bude mať na ceste za štvrtým zeleným dresom najlepšieho cyklistu v bodovacej súťaži na Tour de France ťažšie. Spolu s itinerárom ročníka 2015 zverejnili organizátori aj zmeny v hodnotení, ktoré zvýhodňujú víťazov rovinatých etáp. Takých bude v programe budúcoročných pretekov deväť.

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014

slavo 05.08.2014 5 474   Tour De France Video

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014 Eurosport si opäť dal veľa práce s tým, aby povyberal tie najlepšie momenty a dal do nich "správnu" hudbu :). Na základe tohto videa by ste povedali, že Tour de France je jedna veľká sranda. Prajem príjemnú zábavu...
Čítajte viac »

SITA 27.07.2014 (naposledy upravený 28.07.2014) 1 943   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky Peter Velits

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France Stoprvý ročník najväčšej cyklistickej etapovej klasiky Tour de France je minulosťou. Skončil sa suverénnym triumfom Taliana Vincenza Nibaliho z tímu Astana, ktorý počas troch týždňov len dva dni nemal na sebe žlté tričko pre lídra celkovej klasifikácie. Nibali zvíťazil s náskokom 7:37 min pred Francúzom Jeanom-Christophom Péraudom (Ag2r La Mondiale) a 8:15 min pred ďalším domácim jazdcom Thibautom Pinotom (FDJ.fr).
Článok bol doplnený 28.07.2014.

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km

capulo 27.07.2014 2 909   Cestna Cyklistika Tour De France

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke

SITA 26.07.2014 1 106   Peter Sagan Peter Velits Casovka Tour De France Cestna Cyklistika

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu najväčšieho favorita sobotňajšej predposlednej 20. etapy cyklistických pretekov Tour de France a vyhral časovku na 54 km z Bergeracu do Périguexu. Talian Vincenzo Nibali je po sobote už takmer istým víťazom 101. ročníka TdF. V sobotu síce zaostal za Martinom a obsadil 4. miesto, ale žltý dres mu nevzal žiadny zo súperov a v nedeľu ho čaká oslavná jazda z Evry do Paríža.

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France

1 komentár

donny 26.07.2014 3 fotografií 1 945   Tour De France Jaguar Sky Cestna Cyklistika

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France Práve dnes, krátko pred vyvrcholením tohtoročnej Tour budeme svedkami 54 kilometrov dlhej časovky. Aj keď o celkovom víťazovi už takmer niet pochýb, súboj o druhé miesto bude skutočne napínavý. Presne v rozmedzí 15 sekúnd sú naskladaní hneď traja jazdci, Thibaut Pinot, Jean-Christophe Péraud a Alejandro Valverde.

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly

slavo 25.07.2014 12 862   Pad Tour De France Peter Sagan Video

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly Saganove odpovede v rozhovoroch občas pobavia, ale tento bude určite jeden z jeho TOP výrokov.
"Neviem, bola tam zákruta a bol dosť šmykľavý ten asfalt, nie?
Ani neviem, proste mi to ustrelio a zhodil som pol balíka pomaly :)"
, Peter Sagan.

Najčítanejšie články za 30 dní

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť (15 933)

Bicykle zaistené z trestnej činnosti hľadajú svojich skutočných majiteľov - pomôžte ich nájsť Ide o bicykle zaistené v Žilinskom kraji, ktoré pochádzajú z trestnej činnosti a pri ktorých sa nepodarilo doteraz nájsť skutočného majiteľa. Ak si spoznáte svoj alebo kamarátov bike, stačí nám napísať a poskytneme bližšie informácie, ako sa k svojmu biku dostať.
Čítajte viac »

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková (3 460)

Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? (3 448)

29 hardtail alebo 29 celoodpružený bike pre športové jazdenie? Ako ste si určite už neraz všimli tak pomaly niet viac „flame“ vyvolávajúcej témy, akou je tá o rozmeroch kolies. Našťastie do tejto sa púšťať nejdem, keďže pre moju postavu (196 cm) a môj štýl jazdy (maratóny) už mám dávno jasno. Keď si pozerám staršie fotky tak mám pocit akoby som jazdil na detskom biku :). Pre mňa boli 29 v podstate spasenie a svoj prvý 29 palcový bike som si dával dokopy bez toho aby som sa na tom čo len raz previezol. Ale ďalšou takou vášnivou témou ktorá je použiteľná pre všetky rozmery je debata na tému – hardtail (HT) alebo celoodpružený (FS)? A práve v nej by som rád vyjadril svoj názor...
Čítajte viac »

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine (2 912)

Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 (2 861)

DEMA bicycles - prezentácia novej kolekcie bicyklov 2015 Spoločnosť Dema Senica a.s. zastupuje aj viacero zahraničných značiek, ktoré boli taktiež k videniu na prezentácií v Trnave. Od plášťov Maxiss, navigácie Garmin až po bicykle značky Lapierre. Prinášame krátke video, fotogalériu a katalóg pre dílerov, kde uvidíte vybrané biky bližšie.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) (2 608)

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012) Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Článok bol doplnený 14.12.2014 o 18:10.
Čítajte viac »

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov (2 480)

Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% (2 053)

Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30% Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
Čítajte viac »

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské (1 932)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.

FELT technológia pruženia FAST (1 738)

FELT technológia pruženia FAST Mnoho ľudí vie, že odpruženie dokáže vašu jazdu urobiť hladšou a komfortnejšou, ale účinný systém odpruženia môže viesť k tomu, že vaša jazda bude rýchlejšia. Vo Felte sme vyvinuli naše vlastné patentované odpružené platformy, každá je jedinečná v tom, ako sa správa a čo ponúka: FAST™ a Equilink™.