Armstrong prezradil mená ľudí, čo mu pomáhali s dopingom

SITA 11.04.2014 1 479   Lance Armstrong Tour De France Doping Cestna Cyklistika

Armstrong prezradil mená ľudí, čo mu pomáhali s dopingom Bývalý americký cyklista Lance Armstrong poskytol výpoveď pod prísahou, v ktorej menoval ľudí, čo vedeli o jeho dopingovej minulosti.

Tour de France 2014 bude experimentálna a originálna

SITA 23.10.2013 1 712   Tour De France 2014 Cestna Cyklistika

Tour de France 2014 bude experimentálna a originálna Cyklistická Tour de France 2014 bude opäť špecifická, experimentálna a originálna. V poradí 101. ročník sa začne 5. júla 2014 na Britských ostrovoch v Yorkshire. Kým jubilejný 100. ročník sa niesol v znamení legendárnych kopcov a etapových miest, v roku 2014 organizátori priniesli mnohé novinky. Na vrcholoch sa bude končiť päť etáp, nechýba náročné stúpanie Vosges a obávané úseky pavé s tzv. mačacími hlavami.

Tour de France 2013 bola bez dopingových nálezov

SITA 20.08.2013 495   Tour De France 2013 Cestna Cyklistika Doping

Tour de France 2013 bola bez dopingových nálezov Tohtoročná cyklistická Tour de France bola bez dopingových nálezov. Medzinárodná cyklistická únia (UCI) prostredníctvom svojej antidopingovej manažérky Francescy Rossiovej v utorok oznámila, že kontrolou v súvislosti s TdF prešlo 622 vzoriek - 203 z mimosúťažného obdobia a 419, ktoré odobrali počas samotných trojtýždňových pretekov.

Dobrí chlapci nosia zelenú

1 komentár

mathosh 26.07.2013 1 455   Zabava 2013 Cannondale Tour De France Cestna Cyklistika Video Peter Sagan

Dobrí chlapci nosia zelenú Po 21 etapách, 3403km a 3 týždňoch pretekania sa Tour de France presunula do Paríža kde nasledovala posledná etapa a zároveň obrovská svetová show. Nazrite spoločne s tímom Cannondale do zákulisia tejto záverečnej oslavy stého ročníka Tour
Čítajte viac »

Froome celkovým víťazom, záver pre Kittela

1 komentár

SITA 22.07.2013 689   Christopher Froome Peter Sagan Vysledky 2013 Tour De France Cestna Cyklistika

Froome celkovým víťazom, záver pre Kittela Brit Christopher Froome napodobnil vlaňajší úspech krajana i tímového kolegu v Sky Bradleyho Wigginsa a stal sa víťazom cyklistických pretekov Tour de France. Jubilejný 100. ročník slávnych pretekov bol úspešný aj pre slovenskú cyklistiku - Peter Sagan sa stal držiteľom druhého najcennejšieho dresu, na Elyzejských poliach v Paríži ho v nedeľu definitívne obliekli do zeleného dresu víťaza bodovacej súťaže. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale obhájil vlaňajšie prvenstvo. "Mojím cieľom bolo obhájiť zelený dres, čo sa mi aj podarilo. Som rád, že táto Tour je už na konci, bola úplne iná ako vlaňajšia," uviedol
Článok bol doplnený 22.07.2013 o 14:35.

Road Gap na Tour de France 2013

mathosh 21.07.2013 1 435   2013 Freeride Tour De France Video

Road Gap na Tour de France 2013 A máme tu ďalšie video z tohtoročnej Tour, tento krát sa však zábavu nestará Peter Sagan ale Romain Marandet, Kevin Demolis, Alexis Bosson, Killian Bron a Emeric Caron. Táto parta po 6 mesiacoch plánovania a mesiaci budovania preskočila pelotón počas predposlednej sobotnej etapy stého ročníka Tour de France.
Čítajte viac »

Froome má za sebou dlhú životnú cestu za úspechom

SITA 21.07.2013 1 059   Tour De France 2013 Christopher Froome Rozhovor

Froome má za sebou dlhú životnú cestu za úspechom Už len niečo cez sto kilometrov z Versaille do Paríža (133,5 km) a Christopher Froome bude oslavovať najväčší úspech kariéry. V parížskom cieli ho po nedeľňajšej skôr exhibičnej etape budú korunovať za kráľa 100. ročníka Tour de France. Pri neúčasti vlaňajšieho víťaza a tímového kolegu Bradleyho Wigginsa dostal štartové číslo jeden a potvrdil, že ho nosí oprávnene. Dvadsaťosemročný jazdec tímu Sky sa do žltého dresu obliekol premiérovo po víťazstve v ôsmej etape a nepustil ho až do parížskeho záveru.

Quintana víťazom 20. etapy, Sagan obháji zelený dres

SITA 20.07.2013 644   Vysledky 2013 Tour De France Cestna Cyklistika

Quintana víťazom 20. etapy, Sagan obháji zelený dres Kolumbijčan Nairo Alexander Quintana sa stal víťazom sobotňajšej 20. etapy na 100. ročníku najslávnejších cyklistických pretekoch Tour de France, ktorá viedla z Annecy do Annecy-Semnoz a merala 125 km. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Movistar preťal pásku na vrchole kopca Semnoz pred Španielom Joaquinom Rodríguezom a Britom Christopherom Froomom.

Da Costa víťazom 19. etapy

SITA 19.07.2013 460   Cestna Cyklistika Tour De France 2013 Vysledky

Da Costa víťazom 19. etapy Rui Alberto Faria da Costa sa stal tretíkrát v kariére víťazom etapy na cyklistických pretekoch Tour de France, keď triumfoval v piatkovom 19. pokračovaní 100. ročníka z Bourg-d'Oisans do Le Grand-Bornand. Dvadsaťšesťročný Portugalčan deväťnásť kilometrov pred cieľom 204,5 km dlhej etapy - keď cestu zmáčali dažďové kvapky - vystriedal na čele Francúza Pierra Rollanda. V cieli mu namerali čas 5:59:01 h. Da Costa zvíťazil aj v utorňajšej 16. etape, predtým sa tešil ešte v roku 2011.

Wheelie na Alpe d'Huez

3 komentáre

mathosh 19.07.2013 1 635   Video Tour De France Peter Sagan 2013 Zabava Cestna Cyklistika

Wheelie na Alpe d'Huez Peter Sagan znova a znova...tento krát vyburcovaný davom divákov opäť ukázal že si Tour náležite užíva.

Najčítanejšie články za 30 dní

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách (4 320)

Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Čítajte viac »

Biky fóristov: Dano5 a Yeti (3 017)

Biky fóristov: Dano5 a Yeti Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie (2 906)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd - stravovanie Pri príprave a plánovaní dlhšieho výjazdu, alebo výletu nesmieme zabudnúť na najdôležitejší nástroj, ktorí budeme potrebovať. Tým nástrojom je naše telo, ktoré musíme správne nastaviť a pripraviť, aby sme mali s výletu len príjemné zážitky.
Čítajte viac »

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón (2 772)

Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim (2 415)

Ako sa pripraviť na dlhší výjazd – pitný režim Pokiaľ sa chystáme na dlhší výjazd na bicykli, ktorý bude trvať viac hodín, alebo aj celý deň, je veľa faktorov, ktoré nám môžu znepríjemniť zážitok z naplánovaného výletu. Netreba podceniť kvalitnú prípravu zo žiadnej stránky. Naplánovanie vhodnej trasy, technická príprava bicykla a nachystanie náhradných súčiastok to sú veci na ktoré sa nezabúda.
Čítajte viac »

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne (2 315)

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google ?). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 (2 275)

Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014 Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...
Čítajte viac »

Radiaca sústava: lanká a bowdeny (2 168)

Radiaca sústava: lanká a bowdeny Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov o nastavení a základnom servise radiacej sústavy. Prvá časť sa bude venovať lankám a bowdenom, ich výmene a „mojim“ jednoduchým vychytávkam. Začnem pekne asi najmenej náročnou činnosťou na zručnosť.

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice (2 150)

V máji sa uskutoční nový poloorientačný nesúťažný MTB maratón Rajecké Teplice Celodenný výlet na bicykli krásnym prostredím Rajeckej doliny, Súľovskej kotliny a pohorím Lúčanskej Malej Fatry od 30km do 130km, so siedmymi kontrolnými stanovišťami. Oficiálny názov je LAPIERRE PEDÁLovník Rajecká dolina.
Čítajte viac »

Test kamery Liquid Image Ego Full HD (1 985)

Test kamery Liquid Image Ego Full HD V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.