Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014

slavo 05.08.2014 4 973   Tour De France Video

Vtipne zostrihané momenty z Tour de France 2014 Eurosport si opäť dal veľa práce s tým, aby povyberal tie najlepšie momenty a dal do nich "správnu" hudbu :). Na základe tohto videa by ste povedali, že Tour de France je jedna veľká sranda. Prajem príjemnú zábavu...
Čítajte viac »

SITA 27.07.2014 (naposledy upravený 28.07.2014) 1 698   Cestna Cyklistika Peter Sagan Tour De France Vysledky Peter Velits

Sagan vo veku 24 rokov dovŕšil víťazný hetrik v bodovacej súťaži na Tour de France Stoprvý ročník najväčšej cyklistickej etapovej klasiky Tour de France je minulosťou. Skončil sa suverénnym triumfom Taliana Vincenza Nibaliho z tímu Astana, ktorý počas troch týždňov len dva dni nemal na sebe žlté tričko pre lídra celkovej klasifikácie. Nibali zvíťazil s náskokom 7:37 min pred Francúzom Jeanom-Christophom Péraudom (Ag2r La Mondiale) a 8:15 min pred ďalším domácim jazdcom Thibautom Pinotom (FDJ.fr).
Článok bol doplnený 28.07.2014.

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km

capulo 27.07.2014 2 733   Cestna Cyklistika Tour De France

Ako sme boli pozrieť na TdF 14. etapu Grenoble - Risoul 177km Mal som to štastie sa dostať na tohtoročnú tour a aj počasie nám vyšlo excelentné, tak sa podelím o zážitky. Vstávame o 7mej, nech sa stíhame v kľude najesť a pripravit bajky. Nie je isté kedy zavrú cesty, tak by sme radi boli na Izoarde pred obedom. Najdôležitejšie je nezabudnúť vlajky, transparenty a sprej :).

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke

SITA 26.07.2014 853   Peter Sagan Peter Velits Casovka Tour De France Cestna Cyklistika

Peter Velits podal veľmi dobrý výkon v časovke a skončil na 16. priečke Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu najväčšieho favorita sobotňajšej predposlednej 20. etapy cyklistických pretekov Tour de France a vyhral časovku na 54 km z Bergeracu do Périguexu. Talian Vincenzo Nibali je po sobote už takmer istým víťazom 101. ročníka TdF. V sobotu síce zaostal za Martinom a obsadil 4. miesto, ale žltý dres mu nevzal žiadny zo súperov a v nedeľu ho čaká oslavná jazda z Evry do Paríža.

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France

1 komentár

donny 26.07.2014 3 fotografií 1 817   Tour De France Jaguar Sky Cestna Cyklistika

Pozrite sa na prototyp Jaguar, tímové vozidlo Sky na Tour de France Práve dnes, krátko pred vyvrcholením tohtoročnej Tour budeme svedkami 54 kilometrov dlhej časovky. Aj keď o celkovom víťazovi už takmer niet pochýb, súboj o druhé miesto bude skutočne napínavý. Presne v rozmedzí 15 sekúnd sú naskladaní hneď traja jazdci, Thibaut Pinot, Jean-Christophe Péraud a Alejandro Valverde.

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly

slavo 25.07.2014 12 293   Pad Tour De France Peter Sagan Video

Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly Saganove odpovede v rozhovoroch občas pobavia, ale tento bude určite jeden z jeho TOP výrokov.
"Neviem, bola tam zákruta a bol dosť šmykľavý ten asfalt, nie?
Ani neviem, proste mi to ustrelio a zhodil som pol balíka pomaly :)"
, Peter Sagan.

Sagan v závere 19. etapy spadol

4 komentáre

SITA 25.07.2014 1 148   Cestna Cyklistika Tour De France Zeleny Dres Peter Sagan

Sagan v závere 19. etapy spadol Slovenský cyklista Peter Sagan bol opäť pripravený útočiť na etapové víťazstvo, ale mal smolu, keď sa necelé tri kilometre pred cieľom ocitol v hromadnom páde. Ten sa odohral už v tzv. ochrannej zóne, čiže nemal vplyv na celkové umiestnenia pretekárov doň zapletených. Okrem Sagana na mokrej dažďom kropenej ceste spadol aj piaty muž Tour de France 2014 Francúz Romain Bardet.
Článok bol doplnený 25.07.2014 o 20:30.
Čítajte viac »

Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres

SITA 24.07.2014 861   Cestna Cyklistika Tour De France Peter Sagan Zeleny Dres

Saganovi stačí prísť do Paríža a má zelený dres Petrovi Saganovi stačí už len prísť do cieľa v Paríži a stane sa celkovým víťazom bodovacej súťaže o zelený dres na Tour de France. V hodnotení má 24-ročný jazdec tímu Cannondale pred Francúzom Bryanom Coquardom náskok 155 bodov. V posledných troch etapách 101. ročníka je v hre už len 150 bodov.
Čítajte viac »

SITA 22.07.2014 1 049   Cestna Cyklistika Peter Sagan Peter Velits Tour De France

Peter Sagan úspešne pokračuje na Tour de France a zvládol aj najdlhšiu 237,5 km dlhú etapu Austrálčan Michael Rogers z tímu Tinkoff-Saxo triumfoval v utorkovej šestnástej etape cyklistických pretekov Tour de France, ktorá viedla z Carcassone do Bagnéres de Luchon. V najdlhšej 237,5 km etape 101. ročníka síce Peter Sagan nebodoval na rýchlostnej prémii, ale naďalej je suverénnym lídrom bodovacej súťaže o zelený dres.
Čítajte viac »

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch

donny 21.07.2014 3 261   Kamera Tour De France Cestna Cyklistika

Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.

Najčítanejšie články za 30 dní

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon (5 496)

Cenovo zvýhodnené modely 2014 značky Canyon Nemecká cyklistická značka ocenená množstvom prestížnych ocenení za dizajn, ale aj technické a jazdecké prevedenie svojich bicyklov, znížila cenu pri vybraných modeloch sezóny 2014. Zistite, ktoré modely to sú a aké veľké zľavy majú.
Čítajte viac »

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 (5 489)

CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015 Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Článok bol doplnený 25.08.2014 o 10:10.
Čítajte viac »

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu (4 300)

Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky (2 715)

Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Čítajte viac »

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov (2 654)

Redcord - rehabilitácia a funkčný tréning pre cyklistov Pri jazde na bicykli a dlhodobom opakovaní rovnakých pohybov prevažuje práca určitých svalových skupín a iné sa zapájajú menej. Prečítajte si prečo to nie je z dlhodobého hľadiska ideálne a ako proti nepriaznivým dôsledkom účinne postupovať.

GIANT predstavil novinky 27,5 (2 562)

GIANT predstavil novinky 27,5 Svetový líder v cyklistických inováciách rozširuje svoje rady off-road bikov na kolesách 27.5“ pre nadchádzajúcu sezónu 2015. Poctivý vývoj a dôsledne vykonané testy dokazujú, že jazda na týchto bikoch bude veľká radosť a pomôžu jazdcom byť ešte výkonnejší ako doteraz.
Čítajte viac »

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 (2 520)

Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014 Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Článok bol doplnený 02.09.2014.
Čítajte viac »

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí (2 389)

Test: Bike Ghost ASX 7500 - Tajomná mašinka, ktorá príjemne prekvapí Tajomné sivo-čierne farebné prevedenie, osadenie firmou Shimano radu XT a lišiakom FOX, trendové 27.5 palcové kolesá a hlavne fantastická ovládateľnosť na trailoch a pri zjazdoch. Toto všetko môžete očakávať od biku GHOST ASX 7500, ktorý sme mali na v našom 14 dňovom redakčnom teste.

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 (2 318)

Test plášťov Panaracer Dart Classic a Smoke Classic 26 x 2,1 Do rúk sa mi na testovanie dostali tieto dva japonské plášte s grafikou a dezénom, ktorý sa nemenil nejaké to desaťročie. Ako fanúšik, či milovník japonskej bike a auto techniky a aj japonských zelených čajov som si povedal, že to za pokus stojí. Nepasujem sa za nejakého veľkého gumového guru, ktorý vie o plášťoch všetko, ale rád sa podelím o moje osobné skúsenosti.
Čítajte viac »

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov (2 301)

Výhody konzumovania zeleniny a ovocia pre aktívnych športovcov Je všeobecne známe, že zelenina a ovocie je prospešná pre zdravie, ale málokto konzumuje práve viac zeleniny a menej rýchlych sacharidov. Možno sa vám stáva, že sa dostanete na určitú výkonnostnú hranicu a aj napriek tomu, že trénujete, nezlepšujete sa v “dupaní“ do kopcov, či vo vytrvalosti. Ak sa na zeleninu a ovocie pozrieme z hľadiska zlepšenia sa vo vytrvalostnej cyklistike, či už z hľadiska zdravia, tak je oproti rýchlym sacharidom jednoznačne výhodnejšia. Prečítajte si prečo je zelenina lepšia, ak ste aktívni cyklisti?