saimon25 napísal:
A to som si myslel že matu budete mat za hovienko,tak ako si pisal kadencia 90 ked som začinal na začiatku decembra tak to bolo len prva hodina potom už pomaly klesalo až na 70 teraz dokažem tu kadenciu udžat stale.Ten legpres my prišiel taky podobny postoj ako ked som na bycikli.Každy den mam na mysli pondelok až piatok sobota a nedela volnost lebo som po fitnes a neviem čo je na tom 40km ved tam nemaš žiaden kopec ani vietor len udržat kadenciu a na valcoch som začinal polovica oktobra
Vieš čo je na tom??Že robiš uplnu 3,14-čovinu :) A preto ti gratulujem...
08.01.2017 - 23:33:10
doktor-40 napísal:
Vieš čo je na tom??Že robiš uplnu 3,14-čovinu :) A preto ti gratulujem...

neviem čo je na tom zle že učim telo kadencii a vytrvalosti netrenujem na ceste ale na valcoch ,a že by som mal vyhoret za 2-3 roky z toho nemam vobec strach.A Tu kadenciu že ju tak dlho taham tak občas idem na rady byvalemu cyklistovy
09.01.2017 - 09:56:28
[quote="ennio@1197207"]akoze sadnes cez vikend na bicykel a ides co to da? ok, dostanes sa rychlo na nejaku uroven, ktora ti dovoli umiestnit sa v popredi na pretekoch okolo hnoja
saimon25
Ennio, to tvoje pohŕdanie mi nejak nedá. To aj Slovenský pohár v cestnej cyklistike patrí podľa teba medzi preteky okolo hnoja. Nemal by si dehonestovať snahu našich cyklistických nádejí. Tí osemnásťroční chlapci registrovaní v cyklistických kluboch netrénujú prvý rok a mám obavy, že niektorí z nich aj nie iba raz denne. A keď sa medzi nimi náhodou vo výsledkovej listine objaví v popredí starý neperspektívny cykloturista s priemernými predpokladmi pre vytrvalostný výkon , ktorý nič nenatrénoval lebo najazdí len zopár kilometrov cez víkendy, neznamená to že nemajú úroveň.
10.01.2017 - 00:58:23
ivan napísal:
Chlapci. Stále odbočujete od podstaty môjho návodu na použitie bicykla. Môj návod je iba jeden z mnohých spôsobov akými môže zamestnaný cyklista v rokoch vyhrať nejaké tie preteky, ktoré sú v ponuke cestných maratónov na slovensku- nie majstrová sveta v sídle nejakého katarského alipašu. /a k tej všeobecnosti návodu- môžem ti ten komplikovaný dvojfázový plán rozpísať aj podrobne, len čo si nájdem dve minúty času/

staxovi- No už som si našiel tie dve minúty. 100x do roka si musíš hrábnuť na samé dno svojich síl, pobudnúť tam 150 hodín a z nich 50 hodín /posledné tretiny tréningov/ preplakať od bolesti. Nič komplikované.
10.01.2017 - 02:47:27
a pises mi to preco? :)
a hned ako mi napises tvoj dovod tak ti napisem ze mas zjavne problem s porozumenim pisaneho textu a vratime sa o 3 strany v tomto vlakne naspat.

takze sa ani nemusis unuvat.

It never gets easier, you just go faster.
W.E.A.K.

10.01.2017 - 13:00:07
Tie tri vlákna dozadu myslíš to ,,všeobecné rady su také, no, všeobecné,,. Samozrejme, že máš pravdu. Z toho človek veľmi múdry nebude. Takže- konkrétnejšie. V soboty to bolo 19,1 km /nastúpaných 135 metrov/ vp- priemerná rýchlosť- od 32,07 -marec do 39,65 km/h -máj. Nedele od 70,5 km /nastúpaných 1190m/ vp od 25,97 km/h -marec do 30,26 km/h -máj alebo 84 km /nastúpaných 790m/ vp od 32,73 km/h do 34,17 km/h- máj až august približne rovnaká vp. Do mája bola priemerná rýchlosť nižšia- o každých 5 stupňov celzia chladnejšie ako 20 stupňov robilo asi o 1,2 km/h nižšiu vp a vietor- o každých 1,5 m/s viac ako vietor s rýchlosťou 2 m/s znížil vp asi o 1 km/h. /pri nárazovom vetre ešte viac/. Celý tréning sa šiel približne rovnakou priemernou rýchlosťou takže prvá tretina bola na pocit ok, v druhej tretine už to začínalo byť nepríjemné, no a posledná tretina- totálny šrot so snahou udržať začatú vp /alebo podľa subjektívneho pocitu- intenzitu/. Z hľadiska zaťaženia organizmu sa šla prvá tretina tréningov tesne pod úrovňou ANP, druhá tretina približne na úrovni ANP a posledná tretina v zmiešanom pásme, nad úrovňou ANP. A je tu opäť priemer- tréning sa šiel plus mínus na úrovni ANP. Výkonnostným cieľom bolo umiestniť sa do tretieho miesta v celkovom hodnotení ligy /vo svojej kategórii/ pozostávajúcej zo štyroch časoviek- od 11,4 km- /nastúpaných 128 metrov- vp 39,81 km/h/, do 17,1 km- nastúpaných 594 metrov- vp 25,02 km/h /dve prvé miesta- 25+25 bodov na rovinatejších časovkách, jedno druhé miesto- 20 bodov v 17,1 km časovke do kopca s priemerným sklonom 3,5% a štvrté miesto- 15 bodov /o jednu sekundu/ v 6,4 km časovke do vrchu s 5,4%- a cestných pretekov /8/ v ktorých bolo mojou úlohou odletieť z balíka čím neskôr /obsadzoval som štvrté až šieste miesta- za ktoré bolo 15 až 11 bodov/. Bolo potrebné doladiť aj pár ďalších detailov a to zredukovať podiel pasívnej telovej hmoty /tuk/- za 6 mesiacov 7,5kg dole na 68 kg pri výške 177,5 cm /od novembra 2015 do apríla 2016/, bicykel odľahčiť o 3,5 kg na 6,9 kg oproti predchádzajúcim dvom rokom, použiť karbonové galuskové kolesá /1170g/ s vyššími ráfkami- 38mm, šírka 20,5mm, galuskami Tufo elite Jet /160g/, nábojmi Powerway R13 s keramickými ložiskami, plochými špicami a aero bicykel /Giant Propel/. Na tréningy a preteky som musel nastupovať nasypaný cukrami- ,,iba cukrami !!!,, /deň predtým cestoviny, viac sladkého- 3-4 zákusky alebo niečo podobné- takže v podstate za rok možno nejakých 30-35 sacharidových superkompenzačných diét- tou častou aplikáciou s menším účinkom, ale pomohli/. Nejak to všetko do seba zapadalo- potreboval som byť rýchly- organizmus počas preteku nezaujímalo koľko som mal najazdených kilometrov ale to aby sa nezakyslil pri vyššej rýchlosti, takže jednou z hlavných úloh bolo zlepšenie mechanickej účinnosti práce veľkých svalových skupín zaťažovaním podnetmi blízkymi pretekovej intenzite a teda adaptácii na ňu. Soboty slúžili na rozvoj a udržanie rýchlosti a zároveň na nabudenie pred nedeľami a preladenie z anabolických procesov metabolizmu počas týždňa na katabolické. Vďaka tomu dokázal za päť dní zregenerovaný a glykogénom preplnený srdcovo cievny systém po rýchlej a krátkej sobote pracovať relatívne dlho pri relatívne vysokej intenzite /pretekové tempo aj vzdialenosť/ v nedele. Možno tomu nerozumiem ako tu napísal nemenovaný ,,petersa,, ale teória fungovala v praxi ako švajčiarske hodinky. Ani v jednom preteku a tréningu som si nemohol povedať, že mi ,,nešli nohy,, alebo mi niekde ,,seklo,,. No a či to stálo za námahu? Kto nezažil nepochopí. Alebo aj vždy lepšie plakať od bolesti na tréningu ako od bolesti z preležanín na gauči. A ešte na záver. Najnáročnejšie na tomto ,,tréningovom systéme,, zrejme bolo päť dní v týždni obsedieť na riti, schudnúť, a od mája do septembra nepribrať /to sa mi podarilo len do polovice júla- potom prišli prázdniny a s nimi aj 2,5 kg pasívnej telovej hmoty/. No a o tom to je- ako by povedal pán Pitkin.


Naposledy upravil ivan dňa 25.02.2017 - 16:08:53, celkovo upravené 36 krát.

13.01.2017 - 19:57:50
dakujem ze ste mi uplne znechutili tuto temu, rusim si notifikacie. dotahujte sa v SS, pani.
14.01.2017 - 04:01:48
Priemerka sem,priemerka tam-priemerka je pri treningoch nepodstatna.
14.01.2017 - 19:04:44
[quote="ivan@1197678"][quote="ennio@1197207"]. A keď sa medzi nimi náhodou vo výsledkovej listine objaví v popredí starý neperspektívny cykloturista s priemernými predpokladmi pre vytrvalostný výkon , ktorý nič nenatrénoval lebo najazdí len zopár kilometrov cez víkendy, neznamená to že nemajú úroveň
Ivan,

podla toho, čo som si o Tvojich výjazdoch našiel, sa mi zdá, že si pri hodnotení seba príliš skromný. Nie každý zvládne 550 km na jeden záťah, aj keď si mal o vyše 20 rokov menej. Podľa môjho názoru sú tie vytrvalostné predpoklady nadpriemerné a aj z tohto pohľadu treba hodnotiť Tvoj tréning a Tvoje výsledky.
15.01.2017 - 07:31:27
Mám dojem, že asi zostaneme pri mojich priemerných predpokladoch pre vytrvalostný výkon. Niekedy som robil atletiku- stredné a dlhé trate- výsledky nič moc /maratón 3:02:37- 1983 rok tuším/- takže bohužiaľ priemer. Tých 550 km na jeden záťah /deň a pol predtým 380 km/- to bola tá inkriminovaná ,,base-e,, všeobecná vytrvalosť...také niečo dokáže aj cvičená opica. Posledný rok je výsledkom toho, že som za nejakých 34 rokov zistil , ako čo najefektívnejšie /s extrémne minimálnym množstvom najazdených kilometrov/ posunúť anaeróbny prah.
Nechceš, dačo ti napíšem /plán/, keď už som to trénerstvo na FTVŠ vyštudoval- nech sa zbytočne netrápiš.
15.01.2017 - 19:21:08
Ivan, to by musela byť dobre cvičená opica :-). Poslal som Ti SS
16.01.2017 - 06:17:11
Obrazne povedané, ale ďaleko od pravdy to nemá.
16.01.2017 - 12:26:43
Dnešný dvojnásobný výstup na Kľak sa niesol v znamení prekvapivých, ale príjemných stretnutí :) Keď nepočítam kopec úžasných chlpáčov tak najskôr som stretla Karkulku z Opavy (enduro rajderka a majiteľka karbon-servis.cz). A takmer na záver som stretla bajkera, ktorý hore šliapal do pedálov na svojom HTčku s Kobalt kolesami. Pozdravili sme sa a ja trochu prekvapená, že ho stretávam práve pod Reváňom som ho vyspovedala, že ako sem vlastne dostal. Vraj je u "frajárky", ktorá býva neďaleko. Nebol to nikto iný ako známy maratónec Karel Hartl :)
https://www.sports-tracker.com/workout/kristinakoscova/588cf802f175727151180d3a
28.01.2017 - 22:08:17
Dnes prvy krat ako pokusny kralik :)

Prílohy:

20170203_094040.jpg
20170203_094040.jpg 777.17 KiB 622

https://www.strava.com/athletes/7068132?utm_source=top-nav
https://www.facebook.com/Imroman
https://www.instagram.com/martin_imrich/

03.02.2017 - 12:05:52
zabavna aktivita ze? posledne 2 minutky :D

a ako si teda daleko? predpokladam ze 4 a 5w/kg na prahoch mas

It never gets easier, you just go faster.
W.E.A.K.

03.02.2017 - 12:35:10

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci si toto fórum: stankovic05 a 7 hostí.

Moderátori

katko, jezus, slavo