Specialized Stumpjumper pro carbon E-Bike

Cena: 1 300 
Doklad o kúpe: Nie

Zdravím, predám ebike ktorý som si prerobil. Už na ňom jazdím len občas. Je to taký môj viacročný projekt, ktorý som postupom času vypilovával.Prerobil som to v roku 2014 v tom čase to bola ešte rarita celopero na elektrike, teraz je to už technicky zastaralé, ale stále je s ním veľká zábava za málo peňazí. Od 2014 už som vyjazdil jednu batériu a motor. Na biku je teraz už druhá batéria aj motor. Motor je skoro nový, batéria má 4 roky počet cyklov netuším, ale drží stále dobre.
Cely bike je v perfektnom technickom stave
Rám: velkost "M" Stumpjumper Pro Carbon 26" kolesa
Vidla Fox CTD 32 Talas 150 Kashima
Tlmic Fox CTD Kashima
Bateria 14,5Ah (520Wh)
To znamená ak šlapem s použitím maximálnej výpomoci 500W, batéria vydrží cca hodinu pri takomto odbere. Čo v praxi znamená Pruské-Vršatské Podhradie - Pruské -Vršatské Podhradie-Pruské (pozri na google maps, toto stúpanie Pruské-Vrsatské Podhradie je pre tento druh ebike motora ideálne)
Motor v zadnom naboji 500W s planetovou prevodovkou, zprevodovany na
Max speed 30Km/h
Podsvieteny displej vela parametrov
5 stupnov asistencie
Sínusová riadiaca jednotka
BIKE JE PREROBENÝ NA PREPÍNAČ (NA KTOROM NETREBA DRŽAŤ PRST AKO JE TO NA BEŽNÝCH EBIKOCH) PRE REŽIM CHÔDZE 5KM/H (ak pri prudkom stúpaní nedokážete vyvinúť rýchlosť aspoň 7km/h TREBA z biku zosadnúť, prepnúť tlačidlo chodze a bike sa začne ťahať sám a taktiež trochu aj Vás. Na tlačidle netreba držať prst a na pohodu si kráčate vedla biku. Bike by bol preto ideálny pre niekoho kto napr. má rád turistiku takým štýlom ako ja, že do kopca rád šlapem peši ale dole kopcom ma to maximálne nebaví ísť peši a je super užiť si to na biku. Úplne najideálnejší by bol pre človeka ktorý má rád turistiku ale nemôže ju robiť, lebo pri kráčaní dole kopcom ho bolia kolená...)
Na fotke je to to červené tlačidlo, na ktorom je napísané centrofixou POZOR
Akceleračná páčka, (netreba pedálovať pri jazde po rovine alebo do mierneho kopca, čo využívam keď idem napr. na stavbu ovešaný náradím ako vianočný stromček, ze sa mi nedá ani šliapať do pedálov)
Sedlovka KindShock 120mm Remote
2prevodnik a 9kolo kazeta
Kluky SLX
Sponovak retaze
Carbon rockring
Predné svetlo s vysokým výkonom (pozri foto)
Brzdy vpredu Avid Code Kotuc 203 Ice Tech Novy
vzadu Avid Juicy Five 203 kotuc obycajny
Bateria nie je na vyberanie, ledva som ju do toho rámu zmestil (dá sa vybrať ale nie je to také jednoduché ako pri bežných ebikoch na kľúč).
Kolesá sú prerobené na bezduš.
Bike odporúčam mechanicky zdatnejšiemu človeku, lebo len odmontovať zadné koleso pri výmene plášťa si vyžaduje určité skúsenosti a znalosti mechaniky. Ja som robil komplet servis sám a neviem čo by povedali v bežnom servise, ak by ste to tam doniesli, že chcete na tom niečo opraviť, keď je to taká trochu neštandardná prerábka (je na tom biku tisíc binderiek ktoré držia bateriu v ráme, káble prichytené na ráme, ochrana proti blatu prichytená na ráme a iné veci, treba vidieť). Možno tento projekt podobného kutila ako ja osloví.
Veľa náhradných dielov.
Dohoda na cene možná.
Treba vidieť a vyskúšať.
Zadný blatník, sedlo, karbonové rohy a zvonček na medveďov by som si chcel ponechať.
Zadný blatník je skvelá vec. Dá sa kúpiť mám jeden nový skladom, ale na to aby mal aj funkciu blatníka, ho treba upraviť a stráviť s tým minimálne 4h roboty.
Hmotnosť: 21kg
Na otázky rád odpoviem.
Prajem požehnaný deň všetkým bikerom.

Batéria: 500 Wh
Motor: Bafang
Počet prevodov: 2x9
Zdvih vidlice: 140 - 160 mm
Priemer kolies: 26"
Materiál: karbón
Veľkosť: M

list Spolu inzerátov: 17
check_circle Aktívne inzeráty: 0
visibility Zobrazenia inzerátov: 16 860
keyboard_arrow_up