Používateľove bicykle

Kellys URC 50_2017

Cestný | Typ plášťov: Hladké sliky | Celková hmotnosť: 9 kg

  • KELLYS URC 50_2017

Posledná úprava: 2017-07-25 07:57:40

TypKomponentHmotnosť
RámKELLYS iCAD RC Carbon Composite -
Hlavové zloženieRITCHEY Pro Logic Zero 1.5 integrated-
VidlicaKELLYS Carbon Disc (1.5 tapered steerer) -
PredstavecRITCHEY WCS Carbon Matrix C220 - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6°-
Sedlofi´zi:k Ardea Manganese-
SedlovkaRITCHEY Comp 2-Bolt - diam 30.9mm-
Brzda prednáSHIMANO RS505 Hydraulic Disc-
Brzda zadnáSHIMANO RS505 Hydraulic Disc-
Brzdové páčkySHIMANO 105 ST-RS505 Dual Control-
Brzdové kotúčepredný 160mm / zadný 160mm Center Lock-
RadenieSHIMANO 105 ST-RS505 Dual Control-
PrešmykačSHIMANO 105 5800 (direct mount)-
PrehadzovačSHIMANO 105 5800-
KazetaSHIMANO 105 5800-11 (11-32)-
ReťazSHIMANO HG-600-11 (106 článkov)-
KľukySHIMANO 105 5800 Hollowtech II compact (50x34) - length 172.5mm-
Stredové zloženieSHIMANO Press-Fit BB71-41A-
Kolesá - setMAVIC Aksium Disc Center Lock wheelset-
Plášť prednýSCHWALBE Durano - Race Guard 23-622 (700x23C)-
Plášť zadnýSCHWALBE Durano - Race Guard 23-622 (700x23C)-

Prehľad aktivity

Výjazd
Počet: 121 Vzdialenosť: 5 231,7 km Čistý čas: 195,6 h Hrubý čas: 195,6 h Stúpanie: 35 089 m Klesanie: 35 748 m
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 115 bpm 0 rpm 0 W 155 bpm 0 rpm 0 W 2,0 °C 0 kJ
Priemer 131 bpm 0 rpm 0 W 164 bpm 0 rpm 0 W 2,0 °C 0 kJ
Maximum 149 bpm 0 rpm 0 W 170 bpm 0 rpm 0 W 2,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerný výjazd:

Vzdialenosť: 43,2 km čistý čas: 1h 37m hrubý čas: 1h 37m rýchlosť: 26,74 km/h stúpanie: 290 m klesanie: 295 m prejdené po tme: 0 kmteplota: 2 ℃ priem. TF: 131 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ
Preteky
Počet: 13 Vzdialenosť: 393,7 km Čistý čas: 16,8 h Stúpanie: 7 287 m Klesanie: 4 247 m
 
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Priemer 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Maximum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerné preteky:

Vzdialenosť: 30,3 km čistý čas: 1h 17m rýchlosť: 23,39 km/h stúpanie: 561 m klesanie: 327 m prejdené po tme: 0 kmteplota: 0 ℃ priem. TF: 0 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ

Páči sa ti tento bike?

Komentáre

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár:

Pridaj komentár

Author Traction _2016

Pevný / Hardtail | Typ plášťov: Stredný dezén do sucha | Celková hmotnosť: 12 kg

upgrajnuty Traction_2016 o rebu, xt sadu a rafiky mavic xtrail.

  • bike s DOminkou

Posledná úprava: 2018-09-22 16:03:31

TypKomponentHmotnosť
RámAuthor Traction_16-
TlmičRock Shox Reba_14-
ReťazSLX-

Prehľad aktivity

Výjazd
Počet: 66 Vzdialenosť: 1 474,7 km Čistý čas: 112,6 h Hrubý čas: 112,6 h Stúpanie: 38 940 m Klesanie: 40 205 m
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Priemer 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Maximum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerný výjazd:

Vzdialenosť: 22,3 km čistý čas: 1h 42m hrubý čas: 1h 42m rýchlosť: 13,09 km/h stúpanie: 590 m klesanie: 609 m prejdené po tme: 0 kmteplota: 0 ℃ priem. TF: 0 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ
Preteky
Počet: 6 Vzdialenosť: 132,5 km Čistý čas: 10,5 h Stúpanie: 5 020 m Klesanie: 3 455 m
 
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Priemer 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Maximum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 0,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerné preteky:

Vzdialenosť: 22,1 km čistý čas: 1h 44m rýchlosť: 12,63 km/h stúpanie: 837 m klesanie: 576 m prejdené po tme: 0 kmteplota: 0 ℃ priem. TF: 0 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ

Páči sa ti tento bike?

Komentáre

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár:

Pridaj komentár