Kliknutím prejdeš na
rockmachine.sk
Reklama

Používateľove bicykle

Lapjér Zesty XM 227

Full - AM/EN/DH | Typ plášťov: Stredný dezén do sucha | Celková hmotnosť: 14.2 kg

5.8.2017

  • lapjér zesťo
  • lapjér zesťo 2

Posledná úprava: 2018-12-30 22:55:59

TypKomponentHmotnosť
RámZESTY XM 27.5’’ ALLOY SUPREME 6 OST+ 120mm Rear Travel-
TlmičROCKSHOX SEKTOR GOLD RL 27.5’’ 130mm 15QR-
Hlavové zloženieFSA Orbit 1.5E ZS NO.57E + 8mm Top cap-
VidlicaROCKSHOX MONARCH R 184x44mm DBHVI-
PredstavecRitchey Comp30D OS 60mm-
PodložkyEASTON-
RiadítkaSpecialized S-Works Prowess Carbon Enduro W:720mm R:25mm-
GripyLapierre-
SedloVELO VL1353 LP Custom-
SedlovkaCannondale C2 Carbon 31,6/350mm-
Sedlová objímkaLapierre-
Brzda prednáSHIMANO HYDRAULIC BR-M396 BLACK 180mm-
Brzda zadnáSHIMANO HYDRAULIC BR-M396 BLACK 180mm-
Brzdové páčkyShimano-
Brzdové kotúčeShimano SM RT-56 M-
RadenieSHIMANO DEORE SL-M610 2x10-Speed-
PrešmykačSHIMANO DEORE FD-M618 E6 E-TYPE-
PrehadzovačSHIMANO SLX RD-M675 GS 10-Speed-
KazetaSHIMANO CS-HG50 11x36 10-Speed-
ReťazSRAM PC 1031 (114)-
KľukySHIMANO XT FC-M785 38/24-
Stredové zloženieSHIMANO SM-BB71-41A PRESSFIT-
PedáleBBB BPD-22 Dualride370 g
Ráfik prednýMACH1 TRAXX 21C 27.5’’ 32H-
Ráfik zadnýMACH1 TRAXX 21C 27.5’’ 32H-
Náboj prednýFORMULA DC51 15QR 32H-
Náboj zadnýFORMULA DHT142 32H BLACK 12x142mm + LAQR-12-E Thru Axle-
Plášť prednýMaxxis Aspen 27,5x2,1-
Plášť zadnýMaxxis Ikon 27,5x2,2 EXO TR-
CyklocomputerCrivit Lidl-

Prehľad aktivity

Výjazd
Počet: 52 Vzdialenosť: 1 813,8 km Čistý čas: 115,3 h Hrubý čas: 149,8 h Stúpanie: 37 505 m Klesanie: 37 505 m
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 2,0 °C 0 kJ
Priemer 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 19,3 °C 0 kJ
Maximum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 29,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerný výjazd:

Vzdialenosť: 34,9 km čistý čas: 2h 13m hrubý čas: 2h 52m rýchlosť: 15,73 km/h stúpanie: 721 m klesanie: 721 m prejdené po tme: 0,2 kmteplota: 19,3 ℃ priem. TF: 0 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ

Páči sa ti tento bike?

Komentáre

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár:

Pridaj komentár

Author Modus 29

Pevný / Hardtail | Typ plášťov: Stredný dezén do sucha | Celková hmotnosť: 12.2 kg

model 2018
29.3. 2019

  • modus1
  • modus2

Posledná úprava: 2019-04-16 20:01:49

TypKomponentHmotnosť
RámAUTHOR C karbon monocoque 29'-
Hlavové zloženieAUTHOR Integrated 1.5' tapered-
VidlicaRST F1RST 29 15 TRL 100mm-
PredstavecBBB BHS-36 DownForce 17° 70mm-
RiadítkaAUTHOR Flatbar 9° 700 mm-
GripyPRO Ergonomic Lock on Sport 133x34,5-
SedloAUTHOR Summit-
SedlovkaAUTHOR ACO -SP11 Respect series (31.6)-
Sedlová objímkaAUTHOR (34.9)-
Brzda prednáTEKTRO Gemini 180mm-
Brzda zadnáTEKTRO Gemini 180mm-
Brzdové páčkyTektro-
Brzdové kotúčeTektro 180mm-
RadenieSHIMANO Deore (30)-
PrešmykačSHIMANO Deore (34.9)-
PrehadzovačSHIMANO Deore-
KazetaSHIMANO HG50-10 11-36-
ReťazKMC X10-1-
KľukySHIMANO Deore XT 175mm-
Prevodník 142-
Prevodník 232-
Prevodník 324-
Stredové zloženieSHIMANO BB-52 BB unit-
PedáleKellys Clip 70-
Ráfik prednýAUTHOR Xenon Pro 29-
Ráfik zadnýAUTHOR Xenon Pro 29-
Náboj prednýAUTHOR Helium 15x100-
Náboj zadnýAUTHOR Xenon 12x142mm-
RýchloupinákyRST 150mm, Shimano 142 mm-
Plášť prednýSchwalbe Hurricane 29x2-
Plášť zadnýSchwalbe Furious Fred 29x2-
CyklocomputerCrivit Lidl-

Prehľad aktivity

Výjazd
Počet: 22 Vzdialenosť: 926,7 km Čistý čas: 48,5 h Hrubý čas: 55,8 h Stúpanie: 9 419 m Klesanie: 9 419 m
  Ø TF Ø Kadencia Ø Výkon Max TF Max Kadencia Max Výkon Teplota Energia
Minimum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 12,0 °C 0 kJ
Priemer 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 16,8 °C 0 kJ
Maximum 0 bpm 0 rpm 0 W 0 bpm 0 rpm 0 W 22,0 °C 0 kJ
Suma - - - - - - - 0 kJ

Priemerný výjazd:

Vzdialenosť: 42,1 km čistý čas: 2h 12m hrubý čas: 2h 32m rýchlosť: 19,11 km/h stúpanie: 428 m klesanie: 428 m prejdené po tme: 0 kmteplota: 16,8 ℃ priem. TF: 0 bpm priem. kadencia: 0 rpm priem. výkon: 0 W energetický výdaj: 0 kJ

Páči sa ti tento bike?

Komentáre

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár:

Pridaj komentár