comment23.03.2018, 21:27

Skontroluj či je tesnenie v čiernom tele tlmiča v svojej drážke - mohlo sa stať, že je vyskočené a pri doťahovaní si ho strihol a poškodil - a tak bráni komore v plnom utiahnutí. Ak je v poriadku, tak potom len dotiahnuť väčšou silou.

comment14.03.2018, 22:41

Priemer klzného púzdra aj závit na matici by mal byť rovnaký - malo by to teda sedieť na všetky Reverb-y.

comment14.03.2018, 22:13

Áno matica je v samostatnom kite: lacnejší alebo drahší.

comment08.03.2018, 13:55

Príspevok k rozťahovaniu vidlice (tipujem že väčší) dáva aj podtlak v negatívnej komore - ten sa snaží roztiahnúť vidlicu aj po otvorení vzduchovej komory.

comment04.03.2018, 22:00

Pravdepodobne vytiekol olej z tlmenia do mazania - v tlmení je ho málo = nefunguje lock a v mazaní veľa = vidlica nejde stlačiť viac ako tie 2cm. Takže rozobrať, vymeniť tesnenia aj olej a všetko bude ok.

comment01.03.2018, 18:56

potrebujem len nejako jednoducho vysvetlit co treba riesit pri nejakom zakladnom servise, hlavne ci staci vybrat vonkajsie nohy a vycistit a premazat, alebo je potrebne riesit aj nejake tesnenia a tak podobne Treba hlavne vymeniť mazací olej = stiahnúť vonkajšie nohy z vnútorných,...

comment28.02.2018, 18:06

Pike si už presne nepamätám no DA sa robila určite ešte aj v 2009. Nie som si však istý, či sa medzi rokmi 2010-2012 vôbec robila, v podstate si konkurovala s RVL. Rok 2012 som však myslel ako posledný, kedy sa DA objavil v ponuke Rock Shox. No a DPA je vlastne vylepšená verzia...

comment28.02.2018, 07:21

precitaj si to poriadne, pike s dual air boli posledne asi v roku 2007 a podla fotky nevizera aby mal taku staru vidlu. Dual Air sa robil až do 2012.

comment22.02.2018, 21:26

Olej na pieste spoľahlivo vydržal jedine u Fox s negatívnou pružinou a tesnením na to stavaným. U ostatných vidlíc či RS alebo Suntour ten olej skôr či neskôr stečie dole (do mazania alebo negatívky) a v lepšom prípade sa len objem opäť zväčší, v horšom sa zaleje negatívka...

comment21.02.2018, 18:25

S olejom v negatívke je to ako píšeš (mireq1). Žiaľ pre toto nie je vhodné na mazanie vzduchovej komory používať olej - ideálna je teda jemná vazelína, ak olej, tak len veľmi tenký film.

comment08.02.2018, 20:27

Žiaľ Inline sa im veľmi nevydaril - našťastie sa mi nepodarilo zohnať kľúč na komoru, a tak som si zrejme ušetril veľa nervov s týmto tlmičom.

comment08.02.2018, 19:06

Aj to je možnosť, no ceny sú podľa mňa dosť prestrelené.

comment08.02.2018, 18:48

Ale ako placebo by to možno pomohlo ... pekné zelené. Viac by Ti podľa mňa pomohlo toto: 820-02-433-KIT Air Shaft Assy, 2018, 34, 130mm, FLOAT LC NA 2, 1.214 Bore https://www.foxracingshox.de/3418/2018-air-shaft-assy-34-130mm-float-lc-na-2-1.214-bore Žiaľ dno/ neg plate nie je zrejme...

comment08.02.2018, 18:07

Pri rovnakom tlaku nebudeš na začiatku zdvihu cítiť vôbec nič akurát bude vidlica chodiť menej do zdvihu. Teoreticky môžeš znížiť tlak a tak sa stane úvod zdvihu citlivejší a progresia vďaka tokenom zabezpečí aby si nedával doraz. Podľa toho čo pozerám máš 34 so 130mm...

comment22.01.2018, 18:07

Keď si lepšie preštuduješ jeho stranku prídeš na to, že nie je autorizovaný servis.

comment22.01.2018, 10:10

....No napr.Fox si na servis urobil monopol, oficiálny servis len u nich, resp.nimi akreditovanymi servis.centrami ( u nás Susp.clinic)... Jediný autorizovaný servis na Slovnesku pre Fox je Slovkolex. Zrepasovať tlmič síce nie je jadrová fyzika, no dokonale naplniť tlmenie olejom...

Vaše vysnívané bajky MTB bicykle

favorite0thumb_up10thumb_down
comment15.01.2018, 20:59

Neviem preco museli na RS1 dat kruhove spodne nohy. Preco nie ovalne. Alebo kez uz kruhove, mohli ju spravit ako Lefty, ktora sa netoci, kedze vnutornosti nie su kruhove. Oválne nohy a klzné púzdra zatiaľ nenavrhol nikto, dôvod je jednoduchý. Pri krútení a ohýbaní sa vidlice by vznikalo...

comment15.01.2018, 20:15

Ak má len dva mesiace spadajú do záruky aj samotné tesnenia - potom nie je o čom a treba im ho poslať. Je to najlacnejšia verzia. ma tu niekto Vorsprung Luftkappe ? Oplati sa to nahodit na RS Pike? Bude to obdoba DebonAir alebo Evol u vidlíc, takže to bude mať určite vplyv na...

comment07.01.2018, 19:08

Stuckdown - chyba tesnenia na hlavnom pieste - ako píšeš nemesis - vymeniť kit tesnení vo vzduchovej komore. Akurát pri rozoberaní tlmiča treba dávať pozor, komora zvykne vystreliť z tlmiča von (vybrať reducery a prestrčiť cez oko nejakú handru a pozor na ruky).

Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment30.12.2017, 20:21

Možno je to iba "paralela" k súčasnej hybridnej vojne a "fake news". Čo má spoločné náboženstvo s hybridnou vojnou a fake news?

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up