Kliknutím prejdeš na
www.gtbicycles.sk
Reklama

Používateľove komentáre (1 - 15 z 122)

1, odvaľuje lepšie ( fyzika 7 ročník ZŠ, trenie, valivý odpor) menšia dotyková plocha=menší valivý odpor
2, jazdia 25 mm - lebo pomer komfort/priľnavosť je lepšia.
Vo videu sú spomenuté 28 mm vrs. 25 mm na to som reflektoval aj v mojom príspevku a 28 mm sa jazdia tak na jarných klasikách po pavé. Nájsť optimálnu šírku, kde je zabezpečený max. komfort jazdca a optimálny kontakt s povrchom oproti zvyšovaniu valivého odporu je "svätým grálom" cyklistiky no nemyslím že by šírka do budúcnosti dramaticky rástla.

 

Zaujímavé.... ja mám v stajni staručkú Fp3 na Centauri a Fulcrum racing 3 a po drobných úpravách som na 7,2 Kg. Musím však uznať, že aj napriek morálnej starobe je ten bike úžasný. Stále ho pravidelne jazdím aj keď sa doma už premlelo zopár novších a papierovo "lepších" mašiniek stále si na neho rád sadnem.

 

Takýchto článkov a "štúdií Amerických vedcov" je plný internet. Ak sa na to pozrieme pragmaticky tak si pozri fotky z TdF čo obúva špička. Ak sa na to pozrieme z fyzikálneho hľadiska tak užšia a tvrdšia pneu má menšiu kontaktnú plochu, takže má menší valivý odpor (celkom som sa pobavil na pasáži z článku o pozdĺžnej a priečnej dotykovej ploche). Určite širšia pneu poskytuje väčší komfort pre jazdca a v prípade veľmi nerovného podkladu aj lepšie odvaľovanie z dôvodov že neskáče a má lepšiu adhéziu no ruku na srdce - odhliadnuc od jarných kockových klasík je pomer kvalitného asfaltu oproti tankodómom zanedbateľný a dobre nabombovaná úzka galda odvaľuje lepšie....
PS: ešte že existujú takéto témy - o čom by sa cyklisti hádali za dlhých zimných večerov

 

Vďaka za ospoved. Škoda že si tieto info nezakomponoval do videa, posunulo by ho na inú úroveň

 

Ponúkajú väčší komfort a na rozbitej vozovke a lepšiu adhéziu no neodvaluju lepšie ( fizyka nepustí ) ... pozri čo obúvajú na casovkarske kozy alebo na draharske špeciály

 

Žiadna hodnotná info vo videu, okrem toho že 28ky odvaľujú horšie ako 25ky.... Pocit z tuhosti, manévovatelnosti, komfortu . Niečo vyzdvihnúť niečo pohaniť. Kde ubrali oproti TOP modelu ? Totožná geometria ako TOP model ? Hmotnosť testovaného modelu. Keď už dostanete takého krásavca do rúk tak treba sprostredkovať informácie aj nám maloverným

 

Tak som som celkom zvedavý a teším sa

 

Žiadne vozenie a pocit z jazdy ?

 

Pravidelne chodíme s chalanmi jazdiť Alpy. Chodí s nami aj kamošov otec, ktorý ma úž po 60 ke. Chlap na svoj vek vo výbornej forme no predsa len by sa s nami nepovozil. Tak jazdí na elektrike a užije si to spoločne s nami. Toto je segment, ktorý sa v posledných rokoch veľmi rozvíja a nečakám že by to na SVK nemalo byť ináč.
PS: ak tu niekto uvažuje nad tým, že načo a prečo to súdruhovia takto navrhli tak Cannondale je na trhu už skoro 50 rokov a myslím že marketing a prieskum trhu majú zmáknutý už dávno ....
Ja osobne by som tiež dal elektriku skôr do SuperSixu ako napr. do Synapse .... SuperSix je ľahší, aero pomôže na rovine čiastočne vykompenzovať hmotnosť pohonu a v kopcoch "proste stlačíš gombík".

 

Išiel som to pred týždňom čiste náhodou ( v opačnom smere). Bol som v Terchovej služobne a bike som bral sebou, že sa preveziem. Hlavne sedlo Hoľa je krásne miesto. Krútim si hore kopcom po celkom dobrom asfalte žiadna veľká stojka ale príjemné postupné naberanie výšky a zrazu som skoro vo výške ako doma na Čertovici. Myslím že tam nie som posledný krát.

 
masto 18.10.2019 (21:01) · k príspevku Video: Giant TCR - čo jazdí profík Josef Černý

Tých par info o tom že sa jedná o rámovú sadu kde sa deklaruje najlepší pomer hmotnosť/tuhosť ... že sú tam sériové kolieska no s možnosťou do 1300 g pár, že blablabla .... proste par minút na google a video budem mať úplne iný rozmer .... nabuduce nákup zásoby do “chladničky” v inom reťazci a nie v “Kačke” 🥴

 
masto 16.10.2019 (22:11) · k príspevku Video: Giant TCR - čo jazdí profík Josef Černý

Ta reakcia bola pre INITa... Video je podľa mňa “vlažné” skôr ako biedne PR. Čakal by som dôkladnejší popis biku, opis kvalít rámovej sady a inovácie, hmotnosť, nejake špeci úpravy oproti komerčne predávaným mašinká .... aké používa kolieska/prevody pre rôzne profily pretekov.

 
masto 16.10.2019 (21:17) · k príspevku Video: Giant TCR - čo jazdí profík Josef Černý

Integrovaná sedlovka sa používa z dôvodu zvýšenia tuhosti, aerodynamiky a zníženia hmotnosti. Pretekár ma presne nameraný posed, zreže sa raz na požadovanú veľkosť a zmena nastavenia sa už nerieši. Giant TRC Advance Pro sa robí aj s nastaviteľnou sedlovkou ( sám mám jeden doma ) verzia SL je top pretekársky model s integrovnou sedlovkou

 
masto 16.10.2019 (19:21) · k príspevku Video: Giant TCR - čo jazdí profík Josef Černý

športový posed .... to poukazuje na pretekársky kus. Pretekar jazdia agresívnejší drop. Ale v reále vo video asi nebol použitý jeho bike. Určite by by mal zrezany krk na vidle a pumpa pod košikom na bidon je tiež dosť kreatívna záležitosť ....

 
masto 15.10.2019 (21:25) · k príspevku Video: Giant TCR - čo jazdí profík Josef Černý

Jozef jazdí na galdách a nosí pumpičku ? A nemá zrezaný krk na vidle ?

 

masto