comment06.06.2011, 22:09

aj ja som nadával na tých tupcov ale čo už ludská hlúpost nemá mezde ! inak dik usporiadatelom za super pretek, u mna maraton za 1 ,až na to že som sa skoro pred domom vydrbal na obrubniku a celý sa dotlkol , a ešte vdaka fotografom za pekné foto ,teším sa o rok.

comment11.04.2011, 23:03

dik za pekne foto z Rohača!

comment02.04.2011, 23:09

ked sa divam na tie buchty a ten radegast aj lutujem, ale ja by som nazad musel ist vlakom

Stretko Žilina MTB akcie, výjazdy

comment24.11.2010, 21:42

cavko , tak bohužial na stretko neprídeme mirek v piatok pracuje , ja a pišta ideme makat v sobotu takže ráno by sa zle vstávalo , ale dik za pozvanie dufam že na budúce prídeme , dobre sa zabavte.

ZA - singletrack ? MTB akcie, výjazdy

comment26.09.2010, 15:02

no ale ten adrenalín

comment19.09.2010, 22:59

no vidíš , mal si si dat ešte to jedno a chutilo by ti ešte viac , veru bolo dobré. no ale pokuty sú velké

comment19.09.2010, 22:26

dnes v zostave Icemam , Mirec , ja ,Pišta sme vybehli taky ligt (pre Icemana ), trasa Stránik,Ostre tam sme otestovali novo upravený singlač nad Snežnicou ,dobrá práca a fain trasa, ešte dokončit ten koniec a bude to . Potom sme vybehli do Vadičova pozriet na XC maraton a nazad...

Okolo Martinských holí MTB akcie, výjazdy

comment10.09.2010, 22:18

Kungpao má pravdu, aj ked som sa tešil na zajtra to počasie je pohroma tak sa pridavam skôr v nedelu aj ked neviem ako bude čas, zajtra som mal volno ale čo už.

comment05.09.2010, 22:25

Jurko dik za fotky na fb , už som na ne aj zabudol a skoro už aj bicyklovat ale dnes som sa navnadil na rači aj ked len ako divák , chalani jazdili ako blazni dufam že na ohm nebude .

comment18.06.2010, 23:04

tak zajtra kto ide nesúťažne do Suľova tak o 11:00 na začiatku v Ovčiarsku, tam kdesi v okolí pri zástavke... malo by byť aj celkom fajn počasie, pršať by ani nemalo zajtra chcú ist pista s čermáčkom, ja este nie som fit, tak ak môžeš zavolaj pištovy. bracho má číslo, a ...

comment17.06.2010, 22:19

cav palino, chceme ist s pištom ale záleži aké bude počko , a či budem už môct sadnút na bike zajtra budem múdrejší.

MEGA VÝJAZD .....ORAVA 13.06.2010 MTB akcie, výjazdy

comment13.06.2010, 22:19

no tak to muselo stát za to, paráda, škoda že som sa nevyliečil , dufam že na sulov to bude ok. iceman gratulujem k druhemu miestu

comment05.06.2010, 21:56

no ja som zo dva krát do potoka skočil dobrovolne aj s bikom blato a ohnutý šalter nie je dobra kombinácia . inak bolo super , aj ma trochu nohy bolia a vdaka všetkým čo sa podielajú na organizácií ,segedín dobrý pivko bodlo a slniečko hrialo .

comment29.05.2010, 23:36

tak to hej tie korienky dali pekne zabrat ale to pivko na zaver to vyliečilo

comment29.05.2010, 23:02

tak potom sa tešim ešte viac , do tretice mi tie martinky hadam výdu

comment29.05.2010, 22:20

Jarko, z môjho pohľadu poviem, že ja krajší zjazd v okoli ZA nepoznám. Keď ideš až z hrebeňa máš to 7 km a 900 výškových metrov, prevažne po krásnych trailíkoch. Ale je pravda, že si to neužije hocikto. tak,tak úplne s tebou súhlasim zjazdik som sa vyšantil po tom dlhom...

MS v Hokeji 2010 Nemecko (7 až 23.5.2010) O hocičom

comment14.05.2010, 23:21

IMHO najhorsi vykon predvadza uz seriu zapasov komentator... to nie je komentator ale uspavač hadov! to je katastrofa taketo komentovanie on si v zápase s kazachmi dva krát nevšimol vylúčenie a reagoval až ked sedeli na trestnej ked som prepol na čechov tak to bolo neporovntelne! maju sa...

comment25.04.2010, 20:25

dik za foto,dnes to bolo naozaj super , dobre počko dobra partoška dobre aj svinka sa v blate vyválala /jedinom za celu trasu / a na dubni sa mi do cesty postavil strom skratka kopec srandy . to Pallo: nesmieš tak tahat alebo ti treba retaz z mopeda tešim sa nabuduce.

comment05.04.2010, 21:24

Mal si mi zavolať, ste mohli ísť s nami By ste nás boli dobehli, vraj ste vyrážali niečo po 10. ja som vedel že idete , chcel som ist s vami ale chlani ma zrušily ako žiadost na byt že prvý krat na ostro ist s vami je pre nich samovražda a navyše sme sa tešili na ten singlač do...

comment05.04.2010, 14:52

včera prvý výjazd do sulova cez podhradie a cez kalvariu nazad do ZA , na prvý krat až moc ,prdel citim ešte teraz ,navyše na vrchu kalvárie som zistil že som stratil okuliare tak nazad do sulova ,nenašiel som ich tak znova nazad , a cestou hore som stretol obrovsku diviačicu aj s...