favorite0thumb_up4thumb_down
comment12.04.2024, 22:23

Prostredie na tvojich fotkach posobi tak idylicky, az mam chut si tam kupit nejaku chalupu. Včera slnko, stromy a rastliny chytajú zelenú farbu a všetko začína kvitnút... Tak sa mi páčilo včerajšie šlapanie, že sa mi vôbec nechcelo domov. Taký vnútorný pokoj človek v prírode...

favorite0thumb_up12thumb_down
comment12.04.2024, 20:51

Včera robote voľno, vonku slnečno, tak ideme sa vyvetrať. Ale predpoludním na kopcovitých poliach dobre prefukovalo a celkom studený vietor. Ale slnko začalo vzduch prehrievať, v lese vietor už nebol tak cítiť a výlet začal vyzerať veľmi dobre. Príroda začína chytať pekne...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up20thumb_down
comment03.04.2024, 19:53

Rodinná foto Rock Machine Blizzard

favorite0thumb_up6thumb_down
comment20.03.2024, 21:05

V pondelok som potreboval zbehnúť do Senice, tak som to poobede otočil na bicykli, cestou naspäť som sa troška pomotal v lesoch medzi Senicou a Borským Mikulášom a Šaštínom. Bol som pozrieť na Bahno, potom cez Bulkovce do Borského Mikuláša. Bulkovec 2 a 3 sú vypustené, Bulkovec 1...

favorite0thumb_up16thumb_down
comment17.03.2024, 23:16

Je to troška ďalej zo Záhoria ale pekná šlapačka lesom, vinicami a prebúdzajúcou sa prírodou. Včera som išiel s kamarátom troška dlhší výlet smer Mandlové sady - Hustopeče. Ráno sa šlapalo celkom dobre, prišli sme na Janov hrad a sem a tam kvapka a mrholenie sa striedalo so...

Male Karpaty - hrebenovka MTB akcie, výjazdy

comment19.02.2024, 20:07

Ja to jazdím každoročne smerom z BA. Podľa mňa je ten profil týmto smerom trocha milosrdnejší. Aj keď na záver sa dajú pridať Salášky https://www.strava.com/activities/9284241585 V r.2022 som to išiel z BA na Brezovú p. B., tento rok mám v pláne to dať naopak. Z Brezovej p. B....

Male Karpaty - hrebenovka MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up5thumb_down
comment15.02.2024, 22:01

Z mohyly na mohylu. Štart: Pamätník gen. M.R.Štefánika(malá mohyla), Cieľ: Mohyla, Brezová pod Bradlom. Od Bieleho kríža na Košariská po červenom "C". Štefánikova cyklomagistrála. 05/2022

favorite0thumb_up6thumb_down
comment12.02.2024, 21:22

Dnes od rána počasie na Záhorí slnečné, troška vietor ale príjemne teplo, tak to treba využiť. Doobeda troška si zabehať cez polia a lesom naspäť. Poobede na bicykel. Do lesa som si netrúfal, určite by som narazil na blato a špiniť sa mi moc nechcelo. Overené lesné asfaltky...

favorite0thumb_up7thumb_down
comment26.01.2024, 19:56

Dnes tak narýchlo poobede zašlapať si po lese a nejaké poľné cestičky. Bol som pozrieť v lese nad Čárami pomník Františka Beera, lesnou asfaltkou smer Gbely, potom na štrkoviská Boričky, hrádza Moravy, smer Adamov a do lesa a domov. Na Záhorí počasie parádne, príjemných +6st.,...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

comment26.01.2024, 11:22

Áno, vidlica tapered a na ráme rovná hlavová trubka. Išlo tam redukčné hlavové zloženie FSA. Je to tak, ako píše Volodaj. Myslím, že sme objednávali toto:...

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

favorite0thumb_up5thumb_down
comment25.01.2024, 21:50

Dnes osobne v JaM sport Senica. Na také zimné potulovanie sa po záhoráckych lesoch, poliach a cyklotrasách. Blizz 10-29. Vidlica bola moja, v predajni prehodili.

comment28.12.2023, 21:57

Včera poobede som išiel na bicykel, pozrieť, ako to vyzerá s Moravou, či sa ešte udrží v koryte, ale vyzerá to s ňou ešte dobre, už som ju videl aj vyššie. Ale lužný les Obora Soutok sa pomaly zalieva. Koryto Dyje to už asi za Břeclavou nezvláda. Niekde cyklotrasa neprejazdná,...

favorite0thumb_up11thumb_down
comment27.10.2023, 22:26

Včera ešte celkom teplo, aj slnko medzi mrakmi sa ukazovalo, ale fučal celkom poriadny vietor. Tak som išiel na takú rovinatú výletnú šlapačku SK/AUT/ČR. Chcel som pozrieť novú cyklotrasu vedľa Moravy Brodské - Moravský sv. Ján. No, že by to bol nejaký zázrak, aspoň mohli...

comment24.10.2023, 17:07

Tym kopcom hore som išiel pred týždňom v stredu. Dolu ten kopec vyzeral zoraný, ani vyjazdené to riadne nebolo, skôr žiadny náznak po jazde nejakým autom, traktorom. Hore už sa ukazovala troška vyjazdená cesta. Ako píše Kleine dolu pri tom hydrante. Po daždi sa tam aj dlhšie drží...

comment21.10.2023, 20:29

V stredu celkom príjemne slnečné počasie, ale vietor fúkal teda dobre. Na Koválovských lúkach v Skalických horách fučal už vetrisko poriadny. Bol som si zašlapať cez polia na Zámčisko nad Unínom, potom zjazd do Radošoviec, okolo vypustenej Radošovskej priehrady, hore do...

favorite1thumb_up0thumb_down
comment12.10.2023, 01:30

Rocker75 ta predposledna foto je prosim kde? Nejaka mokrad/bazina? https://www.mtbiker.sk/external-click/forum/1788147/aHR0cHM6Ly93d3cuZmFjZWJvb2suY29tL2Noa296YWhvcmllL3Bvc3RzLzI1NTU5MjY3MzEyODM5Nw-- Na tomto odkaze sa presne dozvieš, ako mokraď vznikla. Dolu je aj diskusia, aj som v nej...

comment11.10.2023, 22:44

Včera poobede som sa trošku povozil po blízkych lesoch a rybníkoch. Počasie príjemné, tak z toho bol celkom príjemný poobedný výlet, šlapanie po záhoráckych lesných rovinkách 🙂. Bol som pozrieť na Ostrý vrch nad Gbelami, potom Sírový prameň pri Gbeloch v lese, rybníky...

favorite0thumb_up10thumb_down
comment04.10.2023, 22:23

V utorok na Záhorí veľmi slnečné počasie, tak som sa bol pozrieť na zrúcaninu Branč a Uchánok. Šlapanie po Záhorí, šlapanie hore a dolu po Kopaniciach. Výhľady parádne na široké okolie. Najprv po hrádzi do Šaštína, lesom sme Borský M. a lesnou asfaltkou do Senice, za...

comment03.10.2023, 21:48

Ešte minulý týždeň otočka na Moravu do Strážnice. Záhoracko - Moravská šlapačka po rovinke pri Morave a Baťovom kanály. Počasie výborné, zo začiatku troška na hrádzi bol cítiť vietor ale žiadna tragédia. Bol som vyskúšať novú hrádzovú cyklotrasu do prístavu Skalica...

comment21.09.2023, 22:57

V pondelok poobedná otočka po záhoráckych kopcoch. Počasie slnečné, no na kopcoch bol vietor obrovský. Vietor je najlepší tréner . Ani z kopca sa nechcel bicykel rozbehnúť, musel som prišlápnuť. Išiel som pozrieť nad Unín na Lipky a Zámčisko, potom smer lavička nad Smrdákmi,...