Kliknutím prejdeš na
www.lapierre-bike.cz
Reklama

Používateľove komentáre (1 - 15 z 174)

Veľmi jednoducho, Edge vie cez ANT+ priamo riadiť trenažér.

 
tulenik 26.08.2019 (23:04) · k príspevku BBB BTL-106S LOCKPLUG

Ako tak na to pozerám, toto by malo byť kompatibilné aj s 1/2" momenťákom?

 

Súhlas s winter78, na normálnych cestných rajdoch máš možnosť striedania 3-5 úchopov, čo práve časť problémov rieši.

 

trefa, alebo by si mal radšej konečne riadne zašukať

 

Pekný. Po posledných zážitkoch so spares na Lapierre zvažujem do budúcna zrovna Mondraker, ešte je aj dlhý, čo silne môžem (a sledujem, ako vyzerá situácia so spares u nich).
Toto by bol možno aj trošku nadstrelený nástupca Zestyho.

 

... to jazdí aj s ulomenou jednou nohou vidly?!

 

No keď spomínaš ten Ghost, tak patrí pod rovnakú matku ako Lapierre a naozaj tam je nejaká spolupráca na konštrukcii. LP si doteraz robí karbónové prototypy vo vlastnej réžii (10 r dozadu ešte piekli v Dijone vo veľkom, napr. aj Wilier Cento Uno, ale to už asi vzdali).

 

drócik, Cube už AD 2008 keď som išiel kúpiť AMko mal Stereo rozhodne navrhnutý vo vlastnej réžii, nič iné sa tak nesprávalo práve okrem Zestyho
Cube medzičasom zásobuje pro teamy cesťákmi
ale iste, aby držali ceny dole, tak to vyrábajú žlťosi, ktorí ako cieľovú prémiu majú, že ich v daný deň nezbičujú

 

Na čom sa ide zajtra Roubaix?
https://www.facebook.com/equipecyclistegroupamafdj/photos/a.263286190427784/2162361947186856/?type=3&theater
(som pokrútil nosom nad tým, že nasadili nediskovú verziu

 

A aj tak stále neporovnávame porovnateľné, keďže TCR nemá nijaké odpruženie. Ten by si mohol porovnávať so Xeliusom.
A vo to tady jde. Že cesťákov s nejakým odpružením je pramálo, a v takom porovnaní by, ako si tak matne spomínam, Pulsium rozhodne nebol na vrchole rebríka peňaženkových upírov.

 

Nenazýval by som to "ospravedlňovaním", keďže iste nikto nikoho neprocíka kolenačky o odpustenie, ale naopak, ako jeden z asi troch (Spešl, Trek, Lapierre if I recall it right) výrobcov ponúka aké-také odpruženie a hrdo si za to zapýta. A ani s tým zapýtaním to nebude také zlé, LP framesety stoja - ak sa nič nezmenilo - +/- 100 € všetky tri tie zaujímavé (Aircode, Xelius, Pulsium) rovnako.
Takže v konečnom dôsledku je to o tom, či si ochotný akceptovať nejaké zvýšenie hmotnosti, alebo sa budeš pred pretekmi na kocečkách zabávať s prezúvaním kolies, nahadzovaním ďalšej vrstvy omotávky na rajdy (garantujem ti, že bez veľkého efektu) a ďalšími podobnými pseudoriešeniami. Nie že by SAT zabránil tomu, že ti bude ešte týždeň po kocečkárni brnieť v paprčách...
A potom to už môžeme stočiť do roviny, prečo kupujeme radšej normálny bicykel ako generickú čínsku sračku. Lenže otázky takto nestáli...

 

No a sme pri najväčšom absurde týchto antihydraulických výmetov - že často ich počujem od ortodoxných roadies, schopných jazdiť v každom pičasí a áno, karbóny.
Pričom ten rekre by práve z hydraulík profitoval najviac - brzdia furt rovnako bez ohľadu na počasie, nemusí sa nejako zaoberať správnou technikou brzdenia, ak sa raz dostane napr. do Álp a pôjde buď dlhý zjazd, alebo dlhý zjazd v daždi (ako je v Alpách zvykom , servis v prípade hobíka čo prd najazdí raz za niekoľko rokov (od 2017 som menil 1 kotúč, lebo som ho pri páde ohol, a stále mám pôvodné doštičky a také že výmeny laniek, bovdenov či neustále "donapínavanie" priebežne sa vyťahávajúcich laniek, to je história) a nemusí sa ani starať o orthodox-roadie folklórne pičungy.
"Najnovší" trend tu je s nami už nejakých ... hůůů ... zo 5 rokov, takže neviem, či ešte hovoríme o nejakej "najnovšosti". Skôr sa dnes hovorí o tom, že do +/- 2 rokov čaká ráfkové brzdy phase-out.
BTW trochu podobné reči som mal, keď som v 2007 kupoval MTB a rozmýšľal, či Včka, alebo hydrauliku. Už o rok som si s tou "nie hydraulikou" búchal hlavu o stenu (umocnené po ďalšom polroku, keď mi pribudol Zesty - na ktorom som DODNES žiadny veľký servis bŕzd okrem výmeny spotrebáku nerobil - a teda pribudla "first hand" skúsenosť). Lebo Včka síce tzv. stačia, ale s hydraulikou je to o niečom úplne inom. No a na žiletke je to presne rovnako, len to vzhľadom na menšiu frekvenciu divočín menej ťuká na dvere uvedomenia.
Akurát teda by som povedal, že 160 mm kotúč je na ceste úplne zbytočný.

 

Prípadne ešte: "A dobre ti šmirgľujú karbónové ráfy?"

 

Tajomstvo znie 5,5 otáčky.

 

tulenik