Pozvánka: Testovacie dni Canyon už tento víkend – „last call“

Kamenné predajne značky Canyon by ste hľadali márne. Nemci stavili na priamy predaj, vďaka čomu sú ich modely dostupné v priaznivých cenách. Testovacie dni 12.5.-13.5. v našom MTBIKER centre tak ponúkajú jedinečnú možnosť, ako si tieto bicykle vyskúšať priamo v akcii.

Ak nechcete premeškať túto príležitosť, vyberte si zo zoznamu posledných voľných testovacích modelov:
  • Exceed CF SL 6.0 WMN (S)
  • Exceed CF SL 7.0 Pro Race (M)
  • Exceed CF SL 9.0 Pro Race Team (L)
  • Grand Canyon AL SLX 9.0 WMN (S)
  • Grand Canyon AL SLX 9.0 SL (M)
  • Grand Canyon AL SLX 9.0 Trail (L)
  • Neuron AL 8.0 WMN (S)
  • Neuron AL 9.0 (M)
  • Neuron AL 8.0 (L)
  • Neuron AL 9.0 ve velikosti XL
  • Spectral AL 5.0 (S)
  • Spectral CF 9.0 Pro (M)
  • Spectral CF 8.0 (L)
  • Spectral AL 7.0 (XL)
  • Grail CF SL 8.0 Di2 (M)
  • Grail CF SL 8.0 (L)
  • Ultimate CF SL Disc 8.0 Aero (S)
  • Aeroad CF SLX DB 8.0 Di2 (M)
  • Ultimate CF SLX 8.0 Di2 (L)
  • Endurace CF SL Disc 7.0 (XL)

Voľné termíny pre testovacie dni si môžete pozrieť na goo.gl/8f2kCa.

Rezervácie je možné spraviť mailom na testday@mtbiker.sk, pričom uveďte aj konkrétny deň a hodinu, na ktorú si budete priať zapožičať bicykel.

Canyon 2018 – ako vyzerá nová cestná kolekcia?

Nie je veľa výrobcov, ktorí majú tak širokú a obsiahlu ponuku, že nájsť vhodný model nemá problém top pretekár, nadšený amatér, výletník, triatlonista alebo cyklokrosár. Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Test: Canyon Spectral CF 9.0 2018 – inovácie, ktoré dávajú zmysel

Inžinieri Canyon-u dostali za úlohu navrhnúť nový bike, ktorý bude schopný zvládať dlhšie XC výlety, ako aj náročné zjazdy smerom z kopca. Vzali si teda čistý papier a ceruzku a začali "skladať" celkom nový Spectral. Na spoluprácu si prizvali aj zopár Škótov, konkrétne EWS ridera Joa Barnesa a jeho kamošov z partičky The Dudes of Hazzard. Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Canyon MTB kolekcia 2018 – stačí si len zvoliť jazdecký štýl

Nemecký Canyon sa radí do úzkej skupiny značiek s bohatým vlastným vývojom, čo sa odráža na množstve použitých technológií, vlastných riešení a v neposlednom rade aj komponentov pre konkrétne zameranie. Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Canyon predstavil špecifickú MTB kolekciu, a to výhradne pre ženy

Nie je ničím výnimočným, že čoraz viac žien sa cyklistike venuje aktívne. Teda, nielen v rámci relaxačných výletov po okolí, ale ťahá ich to do skutočného terénu, na trail a do hôr. Práve tam sa najviac prejavia rozdiely medzi „klasickým“ a špecificky ladeným bicyklom, čoho si je vedomý aj Canyon. Viac sa dočítate v článku na tomto odkaze.

Video: FOR BIKES 2018 - Canyon a jeho inovácie

Odvaha konštruktérom z firmy Canyon rozhodne nechýba a platí to najmä pri novom gravel biku Grail. Rovnako Spectral alebo Torque nesú mnoho originálnych riešení a uvidíme, kam bude ich vývoj ďalej smerovať.

Dĺžka zápožičky a trasy

Jeden bicykel je možné zapožičiavať maximálne na 1 hodinu + úvodné nastavenie, tak aby ste stihli absolvovať v pohode MTBIKER trail - mapa. Bicykle sa tak budú striedať v jeden a pol hodinových cykloch, prípadne skôr, podľa účasti a časových možností.

Jeden účastník môže testovať najviac 2 bicykle v plných časových intervaloch. Ďalšie bicykle iba medzi zápožičnými termínmi, ak budú biky dostupné. Na dohodnutý termín rezervácie treba prísť včas, ak budete meškať viac ako 10 minút, vami rezervovaný bike môže byť poskytnutý ďalšiemu záujemcovi. Tento testovací deň je spoplatnený sumou 5 € - 1 bicykel.

Testovanie môže prebiehať na pumptrucku za MTBIKER centrom, značenom cyklistickom okruhu, ktorý trvá približne hodinu a vedie okolo hradu Tematín a cez MTBIKER trail. Prípadne si môžete na bicykli spraviť výjazd podľa vlastného uváženia.

Pre cestné bicykle sú vhodné destinácie pre testovací výjazd hrad Beckov (trasa -> https://goo.gl/jeJ6Vx) alebo Bezovec či obec Nová Lehota známa z TV seriálu Horná Dolná (trasa -> https://goo.gl/3Pl6xG).

O vašu pohodu a dôkladné informácie o bikoch sa postarajú zástupcovia firmy Canyon a členovia MTBIKER tímu.

Testovacie dni 2018 - termíny a značky

Užitočné informácie

• V priestoroch MTBIKER centra bude k dispozícií sprcha, WC a zabezpečenie stráženia vlastného biku počas testovacej jazdy.
  • Nezabudnite si občiansky preukaz a prilbu.
  • Ak používate SPD pedále a pod., kľudne si ich zoberte so sebou a na testovaciu jazdu vám ich na bicykel radi nasadíme.
  • Bicykle sa požičiavajú iba osobám starším ako 18 rokov, alebo ich zákonným zástupcom.

Kde vás nájdem?

MTBIKER centrum je v obci Hrádok, v okrese Nové Mesto nad Váhom. Predajňa je dostupná z diaľnice D1 (výjazd Lúka/Hrádok), z ktorej vám to bude trvať 3 minúty. Hrádok je dostupný za 45 minút z Bratislavy, 10 minút z Piešťan a Nového Mesta nad Váhom, 15 minút z Trenčína a hodinku zo Žiliny. Lokalitu sme si vybrali kvôli prístupu z diaľnice, krásnym trasám a terénom v Považskom Inovci, ktoré budú okamžite dostupné z MTBIKER centra - bez prechádzania cez mesto a hlavné cesty.

MTBIKER centrum je otvorené každý pracovný týždeň okrem nedele (v sobotu od 9:00-16:00), pričom si k nám môžete nechať zaslať bezplatne aj objednávku z nášho eshopu.

Cestu na biku z Piešťan mimo hlavných ciest (nie je vhodná pre žiletky), je možné vidieť vo výjazde na tomto odkaze.