Zdroj: Eurobike 2018

Výber toho najzaujímavejšieho sa pomaly chýli ku koncu, prinášame vám však ešte poslednú várku fotiek z tohtoročného EUROBIK-u.

CNC umelecké dielo

Vyrobiť rám s veľkým množstvom CNC frézovaných prvkov je náročné po časovej aj finančnej stránke. Značka NICOLAI sa však tejto oblasti venuje dlhé roky a pohľad na jej dielo určite rozbúcha srdce každého strojára.

Bezdrôtový tlakomer s okamžitým výsledkom

Znie to skoro ako reklamná kampaň z teleshopingu, ale reč je o fičure od značky Quarq, ktorá vyrába najmä powermetre. Zariadenie dokáže kontinuálne monitorovať tlak vo vašich plášťoch a prenášať ho do spárovaného cyklopočítača, ktorý vyhodnotí údaje a správnosť tlaku v kolese na zvolený typ trate.

Stealth vidlica tu ešte nebola

DT Swiss si dalo v generačnej obmene AM/EN vidlíc dlhšiu prestávku, výsledkom ktorej je vidlica označená ako F 525 One. Pruženie zabezpečuje kombinácia oceľovej pružiny a vzduchovej patróny a všetky "štelovátka" a prevádzkové otvory sú efektne zakapotované. Bonusom je integrovaný blatníček v balení.

Béžové bočnice sú v kurze

Po minuloročnej premiére bolo tento rok badať ešte viac „skinwall“ pláštov. Ako príklad uvediem Hutchinson Skeleton alebo český Mitas, ktorý dodal elegantné gumy pre prémiové bicykle Favorit.

Nový člen rodiny Maxxis

Pri plášťoch ešte zostaneme, nakoľko rodina Maxxis sa rozrástla o nový vzor plášťa Rekon Race.

Trio výnimočných

Kým donedávna ste na klasický Shimano HG orech mali možnosť osadiť iba jeden druh 12-rýchlostnej kazety od SunRace, po novom bude na trhu konkurencia, jednak v 11-50z kazete NX Eagle, ktorá váži 615 g, alebo aj v 11-51z kazete Miche, ktorá váži podstatne menej.

Elektrický rohlík

Nie, nemusíte sa obávať o budúcnosť pečiva. Rohlík je slangový názov prevodky Rohloff, ktorá je integrovaná do zadného náboja. Tento 14-prevodový náboj je po novom dostupný aj v tlačítkovom elektrovyhotovení, keby vám bolo zaťažko cvakať radením.

Enduro na keramike

Obľúbené odolné ložiská značky Enduro, dostali upgrade v podobe keramických vnútorností a rovnako tieto keramické ložiská budú dostupné aj pre kladky do prehadzovačiek Shimano a SRAM.

I ja by tak prepletala, keby taký cesťák mala!

Titánová lahôdka na lúčových kolesách Bike Ahead od značky Rabbit bola príjemným spestrením karbónovej väčšiny, ktorú bolo možno v Nemecku obdivovať.

Obluda na záver

Pri pohľade na tento turboelektrobicykel sa mi len ťažko hľadajú iné slová ako zvolanie: „vypusťte Krakena!“ Snáď tento výtvor a-la Tron nebude budúcnosť cyklistického priemyslu .

Ak vás niektoré príspevky zaujali a radi by ste videli viac detailov, tešiť sa môžete aj na kompletnú fotogalériu, ktorú práve v týchto chvíľach sumarizujeme!