Kolekcia Vuelta 2018 od SMS Santini

Kolekcia Vuelta 2018 od SMS Santini

PR článok 20.08.2018   Predstavenie Sms Santini Doplnky Oblecenie Cestny Bike Cestna Cyklistika Vuelta

Posledná z trojice trojtýždňových etapových Grand Tour je už za dverami, preto sa dizajnéri v SMS Santini podujali pripraviť novú kolekciu na jej počesť.

 

Od dresov pre lídrov klasifikácii, až k setom charakterizujúcim vybrané etapy, precíznosť a unikátnosť, to všetko sú kľúčové aspekty novej sady La Vuelta.



Dresy lídrov Vuelty 2018


Prestíž. Byť vedúcim pretekárom, ak aj len na jedinú etapu, prináša so sebou rešpekt ostatných pretekárov, ale aj bremeno zodpovednosti nepoľaviť a udržať si čelnú pozíciu. 3 271 km počas 21 dní, 5 horských etáp, horúce podnebie a nízke teploty vo vysokých nadmorských výškach, kladú takmer nesplniteľné nároky na oblečenie. Preto sú dresy, určené práve tým najlepším pretekárom, vyrábané z high-end materiálov, ktoré dodávajú jazdcovi pocit maximálneho komfortu.

Zadná časť a rukávy sú vyrábané z látky BodyFit, disponujúcej vynikajúcimi aerodynamickými vlastnosťami a nízkou hmotnosťou 90 g/m2. Predná časť využíva menej elastický materiál Rudy, ktorý je zároveň priedušný a dobre sediaci. Nepríjemný pocit, vyvolaný stykom krku so zipsom, je minimalizovaný vďaka špeciálnemu tvaru goliera.



Séria LA VUELTA Stages Line


Náročnosť etáp na tohtoročnej Vuelte ostane aj po jej skončení spredmetnená v novej kolekcii od SMS Santini. Na ich počesť bolo totiž vyrobených niekoľko setov dresov spolu s nohavicami a doplnkami, s unikátnymi farebnými kombináciami, charakterizujúcimi práve ich základné rysy: jedinečnosť a historickú zakorenenosť v cyklistickom svete.

KM CERO


Dres KILOMETRO Cero je venovaný Puerta del Sol, jednému z najznámejších námestí v historickom centre Madridu. Hlavný motív, zobrazený na hrudnej časti, predstavuje matematický symbol pre "nulu" (španielsky "cero"). Žlté a červené detaily sa odvíjajú od farby španielskej vlajky. Detail na zadnom vrecku je odvodený od loga známej značky vín Tio Pepe, ktorej budova je na námestí Puerta del Sol. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.



Etapy 1-2-3-4: MALAGA


Andalúzska Malaga, mesto ovplyvnené stretom islamskej a kresťanskej kultúry v stredoveku, bude úvodným prostredím prvých etáp Vuelty. Súčasne predstavuje aj rodisko jedného z najvplyvnejších umelcov novoveku, Pabla Picassa. Práve s ním sa spájajú ikonické košele s pruhovaným motívom, pochádzajúcim z francúzskeho Bretónska, kde Picasso strávil hodnú časť pozdného života.

Preto táto séria, venovaná práve jemu, využíva motív modro-bielych pruhov. Rovnako pruhovaný detail na rukáve, poukazuje na mnohé minarety islamských mešít sídliacich v Malage. Farebné odlíšenie prvých štyroch pruhov, symbolizuje úvodné štyri etapy Vuelty, situované v Malage.



15. etapa: LA HUESERA


Na konci predposledného týždňa na Vuelte nebudú chýbať monumentálne stúpania. Takým je aj 13 kilometrov dlhá La Covadonga. Hrozivo vyzerajúce parametre tohto kopca ešte zvýrazňuje úsek nazvaný La Huesera ("cintorín"). 15 % maximálneho sklonu len podtrhuje toto pomenovanie.

Aj preto sa dizajnéri rozhodli za základný motív zvoliť ľudské kosti. Bude to naozaj pekelné stúpanie, ktorému jazdci budú čeliť. Zdolať jeho sklon, to sa bude rovnať ceste z podsvetia skrze očistec. Purpurový základ, s minimalistickými červenými detailami, je toho dôkazom. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.



17. etapa: EUSKADI


Baskicko. Už len pri jeho vyslovení sa človeku vynárajú obrazy búrlivých, patriotických a pre cyklistiku zapálených obyvateľov tejto podmanivej oblasti. Práve im je venovaný set, zdobený motívom Guernického stromu – dubu, symbolizujúceho jednotný a slobodný baskický ľud. Prierez kmeňa je vyobrazený v prednej časti. Sýta červená a zelená farba len podtrhujú tradíciu Baskov prevzatú z ich vlajky.



20. etapa: ANDORRA


6 stúpaní v jednej etape. Štyri z nich prvej kategórie. Taký je aj motív, tiahnuci sa naprieč celým dresom. Malé ikony kopcov, rozmiestnené symetricky na tmavom podklade, znázorňujúcom dominujúce prvky okolitej krajiny - bridlicu a žulu, skvele charakterizujú atmosféru etapy. V sfarbení samozrejme nechýbajú ani odtiene španielskej národnej vlajky. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.



Oblečenie nikdy nebolo, a ani nie je len nevyhnutnosťou zaručujúcou komfort a ochranu pri jazde. Jeho dizajn napovedá niečo o jazdcovi, o jeho túžbach a záujmoch. Nový modelový rad oblečenia od SMS Santini preto len rozširuje škálu spracovania, tvarov a farieb, z ktorých si každý jazdec môže vybrať tú najvhodnejšiu. Cena dresov je 85 € a kompletnú ponuku oblečenia nájdete na stránke santini-sms-shop.sk.

Testy a predstavenia produktov sa realizujú s produktami a materiálmi zapožičanými od dovozcu danej značky alebo z MTBIKER shopu. Ich obsah a záver je subjektívnym názorom autora.

Podobné články