Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

Henry33 20.10.2018 24 fotografií   Naradie Nosic Horska Cyklistika Test Cykloturistika Cestna Cyklistika Relax Dusa

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?

Prvý pokus

Samozrejme ako správny kutil a Slovák som najskôr vyskúšal rôzne domáce výmysly, ako prichytiť napríklad dušu na rám. Medzi moje najobľúbenejšie patrí elektrikárska páska, ktorá je práve na dušu ako robená a pokiaľ som nevyskúšal Louri, tak by som na ňu nedal nikdy dopustiť.

Avšak teraz keď mám s čím porovnať, tak som predsa len pár negatív našiel. V prvom rade, ak dávate radi veci z biku dole, napríklad pred čistením, tak budete musieť vždy použiť novú pásku. Tak isto sa mi často stávalo, že páska na seba lepí prach tam, kde sa lepivá časť neprilepila o rám alebo dušu, čo nie je moc estetické.

Vyskúšal som taktiež aj suchý zips z krajčírskych potrieb, ktorý je síce lacný, ale vyzerá to hrozne, hlavne ak sa snažíte prišiť si to ako ja "na kolene". Taktiež sú bežne dostupné len biele a čierne takže nič pre ladičov farieb .

Farbičky aké len chceš

Prvé čo ma zaujalo na Louri je veľké množstvo farebných kombinácií a fakt, že som na test dostal fialovú verziu, ktorá krásne ladí s mojím bikom. Celkovo na výber máte až 16 kombinácií a tak si určite vyberie každý.

Druhá vec, ktorá bije do očí, je kvalita spracovania. Ja som tak trochu “chorý” a všímam si väčšinou veci, ktoré bežne nikoho nezaujímajú, ale pre mňa sú dôležité. Kontrola zošitia a pevnosť spojov je na výbornej úrovni a nikde netrčí ani nitka. Páči sa mi taktiež pogumovaný povrch na časti, ktorá sa dotýka rámu, čo jednak chráni lak a taktiež pôsobí protišmykovo. Pracka je tiež potiahnutá, aby sa zamedzilo akémukoľvek poškodeniu vášho miláčika.

Ako sa to omotáva?

Ako je už u mňa zvykom, návody nečítam a tak som sa chvíľu potrápil kým som prišiel nato, ako sa vôbec popruh používa. Teraz je to už malina a otázka upevnenia je záležitosť na pár sekúnd. Inak všetko nájdete v pekne a zrozumiteľne spracovanom videu:

Všetky potrebné veci sa najskôr uchytia do dvoch gumičiek a následne sa celý popruh omotá okolo trubky bicykla. Gumičky sú elastické a dá sa naložiť poriadne veľa vecí, dokonca ako núdzové riešenie sa dá uchytiť aj bidón s vodou, ktorý na moje prekvapenie držal a ani sa nepohol. Gumičky sú vybavené ochranou rámu a tak v mieste dotyku s rámom je na nich navlečená gumová trubička podobná, ako sa dáva na bowdeny.

Po pár jazdách som prišiel nato, že najlepšie to všetko sedí, ak je duša prvá, teda tá, čo sa dotýka rámu a ostatné veci sú na nej. Postupne som skúšal pridávať a uberať veci, až som nakoniec ostal pri verzii, kedy Louri drží jednu dušu, na ktorej je bombička a 2 montpáky. Uchytiť sa dá takmer o všetko a je len na vás, kde si nájdete to správne miesto. Skúšal som uchytiť aj pod sedlo a drží tam vynikajúco, avšak mne sa to viac páči na ráme, takže konečné umiestnenie je na spodnej rámovej trubke nad fľašou.

Vydrží aj rockgarden?

Obával som sa, že v ťažšom a hlavne rozbitejšom teréne bude moja duša spolu s bombičkou lietať alebo ju rovno stratím, avšak aj po prejdení tých najviac rozbitých úsekoch je všetko na svojom mieste a nepohne sa ani o milimeter. Má to na svedomí hlave pogumovaná rubová časť popruhu, ktorá drží naše náradie a aj keď je popruh utiahnutý slabšie, nič nemá šancu sa vyšmyknúť. To bol môj hlavný problém pri “geto” riešení, ktoré som spomínal na začiatku článku a aj keď som suchý zips utiahol akokoľvek silno, vždy sa niečo odtiaľ vytriaslo.

Po upnutí popruhu neostane nič trčať a celý popruh sa uzamkne sám do seba a pôsobí ako jednoliaty celok, pričom nezáleží, či drží jednu dušu alebo je naprataný do prasknutia. Taktiež je mu jedno, či trubka, ktorú objíma, je tenká alebo hrubá - vždy pôsobí uhladene.

Stojí za všetky peniaze

Po vyskúšaní Louri som plne presvedčený, že tých skoro 17 €, čo zaň pýtajú, je cena adekvátna a rád si zaplatím za produkt, ktorý je takto dobre spracovaný a funguje. Louri drží vaše náradie, náhradnú dušu, alebo čokoľvek iné, čo tam upnete vždy 100 percentne a za celú dobu testu sa mi nestalo, že by sa popruh posunul. Popruh vám bude robiť spoločnosť bezpečne po celý rok a v každých podmienkach a keď sa aj náhodou zablatí, tak ho nie je žiadny problém prať v práčke. Ak hľadáte riešenie na upnutie vecí na váš rám, Louri môžem len odporučiť.

Plusy

• Kvalita spracovania.
  • Kapacita vecí, ktoré sa dajú upnúť.
  • Možnosť pripevniť fľašu.
  • Farebné prevedenie.
  • Drží na mieste.

Mínusy

• Pre niekoho vyššia cena

Imroman a jeho pohľad

Rovnaký popruh ako má Henry sa dostal aj ku mne. Ja na rozdiel od Henryho som už dávno zástancom minimalizmu (teda jazdy bez batohu), na čo mi samozrejme vždy slúžila klasická elektrikárska páska. Najmä na maratónoch a extrémnych tratiach ako Salzkammergut Trophy som vždy prilepil všetko, čo sa dalo. Skúšal som predtým aj jeden popruh pod sedlo, ale nebol som s ním spokojný (veci z neho vypadli) a opäť som sa vrátil ku klasike. Louri ale konečne poskytol to, čo je potrebné - drží ako prikovaný a pritom tam môžete pekne natlačiť všetko dôležité. Pre mňa to predstavuje dušu, montážnu páku, bombičky a prípadne aj menší multiklúč. Navyše ak niečo z toho potrebujete, môžete to vybrať a zase vrátiť späť - čo pri páske moc nefunguje. Ako ideálne miesto sa mi osvedčila oblasť pri hlavovej trubke, ktorá je najviac chránená pred nečistotami. Umiestnenie pri oblasti stredového zloženia je tiež dobré, lenže dostáva aj najväčší nápor čistenia - to môže vyriešiť umiestnenie duše a náradia do sáčku. Jednoducho je to individuálne, dôležitý je fakt, že popruh drží. A to jazdím hardtail po všetkých domácich rockgardenoch . Rovnako pogumovanie chráni pred poškodením laku na ráme.

Tento popruh nemusí slúžiť len na to, aby ste sa batohu zbavili, ako písal Henry. Rovnako dobre poslúži na jeho odľahčenie, čo je vždy vítané a rovnako sa vám uvoľní miesto na iné veci - napr. oblečenie. Tak v podstate jazdím teraz na výpady do obľúbenej Fatry, kde mám v ľahkej veste len nejaké oblečenie (záložnú bundu, teplejšie rukavice a pod), jedlo a drobnosti, čo spolu s vreckami na bunde vytvára skutočne dostatok miesta na všetko potrebné a stále s pocitom "ľahkosti", ktorý mám veľmi rád.

No a možnosťou ako využiť Louri je napr. aj záložné oblečenie - napr. na ľahkú bundu a stále tam ešte môžete natlačiť nejaký proviant a pod. Takto sa opäť uvoľní ďalšie miesto vo vreckách, prípadne nebudú také natlačené, čo je vždy komfortnejšie. Lenka ako správna žena ocenila v prvom rade farbičky .

Okrem verzie na rám je dostupný aj špeciálny popruh určený pod sedlo - všetko zostáva rovnaké, má akurát upravené rozmery. Cena popruhu je 16.90 € a viac informácií nájdete na stránke dodávateľa Cykloeshop.

Zďieľaj ho:
Buď naším fanúšikom:

Plazzer 20.10.2018 (11:47)

"Produkt" hodny, ked prezeniem 5e.

peter73 Plazzer 20.10.2018 (14:29)

presne tak! prehnal si

JanMare 20.10.2018 (18:17)

... niekto si pri losovaní o písaní recenzie na najje.nutejší produkt vytiahol najkratšiu zápalku...

tomas.malucky 20.10.2018 (13:28)

Chlapci ako nápad je to zaujímavé, ale nedá mi nenapísať že cena 17€? Myslím, že je to prehnaná cena keď horolezecká slučka o dĺžke 50cm stojí 3,40. Samozrejme môj pohľad berie do úvahy len hodnotu materiálu (prácu a myšlienku som neuvažoval). Čo som tým chcel povedať je, že niektoré vecičky sú nenormálne predražené.

milos21 20.10.2018 (14:22)

Tiež som zástanca minimalizmu, ale zároveň elegantného riešenia: https://www.suncycle.sk/sk/produkt/podsedlova-brasna-elan-210-cordura/896

MTB: výbavička na opravu bezduší (knôty, lepidlo, žiletka, zasúvadlo), multikľúč s nitovačom, pätka, spojka, latexová rukavica.
Road: montpáky, duša, multikľúč s nitovačom, spojka, bombička + nástavec.

Myslím, že je to elegantnejšie riešenie...

milos21 milos21 20.10.2018 (16:55)

Ešte doplním, že na MTB mám v prípade potreby 1-3 bombičky (podľa výjazdu) s nádstavcom decentne pod fľašou. Na cesťáku mám teda len jednu bombičku v kapsičke (zatiaľ som to inak neriešil).

hugo 20.10.2018 (19:16)

Asi budem úplne mimo ale načo je potom podsedlová brašňa ?

boneshake 20.10.2018 (14:06)

a naco su potom vacky na drese?

Vuk boneshake 20.10.2018 (19:33)

boneshake vacky su u mna na doklady, banan, pripadne tycinku.

Ninja600 20.10.2018 (15:08)

No úprimne prvé čo ma napadlo pri čítaní článku, ,,vyzerá to hrozne, ale za tento objav vedy zapýtajú minimálne 10-15eur´´. Podcenil som cyklomarketing...ale na pobavenie dobré

ignor_hrozny 20.10.2018 (16:38)

...no nevim, prijde mi to zbytecne. Dusi, montpaky, lepeni, brzdove desticky. To vsechno zabalit do potravinarske folie a paskou upevnit k ramu. Dovnitr se mi nedostane zadny "bordel" a nic to nestoji...

Hazard 20.10.2018 (16:01)

Jazdím bezduše klasické xc, teda žiadny náročný terén s rockgardenmi a pod. a nahradnu dušu vobec nenosim do nejakých 40 km. Vždy je to nejaky okruh, keď nie som veľmi ďaleko... Za tri roky sa mi nestalo, že by som prerezal plášť, keďže vozím zosilnené verzie, aj keď stať sa môže všeličo. Na dlhšie výjazdy nosím batoh, kde už mám toho viac.

astro 20.10.2018 (12:09)

Toto by mi mohlo celkom elegantne vyriešiť uchytenie battery packu na rám. Vďaka za tip.

winter78 20.10.2018 (13:55)

Cable Hook and Loop Fastener - sada štyroch kusov pásov na suchý zips. Modrý,červený,žltý a čierny. Cena niečo okolo 2 €. Priznám sa, neviem kde som to kupoval...Kaufland,JYSK,KiK....fakt nepamätám. Ani som netušil že už vtedy som objavil ameriku.

LUCCA 20.10.2018 (14:51)

pobavil som sa dobre, 17eur a tolko pozitiv....lepsi PR sa uz ani napisat nedal

vlastoch 20.10.2018 (15:00)

no neviem, ja som tiez zastanca minimalizmu, ale v zmysle minimum veci na bajku ... nebudem predsa zvysovat hmotnost telesa ktore musi moj motor (svaly) roztocit a priviest do pohybu ... fyzika nepusti

cistyjebo 20.10.2018 (20:01)

Môj minimalizmus znamená, že na biku okrem fľaše nenosím nič..

Vuk cistyjebo 20.10.2018 (20:30)

Asi mas auto alebo jazdis len vo svojom okoli.

cistyjebo Vuk 20.10.2018 (20:44)

Vozím batoh. 😊

jachmel 20.10.2018 (20:48)

Stoji to tolko co moja Lezyne Road Caddy. Minimalisticka, sirokym suchym zipsom upnuta po celom svojom obvode, cize nic nehrka a aj esteticky velmi dobre padne k sedlu. Vojde do nej to co tuna na obrazku. Dusa, montpaka, bombicka a este navyse zopar drobnosti ako knoty, lepidlo, rychlospojka, nity a mini nozicek. Jo a samozrejme stripy. Hlavne je v kapse vsetko v sacku a aj po najvacsom mordore je vsetko prislusenstvo suche a ciste. Kapsu staci hodit do pracky a je to. Nikdy by som na ram nic nelepil, ani takto neupinal. Pride mi to strasne neprakticke. Vsetko lepkave od pasky a stale od prachu ci blata.

tomasspura jachmel 20.10.2018 (22:27)

No ja používam s dropperom toto https://www.mtbiker.sk/shop/prislusenstvo/podsedlove-kapsicky/lezyne-taska-podsedlova-micro-caddy-qr.html stojí o pár euro viac, veľkosť M, je malička, takže aj so spusteným dropperom nezavadzia, dám tam 27,5 dušu, multitool, samolepky na defekt, montpaku, malý nožík, a ešte aj malu reťaz abus. A vyzerá to určite lepšie ako abalovat rám páskami.

mailer 21.10.2018 (15:28)

Ja som takto dlho vozil dusu prilepenu o sedlovku, a ked som ju potreboval pouzit, bola derava. Odvtedy pekne v krabicke a v batohu

winter78 mailer 22.10.2018 (08:56)

Tiež som si naivne myslel že voziť dušu prilepenú o rám bude cool a praktické. Keď som ju nakoniec potreboval, tak som musel najskôr hľadať potôčik aby som ju v ňom umyl....bolo na nej nalepeného toľko bordelu až strach. Úplne neužitočné a nepraktické riešenie :-/...

init 20.10.2018 (11:25)

Duse, pumpicky a bundy pripevnene priamo o ram vyzeraju akoby si clovek nemohol dovolit ramovu tasku.

Henry33 init 20.10.2018 (11:41)

Ramova taska sa predsa na enduro a trail bicykel vobec nehodi

init Henry33 20.10.2018 (11:50)

Mame tu 2 nazory a oba su subjektivne. Podobne je to aj pri flaskach.

Henry33 init 20.10.2018 (12:22)

Jasne vsak kazdemu vyhovuje nieco ine

milos21 Henry33 20.10.2018 (14:24)

A preto si na rám nalepíš postupne celú výbavičku, logika

init Henry33 20.10.2018 (14:47)

Ako riesis ochranu upinaneho prislusenstva voci vode a blatu? Balenim do igelitky?

CraObs Henry33 22.10.2018 (06:48)

na enduro a trail sa nehodí ani nič na ráme váha a ovládatelnosť nepustí..

Vuk CraObs 22.10.2018 (09:53)

Kedze nemam auto a kde si nechat veci, tak jedine brasna, nejake profi technicke zjazdy so skokmi ako tomas slavik nejazdim. Zas v tej brasni nemam 2kg veci. Ta dusa, montpaka, 55g pumpicka a rychlospojka zas tolko nevazi.

CraObs Vuk 22.10.2018 (10:14)

a vodu máš kde? neviem ako s tým suvisí auto, lebo základné potreby k servisu, nejaké to jedlo a pitie musím mať predsa vždy na výjazde pri sebe, nie 30km v aute či doma..

Vuk CraObs 22.10.2018 (12:01)

vodu mam v kosickoch a jedlo na chrbte v drese ,2 banany a 2 tycinky. jedol som aj trochu pred vyjazdom. ked bolo teplo a dal som dole bundu lebo rano bolo zima, tak som ju opasal okolo pasa a natiahol cez nu nohavice aby neplantali rukavy. potom v lese v zjazde som si ju zase dal, lebo tam nesvietilo slnko a prechladol by som, neznasam prievan. Ked som mal batoh a preskocil konar za jazdy, tak batoh trochu nadskocil aj ked bol priputany a udrel ma do chrbta a triaslo ho pri celej jazde po kamenoch a mal som spoteny chrbat. A priskrteny batoh na tele nechcem mat vobec.

CraObs Vuk 24.10.2018 (06:19)

no voda v košíkoch je v princípe ešte horšie ako kapsičky :P ale to je teda uhol pohľadu, tak ako chlapci v článku sú za minimalizáciu vecí na sebe, ja som za minimalizáciu zbytočností na biku.. nerátam gramy na šróbikoch aby som zadelil na záver +1-2kg flašou

Vuk CraObs 24.10.2018 (18:32)

Vak na vodu nenosim v batohu. Batoh nerad nosim. Poti sa mi chrbat. A ak batoh mam, tak maly a ten je uz plny vsetkeho co je na biku. Aj jazdci tdf maju flase v kosikoch. A ak ide o technicky zjazd tak idem na kratku vzdialenost a batoh neberiem iba jednu flasu ktoru pocas vyjazdu takmer vypijem a uzijem si lahky zjazd.

Dano-007 20.10.2018 (12:22)

bože to to sú ale novinky

Lost 20.10.2018 (16:11)

podľa videa si to zošijem za pár centov keď bude čas

milos21 Lost 20.10.2018 (16:15)

Tak sa rozšírili aj populárne blatníčky, keď málokto chcel dať za ne 10€

Gusto0 20.10.2018 (16:50)

paskou prilepenu dusu na ram od obkukal od Imromana a je to velmi dobra zalezitost - najvacsi problem bol ze sa paska zacala obcas trhat, lepil sa prach na lepiace casti a ked z nej clovek dusu vybral bol problem dat to cele naspat. nahradil som pasku elastickym reflexnym popruhom na suchy zips a zatial je klud. len to nahadzovanie na ram je nemotorne. tu sa mi pacia tie 2 gumicky do ktorych sa najprv upnu veci. kazdopadne je tu znova moj klasicky problem - 2x vyssia cena ako by som bol za to ochotny dat
a neviem ako je to pri tomto pasiku ale je vhodne miesto kde bude dusa opreta o ram prelepit izolackou - ono sa tam tak ci tak prach dostane a staci ze ta dusa malinko hybe a lak ide dolu ako brusnym papierom. bohuzial som na to prisiel neskoro, nastastie je to zo spodu vrchnej ramovej trubky.

Vuk 20.10.2018 (18:53)

Len ci ta bombicka a montpaka nevypadne pri otrasoch. Mne odpadol na kamenoch blatnik pri skoku, ked ma zavolali na zjazd a blatnik som nemal kde odlozit a domov to bolo daleko. Ja to enduro pouzivam aj na nutnu prepravu normalne obleceny kedze auto nemam. A kde dam nitovacku, rychlospojku, kluce, mobil, doklady, dezinfekciu, tycinku.. Miesto bombicky radsej vziat 12cm 55g pumpicku co nafuka az 160psi a nemusi sa stresovat aby to spravne nafukal a neuslo mu to a moze nafukat aj kamaratovy.
Ci je ta paska zvnutra drsna taka ako samolepiaca?
Ja mam zvrchu na rame nepremokavu kapsicku. A bik kde sa neda dat flasa je len pre ludi co vlastnia auto, tam sa prezuju, nechaju si tam oblecenie a aby mohol naplnit bombicku.
Kto nema auto, ako ja, moze akurat tak vo svojom okoli jazdit. Zjazd si neuzije, lebo bude unaveny z dlhej cesty po asfaltke. Nepojdem 50km niekam po hlavnej ceste na tazkom endure na biku kvoli jednemu zjazdu. Na asfaltku mam ziletku a na tu treba fukat az 8barov.
A ak bik nema kosik na flasu tak jedine pre ludi s autakom. Lebo zjazdy s batohom aj ked v nom moze mat ten vak na vodu pri tom zavadzia a citit spotenie na chrbte a uder do chrbta pri skoku. Korytnacku a este batoh?
Tu pasku by som nechcel ani zadarmo. Ani keby mala senzor straty bombicky. Keby bola zabalena s dusou v niecom...to by nevypadla.
Neznasam veci na tele. Jedine banan na chrbte ktoreho viem ze sa zbavim. Pripadne doklady.
Ked su niekde preteky ci rozne spolocne cyklojazdy vsetci aj z blizka vytahuju bik z auta aj co maji tabulku toho mesta kde je pretek.

Vuk 20.10.2018 (19:05)

Ta paska je doplnok pre specificke pouzitie. Na vsetky druhy jazd ako napr u mna sa to nehodi.

vlastoch 20.10.2018 (20:58)

btw ked tento kus gumy moze stat 20€ tak cena popruhu je celkom OK

martinsulovsky 21.10.2018 (12:06)

Henry33 suchy zips netreba vobec presivat. Len ho prekryjes/zlepis na oboch koncoch a je. Ja som si to tak davalal aj na hokeji na stucne namiesto lepiacej pasky co davaju ostatni a bolo to uplne super. Mal som obavy ze to tie stucne bude nicit ale oni drzali. A "suchaaaac" ten tam bol jak pribity 🙂

Martis 21.10.2018 (16:54)

Ja čo chodím na bike a vždy na celý deň, proste batoh mi treba,či idem autom alebo vlakom. Vždy je to celý deň, nepôjdem snáď na 3 hodiny 100km niekam do hôr keďže tu na juhu je okolo len roľa 😂😂😂Oblečenie, jedlo, voda, atď. Bez batohu je to krása, no keď sa dačo po.....kazí a mať všetko na biku ma zas nebaví. Všetci gramaris a hodia dušu na bike 😂 aj som chvíľku nad tým rozmýšľal no po zistený ceny ma to prešlo, aspoň na Rychleby. No budem naďalej veriť pneumatikam a zbytok napcham do vreciek 😂😂

milos21 Martis 21.10.2018 (17:01)

Týmto argumentom nikdy nerozumiem. Akože 10kg bike bude s dušou a fľašou na ráme ťažší ako 15kg bike s dušou a fľašou na ráme? To je nejaká záhadná temná hmota, ktorá pridáva hmotnosť len ľahkým bikom? Akože 10kg bike s výbavou bude mať zrazu 13kg a 15kg bike s tou istou výbavou bude mať len 16kg?

Martis milos21 24.10.2018 (16:48)

Ja som nepísal nič o hmotnosti biku. Proste batoh nosím vždy, lebo do vačkou sa nezbalim na 8-10 hodinový trip, to keď niekto dokáže, klobúk dole. A či už mám dušu mat na ráme alebo v batohu, volím batoh, však prečo nie. Není som žiadny extra gramar, trvalo mi rok kým som sa naučil voziť fľašu na biku 😂😂😂 a keď už by som išiel na kratší trip, tak max verím plášťom a zoberiem len lepenie a pumpu tak ako chodím na Rychlebách. Načo by som dával na aký koľvek bike váhu navyše, keď ju dam do batohu a myslím že tam to je menej cítiť ako na biku. Chcel som niekedy Spešl sedlovku, bo tá má pod sedlovú vychytavku na dušu a bombicku. No kašľal som na to, zobral som starší top model za fajn cenu.

milos21 Martis 24.10.2018 (22:58)

Narážal som na často skloňovaný argument "Všetci gramaria a hodia dušu (doplň hocičo) na bike". Tam proste ťažší bike bude vždy ťažší s rovnakou výbavou na ráme...

Moja odpoveď je taká, že vždy všetko viac cítiť na chrbte (aj na hlave) ako na biku Do 2,5 hod je asi akýkoľvek batoh zbytočný, ak nie sú extra horúčavy a cestou pramene. Nad už asi vždy mám batoh na jedlo, prípadne vodu do zásoby, foťák (to už porieši mobil), lekárnička, keďže to už nie sú výlety len po okolí.

CraObs 22.10.2018 (06:47)

hovoriť o lepení a pripínaní vecí na bike a estetike v jednej vete je pekne odveci

pasobike 22.10.2018 (11:27)

Tiež som mal problém pri krátkych výjazdoch (cca 3 hodinky) s ruksakom a skúšal som si na bajk pripevňovať všetko, čo bolo potrebné. Vadilo mi však, že sa mi veci zablatili a bolo ich potom treba umývať.
Vyriešil som svoj problém takýmto pásom, ktorý si pripevňujem pod dres: https://www.raceface.com/products/details/rip-strip-lumbar-belt.
Mám v ňom všetko čo treba vrátane ľahkej bundy. Vždy si ho iba zapnem, zakryjem dresom a idem na to . Keď sa vrátim, pás odložím a bajk môžem hneď celý umyť.

fleury pasobike 25.10.2018 (08:43)

a nepotis sa pod tym?

Headka 24.10.2018 (11:10)

Dajte zbohom dusiam

lavakbob 24.10.2018 (20:36)

Cafte, aj ka teda prispejem a vyplacem sa tu. Ja mam tie pasiky 3. Nosim ich v batohu. Ked slapem do kopca a byvalo teplo pripol som si nimi o ram rukavice alebo chranice..alebo ked s noekym idem pomozem mu ked si zlomi drziak na flasu...uz sa to stalo a ja som vytiahol z batohu toto a flasku sme prichitili o ram. Je to dobry napad.. casom to urcite zlacnie ked to zacny buchat cinania..teraz zial oni boli prvy. Popruch sa moze vpohode prat v pracke. Kto to považuje za blbost si to nekupi mne sa to paci ajked natom vobec nenosim tie marketingove veci ako duse a blbosti..ale tesim na jarnu lyzovacku pripnemnsiblyze o ram..uz som to skusal..doteraz som to paskoval len gumou na uzol 😂😂 a konecne mi nedoskriabe ram. Takze zamna je to napad za ktory si dali zaplatit no..

lavakbob lavakbob 24.10.2018 (20:39)

Pardon za preklep sem preklep tam. Mam tucne prsty a male tlacitka 😂

patrikde 25.10.2018 (12:12)

Kukajte radsej sestdnovu..

katko 21.10.2018 (20:05)

a nahradnu baterku na moje Ecko mam dat kam ked nie do batozku...btw. tie gumove pasky su lepsie...v dazdi nenavlhnu a nedoskrabu ram