Unboxing: RockMachine Blizz CRB 90 29 2019 – zbraň na singletrack

RockMachine si pripravil niečo aj pre tých, ktorí majú radi jednoduchosť hardtailov, ale nepohrdnú trailovou geometriou. Model Blizz je vhodným nástrojom na technické a rýchle single, ale svojou výbavou poteší aj srdce vytrvalca.

Karbónový rám spolu s komponentami RaceFace Next, taktiež karbónovými kľukami RaceFace Turbine ušetrí nemalú dávku gramov. Tento model disponuje 120 mm zdvihu, vďaka vidlici RockShox Sid s boostovým rozmerom a 15 mm osou.

O pohon sa stará SRAM v podaní zmesi karbónových kľúk Descendant s 34z prevodníkom, radenia GX Trigger, prehadzovačky X01 Eagle a 12-rýchlostnej kazety Eagle s rozsahom 10-50z. Brzdy sú taktiež od SRAMU, konkrétne Level TLM s 180 mm kotúčom vpredu a 160 mm vzadu. Na zemi vás udržia plášte od WTB s rýchlejším vzorom, v rozmere 2,25“.

Geometria rámu je jasná: s istotou z kopca, ale súčasne rýchlo v stúpaniach. K tomu prispieva 69 stupňový uhol hlavovej trubky a 72 stupňový tej sedlovej. Vďaka vnútornému priemeru sedlovej trubky 30,9 mm môžete prípadne s ľahkosťou nájsť vhodnú teleskopickú sedlovku. Krátka zadná stavba, 429 mm, zaručí agilitu aj v utiahnutých esíčkach.

Už osadený rám, ale aj samostatné kolesá, sú šetrne zabalené.

Komponenty od RaceFace nikdy nesklamú, najmä v takejto kombinácii. 760 mm riaditká kooperujú s 80 mm predstavcom.

Lanká sú efektne skryté v karbónovom ráme.

RockShox Sid ponúka diaľkové ovládanie uzatvárania pomocou novinky - otočného mechanizmu na spôsob Grip Shiftu.

Karbón všade, kde sa len pozriete. Plus na rám je možné v oblasti stredu upevniť vodítko reťaze.

Rýchlosť plášťov WTB Nine Lane je nutné korigovať pomocou bŕzd SRAM Level TLM.

29“ trailový bike by nemal chýbať v žiadnej rodine.

Podobný model v trochu upravenej verzii nájdete aj vo videu nižšie:

RockMachine ponúka až 4 variácie modelu Blizz v 29“ verzii. Konkrétne tento variant sa pohybuje v cene 2 999 €, zatiaľ čo výbavovo nižšie verzie, ale stále s rovnakým karbónovým rámom, sa pohybujú od 1 499 € do 1 999 €. Konkrétne tento model nájdete aj v našom MTBIKER shope.